ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lostreal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2018 08:38
Son Ziyaret:
05 Nisan 2018 23:30
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
45 litre tank
Dış aydınlatma
Pipo ve iç filtre
Hava taşı ve motoru
Yapay bitki
SON 5 MESAJI
Sürekli Ölen Balıklar
Merhaba,
Dün akşam akvaryumu söylediğiniz gibi dezenfekte ettim, yeniden kurdum ve ısıtıcıyı 25° ye ayarladım bakteri kültürünün oturması için dün akşam ve bu sabah azıcık yem attım akvaryuma birkaç gün bu şekilde bekletip balıkları daha sonra ekleyeceğim.
Şimdi sorum şu, suyu ısıtabiliyoruz tamam da, yaz geliyor havalar ısınınca yine bir dengesizlik olmayacak mı su sıcaklığında? O zaman ne yapacağım? [:?][EDIT]lostreal,2018-03-24 10:55:11[/EDIT]
Merhaba,
Dün akşam akvaryumu söylediğiniz gibi dezenfekte ettim, yeniden kurdum ve ısıtıcıyı 25° ye ayarladım bakteri kültürünün oturması için dün akşam ve bu sabah azıcık yem attım akvaryuma birkaç gün bu şekilde bekletip balıkları daha sonra ekleyeceğim.
Şimdi sorum şu, suyu ısıtabiliyoruz tamam da, yaz geliyor havalar ısınınca yine bir dengesizlik olmayacak mı su sıcaklığında? O zaman ne yapacağım? [:?][EDIT]lostreal,2018-03-24 10:55:11[/EDIT]
Sürekli Ölen Balıklar
[QUOTE=mahoed]
Haksız sayılmazlar bir miktar yem atıp onların çürümeye başlamasıyla belli düzeyde bir azot döngüsü oluşacaktır ancak misal 1 ayda oluşacak döngü bio nitrivec ile 1 haftada oluşabilir.
Beneklerin ise yosun olduğunu düşünüyorum. dezenfekte işleminden sonra eğer beta koymayacaksanız akvaryuma kaya tuzu (İYOTSUZ) sorunu çözecektir. Birde akvaryuma giren ışığında etkisinin çok olduğu söyleniyor. uzun süreli aydınlatmanın açık kalması veya direk güneş ışığının uzun süre akvaryuma vurması gibi.
Balıklara bir zararı dokunacağını sanmıyorum. Mesela vatoz için iyi bir besin kaynağı olacaktır. Ziraa benişm akvaryumda taşların üzerinde oluşan yosun tabakasını zevkle yiyorlar.[/QUOTE]
Teşekkürler...
[QUOTE=mahoed]
Haksız sayılmazlar bir miktar yem atıp onların çürümeye başlamasıyla belli düzeyde bir azot döngüsü oluşacaktır ancak misal 1 ayda oluşacak döngü bio nitrivec ile 1 haftada oluşabilir.
Beneklerin ise yosun olduğunu düşünüyorum. dezenfekte işleminden sonra eğer beta koymayacaksanız akvaryuma kaya tuzu (İYOTSUZ) sorunu çözecektir. Birde akvaryuma giren ışığında etkisinin çok olduğu söyleniyor. uzun süreli aydınlatmanın açık kalması veya direk güneş ışığının uzun süre akvaryuma vurması gibi.
Balıklara bir zararı dokunacağını sanmıyorum. Mesela vatoz için iyi bir besin kaynağı olacaktır. Ziraa benişm akvaryumda taşların üzerinde oluşan yosun tabakasını zevkle yiyorlar.[/QUOTE]
Teşekkürler...
Sürekli Ölen Balıklar
[QUOTE=mahoed]
Kloru uçmuş musluk suyu da olur ancak ben vakit kaybetmemeniz açısından birde mevcudunuzda dinlenmiş su olmayacağını düşünerek kaynak suyu önerdim.
Su düzenleyici kullanımı konusu sıkıntılı. bende de var lakin araştırdımki pek de tavsiye edilmiyor.
