ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2018 03:34
Son Ziyaret:
14 Nisan 2024 06:01
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Arpoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Basın
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Arpoğlu
120x50x50 Bitkili Canlıdoğuran Tankı
50x20x30 Karides Tankı
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Benim başıma gelse ne yapacağımı yazmak isterim. Mevcut sistemin tamamını söküp, kapağın alt yani son resimdeki üst kısma ölçülere göre 19 adet full spectrum 1w, 35-38 adet 6500 beyaz 1w led le toplam 57w lık led yerleştiririm.
Şuan ki sistem 1 çok tehlikeli, 2 farkındaysanız köşelere ışık gitmiyor. Söylediğim sistemde ışığı tankın tamamına yayacak şekilde 90 derecelik lenslerle altlarına soğutucu koyarak yerleştirebilir. Kapağın üst bölümdeki kısların açık kalması önemli malum ledler çok ısınan ürünler. http://www.marketdijital.com/120x3x3cm-Sogutucu-Line-Pcb-Icin,PR-3523.html buradaki gibi bir soğutucu üzerine dizebilir siniz.
Son olarak ışıklandırma ile tankınızın arasında cam bulunması nemin ışıklandırmaya gitmesini engellemek için yararlı olacaktır
Benim başıma gelse ne yapacağımı yazmak isterim. Mevcut sistemin tamamını söküp, kapağın alt yani son resimdeki üst kısma ölçülere göre 19 adet full spectrum 1w, 35-38 adet 6500 beyaz 1w led le toplam 57w lık led yerleştiririm.
Şuan ki sistem 1 çok tehlikeli, 2 farkındaysanız köşelere ışık gitmiyor. Söylediğim sistemde ışığı tankın tamamına yayacak şekilde 90 derecelik lenslerle altlarına soğutucu koyarak yerleştirebilir. Kapağın üst bölümdeki kısların açık kalması önemli malum ledler çok ısınan ürünler. http://www.marketdijital.com/120x3x3cm-Sogutucu-Line-Pcb-Icin,PR-3523.html buradaki gibi bir soğutucu üzerine dizebilir siniz.
Son olarak ışıklandırma ile tankınızın arasında cam bulunması nemin ışıklandırmaya gitmesini engellemek için yararlı olacaktır
Bitkilerde Yaprak Dökümü Ve Delikler
[QUOTE=leonisleo]Yapraklarda ölü bölgeler ve koparak dökülme fosfat eksikliğinin belirtisidir ama fosfat seviyeniz gayet iyi. Bu durumda bitkinin fosfati neden kullanamadigini düşünmek lazım. İlk akla gelen su değişiminin yetersizliği yüzünden suda biriken mineraller. Birikimin ne yönde olduğunu söylemek zor ama işe su değişimini haftada yüzde 50'ye çıkararak başlayabilirsiniz.
Uv filtreyi de mutlaka ışıklar kapandiktan sonra calistirmaniz gerekir. Uv ışık şelatı bozdugu için şelatli metallerin (demir mangan, vs) anyonlarla birleşip bitki tarafından kullanilmasini engelleyebilir. Mesela demir testi ile demiri ölçseniz sıfıra yakin çıkacaktır. Mangan eksikliği teşhisiniz doğruysa bu durumu uv'nin MnEDTA kompleksini bozmasıyla acıklayabiliriz. Yani mangani kullanışsız hale getiriyor.
Bu durumda fazladan mangan ya da fosfat eklemenizin bir faydası olmaz.
Gübrelemeyi mümkün olduğunca ışıklar açılmadan yapıp, uv filtreyi de ışıklar kapandiktan sonra açmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Forumda birçok yerde uc filtresinin ışıkla birlikte kullanılması gerektiği yazıyor bende o sebeple ışıklarla birlikte aktif ediyorum. Gübrelemeyi ise ışıklar söndükten sonra yapıyorum. Tavsiyenize uyup bir kaç gün uv ti tamamen kapatıp deneyeceğim.
