ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Eylül 2013 22:59
Son Ziyaret:
26 Mart 2026 18:54
Toplam Mesaj:
821 [0.18 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
İsrafil Topal
120x50x60(h) - Flowerhorn
50x35x40(h) - Oranda GoldFish
35x35x35 - High Tech / Bolivian Ramirezi
SON 10 MESAJI
Akvaryumla Bütünleşmiş Arka Fon Kabusu
[QUOTE=İnci Kefali]Levha ya da renkli cam benim aklıma gelen de. Kimyasal çözücü var mı hiç araştırdınız mı acaba?[/QUOTE]
Maalesef hiç bir bilgim yok bu konuda.
[QUOTE=İnci Kefali]Levha ya da renkli cam benim aklıma gelen de. Kimyasal çözücü var mı hiç araştırdınız mı acaba?[/QUOTE]
Maalesef hiç bir bilgim yok bu konuda.
Akvaryumla Bütünleşmiş Arka Fon Kabusu
Dostlar selamlar. Akvaryumumun bir hayli eski olmasından mütevellit arka fonumda bu şekilde deformasyonlar oldu ve artık göze son derece çirkin geliyor. Yapışkan asla çıkmıyor artık akvaryumla yekpare olmuş. Bu nedenle akvaryumun içinden bir arka fon yapıştırmayı düşünüyorum. Önereceğiniz malzemeler var mı? Akvaryumun suyunu tamamen boşaltmadan yapıştırmak mümkün mü? Benim aklıma pvc levha koymak geldi sizin önerileriniz varsa bekliyorum. Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/050220261831001.jpg[/IMG]
Dostlar selamlar. Akvaryumumun bir hayli eski olmasından mütevellit arka fonumda bu şekilde deformasyonlar oldu ve artık göze son derece çirkin geliyor. Yapışkan asla çıkmıyor artık akvaryumla yekpare olmuş. Bu nedenle akvaryumun içinden bir arka fon yapıştırmayı düşünüyorum. Önereceğiniz malzemeler var mı? Akvaryumun suyunu tamamen boşaltmadan yapıştırmak mümkün mü? Benim aklıma pvc levha koymak geldi sizin önerileriniz varsa bekliyorum. Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/050220261831001.jpg[/IMG]
Yeni Akvaryuma Öneriler
[QUOTE=Gurayturkay] eheim 200 litre için filtre görünüşü güzel olan lepisteslerden beslemeyi düşünüyorum anlaşılan büyük tür bakmayacagım[/QUOTE]
İnce lav kırığı kum alıp düşük ihtiyaçlı bitkiler ve bir kaç güzel dal ekleyerek harika bir karma canlı doğuran çıkarabilirsiniz ortaya. Seyir zevki de bir o kadar güzel olur. Molly, Plati, Lepistes, Velifera gibi canlılardan ekleyip dip içinde 5-6 tane cory eklerseniz tadından yenmez.
[QUOTE=Gurayturkay] eheim 200 litre için filtre görünüşü güzel olan lepisteslerden beslemeyi düşünüyorum anlaşılan büyük tür bakmayacagım[/QUOTE]
İnce lav kırığı kum alıp düşük ihtiyaçlı bitkiler ve bir kaç güzel dal ekleyerek harika bir karma canlı doğuran çıkarabilirsiniz ortaya. Seyir zevki de bir o kadar güzel olur. Molly, Plati, Lepistes, Velifera gibi canlılardan ekleyip dip içinde 5-6 tane cory eklerseniz tadından yenmez.