Isıtıcısız akvaryum kış günü kalorifersiz/sobasız evde oturmak gibi düşünün. Ölmezsiniz lakin üşürsünüz ve hatta hasta olabilirsiniz.
Dezenfekte için bir kovaya su doldurup içerisine bolca [B]İYOTSUZ[/B][U][/U][K][/K] kaya tuzu ekleyip malzemeleri içerisine koyarak yapıla bilir( dekor ürünleri taşlar v.s.)
Mesela 1 gün tuzlu suda beklettiğiniz dekor ürünlerini büyükce bir tenceere içerisinde kaynatabilirsiniz. (ısıya dayanıklı olanları)
Kum ise bolca su ile bir kap içerisinde iyice yıkanabilir.
Sera Bio nitrivec yararlı bakterilerin daha hızlı oluşup biolojik dengenin daha çabuk oturmasına yardımcı olur. Kullanılması heryerde şiddetle tavsiye edilir.
Ve ayrıca yapay bitki yada boyalı dekor ürünlerinin çok sağlıklı olacağını sanmıyorum. Mümkün mertebe doğal malzemeler kullanınız. yapay bitki yerine de Rafya kullanabilirsiniz.
Beta bakacaksanız lepistes koymamanızı, Lepistes bakacaksanız da beta koymamanızı şiddetle öneriyorum.
Kedi Köpek Kuş v.s. canlılarda birbirleri ile yaşayabiliyorlar kimi zaman ancak birlikte yaşamak doğalarına ters.[/QUOTE]
Mola arasında hemen petshop'a gidip bir ısıtıcı temin ettim ancak bakteri kültürünü (nitrivec) hiçbir akvaryumcuda bulamadım hepside bana gereksiz diye cevap verdi boş akvaryuma biraz yem atıp filtre sistemini çalıştırmamı istediler bu şekilde bakteri oluşumu başlarmış sizce ne yapmalıyım, bakteri kültürünü tank içinde nasıl oluşturabilirim?
Bu akşam akvaryumu boşaltıp söylemiş olduğunuz gibi dezenfekte edeceğim yeniden dizip suyunu doldurup 2 gün boş olarak filtreleri çalıştıracağım ancak Lepistesler için ısıtıcı kaç derecede çalışmalı ve bakteri konusunda lütfen yardımcı olun nitrivec temin edemiyorum başka ne yapabilirim? Ayrıca eklediğim resmi kontrol eder misiniz lütfen bu oluşan benekler kötü mü iyi mi hastalık mı nedir bunlar?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205070/230320181412351.jpg[/IMG]
[QUOTE=mahoed]
Kloru uçmuş musluk suyu da olur ancak ben vakit kaybetmemeniz açısından birde mevcudunuzda dinlenmiş su olmayacağını düşünerek kaynak suyu önerdim.
Su düzenleyici kullanımı konusu sıkıntılı. bende de var lakin araştırdımki pek de tavsiye edilmiyor.
Isıtıcısız akvaryum kış günü kalorifersiz/sobasız evde oturmak gibi düşünün. Ölmezsiniz lakin üşürsünüz ve hatta hasta olabilirsiniz.
Dezenfekte için bir kovaya su doldurup içerisine bolca [B]İYOTSUZ[/B][U][/U][K][/K] kaya tuzu ekleyip malzemeleri içerisine koyarak yapıla bilir( dekor ürünleri taşlar v.s.)
Mesela 1 gün tuzlu suda beklettiğiniz dekor ürünlerini büyükce bir tenceere içerisinde kaynatabilirsiniz. (ısıya dayanıklı olanları)
Kum ise bolca su ile bir kap içerisinde iyice yıkanabilir.
Sera Bio nitrivec yararlı bakterilerin daha hızlı oluşup biolojik dengenin daha çabuk oturmasına yardımcı olur. Kullanılması heryerde şiddetle tavsiye edilir.
Ve ayrıca yapay bitki yada boyalı dekor ürünlerinin çok sağlıklı olacağını sanmıyorum. Mümkün mertebe doğal malzemeler kullanınız. yapay bitki yerine de Rafya kullanabilirsiniz.