[QUOTE=leonisleo]Yapraklarda ölü bölgeler ve koparak dökülme fosfat eksikliğinin belirtisidir ama fosfat seviyeniz gayet iyi. Bu durumda bitkinin fosfati neden kullanamadigini düşünmek lazım. İlk akla gelen su değişiminin yetersizliği yüzünden suda biriken mineraller. Birikimin ne yönde olduğunu söylemek zor ama işe su değişimini haftada yüzde 50'ye çıkararak başlayabilirsiniz.
Uv filtreyi de mutlaka ışıklar kapandiktan sonra calistirmaniz gerekir. Uv ışık şelatı bozdugu için şelatli metallerin (demir mangan, vs) anyonlarla birleşip bitki tarafından kullanilmasini engelleyebilir. Mesela demir testi ile demiri ölçseniz sıfıra yakin çıkacaktır. Mangan eksikliği teşhisiniz doğruysa bu durumu uv'nin MnEDTA kompleksini bozmasıyla acıklayabiliriz. Yani mangani kullanışsız hale getiriyor.
Bu durumda fazladan mangan ya da fosfat eklemenizin bir faydası olmaz.
Gübrelemeyi mümkün olduğunca ışıklar açılmadan yapıp, uv filtreyi de ışıklar kapandiktan sonra açmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Forumda birçok yerde uc filtresinin ışıkla birlikte kullanılması gerektiği yazıyor bende o sebeple ışıklarla birlikte aktif ediyorum. Gübrelemeyi ise ışıklar söndükten sonra yapıyorum. Tavsiyenize uyup bir kaç gün uv ti tamamen kapatıp deneyeceğim.
Bitkilerde Yaprak Dökümü Ve Delikler
Yaklaşık 15 gündür resimlerde görüldüğü gibi sorunlar yaşıyorum. Gübre oranlarını forumda geçmiş konuları takip ederek yükselttim ve 5 gündür uyguladığım gübreleme oranlarını aşağıya yazdım. Tankım 300 lt. Haftalık yüzde su değişimi bazen aynı anda bazen ise 2-3 gün ara ile %15'er oranlarla. Su olarak su fabrikasından temin ettiğim doğal kaynak suyu kullanıyorum çünkü bulunduğum yerde su çok sert ve her yer kireç oluyor. Yaptığım testlerde görüyorum ki nitrat 10ppm civarlarında sabit kalıyor ancak fosfat genellikle çok yüksek .1,2-1,8 civarlarında. Bu sebeple Fosfat gübremi 1ppm'den 0,2 ppm'e düşürdüm. 2 günde 1, 8,4ppm (nitrattan gelenle 12ppm oluyor) potasyum 5,06 nitrat, 0,2 fosfat, 0,2 ppm demir dozluyorum. Yine 2 günde bir mikro olarak reeflowers trace. Kendi yaptığım ledleri kullanıyorum. Toplamda 90w yüzde 30 oranında full spectrum geri kalanı 6500k beyaz ledlerden oluşuyor ve 8 saat çalışıyor. co2 20-30 civarlarında ve ışıklarla birlikte devreye giriyor. Ayrıca ışıklarla birlikte uv filtrede devreye giriyor. Sıcaklık 25 derecede stabil. Sonuç olarak son 1 aydır yapraklarda erime dökülme vb sorunlar yaşıyorum. Fotosentez her gece çok güzel bir şekilde gerçekleşiyor. Gübre eksikliği ile ilgili bir resim vardı forumda oradan baktım mangan eksikliği gibi bir sonuca vardım. ancak çok anlasam zaten şuana kadar sorunu çözerdim. O sebeple buradaki tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180243001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180243071.jpg[/IMG] [EDIT]KeviN,2018-03-15 05:09:09[/EDIT]
