ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nonickname
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Eylül 2018 20:01
Son Ziyaret:
02 Şubat 2020 17:15
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed Furkan Korkmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Siirt
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhammed Furkan Korkmaz
SON 10 MESAJI
Balığımın Bir Gecede Kafası Beyazlamış, Ölüyor..
[QUOTE=lazarusv20]Siz sonuçtan memnunsanız problem yok, buraları okuyan arkadaşlar bilgilensin lakin.[/QUOTE]
Sizce bu rahatsızlık columnaris olabilir mi?
[QUOTE=lazarusv20]Siz sonuçtan memnunsanız problem yok, buraları okuyan arkadaşlar bilgilensin lakin.[/QUOTE]
Sizce bu rahatsızlık columnaris olabilir mi?
Balığımın Bir Gecede Kafası Beyazlamış, Ölüyor..
[QUOTE=lazarusv20]Balık için iyotlu tuz kullanmamalısınız. İçinde vatoz olan tanka hiç bir şekilde tuz atmamalısınız. [/QUOTE]
Valla hocam beyaz benek adına konuşuyorum, deniz tuzundan çok daha etkili bana kalırsa iyotlu tuz. Vatozu rahatsız etmeyecek düzeyde atıyorum.
[QUOTE=lazarusv20]Balık için iyotlu tuz kullanmamalısınız. İçinde vatoz olan tanka hiç bir şekilde tuz atmamalısınız. [/QUOTE]
Valla hocam beyaz benek adına konuşuyorum, deniz tuzundan çok daha etkili bana kalırsa iyotlu tuz. Vatozu rahatsız etmeyecek düzeyde atıyorum.
Balığımın Bir Gecede Kafası Beyazlamış, Ölüyor..
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Nefes almakta zorlanıyor gibi, olduğu yerde sabit duruyor, tepki vermiyor pek fazla.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 moli, bir tül vatoz,
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece sıcaklık
Filitrasyon: dış filtrede kömür, seramik, elyaf sünger var
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: hemen kovaya aldım, 15 lt su içine metilen mavisi ve iyotlu tuz koydum yarım kaşık
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): geçen hafta süngerlerden birini attım, yerine yenisini koydum, daha sonra bu balık ufak bir beyaz benek oldu, tuz ekledim akvaryuma ve geçti. Şimdi ise 7 saatte bu hale gelmiş, ilk kez böyle bir şey gördüm, en sağlam balığımdı, tüm akvaryum hastayken bile bu hiç hastalanmamıştı. Aynı bu gecede arkada gördüğünüz moli balığı da ölmüş. En son yaptığım değişiklik 5 gün önce %20 su değişimiydi. Bu ne olabilir, ne yapmak lazım, ölmesini hiç istemiyorum, akvaryumu kurduğumdan beri yanımda, psikolojimi bozdu[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208919/101020191042011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208919/101020191042171.jpg[/IMG][EDIT]Nonickname,2019-10-10 10:47:56[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Nefes almakta zorlanıyor gibi, olduğu yerde sabit duruyor, tepki vermiyor pek fazla.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 moli, bir tül vatoz,
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece sıcaklık
Filitrasyon: dış filtrede kömür, seramik, elyaf sünger var
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: hemen kovaya aldım, 15 lt su içine metilen mavisi ve iyotlu tuz koydum yarım kaşık
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): geçen hafta süngerlerden birini attım, yerine yenisini koydum, daha sonra bu balık ufak bir beyaz benek oldu, tuz ekledim akvaryuma ve geçti. Şimdi ise 7 saatte bu hale gelmiş, ilk kez böyle bir şey gördüm, en sağlam balığımdı, tüm akvaryum hastayken bile bu hiç hastalanmamıştı. Aynı bu gecede arkada gördüğünüz moli balığı da ölmüş. En son yaptığım değişiklik 5 gün önce %20 su değişimiydi. Bu ne olabilir, ne yapmak lazım, ölmesini hiç istemiyorum, akvaryumu kurduğumdan beri yanımda, psikolojimi bozdu[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208919/101020191042011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208919/101020191042171.jpg[/IMG][EDIT]Nonickname,2019-10-10 10:47:56[/EDIT]
Eş Tutan Blue Acara Erkek Yumurtaları Yiyor.