Beta bakacaksanız lepistes koymamanızı, Lepistes bakacaksanız da beta koymamanızı şiddetle öneriyorum.
Kedi Köpek Kuş v.s. canlılarda birbirleri ile yaşayabiliyorlar kimi zaman ancak birlikte yaşamak doğalarına ters.[/QUOTE]
Mola arasında hemen petshop'a gidip bir ısıtıcı temin ettim ancak bakteri kültürünü (nitrivec) hiçbir akvaryumcuda bulamadım hepside bana gereksiz diye cevap verdi boş akvaryuma biraz yem atıp filtre sistemini çalıştırmamı istediler bu şekilde bakteri oluşumu başlarmış sizce ne yapmalıyım, bakteri kültürünü tank içinde nasıl oluşturabilirim?
Bu akşam akvaryumu boşaltıp söylemiş olduğunuz gibi dezenfekte edeceğim yeniden dizip suyunu doldurup 2 gün boş olarak filtreleri çalıştıracağım ancak Lepistesler için ısıtıcı kaç derecede çalışmalı ve bakteri konusunda lütfen yardımcı olun nitrivec temin edemiyorum başka ne yapabilirim? Ayrıca eklediğim resmi kontrol eder misiniz lütfen bu oluşan benekler kötü mü iyi mi hastalık mı nedir bunlar?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205070/230320181412351.jpg[/IMG]
Sürekli Ölen Balıklar
[QUOTE=koruyucu3443] Öncelikle akvaryumda sabit bir sıcaklık olmadığı için beyaz benek hastalığına yakalanmış olabilirler. Beslediginiz o balıklar için su sıcakligi daima 26 derece olmali. Akvaryumu kurduktan sonra dinlenmis suya sera nitrivec ya da jbl denitrol ekleyip (litre hesabına göre) 2 gün bekledikten sonra balıklar akvaryuma koyulmalı.Birde akvaryumun resmini Foruma atma şansınız var mi ?[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler, video ve fotoğrafları zaten konuda paylaşmışım, beyaz benek göremedim hiçbir balıkta.
[QUOTE=mahoed]Merhabalar..
Öncelikle geçmiş olsun. Görünüyorki Betalar işini iyi yapmış. Asıl merak ettiğim bu balıkları size akvaryumcu mu önerdi birlikte yaşar diye ?
Ayrıca okadar çok kimyasal kullanmak yerine sadece İYOTSUZ kaya tuzu kullansaydınız sonuçta kimyasaldan iyidir.
Şuan betalar dışında balık kalmadıysa.
Akvaryumu komple boşaltır herşeyi dezenfekte eder 2 damacana su sipariş eder tüm filtreleri hava motorunu ve ısıtıcıyı çalıştırır suya gerektiği miktar kadar Sera Bio nitrivec ekler 2 gün bekler sonra balıklarımı alırdım.
Bu arada hazır akvaryum boşalmışken birkaç low tech bitki ekleyebilirsiniz. Bitki balıklarınız için stresi azaltacak ve nitrit-nitrat seviyelerinizde patlama olmayacaktır.
Bitkiler için şuraya göz atabilirsiniz ;
http://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_donanimli_%28low-tech%29_bitkili_akvaryum_nasil_k346845.asp
Bu arada Betalar eşleriyle bile çiftleşme dönemi dışında geçinemezken size nasıl sattılar anlam veremedim. Üst sol köşedeki Ansiklopedi Kısmından balık türlerini inceleyip hangisi hangisiyle yaşar ne yer ne içer okur adam olurmu v.s. tüm bilgileri edinebilirsiniz.
