ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Geologist
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
205
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2016 01:27
Son Ziyaret:
11 Kasım 2024 10:13
Toplam Mesaj:
351 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Frt mskn
Doğum Tarihi:
11 Aralık 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Jeoloji mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184999/200220171525321.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Hangi Malzeme Ne İşe Yarar? Cevap Burada.
Siteye 4 senede 1 uğruyorum.[:D]
Siteye 4 senede 1 uğruyorum.[:D]
İç Sump Yaptım Çok Güzel Oldu:) Fiyat Yazdım!
[QUOTE=Görkem52]Hocam venüsaqua iç filte kullanıma devam ediyormusunuz.?[/QUOTE]
hocam mesajınızı tesadüfen birşeye bakmak için girince gördüm. ben bu akvaryumu bir kaç yıl önce kuzenime verdim. ama evet kullanılıyor hala. ben ayrı akvaryumlarda da o marka filtreyi kullandım çok memnunum f/p ürünüdür.
[QUOTE=Görkem52]Hocam venüsaqua iç filte kullanıma devam ediyormusunuz.?[/QUOTE]
hocam mesajınızı tesadüfen birşeye bakmak için girince gördüm. ben bu akvaryumu bir kaç yıl önce kuzenime verdim. ama evet kullanılıyor hala. ben ayrı akvaryumlarda da o marka filtreyi kullandım çok memnunum f/p ürünüdür.
Balık Önerisi
[QUOTE=mahirata]
3,5 senedir japon besliyorum. İlk aldığımda akvaryumu büyük cahillik etmiştim bilmiyodum hangi türler bir arada yaşar diye o yüzden 50ltlik akvaryuma 2japon 2melek 3lepistes 2kılıçkuyruk 2moli koymuştum ve yakın zamanda japonlar hariç hepsi ölmüştü. Sonra japonlar da bir şekilde hasta oldu ve onlar da öldü.Sonra hobiden soğudum zaten taşınacaktık. Taşındıktan sonra ilk baya bi araştırdım bu hobiyi sonra 3 japon aldım onlar da sanırım kabızlıktan öldüler. Sonra 3 tane daha japon aldım onlara 1 senedir bakıyorum. Çok şükür herhangi bir sıkıntı yok. Ve en uzun yaşayan balık vatozum oldu 2,5 senedir bende.[/QUOTE]
O zaman Malawi türleri alın hocam, etçil malawi. Kolay ve hızlı öğrenirsiniz bu işi
[QUOTE=mahirata]
3,5 senedir japon besliyorum. İlk aldığımda akvaryumu büyük cahillik etmiştim bilmiyodum hangi türler bir arada yaşar diye o yüzden 50ltlik akvaryuma 2japon 2melek 3lepistes 2kılıçkuyruk 2moli koymuştum ve yakın zamanda japonlar hariç hepsi ölmüştü. Sonra japonlar da bir şekilde hasta oldu ve onlar da öldü.Sonra hobiden soğudum zaten taşınacaktık. Taşındıktan sonra ilk baya bi araştırdım bu hobiyi sonra 3 japon aldım onlar da sanırım kabızlıktan öldüler. Sonra 3 tane daha japon aldım onlara 1 senedir bakıyorum. Çok şükür herhangi bir sıkıntı yok. Ve en uzun yaşayan balık vatozum oldu 2,5 senedir bende.[/QUOTE]
O zaman Malawi türleri alın hocam, etçil malawi. Kolay ve hızlı öğrenirsiniz bu işi
Zemindeki Akvaryuma Dip Cekemiyorum
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
[QUOTE=cirsaf]Merhabalar arkadaslar yavru akvaryumu kurdum ama akvaryum mobilyam olmadığı icin yere sifir oldu böyle olunca da dip çekimi yapamiyorum sorun oluştu görsel ibaresi yok dye ve maddi konuda daha uygun olunca böyle yaptım ama şuan sorun yaşıyorum. Çünkü dip cekemiyorum yere yakın olduğu ici. Ve pille çalışan motor vardı arkadaşımın onu aldım yine olmadı napmaliyim bı önerisi olan. Varmı[/QUOTE]
Hocam dip çekimi basınç, yükseklik farkından oluyor. Bir iç filtre motoruyla yapın. Aynı seviyeden aynı seviyeye fark olmadığı için su hareket etmez
Kaplumbağa Kış Uykusu
Hocam kaplumbağanın olduğu yerde bi idrar belirtisi var mı, biraz fazla uykuda kalmış gibi gözüküyor. Onu ısıtmanız lazım, uyumak için yaşı küçükmüş keşke uyutmasaydınız. Yaklaşık 29-30derece olacak şekilde ısınması lazım, su içmesi lazım, yavaş yavaş yemek yemesi lazım. Kuyruğu suda kalacak şekilde biraz su ekleyin, arada sırada kabuğunu ıslatın. Gözle görülür bir sağlık sorunu var mı, uyanması 1haftayı bulabilir
Hocam kaplumbağanın olduğu yerde bi idrar belirtisi var mı, biraz fazla uykuda kalmış gibi gözüküyor. Onu ısıtmanız lazım, uyumak için yaşı küçükmüş keşke uyutmasaydınız. Yaklaşık 29-30derece olacak şekilde ısınması lazım, su içmesi lazım, yavaş yavaş yemek yemesi lazım. Kuyruğu suda kalacak şekilde biraz su ekleyin, arada sırada kabuğunu ıslatın. Gözle görülür bir sağlık sorunu var mı, uyanması 1haftayı bulabilir
Arka Sump Tasarımım. Önerileriniz?
