ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaan Frt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
230
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mayıs 2017 08:17
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 18:28
Toplam Mesaj:
221 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi
[QUOTE=NightWist]
TEMU yasağı gelmese donatırdım bu sistemi de malum. Çinden 20 cente mal edilen alet bizde 100 tl.[/QUOTE]
Evet hocam kartlar çok pahalı. Benim de oyunlardaki yuvarlak mini map ekranı yapma projem vardı vazgeçtim böyle bi fiyat olamaz.
[QUOTE=NightWist]
TEMU yasağı gelmese donatırdım bu sistemi de malum. Çinden 20 cente mal edilen alet bizde 100 tl.[/QUOTE]
Evet hocam kartlar çok pahalı. Benim de oyunlardaki yuvarlak mini map ekranı yapma projem vardı vazgeçtim böyle bi fiyat olamaz.
Yeni Akvaryum Kurulumu
Hangi ağaç türü hocam bu ?
Hangi ağaç türü hocam bu ?
Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi
Ellerinize sağlık çok iyi olmuş. Fiyatlar cidden dudak uçuklatıyor, artık suyu çıktı. Bu tarz projeler hep çok hoşuma gitmiştir.
Ellerinize sağlık çok iyi olmuş. Fiyatlar cidden dudak uçuklatıyor, artık suyu çıktı. Bu tarz projeler hep çok hoşuma gitmiştir.
Nano Jungle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler:[/K] 30x30x30
[K]Canlı Türleri: [/K]
Betta
Sivrisinek rasbora
Mavi karides
Nerite
[K]Bitki Türleri:[/K]
Rotala Red
Rotala Indica Green
Limnophila Hippuroides
Ammania Gracilis(Asla kızarmadı, yaprak şekli de benzemiyor. Yanlış bitki gönderdiklerini düşünüyorum ama gelenin ne olduğunu da çözemedim)
Ceratopteris Thalictroides(Çıkardım çok hızlı büyüyor ve her yere kök salıyor. Nano değil geniş tanklarda arka planda kullanılmalı)
Hygrophila Pinnatifida(İlk saksı aldım hepsi eridi, ikinci sefer In Vitro halini aldım ancak gelenin yarısı çürümüştü kalan yarısı da akvaryumda eridi. Az bir miktar yaşama tutundu bol da sürgün verdi ama şu an erimeye başladı anlam veremedim.)
Cabomba Purple
Ludwigia Diamond(Bu da hiç kızarmadı memnun değilim Mini Süper Rediyle değiştirmek istiyorum denk gelirsem)
Myriophyllum Tuberculatum
Alternanthera Reineckii Mini
Pogostemon Helferi
Lilaeopsis brasiliensis
Eleocharis Parvula Mini
Marsilea hirsuta
Anubias Nana Petite
Anubias Nana Bonsai
4 çeşit bucephalandra ancak isimlerini bilmiyorum
Spiky Moss
[K]Yaşı:[/K] 17 Ocak 2026 ilk kurulum, 19 Nisan 2026 bitkilerin hepsini söküp yer değiştirdiğim zaman.
[K]Filtrasyon:[/K] Sobo WP-303H ve Dophin Sk200
[K]Işıklandırma: [/K]12W kendi yapımım power led var (7 beyaz, 3 deep red, 3 royal Blue).
[K]CO2: [/K] Jel mayalı sistem kullanıyorum herkese de öneririm beni 2 ay çok rahat götürüyor tek şişe
[K]Gübre: [/K] Eskiden her gübreyi ayrı veriyordum şu an Reeflowers All In One kullanıyorum memnunum. Her su değişiminde de Excel veriyorum bi daha vermiyorum.
