ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AmerikanRüyası48
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2017 21:33
Son Ziyaret:
03 Eylül 2018 18:41
Toplam Mesaj:
90 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berk METİNER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
250*65*65 sert amerikan
100*30*50 tropikal
60*45*50 yavru tankı
SON 10 MESAJI
Fx5 Mi C2400 Mü?
[QUOTE=okan169]Valla hocam benim nacizane fikrim FX5
[/QUOTE]
fx5 kullanan tanıdığım yok ama dolphinc2400 ün 1000lt malawi akvaryumunda ve 600 lt discusta başarılı olduğuna tanık oldum .benim ölçülerime yakın bir akvaryum ve içinde
70 tane malawi vardı ve bu tankın sahibi olan abimiz akvaryumla uğraşmayı sevmezdi dükkana şov amaçlı kurmuştu.Tankın 7 aylık ömründe sadece 1 kere filtreyi temizledi dip çekiminide ayda 1 yapardı ona rağmen tank temiz sayılırdı.Yani gözümde canlı örnekler olduğu için tercihim dolphindi.Gerçi bizim balıklarımız dev amerikanlar olduğu için bu filtreler bile kurtarmayacak işi ama neyse
[QUOTE=okan169]Valla hocam benim nacizane fikrim FX5
[/QUOTE]
fx5 kullanan tanıdığım yok ama dolphinc2400 ün 1000lt malawi akvaryumunda ve 600 lt discusta başarılı olduğuna tanık oldum .benim ölçülerime yakın bir akvaryum ve içinde
70 tane malawi vardı ve bu tankın sahibi olan abimiz akvaryumla uğraşmayı sevmezdi dükkana şov amaçlı kurmuştu.Tankın 7 aylık ömründe sadece 1 kere filtreyi temizledi dip çekiminide ayda 1 yapardı ona rağmen tank temiz sayılırdı.Yani gözümde canlı örnekler olduğu için tercihim dolphindi.Gerçi bizim balıklarımız dev amerikanlar olduğu için bu filtreler bile kurtarmayacak işi ama neyse
Fx5 Mi C2400 Mü?
Merhaba arkadaşlar 1 sene önce 250*65*65 bir tank kurmuştum.Konularımdan hatırlayanlar bilir herkes sump yap dedi ama sump
istemiyorum.1 senedir eheım 600 ve dolphinc1600 iki dış filtre kullanarak idare ediyorum.Ayriyetten 2000l/H güçlü bir yardımcı iç filtrem var.Büyük amerikanlar besliyorum ve artık filtre yetersiz kalıyor.Yeni filtre alıcam ben tereddütsüz dolphinc2400e yöneliyordum ama ısrarla fx5i öneren dostlarım var.Bu iki filtreyide daha önce kullanıp yorum yapabilecek olan var mı ?
Merhaba arkadaşlar 1 sene önce 250*65*65 bir tank kurmuştum.Konularımdan hatırlayanlar bilir herkes sump yap dedi ama sump
istemiyorum.1 senedir eheım 600 ve dolphinc1600 iki dış filtre kullanarak idare ediyorum.Ayriyetten 2000l/H güçlü bir yardımcı iç filtrem var.Büyük amerikanlar besliyorum ve artık filtre yetersiz kalıyor.Yeni filtre alıcam ben tereddütsüz dolphinc2400e yöneliyordum ama ısrarla fx5i öneren dostlarım var.Bu iki filtreyide daha önce kullanıp yorum yapabilecek olan var mı ?
Dev Cuce Tanki
Gerçekten çok doğal bir akvaryum
Gerçekten çok doğal bir akvaryum
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=sorceres]
O akvaryumun taşınması da dert. Cam muhtemelen 12mm'dir. En az güçlü kuvvetli 6 kişi lazım. Mercan işine hiç girmeyecekseniz tuzluluk oranının 1.025 olmasına gerek yok. Daha düşük seviyede tutabilirsiniz. Tuz maliyetiniz azalmış olur. O hacim için Ps bayağı maliyetli olacaktır. Bende tuzluyu bıraktım tatlıya geçiyorum, ama bu tekrar dönmeyeceğim anlamına gelmez [:devil:][/QUOTE]
Taşıma işi hırpalayacak evet Allah tan evlerin giriş çıkışı müsait.Zaten ps maliyetli olacağı için elim rahatken ilk onu hallediyorum.Tuzludan sonra tatlı sudaki çalışmalar baya başarılı olur herhalde [:)] Açtığınız konularda bildirim gönderirseniz sevinirim
[QUOTE=sorceres]
O akvaryumun taşınması da dert. Cam muhtemelen 12mm'dir. En az güçlü kuvvetli 6 kişi lazım. Mercan işine hiç girmeyecekseniz tuzluluk oranının 1.025 olmasına gerek yok. Daha düşük seviyede tutabilirsiniz. Tuz maliyetiniz azalmış olur. O hacim için Ps bayağı maliyetli olacaktır. Bende tuzluyu bıraktım tatlıya geçiyorum, ama bu tekrar dönmeyeceğim anlamına gelmez [:devil:][/QUOTE]
Taşıma işi hırpalayacak evet Allah tan evlerin giriş çıkışı müsait.Zaten ps maliyetli olacağı için elim rahatken ilk onu hallediyorum.Tuzludan sonra tatlı sudaki çalışmalar baya başarılı olur herhalde [:)] Açtığınız konularda bildirim gönderirseniz sevinirim
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=sorceres]O tankın geleceği marine den resife doğru kayacak. Her şey 1 adet mercan alıp deneyim ile başlayacak. [:devil:]
Takipteyim. Yellow Tang, Blue Tang, Sohal Tang, powderblue Tang, Sailfin Tang off off süper olacak.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim ama sözüm var resife hiç merak salmıyacağım inşallah[:D]
Süreç biraz yavaş işleyecek ama ocak ayının başında evi taşıyacağım o zamana kadar girişim göstermeyeceğim hem elimde akvaryumu anca boşaltmış olurum ama ilk adımı atmak için elimde para varken ps yi alıcam kasım17 de.