Kamfa Malau Flowerhorn
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU]İsrafil kardeşim, evladın çok güzel. Umarım uzun ve sağlıklı bir ömür geçirirsiniz beraber. Kurulumun da genel olarak bakıldığında fazlasıyla üst düzey ve başarılı bir kurulum. Eksik bir şey görünmüyor, bu saatten sonrası senin göz zevkine göre şekillenecek. Sağlıcakla kal. Diğer tankların tanıtımlarını da bekliyorum mutlaka :) [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim, ikimizin de bu akvaryumlarda azımsanamayacak kadar fazla. Elimize sağlık [:3]
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU]İsrafil kardeşim, evladın çok güzel. Umarım uzun ve sağlıklı bir ömür geçirirsiniz beraber. Kurulumun da genel olarak bakıldığında fazlasıyla üst düzey ve başarılı bir kurulum. Eksik bir şey görünmüyor, bu saatten sonrası senin göz zevkine göre şekillenecek. Sağlıcakla kal. Diğer tankların tanıtımlarını da bekliyorum mutlaka :) [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim, ikimizin de bu akvaryumlarda azımsanamayacak kadar fazla. Elimize sağlık [:3]
Yeni Akvaryuma Öneriler
[QUOTE=Gurayturkay]Merhaba 170 litrelik bir akvaryum aldım ama içine nasıl bir dizayn yapsam ne balığı koysam çok kararsizim sizin önerileriniz var mı (şelale filtre kullanıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250740/240920242309121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun. Dallar ile güzel bir tasarım ortaya çıkarıp Discus beslemek isteyebilirsiniz. Fakat Discus balıklarının bakımına biraz daha dikkat etmeniz gerekiyor. Ayrıca şelale filtre tam olarak yeterli gelmeyebilir ucuz yollu ikinci el bir dış filtre almanızı öneririm.
[QUOTE=Gurayturkay]Merhaba 170 litrelik bir akvaryum aldım ama içine nasıl bir dizayn yapsam ne balığı koysam çok kararsizim sizin önerileriniz var mı (şelale filtre kullanıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250740/240920242309121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun. Dallar ile güzel bir tasarım ortaya çıkarıp Discus beslemek isteyebilirsiniz. Fakat Discus balıklarının bakımına biraz daha dikkat etmeniz gerekiyor. Ayrıca şelale filtre tam olarak yeterli gelmeyebilir ucuz yollu ikinci el bir dış filtre almanızı öneririm.
Kamfa Malau Flowerhorn
Ölçüler: 120x50x60(h) (360 Litre)
Canlı: Kamfa Malau Flowerhorn
Filtrasyon ve Işıklandırma: • Tetra Ex1200+ Dış Filtre
• Tetra HT300 Isıtıcı
• Tetra APS300 Hava Motoru
• HSD 600C T5 Floresan Armatür
Uzun bir uğraş ve bol emeklerin sonucunda akvaryum kurulumu tamamlandı. @UmutMEHDİOĞLU kardeşimin eski tankını bana hediye etmesi ile başlayan bu serüvende geçen haftaların sonunda güzel bir evladımız tankta özgürce dolaşmaya başladı.
Umarım bu yeni evlat ile çok uzun süreler birlikte kalırız [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242037111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242038471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242039081.jpg[/IMG]
Ölçüler: 120x50x60(h) (360 Litre)
Canlı: Kamfa Malau Flowerhorn
Filtrasyon ve Işıklandırma: • Tetra Ex1200+ Dış Filtre
• Tetra HT300 Isıtıcı
• Tetra APS300 Hava Motoru
• HSD 600C T5 Floresan Armatür
Uzun bir uğraş ve bol emeklerin sonucunda akvaryum kurulumu tamamlandı. @UmutMEHDİOĞLU kardeşimin eski tankını bana hediye etmesi ile başlayan bu serüvende geçen haftaların sonunda güzel bir evladımız tankta özgürce dolaşmaya başladı.
Umarım bu yeni evlat ile çok uzun süreler birlikte kalırız [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242037111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242038471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242039081.jpg[/IMG]
400lt Karma Tank
Selamlar, ufak bir güncelleme yapayım karma tanktan vazgeçip sadece 1 adet Flowerhorn beslemeye karar verdim.
Selamlar, ufak bir güncelleme yapayım karma tanktan vazgeçip sadece 1 adet Flowerhorn beslemeye karar verdim.
400lt Karma Tank
[QUOTE=ilhannnn01]Size 3 çeşit cevap veriyorum hepsini duyarsınız da kimseyi yormayayım ben yazayım,
Ansiklopedik cevap
Her bir oscar zaten 300 litre hacim ister 400 litrede 2 oscar bile fazla başka balık olmaz.