Hala merak ediyorum bilgisi olan var mı acaba?
Hala merak ediyorum bilgisi olan var mı acaba?
Eş Tutan Blue Acara Erkek Yumurtaları Yiyor.
Merhaba, Daha önce akvaryumumda dişi ve erkek blue acara vardı, dişi yumurtlamış ve erkekle beraber çok güzel bakım üstlenmişlerdi. Lakin daha sonra yavrular öldü, erkek çıldırdı, çiftleşmek için sürekli dürtükledi dişiyi ve en sonunda hasta oldu dişi, ne ettiysem olmadı öldü.
Kuzeni olan Green Terror vardı akvaryumda 2 adet, bu balıklardan birini de öldürdü. Daha sonra 2 astronotumun da gözlerini yedi. (evet biraz canileşti yavru kaybettikten sonra, daha önce hiç agresif değildi.) son kalan Green Terror ve astronotumu öldürtmemek için bende balıkları ayırdım.
Lakin imkansızlık neticesinde 2 ay sonra akvaryumları birleştirdim. Bir de baktım ki yine titreyip duruyor blue acara, GT'nin dişi olduğunu anladım. Daha sonra 1 hafta dişiyi dürtükledi en sonunda dişi yumurta döktü. Bu sefer hiç beklemeden yumurtaları yedi blue acara. 10 dk sonrasında yine çitleşmek için GT'yi rahatsız etmeye başladı. Bu sefer GT'ye daha nazik davranıyor kendi ilk öldürdüğü eşine göre. GT de yumurtlamak üzere, tekrar tüpçük çıktı bu akşam veya yarın gibi yumurtlar diye beklerken, yine yumurtladı ve erkek olan blue acara yine yumurtaları yiyip tekrar dansına başladı çiftleşmek için...
Ben bu işe hiçbir anlam veremedim. Hem çiftleşsin diye haftalarca durmadan peşinde geziyor hem de döllemeden yumurtaları patır patır yiyor. Ne yapmam lazım sizce?
Merhaba, Daha önce akvaryumumda dişi ve erkek blue acara vardı, dişi yumurtlamış ve erkekle beraber çok güzel bakım üstlenmişlerdi. Lakin daha sonra yavrular öldü, erkek çıldırdı, çiftleşmek için sürekli dürtükledi dişiyi ve en sonunda hasta oldu dişi, ne ettiysem olmadı öldü.
Kuzeni olan Green Terror vardı akvaryumda 2 adet, bu balıklardan birini de öldürdü. Daha sonra 2 astronotumun da gözlerini yedi. (evet biraz canileşti yavru kaybettikten sonra, daha önce hiç agresif değildi.) son kalan Green Terror ve astronotumu öldürtmemek için bende balıkları ayırdım.
Lakin imkansızlık neticesinde 2 ay sonra akvaryumları birleştirdim. Bir de baktım ki yine titreyip duruyor blue acara, GT'nin dişi olduğunu anladım. Daha sonra 1 hafta dişiyi dürtükledi en sonunda dişi yumurta döktü. Bu sefer hiç beklemeden yumurtaları yedi blue acara. 10 dk sonrasında yine çitleşmek için GT'yi rahatsız etmeye başladı. Bu sefer GT'ye daha nazik davranıyor kendi ilk öldürdüğü eşine göre. GT de yumurtlamak üzere, tekrar tüpçük çıktı bu akşam veya yarın gibi yumurtlar diye beklerken, yine yumurtladı ve erkek olan blue acara yine yumurtaları yiyip tekrar dansına başladı çiftleşmek için...
