ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
subalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
210
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2018 12:02
Son Ziyaret:
15 Mart 2026 12:19
Toplam Mesaj:
389 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Kurtay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Kurtay
@ideorium -- instagram
SON 10 MESAJI
Colombo Aqua Testlab Pro Test Kiti
Selamlar, konu uzerinden biraz zaman gecmis umarim istediniz sonuca ulantiniz. Merak ettim, nasil oldu test kiti sureciniz? Selanikte hangi akvaryumcuya gittiniz?
Selamlar, konu uzerinden biraz zaman gecmis umarim istediniz sonuca ulantiniz. Merak ettim, nasil oldu test kiti sureciniz? Selanikte hangi akvaryumcuya gittiniz?
100x45x55 İçin Dış Filtre Tavsiyesi
Oase biomaster thermo 350 de dusunebilirisniz, hem isitici icerisinde, hem de kolay temizlenir on filtre kısmı baya pratik oluyor
Oase biomaster thermo 350 de dusunebilirisniz, hem isitici icerisinde, hem de kolay temizlenir on filtre kısmı baya pratik oluyor
Yeni Kurulum Ve Balık Tavsiyesi
Güzel kurulum, elinize sağlık, balik olarak Chili rasbora güzel gidebilir.
Güzel kurulum, elinize sağlık, balik olarak Chili rasbora güzel gidebilir.
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=Cyber_Scout]Yaşayan bir akvaryum taşınamaz.
Kum içerisinde oksijensiz kısımlar birikmiş gazlar suya karışmaması gereken henüz biyolojik kimyasal parçalanması tamamlanmamış maddeler vardır.
Suyu boşaltıp olduğu gibi taşıdığınızda kumu hareket ettireceksiniz fizik yasaları gereği. İstenmeyen herşey yer değiştirecek. Siz ne kadar hassasiyet gösterirseniz gösterin.
Tekrar su doldurduğunuzda ölçümünü yapamayacağınız hidrojen sülfür, metan ve sayılamayacak tüm maddeler suya karışacak. Bu bakterileride öldürecek sistem ilk suyu boşaltığınızda çökmüş olacak zaten.
Taşınırken gidikecek yerde bir geçici tank hazır edip etkinleştirilmeli balıklar oraya mümkünse tankın suyundan kullanılarak hazırlanıp tqşınmalı bitkiler ise ayrı bir ortamda ışık gübre ve co² desteği ile barındırılmalı.
Tank 0 dan kurulmalı. Kum yıkanmalı. Bitkiler dikilmeli.
Döngü (nitrojen) kurulup hazır olunca balıklar tanka yerleşmeli.
36 ayda 3 kez taşınmak zorunda kaldım . Çokça balık,bitki ve cam akvaryum (kırılması) sebebiyle kaybım oldu. Zor süreçler. Allah kolaylık versin.[/QUOTE]
çok teşekkur ederim bilgilendirmeniz için, ne yazık ki fiziksel olarak taşınmanın mümkün olamayacağı bir durumdayım, yoksa her bir detayına kadar özenle kurup, geliştirdiğim akvaryumumu hiç bozmak istemezdim. Şimdi tek arzum balıklarımin, karideslerimin ve omurgasızların onlari sahiplenecek yeni bir yuva bulmaları.
- Guncelleme: Canlilar -bitkiler dahil- yeni yuvalarına gittiler.- [EDIT]subalik,2025-09-23 16:33:13[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Yaşayan bir akvaryum taşınamaz.
Kum içerisinde oksijensiz kısımlar birikmiş gazlar suya karışmaması gereken henüz biyolojik kimyasal parçalanması tamamlanmamış maddeler vardır.
Suyu boşaltıp olduğu gibi taşıdığınızda kumu hareket ettireceksiniz fizik yasaları gereği. İstenmeyen herşey yer değiştirecek. Siz ne kadar hassasiyet gösterirseniz gösterin.
Tekrar su doldurduğunuzda ölçümünü yapamayacağınız hidrojen sülfür, metan ve sayılamayacak tüm maddeler suya karışacak. Bu bakterileride öldürecek sistem ilk suyu boşaltığınızda çökmüş olacak zaten.
Taşınırken gidikecek yerde bir geçici tank hazır edip etkinleştirilmeli balıklar oraya mümkünse tankın suyundan kullanılarak hazırlanıp tqşınmalı bitkiler ise ayrı bir ortamda ışık gübre ve co² desteği ile barındırılmalı.
Tank 0 dan kurulmalı. Kum yıkanmalı. Bitkiler dikilmeli.
Döngü (nitrojen) kurulup hazır olunca balıklar tanka yerleşmeli.
36 ayda 3 kez taşınmak zorunda kaldım . Çokça balık,bitki ve cam akvaryum (kırılması) sebebiyle kaybım oldu. Zor süreçler. Allah kolaylık versin.[/QUOTE]
çok teşekkur ederim bilgilendirmeniz için, ne yazık ki fiziksel olarak taşınmanın mümkün olamayacağı bir durumdayım, yoksa her bir detayına kadar özenle kurup, geliştirdiğim akvaryumumu hiç bozmak istemezdim. Şimdi tek arzum balıklarımin, karideslerimin ve omurgasızların onlari sahiplenecek yeni bir yuva bulmaları.