Aklımın ucundan geçmezdi tuzlu su ama zehirlediler beni cesaret verdiler [:D][:D]
[QUOTE=sorceres]O tankın geleceği marine den resife doğru kayacak. Her şey 1 adet mercan alıp deneyim ile başlayacak. [:devil:]
Takipteyim. Yellow Tang, Blue Tang, Sohal Tang, powderblue Tang, Sailfin Tang off off süper olacak.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim ama sözüm var resife hiç merak salmıyacağım inşallah[:D]
Süreç biraz yavaş işleyecek ama ocak ayının başında evi taşıyacağım o zamana kadar girişim göstermeyeceğim hem elimde akvaryumu anca boşaltmış olurum ama ilk adımı atmak için elimde para varken ps yi alıcam kasım17 de.
Aklımın ucundan geçmezdi tuzlu su ama zehirlediler beni cesaret verdiler [:D][:D]
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=KadirCan]Benim sıkılma sürecimde böle uzun geçmedi, tank patladı, tank çatladı, balık öldü, hasta oldu derken en son cama cam akvaryum içinde 4 lepistes 4 moli kaldı.
bende hobiyi değiştirdim, dedim o kadar besledik birazda vuralım hem spor olsun sağlık önemli diyerek zıpkına geçiş yaptım, gayet memnunum,
Bu işide yaparken ilk amacım daha çok vurmak değil eğlencesine yapıyorum vakit geçirmek için ve çokta iyi geliyor, onların doğal yaşamdaki halleri hareketleri korkuları daha çekici, hele bi ahtapot sübye falan denk geldimi,
beraber baya yüzüyoruz ilgi çekici şeyler, tavsiye ederim[/QUOTE]
Dalış takımlarım olmasada havayı güzel gördüğüm gibi takar maskeyi yüzerim :) terapi gibi gerçekten
[QUOTE=KadirCan]Benim sıkılma sürecimde böle uzun geçmedi, tank patladı, tank çatladı, balık öldü, hasta oldu derken en son cama cam akvaryum içinde 4 lepistes 4 moli kaldı.
bende hobiyi değiştirdim, dedim o kadar besledik birazda vuralım hem spor olsun sağlık önemli diyerek zıpkına geçiş yaptım, gayet memnunum,
Bu işide yaparken ilk amacım daha çok vurmak değil eğlencesine yapıyorum vakit geçirmek için ve çokta iyi geliyor, onların doğal yaşamdaki halleri hareketleri korkuları daha çekici, hele bi ahtapot sübye falan denk geldimi,
beraber baya yüzüyoruz ilgi çekici şeyler, tavsiye ederim[/QUOTE]
Dalış takımlarım olmasada havayı güzel gördüğüm gibi takar maskeyi yüzerim :) terapi gibi gerçekten
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=EbuHuzeyfe]Deniz akvaryumuna geçmenin vakti gelmiş[:iyi:][/QUOTE]
Eveeet elimdeki malzemeleri satışa koydum tankı boşaltıyorum ardından 3 boyutlu fonları kazıyıcam ve gelsin marine tank vira bismillah :)
[QUOTE=ozgurrrrr][:iyi:]Bence ümitsizliğe kapılmayın. inanın akvaryumunuz her ay daha güzel olacaktır. öncelikle nelerin sizin göz zevkine hitap ettiğini bulun. balık türü,bitkili & bitkisiz, kum rengi,arka fon,ışıklandırma vs.
akvaryum hacminiz harika [:nazar:]
yurt dışı akvaryumlarına hiç bakmayın çünkü o kullanılan dallar kökler ne yazık ki bizim ülkemiz de bulunmuyor. en iyi tasarım sizi mutlu eden tasarımdır.