Ben bu işe hiçbir anlam veremedim. Hem çiftleşsin diye haftalarca durmadan peşinde geziyor hem de döllemeden yumurtaları patır patır yiyor. Ne yapmam lazım sizce?
Astronotlarda Beyaz Benek Düzelmiyor ?
[QUOTE=Nonickname]En son yazdığımın üzerine akvaryumdaki suyu boşaltıp ilaçsız musluk suyuyla sünger yaptım tüm malzemeleri. Tüm kumu ve dekorları çöpe attım. Yeni suyu doldurup suyu 32 derece ısıtıp balıkları tekrar koydum. Çok mutlu oldular çılgınca yüzüyorlar sağa sola beni görünce tekrar tepki vermeye başladılar. Üzerlerinde bu akşam itibariyle sadece 1-2 tane benek kalmış. Benekler sabaha geçer, sizce tedaviyi sonlandırmalı mıyım yoksa 3-4 gün daha mavi suyla devam mı etsinler?[/QUOTE]
Benim balıklarda benek kalmadı şuan hepsi iyileşti. Su hala ilaçlı su, ne zaman değiştirmeliyim yardımcı olabilecek var mı
[QUOTE=Nonickname]En son yazdığımın üzerine akvaryumdaki suyu boşaltıp ilaçsız musluk suyuyla sünger yaptım tüm malzemeleri. Tüm kumu ve dekorları çöpe attım. Yeni suyu doldurup suyu 32 derece ısıtıp balıkları tekrar koydum. Çok mutlu oldular çılgınca yüzüyorlar sağa sola beni görünce tekrar tepki vermeye başladılar. Üzerlerinde bu akşam itibariyle sadece 1-2 tane benek kalmış. Benekler sabaha geçer, sizce tedaviyi sonlandırmalı mıyım yoksa 3-4 gün daha mavi suyla devam mı etsinler?[/QUOTE]
Benim balıklarda benek kalmadı şuan hepsi iyileşti. Su hala ilaçlı su, ne zaman değiştirmeliyim yardımcı olabilecek var mı
Astronotlarda Beyaz Benek Düzelmiyor ?
En son yazdığımın üzerine akvaryumdaki suyu boşaltıp ilaçsız musluk suyuyla sünger yaptım tüm malzemeleri. Tüm kumu ve dekorları çöpe attım. Yeni suyu doldurup suyu 32 derece ısıtıp balıkları tekrar koydum. Çok mutlu oldular çılgınca yüzüyorlar sağa sola beni görünce tekrar tepki vermeye başladılar. Üzerlerinde bu akşam itibariyle sadece 1-2 tane benek kalmış. Benekler sabaha geçer, sizce tedaviyi sonlandırmalı mıyım yoksa 3-4 gün daha mavi suyla devam mı etsinler?
En son yazdığımın üzerine akvaryumdaki suyu boşaltıp ilaçsız musluk suyuyla sünger yaptım tüm malzemeleri. Tüm kumu ve dekorları çöpe attım. Yeni suyu doldurup suyu 32 derece ısıtıp balıkları tekrar koydum. Çok mutlu oldular çılgınca yüzüyorlar sağa sola beni görünce tekrar tepki vermeye başladılar. Üzerlerinde bu akşam itibariyle sadece 1-2 tane benek kalmış. Benekler sabaha geçer, sizce tedaviyi sonlandırmalı mıyım yoksa 3-4 gün daha mavi suyla devam mı etsinler?
Astronotlarda Beyaz Benek Düzelmiyor ?
[QUOTE=mesutok]Dışkısı dememki koyulaşıyor rengi normale dönüyor, bu iyiye işaret.