Yaklaşık 15 gündür resimlerde görüldüğü gibi sorunlar yaşıyorum. Gübre oranlarını forumda geçmiş konuları takip ederek yükselttim ve 5 gündür uyguladığım gübreleme oranlarını aşağıya yazdım. Tankım 300 lt. Haftalık yüzde su değişimi bazen aynı anda bazen ise 2-3 gün ara ile %15'er oranlarla. Su olarak su fabrikasından temin ettiğim doğal kaynak suyu kullanıyorum çünkü bulunduğum yerde su çok sert ve her yer kireç oluyor. Yaptığım testlerde görüyorum ki nitrat 10ppm civarlarında sabit kalıyor ancak fosfat genellikle çok yüksek .1,2-1,8 civarlarında. Bu sebeple Fosfat gübremi 1ppm'den 0,2 ppm'e düşürdüm. 2 günde 1, 8,4ppm (nitrattan gelenle 12ppm oluyor) potasyum 5,06 nitrat, 0,2 fosfat, 0,2 ppm demir dozluyorum. Yine 2 günde bir mikro olarak reeflowers trace. Kendi yaptığım ledleri kullanıyorum. Toplamda 90w yüzde 30 oranında full spectrum geri kalanı 6500k beyaz ledlerden oluşuyor ve 8 saat çalışıyor. co2 20-30 civarlarında ve ışıklarla birlikte devreye giriyor. Ayrıca ışıklarla birlikte uv filtrede devreye giriyor. Sıcaklık 25 derecede stabil. Sonuç olarak son 1 aydır yapraklarda erime dökülme vb sorunlar yaşıyorum. Fotosentez her gece çok güzel bir şekilde gerçekleşiyor. Gübre eksikliği ile ilgili bir resim vardı forumda oradan baktım mangan eksikliği gibi bir sonuca vardım. ancak çok anlasam zaten şuana kadar sorunu çözerdim. O sebeple buradaki tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180242511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180243001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202965/150320180243071.jpg[/IMG] [EDIT]KeviN,2018-03-15 05:09:09[/EDIT]
Nikrat Gübresi Ve Tanktaki Nitrat
Merhaba, haftada bir yüzde 30 su değişimi yapıyorum. Son 3 gündür nitrat ve fosfat gübresini kestim su değişimi sonrası fosfat 0,05 civarı çıktı bugün tekrar ölçeceğim eğer yine düşük çıkarsa fosfat gübresi vererek günlük oranı 1-2 ppm e gelen dek takip edeceğim
Merhaba, haftada bir yüzde 30 su değişimi yapıyorum. Son 3 gündür nitrat ve fosfat gübresini kestim su değişimi sonrası fosfat 0,05 civarı çıktı bugün tekrar ölçeceğim eğer yine düşük çıkarsa fosfat gübresi vererek günlük oranı 1-2 ppm e gelen dek takip edeceğim
Nikrat Gübresi Ve Tanktaki Nitrat
Şuan aklımda yok tek bildiğim koyu bir lacivert olduğu. Akşama su değişimi yapacağım değişim sonrası buradan paylaşırım tekrar
Şuan aklımda yok tek bildiğim koyu bir lacivert olduğu. Akşama su değişimi yapacağım değişim sonrası buradan paylaşırım tekrar
Nikrat Gübresi Ve Tanktaki Nitrat
Dediğim gibi tank yaklaşık 2 aylık bugün fosfatı ölçtüm ve çok yüksek çıktı buda sanırım sakal yosununu açıklıyor. Yarın itibariyle %40 su değişimi ve devamında sadece 10ml potasyum, mikro ve demir gübrelerini vermeyi düşünüyorum. Demir haricinde potasyum ve mikroyu her gün aynı oranda vereceğim. Otomatik yemleme kullanıyorum. saat 12:00'da bir ölçek, saat 00:00'da 2 ölçe yem veriyordu. İkisini de 1 ölçeğe düşürdüm yani yani yemide 1/3 oranında azaltacağım. Nitrat şuan 20ppm lerde sanırım oda su değişiminden sonra gelir. Bir hafta tankı bu şekilde gözlemlemek istiyorum. Gübrelemedeki sorunu açıkçası özellikle mosslarda beliren ve hızla artan sakal yosunu sebebiyle düşündüm. Bu iş bittiğinde o yosunlardan nasıl kurtulacağım konusunda da açıkçası hiç bir fikrim yok. Çünkü oradan kopup diğer bitkilere takılıyorlar ve orada üzerinlerine sürekli birşeyler yapışık kirlilik yapıyorlar. Mesajlar için teşekkür ederim.