Geçmiş olsun.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Cevap için öncelikle teşekkürler, uyum tablosnu inceledik tank içindeki bütün balıklar birbiriyle uyumlu, özellikle betaları sürekli gözlemliyorum son derece sakin ve hatta diğer balıklardan uzak oluklar içine saklanarak yaşamaya devam ediyorlar hiç bir agresif tavır sergilediklerini göremedik. Söylediğiniz gibi akvaryumu tekrar kuracağım ancak su konusunda kararsızım musluk suyu mu filtre su mu olsun? Ayrıca fotoğrafları ve videoyu incelediyseniz eğer ilave ettiğim tablet ve damlayı gördünüz mü onları kullanmaya devam mı edeyim? Akvaryuma ısıtıcı koymam gerekiyor mu? Dezenfekte işlemi nasıl yapılır? Bakteri kültürü yoktu bende onuda temin edip söylediklerinizi dikkate alarak tekrar deneyeceğim. Son olarak kahverengi benekler nedir onun hakkında bir bilginiz var mı?[EDIT]lostreal,2018-03-23 09:51:09[/EDIT]
[QUOTE=koruyucu3443] Öncelikle akvaryumda sabit bir sıcaklık olmadığı için beyaz benek hastalığına yakalanmış olabilirler. Beslediginiz o balıklar için su sıcakligi daima 26 derece olmali. Akvaryumu kurduktan sonra dinlenmis suya sera nitrivec ya da jbl denitrol ekleyip (litre hesabına göre) 2 gün bekledikten sonra balıklar akvaryuma koyulmalı.Birde akvaryumun resmini Foruma atma şansınız var mi ?[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler, video ve fotoğrafları zaten konuda paylaşmışım, beyaz benek göremedim hiçbir balıkta.
[QUOTE=mahoed]Merhabalar..
Öncelikle geçmiş olsun. Görünüyorki Betalar işini iyi yapmış. Asıl merak ettiğim bu balıkları size akvaryumcu mu önerdi birlikte yaşar diye ?
Ayrıca okadar çok kimyasal kullanmak yerine sadece İYOTSUZ kaya tuzu kullansaydınız sonuçta kimyasaldan iyidir.
Şuan betalar dışında balık kalmadıysa.
Akvaryumu komple boşaltır herşeyi dezenfekte eder 2 damacana su sipariş eder tüm filtreleri hava motorunu ve ısıtıcıyı çalıştırır suya gerektiği miktar kadar Sera Bio nitrivec ekler 2 gün bekler sonra balıklarımı alırdım.
Bu arada hazır akvaryum boşalmışken birkaç low tech bitki ekleyebilirsiniz. Bitki balıklarınız için stresi azaltacak ve nitrit-nitrat seviyelerinizde patlama olmayacaktır.
Bitkiler için şuraya göz atabilirsiniz ;
http://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_donanimli_%28low-tech%29_bitkili_akvaryum_nasil_k346845.asp
Bu arada Betalar eşleriyle bile çiftleşme dönemi dışında geçinemezken size nasıl sattılar anlam veremedim. Üst sol köşedeki Ansiklopedi Kısmından balık türlerini inceleyip hangisi hangisiyle yaşar ne yer ne içer okur adam olurmu v.s. tüm bilgileri edinebilirsiniz.
Geçmiş olsun.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Cevap için öncelikle teşekkürler, uyum tablosnu inceledik tank içindeki bütün balıklar birbiriyle uyumlu, özellikle betaları sürekli gözlemliyorum son derece sakin ve hatta diğer balıklardan uzak oluklar içine saklanarak yaşamaya devam ediyorlar hiç bir agresif tavır sergilediklerini göremedik. Söylediğiniz gibi akvaryumu tekrar kuracağım ancak su konusunda kararsızım musluk suyu mu filtre su mu olsun? Ayrıca fotoğrafları ve videoyu incelediyseniz eğer ilave ettiğim tablet ve damlayı gördünüz mü onları kullanmaya devam mı edeyim? Akvaryuma ısıtıcı koymam gerekiyor mu? Dezenfekte işlemi nasıl yapılır? Bakteri kültürü yoktu bende onuda temin edip söylediklerinizi dikkate alarak tekrar deneyeceğim. Son olarak kahverengi benekler nedir onun hakkında bir bilginiz var mı?[EDIT]lostreal,2018-03-23 09:51:09[/EDIT]