Beyaz benek paraziti olduğundan eminmisin yanılıyor olabilirsin resimdeki gibibi beyazlıklar altta beyaz benek paratizi resmi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/beyaz%20benek.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/betta%20beyaz%20benek.jpg[/IMG]
Gözlerinde bile beyaz benek var diyorsun, gözünde olmaz, o göz fungusu(mantar) olmasın. Alttaki resimdeki balığın gözlerine bak. Sanki senin balıklar mantar gibi geldi bana.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/goz%20fungu.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/1_columnaris1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/COLUMNARIS2.jpg[/IMG]
Mantar ise ozaman sen Metilen mavisiyle onu geçiremezsin, Biyoteknik Mikofish ilacı kulanacaksın Yahut Sera baktopur 800 L sıvısı, yahut bunları bulamazsan tedavi ilaçlarıda zorluk çıkartıyor ziraat bakanlığı falan satımında, onun için biyoteknik su düzenleyici adı altında mantar tedavisi için suyu sarıya boyan ilaç üretmiş onu alabilirsin Biyoteknik Nitrofur, ilacı geçen hafta bir arkadaş kullandı suyu sarıya boyuyormu dedim boyuyor demişti bunu kullanabilirsin, yani bir mantar sıvısı kullanman lazım, suyu açık sarı yapacaksın ilaçla metilendende diye her 10 litre akvaryum suyu için yine 1 damla damlatırsın mantar ilacıyla birlikte. 3 gün bu ilaçlı suda yüzsün balıklar 2. 3. gün akşamı suyun rengi açılırsa ilaçlarla biraz daha damlat su rengini koru 4. gün 1/4 su değişimi, sonra böyle yine ilaçla 3 ğün daha tedavi et. Hava taşı kullan tedavi boyunca.
İmza kısmımda link var " Tedavi edilebilmiş balıklar ve Tedavi yöntemleri" o linki tıkla aç, oradan mantar ilacını kullanmak için "Yüzgeç erimesi çürümesi" "Columnaris", "Gözfungusu" "Mantar" başlıklarını bul incele ilaçların kullanım tekniklerini.[/QUOTE]
Yok abi beyaz benek olduğuna eminim resimlerle de uyuşuyor, mantar olmuşlardı daha önce çok kolay geçiyordu o bu sefer gözlerinin içinde sorun yok gözlerinin üstünde bile ufak ufak beyaz tuz taneciği gibi benekler oldu demek istedim. Akla karayı seçtim bugün de azalma olmadı sanırım tüm akvaryum suyunu değiştireceğim baştan sona dezenfekte edip tekrar tedaviye başlayacağım. işin ilginç yanı iki astronotta varken vatozda eba'da ve bir astronotta yok hastalık, hala da yok ilk günden beri.
[QUOTE=mesutok]Dışkısı dememki koyulaşıyor rengi normale dönüyor, bu iyiye işaret.
Beyaz benek paraziti olduğundan eminmisin yanılıyor olabilirsin resimdeki gibibi beyazlıklar altta beyaz benek paratizi resmi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/beyaz%20benek.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/betta%20beyaz%20benek.jpg[/IMG]
Gözlerinde bile beyaz benek var diyorsun, gözünde olmaz, o göz fungusu(mantar) olmasın. Alttaki resimdeki balığın gözlerine bak. Sanki senin balıklar mantar gibi geldi bana.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/goz%20fungu.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/1_columnaris1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/COLUMNARIS2.jpg[/IMG]
Mantar ise ozaman sen Metilen mavisiyle onu geçiremezsin, Biyoteknik Mikofish ilacı kulanacaksın Yahut Sera baktopur 800 L sıvısı, yahut bunları bulamazsan tedavi ilaçlarıda zorluk çıkartıyor ziraat bakanlığı falan satımında, onun için biyoteknik su düzenleyici adı altında mantar tedavisi için suyu sarıya boyan ilaç üretmiş onu alabilirsin Biyoteknik Nitrofur, ilacı geçen hafta bir arkadaş kullandı suyu sarıya boyuyormu dedim boyuyor demişti bunu kullanabilirsin, yani bir mantar sıvısı kullanman lazım, suyu açık sarı yapacaksın ilaçla metilendende diye her 10 litre akvaryum suyu için yine 1 damla damlatırsın mantar ilacıyla birlikte. 3 gün bu ilaçlı suda yüzsün balıklar 2. 3. gün akşamı suyun rengi açılırsa ilaçlarla biraz daha damlat su rengini koru 4. gün 1/4 su değişimi, sonra böyle yine ilaçla 3 ğün daha tedavi et. Hava taşı kullan tedavi boyunca.