Dediğim gibi tank yaklaşık 2 aylık bugün fosfatı ölçtüm ve çok yüksek çıktı buda sanırım sakal yosununu açıklıyor. Yarın itibariyle %40 su değişimi ve devamında sadece 10ml potasyum, mikro ve demir gübrelerini vermeyi düşünüyorum. Demir haricinde potasyum ve mikroyu her gün aynı oranda vereceğim. Otomatik yemleme kullanıyorum. saat 12:00'da bir ölçek, saat 00:00'da 2 ölçe yem veriyordu. İkisini de 1 ölçeğe düşürdüm yani yani yemide 1/3 oranında azaltacağım. Nitrat şuan 20ppm lerde sanırım oda su değişiminden sonra gelir. Bir hafta tankı bu şekilde gözlemlemek istiyorum. Gübrelemedeki sorunu açıkçası özellikle mosslarda beliren ve hızla artan sakal yosunu sebebiyle düşündüm. Bu iş bittiğinde o yosunlardan nasıl kurtulacağım konusunda da açıkçası hiç bir fikrim yok. Çünkü oradan kopup diğer bitkilere takılıyorlar ve orada üzerinlerine sürekli birşeyler yapışık kirlilik yapıyorlar. Mesajlar için teşekkür ederim.
Nikrat Gübresi Ve Tanktaki Nitrat
Orhan bey verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim anladığım kadarıyla şuan için büyük bir sorun yok takımda ve ölçümlere göre nitrat ekleyip eklememeye uzun vadede karar vermem gerekiyor
Orhan bey verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim anladığım kadarıyla şuan için büyük bir sorun yok takımda ve ölçümlere göre nitrat ekleyip eklememeye uzun vadede karar vermem gerekiyor
Nikrat Gübresi Ve Tanktaki Nitrat
Merhaba; Forumda uzun süre arama yaptım ancak tamamen benim bilgi eksikliğimden olabilir cevap bulamadım.
Yoğun bitkili 300 lt lik bir tankım var. Günlük sıvı gübreleme yapıyorum. Nitrat, fosfat, potasyum ve mikroelemt. Reeflowers ürünleri kullanıyorum tankım 2 aylık. JBL testlerini kullanıyorum ve özellikle günlük gübreleme sürecinde tankımdaki nitrat seviyesinin 50 mg/l olduğunu fark ettim. İlk gün yüzde 30, 2 gün sonrada yüzde 10 su değişimi yaptım. Sanırım şuan nitrat seviyesi yüzde 25-30’a kadar düştü. Tam yazamıyorum çünkü rest rengi ikisinin arasında bir şey çıkıyor. Nitratın yüksek olduğunu fark ettiğim andan itibaren Nitrat gübresi vermeyi durdurdum. Ancak fosfat, postasyum ve mikro element e devam ediyorum.
Fosfat için test siparişi verdim geldiğinde onu da kontrol edeceğim. Ayrıca Işıklandırma 8 saat, ışıkla birlikte reaktör aracılığıyla co2 veriyorum ve çok güzel fotosentez gerçekleşiyor. Konuyla ilgili olmayabilir ama moss larımda sakal yosunu sorunu da mevcut.
Sormak istediğim nitrat gübresini kesemem doğru bir karar mıdır? Nitrat gübresi tanktaki nitrat seviyesini bu derece yükselten bir faktör midir.
