ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
UnknownAquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
488
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2016 15:44
Son Ziyaret:
22 Ekim 2025 19:08
Toplam Mesaj:
487 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Turgut Furkan Soylu
Doğum Tarihi:
26 Ekim 1994
Yaş:
31
İl:
Hatay
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Turgut Furkan Soylu
SON 10 MESAJI
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Su değişimi sırasında kum üstündeki yosunları da sifonlamalısınız .
Low tech gübrenizi yarım doz verip,
Işık günlük 4 saati almayın yosun tekrar patlamasın.
[/QUOTE]
Evet su değişiminde sifonladım fakat bazı yerlerde kaldı su çok azalmasın diye devam edemedim, yarın su değişimi yapacağım yarın sifonlarım kalanını. Işığı da yarından sonra kademeli olarak arttırmayı planlıyorum.Elimdeki gübre tropica premium nutrition diye bir gübre içeriği Bakır %0,006, Demir %0,07, Magnezyum %0,04, Molibden %0,002, Çinko %0,002 diye geçiyor sanırım bunlar mikro elementler oluyor ama araştırdığım kadarıyla bu sorunlar genelde temel besin eksikliğinden oluyormuş. Acaba bu gübre yerine makro elementleri içeren bir gübre mi vermem gerekiyor ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Su değişimi sırasında kum üstündeki yosunları da sifonlamalısınız .
Low tech gübrenizi yarım doz verip,
Işık günlük 4 saati almayın yosun tekrar patlamasın.
[/QUOTE]
Evet su değişiminde sifonladım fakat bazı yerlerde kaldı su çok azalmasın diye devam edemedim, yarın su değişimi yapacağım yarın sifonlarım kalanını. Işığı da yarından sonra kademeli olarak arttırmayı planlıyorum.Elimdeki gübre tropica premium nutrition diye bir gübre içeriği Bakır %0,006, Demir %0,07, Magnezyum %0,04, Molibden %0,002, Çinko %0,002 diye geçiyor sanırım bunlar mikro elementler oluyor ama araştırdığım kadarıyla bu sorunlar genelde temel besin eksikliğinden oluyormuş. Acaba bu gübre yerine makro elementleri içeren bir gübre mi vermem gerekiyor ?
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
Tekrardan herkese merhaba , iyi hobiler.
Yorumlarda yazıldığı gibi 4 gün tam karartma sonrası %50 su değişimi yaptım ve aydınlatma süresini 2.5 saate düşürdüm yosun problemi çözüldü. Zemindeki yosun kalıntıları eskiden kalma büyümüyorlar su değişimlerinde zamanla tamamen gidecektir.Fakat bitkiler daha kötü duruma geldi yapraklarını döküyorlar ve eriyorlar. Acaba besin eksikliği mi var çözemedim yardımlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/151020252147111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/151020252147561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/151020252148001.jpg[/IMG]
Tekrardan herkese merhaba , iyi hobiler.
Yorumlarda yazıldığı gibi 4 gün tam karartma sonrası %50 su değişimi yaptım ve aydınlatma süresini 2.5 saate düşürdüm yosun problemi çözüldü. Zemindeki yosun kalıntıları eskiden kalma büyümüyorlar su değişimlerinde zamanla tamamen gidecektir.Fakat bitkiler daha kötü duruma geldi yapraklarını döküyorlar ve eriyorlar. Acaba besin eksikliği mi var çözemedim yardımlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/151020252147111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/151020252147561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/151020252148001.jpg[/IMG]
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, geçmiş olsun. Tankta amonyak, nitrat fazlalığı olabilir. Filtreniz yetersiz veya yemlemeniz fazla olabilir. Su değişimini zaten az, su değişimini haftalık 35 litreye çıkartın şimdilik, sıvı gübreyi kesin, olabiliyorsa gül ve çınarın diplerine yakın birer misket gübre gömün. Onların kök salmaları biraz meşakkatli olabiliyor dipten beslenmeleri gerek. Aydınlatmayıda biraz azaltıp birde böyle deneyin bakalım.
Tank içi akıntı ne durumda, amonyak, nitrat fazlalığı veya fosfat, nitrat dengesizliği yosun sorununa yol açabiliyor, filtrasyonu bu yüzden merak ettim.[/QUOTE]
Filtre olarak sunsun hw 603 var. Balık olarak 9 adet kolombia tetra var ve günde bir kez yemleme yapıyorum oda yere düşmeden bitecek şekilde izleyerek az az atıyorum.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, geçmiş olsun. Tankta amonyak, nitrat fazlalığı olabilir. Filtreniz yetersiz veya yemlemeniz fazla olabilir. Su değişimini zaten az, su değişimini haftalık 35 litreye çıkartın şimdilik, sıvı gübreyi kesin, olabiliyorsa gül ve çınarın diplerine yakın birer misket gübre gömün. Onların kök salmaları biraz meşakkatli olabiliyor dipten beslenmeleri gerek. Aydınlatmayıda biraz azaltıp birde böyle deneyin bakalım.