İmza kısmımda link var " Tedavi edilebilmiş balıklar ve Tedavi yöntemleri" o linki tıkla aç, oradan mantar ilacını kullanmak için "Yüzgeç erimesi çürümesi" "Columnaris", "Gözfungusu" "Mantar" başlıklarını bul incele ilaçların kullanım tekniklerini.[/QUOTE]
Yok abi beyaz benek olduğuna eminim resimlerle de uyuşuyor, mantar olmuşlardı daha önce çok kolay geçiyordu o bu sefer gözlerinin içinde sorun yok gözlerinin üstünde bile ufak ufak beyaz tuz taneciği gibi benekler oldu demek istedim. Akla karayı seçtim bugün de azalma olmadı sanırım tüm akvaryum suyunu değiştireceğim baştan sona dezenfekte edip tekrar tedaviye başlayacağım. işin ilginç yanı iki astronotta varken vatozda eba'da ve bir astronotta yok hastalık, hala da yok ilk günden beri.
Astronotlarda Beyaz Benek Düzelmiyor ?
[QUOTE=mesutok]Su çekimini dipten yapın, balıkların üzerindeki beyaz benek yumurtaları genelde su ısısına bağlı olarak 4-8 gün içinde olgunlaşıp patlar içinden yeni doğan parazitler balık üzerine ve oradan kuma düşerler bu ısınızın balıkları fazla yormaması için bu tedavi döneminde yaklaşım 28-30 derece olması iyi fazlası bozulmaları hızlandırır suda, oksijeni düşüşür, oksijeni hava taşıyla iyi verin suya iyi çalışsın. Bir ampul suya benexol ampül b vitamini tepesini havluyla tutup kırıp 250-300 litre akvaryum için bir ampul vitamini suya boşaltabilirsiniz, bu balıkların bağışıklığını yükseltir iyi gelir ezcanelerde satılıyor.atta konuda var.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bemiks_ampul_k820170.asp[/URL]
o yumurtalar patlayınca sudaki metilen mavisi zehiri onları öldürecektir. dipten çekmenin amacı bu parazitler doğduklarında kimi balık üzerinde durur kimi zemine dökülür oradan başka balıklara bir şekilde geçerler. Ama ilaç onları doğduklarında zehirleyip öldürüyor. Balıkların dışkısı beyazlayalı birkaç gün olmuşsa bu sudaki, filtrelerdeki kirliliğin bir belirtisi olabililir, balıkların hergün dışkılarını takip etmek iyidir, dışkı baktınız birkaç gün beyaz gidiyor, bu size su değişimi ve filtre bakımları yapmanın vakti geldiğini belli eder , yahut diyelim yem kutusundaki yemler elinizden damlayan suyla ıslandı bunlar haftalar içinde mantarlaştı bozuldu bunu yiyen balıklarda rahatsızlıklar başlayabilir, onun için yem kutusundaki yemler her zaman rutubet geçirmeyecek kutularda muhafaza edilmeli mesela ben küçük 250 ml. coca kutularını atmam onun içinde kapaklarını sıkıca kapatarak saklarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/coca.jpg[/IMG]
yahut cam şurup şişelerini atmam onlarda aynı cola gibi sağlam kapaklılar ve cam oldukalrı için sağlıklılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/surup.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Hocam çok sağolun cevaplar için, mesajı buraya attığımdan beri hiç dokunmadım akvaryuma ama değişen bir şey yok gibi. 2 balığım hala hasta gözlerinde bile beyaz benekler var artık ağızlarının içlerinde bne yapacağımı şaşırdım. vatoz dahil diğer 3 balıkta hiçbir şey yok bu 2si ise artarak devam ediyor. Sadece bembeyaz olan dışkılar artık siyahımsı çıkıyo, hala yem yemiyor ağzına alıp tükürüyor sonra bir daha da almıyorlar.