Sürekli Ölen Balıklar
Merhaba,
Hobi olarak 45 litrelik bir akvaryumda, dış aydınlatma, iç filtre, pipo filtre, hava taşı ve hava motoru ile 2 hafta önce; 2 adet Plati, 8 adet Lepistes, 1 dişi 1 erkek Beta ve 5 neon tetra ile bu maceraya başladım. Akvaryum'dan pek anlamadığım için alışveriş yaptığım petshop'tan yardım istedim 1 gün önceden tüm ekipmanları sadece su kullanarak yıkadım ve akvaryumu yarısı filtrelenmiş yarısıda musluk suyu olacak şekilde doldurup içine tavsiye etmiş olduğu Aqua-Fix su düzenleyici ve tablet şeklinde olan Freshwater salt ekleyip dinlendirdim su sıcaklığı 21°, 23° arasında sabah ve akşamları değişiyor, ertesi gün balıkları ekledim. İlk gün hiç sorun yoktu 2. gün her gün birer tane olarak sırayla neon tetralar ölmeye başladı ardından bunu Lepistesler takip etmeye başladı ve son olarak platiler de öldü. [:((] Betalar halen duruyor akvaryumu sürekli gözlemliyordum herhangi bir sorun yaratmıyorlar ve zaten sürekli bir yerlere girip saklanıyorlar son kalan Lepistesi de bu sabah ölü olarak buldum. Bu akvaryum daki sorun nedir, balıklarım neden ölüyor, ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
Son zamanlarda akvaryumda kahverengi beneklerin oluştuğunu gözlemledim bunların ne olduğunu bilmiyorum ve bu sabaha ait akvaryum durumunu, ölen Lepistes ile video ve fotoğraf olarak ekledim Lepistes'in durumuna bakarak beni aydınlatır mısınız? Bu akvaryumu dengelemek için ne yapabilirim yeni Lepistesler eklemek istiyorum...
Video ve Fotoğraflar;
[URL]https://drive.google.com/folderview?id=1quBBkOj8JLUE2M0CeEY8lgxwCRUWapiz[/URL][EDIT]lostreal,2018-03-23 08:57:21[/EDIT]
Merhaba,
Hobi olarak 45 litrelik bir akvaryumda, dış aydınlatma, iç filtre, pipo filtre, hava taşı ve hava motoru ile 2 hafta önce; 2 adet Plati, 8 adet Lepistes, 1 dişi 1 erkek Beta ve 5 neon tetra ile bu maceraya başladım. Akvaryum'dan pek anlamadığım için alışveriş yaptığım petshop'tan yardım istedim 1 gün önceden tüm ekipmanları sadece su kullanarak yıkadım ve akvaryumu yarısı filtrelenmiş yarısıda musluk suyu olacak şekilde doldurup içine tavsiye etmiş olduğu Aqua-Fix su düzenleyici ve tablet şeklinde olan Freshwater salt ekleyip dinlendirdim su sıcaklığı 21°, 23° arasında sabah ve akşamları değişiyor, ertesi gün balıkları ekledim. İlk gün hiç sorun yoktu 2. gün her gün birer tane olarak sırayla neon tetralar ölmeye başladı ardından bunu Lepistesler takip etmeye başladı ve son olarak platiler de öldü. [:((] Betalar halen duruyor akvaryumu sürekli gözlemliyordum herhangi bir sorun yaratmıyorlar ve zaten sürekli bir yerlere girip saklanıyorlar son kalan Lepistesi de bu sabah ölü olarak buldum. Bu akvaryum daki sorun nedir, balıklarım neden ölüyor, ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
Son zamanlarda akvaryumda kahverengi beneklerin oluştuğunu gözlemledim bunların ne olduğunu bilmiyorum ve bu sabaha ait akvaryum durumunu, ölen Lepistes ile video ve fotoğraf olarak ekledim Lepistes'in durumuna bakarak beni aydınlatır mısınız? Bu akvaryumu dengelemek için ne yapabilirim yeni Lepistesler eklemek istiyorum...
Video ve Fotoğraflar;
[URL]https://drive.google.com/folderview?id=1quBBkOj8JLUE2M0CeEY8lgxwCRUWapiz[/URL][EDIT]lostreal,2018-03-23 08:57:21[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