Tank içi akıntı ne durumda, amonyak, nitrat fazlalığı veya fosfat, nitrat dengesizliği yosun sorununa yol açabiliyor, filtrasyonu bu yüzden merak ettim.[/QUOTE]
Filtre olarak sunsun hw 603 var. Balık olarak 9 adet kolombia tetra var ve günde bir kez yemleme yapıyorum oda yere düşmeden bitecek şekilde izleyerek az az atıyorum.
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Denemenizin zararı olmaz ama önce tam karartma ile yosunu öldürmelisiniz.[/QUOTE]
Tam karartma + % 50 su değişimi yapacağım sonrasında mevcut aydınlatmayı günlük 2.5 saat e indireceğim. Su değişimi yaptığım gün tilki kutruğu , cryptocorne wenti brown ve suüstü bitkisi ekleyeceğim ve exell e başlayacağım. Acaba karartma sonunda bitkiler de yosunlarla beraber ölürler mi ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Denemenizin zararı olmaz ama önce tam karartma ile yosunu öldürmelisiniz.[/QUOTE]
Tam karartma + % 50 su değişimi yapacağım sonrasında mevcut aydınlatmayı günlük 2.5 saat e indireceğim. Su değişimi yaptığım gün tilki kutruğu , cryptocorne wenti brown ve suüstü bitkisi ekleyeceğim ve exell e başlayacağım. Acaba karartma sonunda bitkiler de yosunlarla beraber ölürler mi ?
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Üst mesajda yazdığım gibi uygulama yapın excel yerine likid carbon yazılı farklı ürünlerden de ekleyebilirsiniz.
Sevmeseniz bile sonradan çıkartmak için boş obur hızlı büyüyen bitkilerden ekin. Mümkünse kum ışık alamasın. Su üstü bitkilerinden eloda gibi bitkilere kadar boş seçenek kullanın.
Pistia Salvinia verebilirim ...[/QUOTE]
Hatay da yaşıyorum teklifiniz için teşekkür ederim. Dediklerinizi yapacağım, aliexpress ten aldığım küçük bir nano akvaryumlar için olan aydınlatma daha var acaba onu mu kullansam bir süre ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Üst mesajda yazdığım gibi uygulama yapın excel yerine likid carbon yazılı farklı ürünlerden de ekleyebilirsiniz.
Sevmeseniz bile sonradan çıkartmak için boş obur hızlı büyüyen bitkilerden ekin. Mümkünse kum ışık alamasın. Su üstü bitkilerinden eloda gibi bitkilere kadar boş seçenek kullanın.
Pistia Salvinia verebilirim ...[/QUOTE]
Hatay da yaşıyorum teklifiniz için teşekkür ederim. Dediklerinizi yapacağım, aliexpress ten aldığım küçük bir nano akvaryumlar için olan aydınlatma daha var acaba onu mu kullansam bir süre ?
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryum kaç günlük?
Önceki konularınızda bu Akvaryumu görmek için incelerken sizin sürekli yosun sorunu yaşadığınızı gördüm.
Bitki miktarınız az.
Gübreleme fazla geliyor ve
ışık güçlü uzun süre yanıyor.
Co² yosunu engellemeye ve bitkilerinizin gelişimi sağlar.
Kurtulmak için yosundan
4 gün tam karartma yapın
5. Gün %50 su değişimi yapın
Gübreyi vermeyin yada yarım doz kullanın.
Geçici olacak şekilde yardımcı obur bitki ekleyin.
[/QUOTE]
Akvaryum 2 yıldan uzun süredir devam ediyor bitkileri yaklaşık 1 ay önce eklemeye başladım. Önceki yosun sorunları bu şekilde değildi.
Bitkilerin gelişimi için ne yapabilirim öncelik olarak yosun problemini mi bitirmem gerekiyor ? Işık bana da çok güçlü geliyor ama gerek w değeri gerek örneklerde gördüğüm sanki bu akvaryuma uygun gibi. Co2 yerine sıvı excel yeterli olur mu yoksa co2 şart mıdır ?
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryum kaç günlük?
Önceki konularınızda bu Akvaryumu görmek için incelerken sizin sürekli yosun sorunu yaşadığınızı gördüm.
Bitki miktarınız az.
Gübreleme fazla geliyor ve
ışık güçlü uzun süre yanıyor.
Co² yosunu engellemeye ve bitkilerinizin gelişimi sağlar.
Kurtulmak için yosundan
4 gün tam karartma yapın
5. Gün %50 su değişimi yapın
Gübreyi vermeyin yada yarım doz kullanın.
Geçici olacak şekilde yardımcı obur bitki ekleyin.
[/QUOTE]
Akvaryum 2 yıldan uzun süredir devam ediyor bitkileri yaklaşık 1 ay önce eklemeye başladım. Önceki yosun sorunları bu şekilde değildi.