[QUOTE=babbafett]Selamlar,
40x40x40 akvaryumuma arka sump yapmayı planlıyorum. Su girişinin özellikle alttan olmasını istiyorum, üst kısma da giriş yaptım ama doğru olup olmadığından emin değilim. Temiz su çıkışı için açmam gereken deliğin çapı 10mm yeterli olur mu? Burada kullanılacak adaptörün ölçüleri ne olmalı? Ayrıca şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz yerler varsa yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam motora takacağınız hortum 12/16mm olacaktır. İç çap 12 bu motor çıkışına girecek, et kalınlıklarıyla birlikte dış çapda 16mm, yani o delik 16mm olmalı. Ha bi aparat kullanacaksanız da 12mm altı tazyik yapar, motoru zorlar. Motor kısmında 2 şaşırtmaya gerek yok zaten o su süzülmeyeceği için hızlandırmak anlamsız, üstten su giriş deliği yüzey emici olduğunu farz edersek suyun seviyesinden 5mm inse bile yeterli, ben olsam açmazdım çünkü o hep çeker suyu ve aşağıdan istediğiniz verimle su çekemez sump. Birde gözleri çok küçük yapmayın. Sump doldur boşalt temizle, motoru monte etmek bile inanılmaz zor bir olay.
[QUOTE=babbafett]Selamlar,
40x40x40 akvaryumuma arka sump yapmayı planlıyorum. Su girişinin özellikle alttan olmasını istiyorum, üst kısma da giriş yaptım ama doğru olup olmadığından emin değilim. Temiz su çıkışı için açmam gereken deliğin çapı 10mm yeterli olur mu? Burada kullanılacak adaptörün ölçüleri ne olmalı? Ayrıca şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz yerler varsa yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215352/280520200101061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam motora takacağınız hortum 12/16mm olacaktır. İç çap 12 bu motor çıkışına girecek, et kalınlıklarıyla birlikte dış çapda 16mm, yani o delik 16mm olmalı. Ha bi aparat kullanacaksanız da 12mm altı tazyik yapar, motoru zorlar. Motor kısmında 2 şaşırtmaya gerek yok zaten o su süzülmeyeceği için hızlandırmak anlamsız, üstten su giriş deliği yüzey emici olduğunu farz edersek suyun seviyesinden 5mm inse bile yeterli, ben olsam açmazdım çünkü o hep çeker suyu ve aşağıdan istediğiniz verimle su çekemez sump. Birde gözleri çok küçük yapmayın. Sump doldur boşalt temizle, motoru monte etmek bile inanılmaz zor bir olay.
Balık Önerisi
[QUOTE=mahirata]Merhabalar 350-400 lt arası bir tank almayı düşünüyorum.Balık önerir misiniz? Canlı doğuran düşünmüştüm ama büyük akvaryumda küçük mü kalırlar bilemedim.[/QUOTE]
Daha önce bu konuda tecrübeniz var mı, ilk defa mı balık besleyeceksiniz.
İlk ise o hacimde bitkiyle başlamak çok zor olur. Canlı doğurandan ziyade önce bi sarı prensesle başlayın derim. kolay Malawi türlerine yönelirdim ben olsam. [EDIT]Geologist,2020-05-28 03:41:53[/EDIT]
[QUOTE=mahirata]Merhabalar 350-400 lt arası bir tank almayı düşünüyorum.Balık önerir misiniz? Canlı doğuran düşünmüştüm ama büyük akvaryumda küçük mü kalırlar bilemedim.[/QUOTE]
Daha önce bu konuda tecrübeniz var mı, ilk defa mı balık besleyeceksiniz.