[QUOTE=mesutok]Su çekimini dipten yapın, balıkların üzerindeki beyaz benek yumurtaları genelde su ısısına bağlı olarak 4-8 gün içinde olgunlaşıp patlar içinden yeni doğan parazitler balık üzerine ve oradan kuma düşerler bu ısınızın balıkları fazla yormaması için bu tedavi döneminde yaklaşım 28-30 derece olması iyi fazlası bozulmaları hızlandırır suda, oksijeni düşüşür, oksijeni hava taşıyla iyi verin suya iyi çalışsın. Bir ampul suya benexol ampül b vitamini tepesini havluyla tutup kırıp 250-300 litre akvaryum için bir ampul vitamini suya boşaltabilirsiniz, bu balıkların bağışıklığını yükseltir iyi gelir ezcanelerde satılıyor.atta konuda var.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bemiks_ampul_k820170.asp[/URL]
o yumurtalar patlayınca sudaki metilen mavisi zehiri onları öldürecektir. dipten çekmenin amacı bu parazitler doğduklarında kimi balık üzerinde durur kimi zemine dökülür oradan başka balıklara bir şekilde geçerler. Ama ilaç onları doğduklarında zehirleyip öldürüyor. Balıkların dışkısı beyazlayalı birkaç gün olmuşsa bu sudaki, filtrelerdeki kirliliğin bir belirtisi olabililir, balıkların hergün dışkılarını takip etmek iyidir, dışkı baktınız birkaç gün beyaz gidiyor, bu size su değişimi ve filtre bakımları yapmanın vakti geldiğini belli eder , yahut diyelim yem kutusundaki yemler elinizden damlayan suyla ıslandı bunlar haftalar içinde mantarlaştı bozuldu bunu yiyen balıklarda rahatsızlıklar başlayabilir, onun için yem kutusundaki yemler her zaman rutubet geçirmeyecek kutularda muhafaza edilmeli mesela ben küçük 250 ml. coca kutularını atmam onun içinde kapaklarını sıkıca kapatarak saklarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/coca.jpg[/IMG]
yahut cam şurup şişelerini atmam onlarda aynı cola gibi sağlam kapaklılar ve cam oldukalrı için sağlıklılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/surup.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Hocam çok sağolun cevaplar için, mesajı buraya attığımdan beri hiç dokunmadım akvaryuma ama değişen bir şey yok gibi. 2 balığım hala hasta gözlerinde bile beyaz benekler var artık ağızlarının içlerinde bne yapacağımı şaşırdım. vatoz dahil diğer 3 balıkta hiçbir şey yok bu 2si ise artarak devam ediyor. Sadece bembeyaz olan dışkılar artık siyahımsı çıkıyo, hala yem yemiyor ağzına alıp tükürüyor sonra bir daha da almıyorlar.
Astronotlarda Beyaz Benek Düzelmiyor ?
Cevaplar için çok teşekkürler, sürekli beyaz dışkı yaptıkları için bende su değişimi yapıyordum birikmesin pislik diye ama yapmayayım o zaman, 3 gün kendi hallerine bırakıp izleyeceğim gelişmeleri haberdar ederim.
Konuları okudum ama sebat ettiği için size sorma ihtiyacı hissettim, bende deepfix var baya da güzel boyuyor.
Cevaplar için çok teşekkürler, sürekli beyaz dışkı yaptıkları için bende su değişimi yapıyordum birikmesin pislik diye ama yapmayayım o zaman, 3 gün kendi hallerine bırakıp izleyeceğim gelişmeleri haberdar ederim.
Konuları okudum ama sebat ettiği için size sorma ihtiyacı hissettim, bende deepfix var baya da güzel boyuyor.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