[K]Tasarım ve Dekorasyon: [/K]Frodo Stone ve Flame Wood
[K]İlk Gün:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/090620261130321.jpg[/IMG]
[K]1 Hafta Sonra:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331071.jpg[/IMG]
[K]2. Hafta: [/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331541.jpg[/IMG]
[K]1. Ay[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262334341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336351.jpg[/IMG]
[K]2. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262344211.jpg[/IMG]
[K]3. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262345181.jpg[/IMG]
[K]4. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262346221.jpg[/IMG]
[K]5. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262348431.jpg[/IMG]
[K]6. Ay:[/K]
Budama Öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350031.jpg[/IMG]
Budama Sonrası:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350271.jpg[/IMG]
[K]Mevcud Hali:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355541.jpg[/IMG][EDIT]Kaan Frt ,2026-06-09 11:35:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG]
[K]Ölçüler:[/K] 30x30x30
[K]Canlı Türleri: [/K]
Betta
Sivrisinek rasbora
Mavi karides
Nerite
[K]Bitki Türleri:[/K]
Rotala Red
Rotala Indica Green
Limnophila Hippuroides
Ammania Gracilis(Asla kızarmadı, yaprak şekli de benzemiyor. Yanlış bitki gönderdiklerini düşünüyorum ama gelenin ne olduğunu da çözemedim)
Ceratopteris Thalictroides(Çıkardım çok hızlı büyüyor ve her yere kök salıyor. Nano değil geniş tanklarda arka planda kullanılmalı)
Hygrophila Pinnatifida(İlk saksı aldım hepsi eridi, ikinci sefer In Vitro halini aldım ancak gelenin yarısı çürümüştü kalan yarısı da akvaryumda eridi. Az bir miktar yaşama tutundu bol da sürgün verdi ama şu an erimeye başladı anlam veremedim.)
Cabomba Purple
Ludwigia Diamond(Bu da hiç kızarmadı memnun değilim Mini Süper Rediyle değiştirmek istiyorum denk gelirsem)
Myriophyllum Tuberculatum
Alternanthera Reineckii Mini
Pogostemon Helferi
Lilaeopsis brasiliensis
Eleocharis Parvula Mini
Marsilea hirsuta
Anubias Nana Petite
Anubias Nana Bonsai
4 çeşit bucephalandra ancak isimlerini bilmiyorum
Spiky Moss
[K]Yaşı:[/K] 17 Ocak 2026 ilk kurulum, 19 Nisan 2026 bitkilerin hepsini söküp yer değiştirdiğim zaman.
[K]Filtrasyon:[/K] Sobo WP-303H ve Dophin Sk200
[K]Işıklandırma: [/K]12W kendi yapımım power led var (7 beyaz, 3 deep red, 3 royal Blue).
[K]CO2: [/K] Jel mayalı sistem kullanıyorum herkese de öneririm beni 2 ay çok rahat götürüyor tek şişe
[K]Gübre: [/K] Eskiden her gübreyi ayrı veriyordum şu an Reeflowers All In One kullanıyorum memnunum. Her su değişiminde de Excel veriyorum bi daha vermiyorum.
[K]Tasarım ve Dekorasyon: [/K]Frodo Stone ve Flame Wood
[K]İlk Gün:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262319251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/090620261130321.jpg[/IMG]
[K]1 Hafta Sonra:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331071.jpg[/IMG]
[K]2. Hafta: [/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262331541.jpg[/IMG]
[K]1. Ay[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262334341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262336351.jpg[/IMG]
[K]2. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262344211.jpg[/IMG]
[K]3. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262345181.jpg[/IMG]
[K]4. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262346221.jpg[/IMG]
[K]5. Ay:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262348431.jpg[/IMG]
[K]6. Ay:[/K]
Budama Öncesi:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350031.jpg[/IMG]
Budama Sonrası:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262350271.jpg[/IMG]
[K]Mevcud Hali:[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262353381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/080620262355541.jpg[/IMG][EDIT]Kaan Frt ,2026-06-09 11:35:24[/EDIT]
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=İnci Kefali]
Aynı ledden ben de kullandım. Baya kuvvetli. Derinliği çok olmayan tanklarda high tech bile baktırır sanırım[/QUOTE]
Hocam 30x30 high tech tankımda kullandım bir süre ancak çok verimli bulmadım. Bitkiler gayet güzel geliştiler ancak hiç kızarmadılar hatta kırmızı bitkiler de yeşile döndü. 10w çık bi adaptörle kullandım ama ben daha yüksek değerlikte ya da Voltu 12 olan bi adaptörde nası bi sonuç olur bilemiyorum, o kadar fazla elektronik bilgim yok.
[QUOTE=İnci Kefali]
Aynı ledden ben de kullandım. Baya kuvvetli. Derinliği çok olmayan tanklarda high tech bile baktırır sanırım[/QUOTE]
Hocam 30x30 high tech tankımda kullandım bir süre ancak çok verimli bulmadım. Bitkiler gayet güzel geliştiler ancak hiç kızarmadılar hatta kırmızı bitkiler de yeşile döndü. 10w çık bi adaptörle kullandım ama ben daha yüksek değerlikte ya da Voltu 12 olan bi adaptörde nası bi sonuç olur bilemiyorum, o kadar fazla elektronik bilgim yok.