Cahil Cevabı
Yanına 2 tane de challenger atarsan acayip olur hatta pirana falan da koy.
Amerikancı Cevabı
Yanına vatoz gibi yem artıklarını yiyecek 1 2 balık, 2 3 tane de amerikan dışı bölge kavgası yapmayacak, oscarları rahatsız etmeyecek ama yem olmayacak kadar büyük ve kendini koruyabilecek/kaçabilecek balıklar ekleyebilirsiniz. Tinfoil, Flagtail, Silvershark gibi türler olabilir, Dip için vatoz veya makrakanta olabilir. Makrakanta olursa sürü olması gerekir, çok ta yavaş büyüyen balıklardır en az 3 4 tane ve büyükçe almakta fayda var. Vatoz alırsanız oscarların rahatsız edemeyeceği büyüklükte olmasına dikkat edin.
Ek olarak: böyle birşey yapacaksanız filtrasyonun çok çok iyi olması ön şart. [/QUOTE]
Hahahahaha yorumunuz için teşekkürler üstadım. Uzunca bir süredir forumda aktif değildim bana unuttuğum tipleri tekrar canlandırdınız. Şahsen benim düşüncem de aslında 2 adet oscar, 1 pacu ve 1 leopar vatoz şeklindeydi. Düşüncemi desteklemiş oldunuz teşekkür ederim.
[QUOTE=ilhannnn01]Size 3 çeşit cevap veriyorum hepsini duyarsınız da kimseyi yormayayım ben yazayım,
Ansiklopedik cevap
Her bir oscar zaten 300 litre hacim ister 400 litrede 2 oscar bile fazla başka balık olmaz.
Cahil Cevabı
Yanına 2 tane de challenger atarsan acayip olur hatta pirana falan da koy.
Amerikancı Cevabı
Yanına vatoz gibi yem artıklarını yiyecek 1 2 balık, 2 3 tane de amerikan dışı bölge kavgası yapmayacak, oscarları rahatsız etmeyecek ama yem olmayacak kadar büyük ve kendini koruyabilecek/kaçabilecek balıklar ekleyebilirsiniz. Tinfoil, Flagtail, Silvershark gibi türler olabilir, Dip için vatoz veya makrakanta olabilir. Makrakanta olursa sürü olması gerekir, çok ta yavaş büyüyen balıklardır en az 3 4 tane ve büyükçe almakta fayda var. Vatoz alırsanız oscarların rahatsız edemeyeceği büyüklükte olmasına dikkat edin.
Ek olarak: böyle birşey yapacaksanız filtrasyonun çok çok iyi olması ön şart. [/QUOTE]
Hahahahaha yorumunuz için teşekkürler üstadım. Uzunca bir süredir forumda aktif değildim bana unuttuğum tipleri tekrar canlandırdınız. Şahsen benim düşüncem de aslında 2 adet oscar, 1 pacu ve 1 leopar vatoz şeklindeydi. Düşüncemi desteklemiş oldunuz teşekkür ederim.
400lt Karma Tank
Selamlar, 400LT akvaryumda bir çift oscar beslemeyi düşünüyorum. Yanına 1-2 tane önerebileceğiniz tür var mı acaba? Teşekkürler.
Selamlar, 400LT akvaryumda bir çift oscar beslemeyi düşünüyorum. Yanına 1-2 tane önerebileceğiniz tür var mı acaba? Teşekkürler.