ben kendim den örnek vereyim 2 ay önce ben de tasarım kargaşası diye konu açtım [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520172348111.jpg[/IMG]
sonra kağıda elim de bulunan malzemeleri çizip görsel oluşturdum. sonucundan mutluyum :) bana göre güzel oldu, zaten önemli olan da bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Elinize sağlık harika olmuş daha ne olacakki :)
Tuzlu suya çeviricem tankı Allah utandırmasın
[QUOTE=EbuHuzeyfe]Deniz akvaryumuna geçmenin vakti gelmiş[:iyi:][/QUOTE]
Eveeet elimdeki malzemeleri satışa koydum tankı boşaltıyorum ardından 3 boyutlu fonları kazıyıcam ve gelsin marine tank vira bismillah :)
[QUOTE=ozgurrrrr][:iyi:]Bence ümitsizliğe kapılmayın. inanın akvaryumunuz her ay daha güzel olacaktır. öncelikle nelerin sizin göz zevkine hitap ettiğini bulun. balık türü,bitkili & bitkisiz, kum rengi,arka fon,ışıklandırma vs.
akvaryum hacminiz harika [:nazar:]
yurt dışı akvaryumlarına hiç bakmayın çünkü o kullanılan dallar kökler ne yazık ki bizim ülkemiz de bulunmuyor. en iyi tasarım sizi mutlu eden tasarımdır.
ben kendim den örnek vereyim 2 ay önce ben de tasarım kargaşası diye konu açtım [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520172348111.jpg[/IMG]
sonra kağıda elim de bulunan malzemeleri çizip görsel oluşturdum. sonucundan mutluyum :) bana göre güzel oldu, zaten önemli olan da bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Elinize sağlık harika olmuş daha ne olacakki :)
Tuzlu suya çeviricem tankı Allah utandırmasın
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=P@ssw0rd][:kotu:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:]Vay vay maaşallah tankın güzelliğine bak. Benim için hayal. Hanım evi terk eder. ;)))
Naçizane fikrim bu tankı 3 e bölmeniz. Bir tarafa 50 yada 70 cm arası sadece paludarium ve içine kaplumbağa vb. Diğer başa aynı ebatlarda bir bitki tankı ve salyangoz ile karides türleri. Ortada kalan kısım da minimum 1 metreye bugüne kadar en çok keyif aldığınız bir tür. Ben size velifera diyeyim. Ve bunu iyi düşünün. Ama en başta tankın altı müsait bir sump yapın derim. Aynı tankda 3 ayrı dünya
Müthiş olur. [:iyi:][:iyi:][:tel:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)] Sizin fikrinizde başkanın fikrine yakın bir fikir olmuş oda 5e bölüp 5 ayrı biyotop yap demişti.Söylediğim gibi marine deneyeceğim olmazsa bu akvaryumu bölme yoluna gidicez artık
[QUOTE=P@ssw0rd][:kotu:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:]Vay vay maaşallah tankın güzelliğine bak. Benim için hayal. Hanım evi terk eder. ;)))
Naçizane fikrim bu tankı 3 e bölmeniz. Bir tarafa 50 yada 70 cm arası sadece paludarium ve içine kaplumbağa vb. Diğer başa aynı ebatlarda bir bitki tankı ve salyangoz ile karides türleri. Ortada kalan kısım da minimum 1 metreye bugüne kadar en çok keyif aldığınız bir tür. Ben size velifera diyeyim. Ve bunu iyi düşünün. Ama en başta tankın altı müsait bir sump yapın derim. Aynı tankda 3 ayrı dünya
Müthiş olur. [:iyi:][:iyi:][:tel:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)] Sizin fikrinizde başkanın fikrine yakın bir fikir olmuş oda 5e bölüp 5 ayrı biyotop yap demişti.Söylediğim gibi marine deneyeceğim olmazsa bu akvaryumu bölme yoluna gidicez artık
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=iwagumi][VID]https://www.youtube.com/watch?v=EKo7KCanvn8[/VID][/QUOTE]
Düzgün yapınca her akvaryum güzel oluyor işte.Benim sorunum akvaryum kurmayı becerememek galiba :)
[QUOTE=iwagumi][VID]https://www.youtube.com/watch?v=EKo7KCanvn8[/VID][/QUOTE]
Düzgün yapınca her akvaryum güzel oluyor işte.Benim sorunum akvaryum kurmayı becerememek galiba :)
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=math1]En güzeli ara verin biraz 5, 6 ay sonra yeni kurulumla geri dönersiniz bu sırada aklınızda yeni fikirler oluşur, planlar yaparsınız birazda kaybettiğiniz heyecanınız geri gelir. Bazen ara vermek iyidir.[:iyi:][/QUOTE]
Çok haklısınız zaten 2 3 ay ilgilenmeyeceğim yeni fikrime karar verip gerçekleştirene kadar.Yem atar geçerim sadece.Ara vermiş kadar oluruz
[QUOTE=math1]En güzeli ara verin biraz 5, 6 ay sonra yeni kurulumla geri dönersiniz bu sırada aklınızda yeni fikirler oluşur, planlar yaparsınız birazda kaybettiğiniz heyecanınız geri gelir. Bazen ara vermek iyidir.[:iyi:][/QUOTE]
Çok haklısınız zaten 2 3 ay ilgilenmeyeceğim yeni fikrime karar verip gerçekleştirene kadar.Yem atar geçerim sadece.Ara vermiş kadar oluruz
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