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=Kizmaz]Dekorlar dahil çok şık ve güzel gözüküyor bence sağlıkla büyüsün [:nazar:]
Bahsettiğiniz ledin marka ve modeli nedir acaba ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ürüne şimdi baktım, üretimden kalktı yazıyor ancak temuya 'led akvaryum ışığı' yazarsanız ilk çıkan ürün aynısı, daha bir sürü çeşiti de var. Usb girişli şekilde benimki 10W lık telefon şarj adaptörüne taktım. İlk başta 5w adaptöre takmıştım ama fark ettim ki 10W lıkta daha yüksek ışık veriyor. 10 un üstünde daha da yükselir mi ya da çalışır mı bilmiyorum, elimde daha yüksek Wattlı usb girişli adaptör yok, deneyemedim.
[QUOTE=Kizmaz]Dekorlar dahil çok şık ve güzel gözüküyor bence sağlıkla büyüsün [:nazar:]
Bahsettiğiniz ledin marka ve modeli nedir acaba ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ürüne şimdi baktım, üretimden kalktı yazıyor ancak temuya 'led akvaryum ışığı' yazarsanız ilk çıkan ürün aynısı, daha bir sürü çeşiti de var. Usb girişli şekilde benimki 10W lık telefon şarj adaptörüne taktım. İlk başta 5w adaptöre takmıştım ama fark ettim ki 10W lıkta daha yüksek ışık veriyor. 10 un üstünde daha da yükselir mi ya da çalışır mı bilmiyorum, elimde daha yüksek Wattlı usb girişli adaptör yok, deneyemedim.
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=İnci Kefali]Kıymetli Ceyhun Bey'e katılıyorum. Yalnız Hindistan cevizi bana çok kaba geldi. Gözünüze güzel geliyorsa dursun tabi bir zararı yok. Akvaryum çok güzel denk gelmiş. Betacığınıza da maşallah [:nazar:][/QUOTE]
hindistan cevizi evlerin görüntüsü bana hep güzel gelmiştir mossla sarınca bence daha da güzel oldu. Bu akvaryumun tamamlayıcısı oymuş gibi geliyor. onu çıkartınca akvaryum bomboş kalır.
Akvaryum gerçekten çok iyi denk geldi. Görünce direkt aldım bavula koydum getirdim[:)))]. Akvaryum camdan değil de mika gibi bi malzemeden yapılmış zaten, kırılmasın diye yine de kıyafetlerle sardım.
[QUOTE=İnci Kefali]Kıymetli Ceyhun Bey'e katılıyorum. Yalnız Hindistan cevizi bana çok kaba geldi. Gözünüze güzel geliyorsa dursun tabi bir zararı yok. Akvaryum çok güzel denk gelmiş. Betacığınıza da maşallah [:nazar:][/QUOTE]
hindistan cevizi evlerin görüntüsü bana hep güzel gelmiştir mossla sarınca bence daha da güzel oldu. Bu akvaryumun tamamlayıcısı oymuş gibi geliyor. onu çıkartınca akvaryum bomboş kalır.
Akvaryum gerçekten çok iyi denk geldi. Görünce direkt aldım bavula koydum getirdim[:)))]. Akvaryum camdan değil de mika gibi bi malzemeden yapılmış zaten, kırılmasın diye yine de kıyafetlerle sardım.
Bettanın Küçük Kavuğu
[QUOTE=ceyh]Anubias kalsın bence, egeria bu tanka olmaz, yani olmazı oldurmuşsunuz zaten, eksiği yok.[:)][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=ceyh]Anubias kalsın bence, egeria bu tanka olmaz, yani olmazı oldurmuşsunuz zaten, eksiği yok.[:)][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Bettanın Küçük Kavuğu
Ölçüler: Tatilde Almanya'ya gittiğimde kaldığım köyün haftalık belediye çöplüğü ziyaretinde buldum(Belediye haftada 2 gün tesisi açıyor ve çöpe atılmış eşyaları sergi gibi diziyor. Siz de ordan istediğinizi ücretsiz veyahut cüzi miktara alabiliyorsunuz). 0 tl/euro verdim. Türkiye'de millet çöpünü bile satmaya çalışırken yurt dışında milletin eşyalarını öylece sokağa atmaları beni hep kıskandırmıştır. 23x16x23 Kenarsız Nobleza marka akvaryum üst kapağı eksik.