- Guncelleme: Canlilar -bitkiler dahil- yeni yuvalarına gittiler.- [EDIT]subalik,2025-09-23 16:33:13[/EDIT]
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
Herkese selamlar arkadaşlar,
Akvaryumun son geldiği durumu paylaşmak isterim[:)]. CO2 li sisteme geçtim kurulumdan itibaren. Güncelleme daha önce yapmak isterdim ama bazi sebeplerden yapamadım,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252138551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141411.jpg[/IMG]
Bu arada maalesef akvaryumu bozmam gerekiyor [:((]( yerleşim yeri degisikliginden oturu) - içerisindeki butun canlıları -bitkiler dahil- karsiliksiz olarak bakmak isteyen bir arkadasa vereceğim.
Herkese selamlar arkadaşlar,
Akvaryumun son geldiği durumu paylaşmak isterim[:)]. CO2 li sisteme geçtim kurulumdan itibaren. Güncelleme daha önce yapmak isterdim ama bazi sebeplerden yapamadım,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252138551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252139161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/150920252141411.jpg[/IMG]
Bu arada maalesef akvaryumu bozmam gerekiyor [:((]( yerleşim yeri degisikliginden oturu) - içerisindeki butun canlıları -bitkiler dahil- karsiliksiz olarak bakmak isteyen bir arkadasa vereceğim.
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=Laterthanbefore]Istanbulda petshoplarda bile doldurabilirsiniz gene aynı şekilde sanayilerde dolum yerleri var orada da doldurabilirsiniz sorun oluşturacak bir durum yok fiyatı da çok makul.[/QUOTE]
Teşekkürler evet sanırım tahminimden daha kolay olacak. Peki gübreye hemen başlamalı mı sizce? kurulum aşamasında aktif toprak kullandığım için bir süre beklemek mi gerekir ?
[QUOTE=Laterthanbefore]Istanbulda petshoplarda bile doldurabilirsiniz gene aynı şekilde sanayilerde dolum yerleri var orada da doldurabilirsiniz sorun oluşturacak bir durum yok fiyatı da çok makul.[/QUOTE]
Teşekkürler evet sanırım tahminimden daha kolay olacak. Peki gübreye hemen başlamalı mı sizce? kurulum aşamasında aktif toprak kullandığım için bir süre beklemek mi gerekir ?
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=Laterthanbefore]Bence bu akvaryuma güzel bir ducht style yakışır direk dekorları falan çıkarıp malzemelerin hakkını verin derim veya daha sade 1 2 büyük taş ile minimal bir tasarım olabilir
Yanlız co2 göremedim co2 olmadan ışık yosun yapabilir veya ışığın seviyesini düşükte kullanmanız gerekir.[/QUOTE]
Dutch style benimde hoşuma gidiyor ama tecrübem olmadigi icin ceserat edemiyorum su aşamadı, ama mumkun oldugu kadar yogun bitki az dekor seklinde ilerlemeyi planlıyorum.
CO2 su asamada yok; fakat yollar o yone doğru cikiyor gibi sanirim high tech e donusturecegim kisa surede [:)]
Onda da tup degisimi vs araştırmam gerekiyor yakınlarda, sizler mesela dolum yaptırmakta zorluk yasadınız mi?[EDIT]subalik,2025-02-25 14:15:57[/EDIT]
[QUOTE=Laterthanbefore]Bence bu akvaryuma güzel bir ducht style yakışır direk dekorları falan çıkarıp malzemelerin hakkını verin derim veya daha sade 1 2 büyük taş ile minimal bir tasarım olabilir
Yanlız co2 göremedim co2 olmadan ışık yosun yapabilir veya ışığın seviyesini düşükte kullanmanız gerekir.[/QUOTE]
Dutch style benimde hoşuma gidiyor ama tecrübem olmadigi icin ceserat edemiyorum su aşamadı, ama mumkun oldugu kadar yogun bitki az dekor seklinde ilerlemeyi planlıyorum.
CO2 su asamada yok; fakat yollar o yone doğru cikiyor gibi sanirim high tech e donusturecegim kisa surede [:)]
Onda da tup degisimi vs araştırmam gerekiyor yakınlarda, sizler mesela dolum yaptırmakta zorluk yasadınız mi?[EDIT]subalik,2025-02-25 14:15:57[/EDIT]
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=KaanE]Akvaryum gördüğüm kadarı ile çok fazla gün ışığı alıyor. Perdeler sürekli kapalı kalmayacaksa yerini şimdiden değiştirin. [/QUOTE]
Aslinda fotoğraf çekmek için ortamı biraz daha aydınlık tuttum normalde çok daha karanlıkta. Teşekkürler uyarı için daha da dikkat edeceğim bu konuya [:)]
[QUOTE=KaanE]Akvaryum gördüğüm kadarı ile çok fazla gün ışığı alıyor. Perdeler sürekli kapalı kalmayacaksa yerini şimdiden değiştirin. [/QUOTE]
Aslinda fotoğraf çekmek için ortamı biraz daha aydınlık tuttum normalde çok daha karanlıkta. Teşekkürler uyarı için daha da dikkat edeceğim bu konuya [:)]
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
Selamlar arkadaşlar, uzun bir aradan sonra yeniden bir akvaryum kurmak istedim ve bu kez bitkiliyi ciddi ciddi denemek ve deneyimlemek istiyorum.