Bitkilerin gelişimi için ne yapabilirim öncelik olarak yosun problemini mi bitirmem gerekiyor ? Işık bana da çok güçlü geliyor ama gerek w değeri gerek örneklerde gördüğüm sanki bu akvaryuma uygun gibi. Co2 yerine sıvı excel yeterli olur mu yoksa co2 şart mıdır ?
Yosun Ve Bitki Erimesi İçin Ne Yapmam Gerek ?
Merhaba 60*40*40 ölçülerinde tabanda dere kumu olan bir akvaryumum var aydınlatma olarak creaqua nano black kullanıyorum günde 5 saat açık kalıyor. Akvaryumda çok fazla yeşil yosun oluşuyor zemini komple kaplıyor ve bitkilerim erimeye başladı. Haftada 1 ortalama 20 litre su değişimi yapıyorum. Su değişimlerinde 1 doz tropica nın premium nutrition low tech gübresinden veriyorum .Yosunu çok problem etmiyorum camdakileri kazığımda kolay bir. Şekilde çıkıyor zemindekiler de kötü görünmediği için sorun etmiyorum ama bitkilerin bozulması kötü oldu. Bitki olarak elodea, anubias , gül ve çınar var. Anubias larda bir sorun yok ama gül ve çınarda erimeler var. Elodea da hafif kararmalar var. Sorunun ne olduğunu anlayamadım co2 mi eksik geliyor acaba veya low tech lere göre gübre mi başlamalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905471.jpg[/IMG][EDIT]UnknownAquarist,2025-10-05 19:14:03[/EDIT]
Merhaba 60*40*40 ölçülerinde tabanda dere kumu olan bir akvaryumum var aydınlatma olarak creaqua nano black kullanıyorum günde 5 saat açık kalıyor. Akvaryumda çok fazla yeşil yosun oluşuyor zemini komple kaplıyor ve bitkilerim erimeye başladı. Haftada 1 ortalama 20 litre su değişimi yapıyorum. Su değişimlerinde 1 doz tropica nın premium nutrition low tech gübresinden veriyorum .Yosunu çok problem etmiyorum camdakileri kazığımda kolay bir. Şekilde çıkıyor zemindekiler de kötü görünmediği için sorun etmiyorum ama bitkilerin bozulması kötü oldu. Bitki olarak elodea, anubias , gül ve çınar var. Anubias larda bir sorun yok ama gül ve çınarda erimeler var. Elodea da hafif kararmalar var. Sorunun ne olduğunu anlayamadım co2 mi eksik geliyor acaba veya low tech lere göre gübre mi başlamalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189828/051020251905471.jpg[/IMG][EDIT]UnknownAquarist,2025-10-05 19:14:03[/EDIT]
Oscar Akvaryumu
[QUOTE=Abdulsamet...] 335L yerin var akvaryumunda oscarın sevmeyeceği Bi türün yoksa besle 2 tane bisey olmaz balığın buyumesi size bağlı nasıl besledinize ve sağlıklı şu degisimine ama o videolarda gördünüz kocaman boylara ulaşması zor...[/QUOTE]
Tek tür 2 adet düşüyorum zaten ama 95 cm genişliğinden dolayı olmaz diyorlardı.
[QUOTE=Abdulsamet...] 335L yerin var akvaryumunda oscarın sevmeyeceği Bi türün yoksa besle 2 tane bisey olmaz balığın buyumesi size bağlı nasıl besledinize ve sağlıklı şu degisimine ama o videolarda gördünüz kocaman boylara ulaşması zor...[/QUOTE]
Tek tür 2 adet düşüyorum zaten ama 95 cm genişliğinden dolayı olmaz diyorlardı.
Oscar Akvaryumu
Merhaba akvaryumun ve balığın durumu nasıl acaba ? Bende 95*65*55h olan bir takım var 2 adet veya tek bir oscar olur mu diye araştırıyorum ama konu açtığımda olmayacağını söylediler ama siz çok daha küçük bir tankta bakıyorsunuz herhangi bir sorun yaşadınız mı ? Balık güzel büyüyor mu ?
Merhaba akvaryumun ve balığın durumu nasıl acaba ? Bende 95*65*55h olan bir takım var 2 adet veya tek bir oscar olur mu diye araştırıyorum ama konu açtığımda olmayacağını söylediler ama siz çok daha küçük bir tankta bakıyorsunuz herhangi bir sorun yaşadınız mı ? Balık güzel büyüyor mu ?
Astronot Besleyebilir Miyim ?
[QUOTE=Asterophysus bat]Yanlış anlamayın flowerhorn pahalı bir balık onun bir varyantı olan midas da besleyebilirsiniz ama benim size önerim Jaguar çiklit tek bakılması makul olur.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Araştırıp bu türlere de bakayım o zaman.
[QUOTE=Asterophysus bat]Yanlış anlamayın flowerhorn pahalı bir balık onun bir varyantı olan midas da besleyebilirsiniz ama benim size önerim Jaguar çiklit tek bakılması makul olur.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Araştırıp bu türlere de bakayım o zaman.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