Gübreleri üzerinde yazdığı şekliyle kullanıyorum. Ürünün üzerinde yazan bilgiler şu şekilde:
Nitrat: 100 lt’ye günlük 1 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,65 ppm artış sağlar. (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
Fosfat: 100 lt’ye günlük 1 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,05 ppm artış sağlar. (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
Potasyum: 100 lt’ye günlük 1 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,40 ppm artış sağlar. (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
(Ferrous) Demir: 100 lt’ye haftalık 2 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,2 ppm artış sağlar (Haftada 5ml kullanıyorum)
(Trace) Mikro element: 100 lt’ye günlük 1 ml (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
Teşekkür ederim[EDIT]KeviN,2018-02-16 05:27:01[/EDIT]
Merhaba; Forumda uzun süre arama yaptım ancak tamamen benim bilgi eksikliğimden olabilir cevap bulamadım.
Yoğun bitkili 300 lt lik bir tankım var. Günlük sıvı gübreleme yapıyorum. Nitrat, fosfat, potasyum ve mikroelemt. Reeflowers ürünleri kullanıyorum tankım 2 aylık. JBL testlerini kullanıyorum ve özellikle günlük gübreleme sürecinde tankımdaki nitrat seviyesinin 50 mg/l olduğunu fark ettim. İlk gün yüzde 30, 2 gün sonrada yüzde 10 su değişimi yaptım. Sanırım şuan nitrat seviyesi yüzde 25-30’a kadar düştü. Tam yazamıyorum çünkü rest rengi ikisinin arasında bir şey çıkıyor. Nitratın yüksek olduğunu fark ettiğim andan itibaren Nitrat gübresi vermeyi durdurdum. Ancak fosfat, postasyum ve mikro element e devam ediyorum.
Fosfat için test siparişi verdim geldiğinde onu da kontrol edeceğim. Ayrıca Işıklandırma 8 saat, ışıkla birlikte reaktör aracılığıyla co2 veriyorum ve çok güzel fotosentez gerçekleşiyor. Konuyla ilgili olmayabilir ama moss larımda sakal yosunu sorunu da mevcut.
Sormak istediğim nitrat gübresini kesemem doğru bir karar mıdır? Nitrat gübresi tanktaki nitrat seviyesini bu derece yükselten bir faktör midir.
Gübreleri üzerinde yazdığı şekliyle kullanıyorum. Ürünün üzerinde yazan bilgiler şu şekilde:
Nitrat: 100 lt’ye günlük 1 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,65 ppm artış sağlar. (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
Fosfat: 100 lt’ye günlük 1 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,05 ppm artış sağlar. (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
Potasyum: 100 lt’ye günlük 1 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,40 ppm artış sağlar. (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
(Ferrous) Demir: 100 lt’ye haftalık 2 ml. 1 ml çözelti 100 lt'de 0,2 ppm artış sağlar (Haftada 5ml kullanıyorum)
(Trace) Mikro element: 100 lt’ye günlük 1 ml (Günlük 2.5ml kullanıyorum)
Teşekkür ederim[EDIT]KeviN,2018-02-16 05:27:01[/EDIT]
Dıy Otomatik Su Değişim Sistemi Projesi
Alttaki tank suyu üste basmaya başladığı anda su eksildiği için şamandıra devreye girecek ve beklememiş çeşme suyu beklemiş su ile karışarak üst tanka basılmaya başlanacaktır. Bence alt tank hiç boşalmayacağı için Klorlu suyla sonsuz bir döngü oluşuyor. Ayrıca yukarıdaki çek valfin görevi nedir onuda yazabilir misin? Kolay gelsin
Alttaki tank suyu üste basmaya başladığı anda su eksildiği için şamandıra devreye girecek ve beklememiş çeşme suyu beklemiş su ile karışarak üst tanka basılmaya başlanacaktır. Bence alt tank hiç boşalmayacağı için Klorlu suyla sonsuz bir döngü oluşuyor. Ayrıca yukarıdaki çek valfin görevi nedir onuda yazabilir misin? Kolay gelsin
Neon Tetra Kısa Sürede Kuyruk Erimesi Ve Ölüm
Şuan elimde artemia yok ancak onuda deneyeceğim. Diğer yandan haftada bir balıkların yemine sera fishtamin ekleyerek veriyorum.
Şuan elimde artemia yok ancak onuda deneyeceğim. Diğer yandan haftada bir balıkların yemine sera fishtamin ekleyerek veriyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