Karanlık başlangıç metodu ile başlıyorum, ama evde boş akvaryuma bakmak çok sabır istiyormuş, sanırım tavsiye edilen 2-3 haftalık karanlık süresini yarısı kadar tutacağım [8)].
Akvaryum: 70L Dennerle White Glass
Aydınlatma: Chihiros WRGB II 45 (10th Edition)
Filtre: Fluval 107 Canister Filter
Zemin: Dennerle Deponit Mix Pro üzeri Dennerle Scaper’s Soil
Dekor: Driftwood ve bazı kayalar
Isıtıcı: Ehiem , bakteriler biraz sıcak severmiş o yüzden karanlık evrede bile olsa ısıtıcıyı çalıştırdım. Rahat rahat koloni kursun canlar [;)]
Hedef: İlk başlangıçta mümkün olduğu kadar yoğun bitki ile girip sistemi sağlıklı bir şekilde devam ettirmek, ilk aşamada low tech ile başladığım halde high tech malzemeler şimdiden bakmaya başladım bile [^_^]
Aşağıda bazı fotolar paylaşıyorum, dekor düzeni geçicidir, karanlık evre sonunda bitkileri dikerken asıl yerleşim olacak. İnşallah sorunsuz bir şekilde başarırım. Işıkları da test amaçlı bir kere açtım. Öneriler ve desteklerinizi dört gözle beklerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252247221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252236391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252238021.jpg[/IMG]
[EDIT]subalik,2025-02-24 22:47:41[/EDIT]
Selamlar arkadaşlar, uzun bir aradan sonra yeniden bir akvaryum kurmak istedim ve bu kez bitkiliyi ciddi ciddi denemek ve deneyimlemek istiyorum.
Karanlık başlangıç metodu ile başlıyorum, ama evde boş akvaryuma bakmak çok sabır istiyormuş, sanırım tavsiye edilen 2-3 haftalık karanlık süresini yarısı kadar tutacağım [8)].
Akvaryum: 70L Dennerle White Glass
Aydınlatma: Chihiros WRGB II 45 (10th Edition)
Filtre: Fluval 107 Canister Filter
Zemin: Dennerle Deponit Mix Pro üzeri Dennerle Scaper’s Soil
Dekor: Driftwood ve bazı kayalar
Isıtıcı: Ehiem , bakteriler biraz sıcak severmiş o yüzden karanlık evrede bile olsa ısıtıcıyı çalıştırdım. Rahat rahat koloni kursun canlar [;)]
Hedef: İlk başlangıçta mümkün olduğu kadar yoğun bitki ile girip sistemi sağlıklı bir şekilde devam ettirmek, ilk aşamada low tech ile başladığım halde high tech malzemeler şimdiden bakmaya başladım bile [^_^]
Aşağıda bazı fotolar paylaşıyorum, dekor düzeni geçicidir, karanlık evre sonunda bitkileri dikerken asıl yerleşim olacak. İnşallah sorunsuz bir şekilde başarırım. Işıkları da test amaçlı bir kere açtım. Öneriler ve desteklerinizi dört gözle beklerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252247221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252236391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252235521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204480/240220252238021.jpg[/IMG]
[EDIT]subalik,2025-02-24 22:47:41[/EDIT]
Iwagumi Diye Başlayıp Ortaya Karışık Olan Akvaryum
Çok güzel bir kurulum olmuş, ellerinize sağlık.[:3]
Keşke kurulum aşamalarını da görebilseydik diyemeden geçemeyeceğim [:)]
Çok güzel bir kurulum olmuş, ellerinize sağlık.[:3]
Keşke kurulum aşamalarını da görebilseydik diyemeden geçemeyeceğim [:)]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Geophagus Tür Ayrımı? Umutoty, 18:48
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 62 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
Pandkoal,
osmandbnl,
Koksal Gurkan,
XAli,
Cyber_Scout,
TheDS,
Hidro Dinamik,
OKIRATLI,
ternapi,
sina cen,
Sfenks111,
Kuduoglu,
egemenc,
hakanmorcicek,
ugurbaran,
yeekim,
altuntasseref,
0rnn,
Hoppala,
forthehordex,
florasan,
Myz26,
mmtbs,
LeafyAqua,
Yasarozen,
Tortuga7,
şansal,
√olkaπ,
Kadircankaya,
Thunderbird,
ahmetfiratozkaya,
IgorVladimir,
umutak,
CoryCory,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