İlk ise o hacimde bitkiyle başlamak çok zor olur. Canlı doğurandan ziyade önce bi sarı prensesle başlayın derim. kolay Malawi türlerine yönelirdim ben olsam. [EDIT]Geologist,2020-05-28 03:41:53[/EDIT]
Yaprak Ve Camlarda Yosun
[QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE][QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE]
Günlük 4+4 8saat yapıyordum, yosun artınca bitkilerde iyi fotosentez yapınca besini tüketsin diye tek parça 10-12 saat yapmaya başladım. Yoaun iyice arttı:) bitkilerde nedense fotosentez yapmayı kesti, monte carlolarda yosun yok ama onlarda fotosentez yapmıyor. Şuan aydınlatmayı 2şer saatlik 4parçaya böldüm. Lümenini bilmiyorum, full spektrum olduğunu biliyorum[EDIT]Geologist,2020-05-27 08:14:55[/EDIT]
[QUOTE=mrt.ozman]Sudaki sirküyason yetersiz olabilir mi? 40 litre akvaryumda eheim 2213+lily pipe ve eheim liberty 75 çalıştırıyorum. Durağan sularda yosunun yayılması ve oluşumunu engelleyemezsiniz.
"Co2 saniyede 2 kabarcık altına düşmüyor" demişsiniz. co2 dengesizliği olduğunu düşünüyorsanız stabil hale getirmeniz de işe yarayabilir. Ayrıca Co2 dalgalanmaları ph'ı da etkileyecektir. (Balık kaybı yaşatabilir)[/QUOTE]
Su içi sirkülasyonu gayet iyi, ama yüzeydeki sirkülasyon iyi değil.
[QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE][QUOTE=veisveis]Gün içerisinde kaç saat aydınlatma yapıyorsunuz ?
Ayrıca kullandığın powerled 'in kaç Lümen olduğunu biliyor musun ?[/QUOTE]
Günlük 4+4 8saat yapıyordum, yosun artınca bitkilerde iyi fotosentez yapınca besini tüketsin diye tek parça 10-12 saat yapmaya başladım. Yoaun iyice arttı:) bitkilerde nedense fotosentez yapmayı kesti, monte carlolarda yosun yok ama onlarda fotosentez yapmıyor. Şuan aydınlatmayı 2şer saatlik 4parçaya böldüm. Lümenini bilmiyorum, full spektrum olduğunu biliyorum[EDIT]Geologist,2020-05-27 08:14:55[/EDIT]
[QUOTE=mrt.ozman]Sudaki sirküyason yetersiz olabilir mi? 40 litre akvaryumda eheim 2213+lily pipe ve eheim liberty 75 çalıştırıyorum. Durağan sularda yosunun yayılması ve oluşumunu engelleyemezsiniz.
"Co2 saniyede 2 kabarcık altına düşmüyor" demişsiniz. co2 dengesizliği olduğunu düşünüyorsanız stabil hale getirmeniz de işe yarayabilir. Ayrıca Co2 dalgalanmaları ph'ı da etkileyecektir. (Balık kaybı yaşatabilir)[/QUOTE]
Su içi sirkülasyonu gayet iyi, ama yüzeydeki sirkülasyon iyi değil.
Yaprak Ve Camlarda Yosun
[QUOTE=Sheyda27]
Merhaba,
Aynı sorun ne yazik ki bende de var ve neriteler maalesef ki çözüm olmadı üstelik bende thedoxus altenai de var bol miktarda siz excell kullanıyor musunuz?
[/QUOTE]
Ben haftada 3defa 1er ml kullanıyorum ama hergün 1ml ye başlayacağım yarın su değişimi yapıp.
[QUOTE=Sheyda27]
Merhaba,
Aynı sorun ne yazik ki bende de var ve neriteler maalesef ki çözüm olmadı üstelik bende thedoxus altenai de var bol miktarda siz excell kullanıyor musunuz?
[/QUOTE]
Ben haftada 3defa 1er ml kullanıyorum ama hergün 1ml ye başlayacağım yarın su değişimi yapıp.
Yaprak Ve Camlarda Yosun
[QUOTE=AkvaryumKolik] Nerite salyangozu yaprakları temizler. Ama biraz uzun sürebilir. Beklemek istemiyorsanız yosunlu yaprakları kesebilirsiniz ya da oksijenli suyu local uygulayabilirsiniz.[/QUOTE]
nerite salyangozu alıcam yakın zamanda 8-10 tane, birde oto cat alayım diyorum. Yapraklar kesilecek yada oksijen uygulanacak gibi değiller , mecbur neriteyi bekleyeceğim.
[QUOTE=AkvaryumKolik] Nerite salyangozu yaprakları temizler. Ama biraz uzun sürebilir. Beklemek istemiyorsanız yosunlu yaprakları kesebilirsiniz ya da oksijenli suyu local uygulayabilirsiniz.[/QUOTE]
nerite salyangozu alıcam yakın zamanda 8-10 tane, birde oto cat alayım diyorum. Yapraklar kesilecek yada oksijen uygulanacak gibi değiller , mecbur neriteyi bekleyeceğim.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