Hobiye Geri Dönüş
Merhaba, çok küçük yaşta başladığım bu akvaryum hobisine uzun bir süre ara vermek durumunda kalmıştım. Üniversite, iş vs. derken epey vakit oldu güzel bir akvaryum kurup karşısına geçip izlemeyeli. 2013 Yılında henüz 14 yaşındayken bu foruma üye olmuştum.. O dönemler 1TL'ye Lepistes alıp üretmeye çalışıyorduk.. Şimdi 23 yaşıma girdim ve kendi ekonomik özgürlüğümü kazandım. Artık baba eline bakmadan kendi akvaryumumu kurmak istiyorum. Fakat o dönemden bu döneme epey bir fiyat değişikliği olmuş [:'(] normal olarak. Şu an kafamda kurduğum akvaryumun ne kadar tutacağını inanın kestiremiyorum. 2. El akvaryum ve malzeme fiyatlarına bakıyorum, sıfır ürünlerin fiyatlarına bakıyorum sürekli farklı tutarlar var ve dışardan bakınca tutacak fiyat gerçekten korkutucu duruyor. [^_^] Hayalimde ki akvaryumu size anlatmak ve siz tecrübeli aktif hobici abilerimden fikir almak istiyorum, bu yüzden gece vakti yolum tekrar buraya düştü. [:D] Öncelikle kafamda ilk kurduğum 90*40*50(h) bir tanktı bunun nedeni odamda ki şifonyerin üstüne yerleştiririm diye düşündüm. Boyutları şifonyere göre ayarladım. Ama sonra Şifonyerin 180LT su, cam ağırlığı ve dekor ağırlığı vs. derken bunu taşıyıp taşıyamayacağına emin olamadım. O yüzden şu an şifonyerden bağımsız 100*50*50 ebatlarında mobilyalı bir tank kurma fikrine yöneldim. 250LT tankta beslemek istediğim 2 balık var bunlardan birine karar kılıp tek başına beslemeyi düşünüyorum 1- Flowerhorn 2- Oscar bu ikisinden birini seçip lav kırığı kum kullanıp basit kaya dekorları ile süslemek istiyorum. Sizce bu tarz bir tankın günümüz TR'sinde fiyatı ne olacaktır? Akvaryumu hazır mı almalıyım yoksa camcıdan mı yaptırmalıyım? 250LT için F/P dış filtre önerileriniz nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim, iyi hobiler.
Merhaba, çok küçük yaşta başladığım bu akvaryum hobisine uzun bir süre ara vermek durumunda kalmıştım. Üniversite, iş vs. derken epey vakit oldu güzel bir akvaryum kurup karşısına geçip izlemeyeli. 2013 Yılında henüz 14 yaşındayken bu foruma üye olmuştum.. O dönemler 1TL'ye Lepistes alıp üretmeye çalışıyorduk.. Şimdi 23 yaşıma girdim ve kendi ekonomik özgürlüğümü kazandım. Artık baba eline bakmadan kendi akvaryumumu kurmak istiyorum. Fakat o dönemden bu döneme epey bir fiyat değişikliği olmuş [:'(] normal olarak. Şu an kafamda kurduğum akvaryumun ne kadar tutacağını inanın kestiremiyorum. 2. El akvaryum ve malzeme fiyatlarına bakıyorum, sıfır ürünlerin fiyatlarına bakıyorum sürekli farklı tutarlar var ve dışardan bakınca tutacak fiyat gerçekten korkutucu duruyor. [^_^] Hayalimde ki akvaryumu size anlatmak ve siz tecrübeli aktif hobici abilerimden fikir almak istiyorum, bu yüzden gece vakti yolum tekrar buraya düştü. [:D] Öncelikle kafamda ilk kurduğum 90*40*50(h) bir tanktı bunun nedeni odamda ki şifonyerin üstüne yerleştiririm diye düşündüm. Boyutları şifonyere göre ayarladım. Ama sonra Şifonyerin 180LT su, cam ağırlığı ve dekor ağırlığı vs. derken bunu taşıyıp taşıyamayacağına emin olamadım. O yüzden şu an şifonyerden bağımsız 100*50*50 ebatlarında mobilyalı bir tank kurma fikrine yöneldim. 250LT tankta beslemek istediğim 2 balık var bunlardan birine karar kılıp tek başına beslemeyi düşünüyorum 1- Flowerhorn 2- Oscar bu ikisinden birini seçip lav kırığı kum kullanıp basit kaya dekorları ile süslemek istiyorum. Sizce bu tarz bir tankın günümüz TR'sinde fiyatı ne olacaktır? Akvaryumu hazır mı almalıyım yoksa camcıdan mı yaptırmalıyım? 250LT için F/P dış filtre önerileriniz nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim, iyi hobiler.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