Canlı Türleri: Betta, adi salyangoz, katil salyangoz [:devil:]
Bitki Türleri: Java moss, anibuas, su marulu
Tankın Yaşı: 22 Ekim
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtre yok, ledi de temudan aldım. Kesinlikle öneririm low tech bitkiler çok iyi gelişiyor; zaman ayarı ve parlaklık ayarı bile var. Türkiye piyasasındaki ışıklandırmalar saçma pahalı. Torosların 50w ısıtıcısı vardı elimde ancak bir derece ayarı yapılamadığı ve suyu kaynatana kadar asla durmayacağı için termostat modülü ekledim (w1209 kart). İstediğim dereceye geldiğinde ısıtıcı kendiliğinden kapanıyor.
Tasarım ve Dekorasyon: Anibuas'ı üstünde dinlenir diye eklemiştim ancak bizimkisi suda dümdüz asılı durmayı sevdiği için asla bir yere yaslanmıyor. Anibuası çıkarıp elodea ekleme gibi bir planım var, ısıtıcı görüntüsünü kapatsın diye. Sizce anibuas mı kalmalı yoksa elodeayla değiştireyim mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838471.jpg[/IMG]
Ölçüler: Tatilde Almanya'ya gittiğimde kaldığım köyün haftalık belediye çöplüğü ziyaretinde buldum(Belediye haftada 2 gün tesisi açıyor ve çöpe atılmış eşyaları sergi gibi diziyor. Siz de ordan istediğinizi ücretsiz veyahut cüzi miktara alabiliyorsunuz). 0 tl/euro verdim. Türkiye'de millet çöpünü bile satmaya çalışırken yurt dışında milletin eşyalarını öylece sokağa atmaları beni hep kıskandırmıştır. 23x16x23 Kenarsız Nobleza marka akvaryum üst kapağı eksik.
Canlı Türleri: Betta, adi salyangoz, katil salyangoz [:devil:]
Bitki Türleri: Java moss, anibuas, su marulu
Tankın Yaşı: 22 Ekim
Filtrasyon ve Işıklandırma: filtre yok, ledi de temudan aldım. Kesinlikle öneririm low tech bitkiler çok iyi gelişiyor; zaman ayarı ve parlaklık ayarı bile var. Türkiye piyasasındaki ışıklandırmalar saçma pahalı. Torosların 50w ısıtıcısı vardı elimde ancak bir derece ayarı yapılamadığı ve suyu kaynatana kadar asla durmayacağı için termostat modülü ekledim (w1209 kart). İstediğim dereceye geldiğinde ısıtıcı kendiliğinden kapanıyor.
Tasarım ve Dekorasyon: Anibuas'ı üstünde dinlenir diye eklemiştim ancak bizimkisi suda dümdüz asılı durmayı sevdiği için asla bir yere yaslanmıyor. Anibuası çıkarıp elodea ekleme gibi bir planım var, ısıtıcı görüntüsünü kapatsın diye. Sizce anibuas mı kalmalı yoksa elodeayla değiştireyim mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197679/281120251838471.jpg[/IMG]
Red Mangrove (rhizophora Mangle)
[QUOTE=bilentungul]Gelismeleri vermeye devam:
Red Mangrove yapraklarinda kabuklu bit dedigimiz boceklerden cikti ve bunlardan gorduklerimi tirnagimin ucuyla temizledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/130330/060820201053361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Alkolle temizleyebilirsiniz, ince fırçanın ucuna alkol sürüp üzerlerine değdirirseniz yok oluyorlar. Alkol yoksa kolanya da olur herhalde [:?][EDIT]Kaan Frt ,2020-08-06 12:36:47[/EDIT]
[QUOTE=bilentungul]Gelismeleri vermeye devam:
Red Mangrove yapraklarinda kabuklu bit dedigimiz boceklerden cikti ve bunlardan gorduklerimi tirnagimin ucuyla temizledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/130330/060820201053361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Alkolle temizleyebilirsiniz, ince fırçanın ucuna alkol sürüp üzerlerine değdirirseniz yok oluyorlar. Alkol yoksa kolanya da olur herhalde [:?][EDIT]Kaan Frt ,2020-08-06 12:36:47[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 18:48
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 62 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
Pandkoal,
osmandbnl,
Koksal Gurkan,
XAli,
Cyber_Scout,
TheDS,
Hidro Dinamik,
OKIRATLI,
ternapi,
sina cen,
Sfenks111,
Kuduoglu,
egemenc,
hakanmorcicek,
ugurbaran,
yeekim,
altuntasseref,
0rnn,
Hoppala,
forthehordex,
florasan,
Myz26,
mmtbs,
LeafyAqua,
Yasarozen,
Tortuga7,
şansal,
√olkaπ,
Kadircankaya,
Thunderbird,
ahmetfiratozkaya,
IgorVladimir,
umutak,
CoryCory,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
