ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eflatun61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
326
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2018 13:06
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2026 19:13
Toplam Mesaj:
329 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihat taha
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihat Taha YıLDıRıM
SON 10 MESAJI
G. Amerika Biyotop Kurulumu - Guapore Nehri
[QUOTE=Hobimus]Bence çok başarılı sade ve doğal olmuş, tankın gelişimini ve ram leri ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım[:)] Aktif toprağı kaç gram ya da kilo kullandınız? Bir de gelişmelerde ph ve tds den de bahseder misiniz. Ro su kullanıyorum, sadece denemek için (96litre) filtrede 200 300 gr aktif toprak kullandım ph 7 civarı birkaç gün düştü sonra tekrar 8 gibi seyrediyor, gerçi hoş balıklar (kardinaller) düşük tds den dolayı yumurta döküyorlar. İki adet gözenekli taş var salınım testi yapmıştım. Yüzey dalgalı belki co2 kaçışı da etkiliyordur
Tanenden dolayı ışık şiddeti düşeceğinden bitkiler için sıkıntı olabilir mi[/QUOTE]
PH düşüşü kH la orantılıdır akvaryumunuzda 2-3 arası bir KH değeriniz varsa PH 6.5 lara kadar düşecektir akvaryumdaki yapraklar vb PH ı yavaş yavaş düşürür. Eğer Blackwater ve düşük PH lı bir akvaryum istiyorsanız turba yosunu granülü işinizi görür. PH dikkat edilmesi gereken bir değer ani dalgalanmalar büyük sıkıntı çıkartabilir. [:)] Blackwater da kullandığınız bitkiler zaten çok ışık istemeyen bitkiler olacağından bir sorun olmaz benim tankımdaki bitkiler sıklıkla yeni sürgün veriyor hemde ışık en kısık ayarda kullanıyorum.
[QUOTE=Hobimus]Bence çok başarılı sade ve doğal olmuş, tankın gelişimini ve ram leri ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım[:)] Aktif toprağı kaç gram ya da kilo kullandınız? Bir de gelişmelerde ph ve tds den de bahseder misiniz. Ro su kullanıyorum, sadece denemek için (96litre) filtrede 200 300 gr aktif toprak kullandım ph 7 civarı birkaç gün düştü sonra tekrar 8 gibi seyrediyor, gerçi hoş balıklar (kardinaller) düşük tds den dolayı yumurta döküyorlar. İki adet gözenekli taş var salınım testi yapmıştım. Yüzey dalgalı belki co2 kaçışı da etkiliyordur
Tanenden dolayı ışık şiddeti düşeceğinden bitkiler için sıkıntı olabilir mi[/QUOTE]
PH düşüşü kH la orantılıdır akvaryumunuzda 2-3 arası bir KH değeriniz varsa PH 6.5 lara kadar düşecektir akvaryumdaki yapraklar vb PH ı yavaş yavaş düşürür. Eğer Blackwater ve düşük PH lı bir akvaryum istiyorsanız turba yosunu granülü işinizi görür. PH dikkat edilmesi gereken bir değer ani dalgalanmalar büyük sıkıntı çıkartabilir. [:)] Blackwater da kullandığınız bitkiler zaten çok ışık istemeyen bitkiler olacağından bir sorun olmaz benim tankımdaki bitkiler sıklıkla yeni sürgün veriyor hemde ışık en kısık ayarda kullanıyorum.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154261.jpg[/IMG]
Dişi apistom yumurta dökmüş hayırlı uğurlu olsun. 10-12 tane yumurta görüyorum belkide arada daha fazlası vardır 😂
1 tane L144 4 tane nerite ve 15 adet tetra ekledim yakın zamanda 5 tane daha almayı düşünüyorum tam olarak sürü psikolojisini yakalayamadılar.
Lotus arkada yüzeye kadar sürgünler çıkardı tüm bitkiler gelişimlerine devam ediyorlar.
TDS 50-60 arası arıtıcı 25 TDS su veriyor akvaryumdaki malzemeler TDS değerini yükseltiyor. Çok düşük TDS değeri isteyen çiftler bakıyorsanız dekor olarak taş kullanmanızı tavsiye etmem bu değerleri etkiliyor.
Otocat ler camlara yumurta bıraktı Cüce çöpçüler yumurta bıraktı sonunda apistoların yumurtalarını da gördük 😂
Su rengi biraz açık sebebi akvaryumu Hydra bastı bende Rıd Planaria kullandım hepsinden kurtulduk şükür bu uygulamayı yaparken çıkartabildiğim tüm salyangozları akvaryumdan çıkarttım yakın zamanda bir su değişimi daha yapıp akvaryum rengini koyulaştıracağız.
Maşaallah larınızı esirgemeyin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154261.jpg[/IMG]
Dişi apistom yumurta dökmüş hayırlı uğurlu olsun. 10-12 tane yumurta görüyorum belkide arada daha fazlası vardır 😂
1 tane L144 4 tane nerite ve 15 adet tetra ekledim yakın zamanda 5 tane daha almayı düşünüyorum tam olarak sürü psikolojisini yakalayamadılar.
Lotus arkada yüzeye kadar sürgünler çıkardı tüm bitkiler gelişimlerine devam ediyorlar.
TDS 50-60 arası arıtıcı 25 TDS su veriyor akvaryumdaki malzemeler TDS değerini yükseltiyor. Çok düşük TDS değeri isteyen çiftler bakıyorsanız dekor olarak taş kullanmanızı tavsiye etmem bu değerleri etkiliyor.
Otocat ler camlara yumurta bıraktı Cüce çöpçüler yumurta bıraktı sonunda apistoların yumurtalarını da gördük 😂
Su rengi biraz açık sebebi akvaryumu Hydra bastı bende Rıd Planaria kullandım hepsinden kurtulduk şükür bu uygulamayı yaparken çıkartabildiğim tüm salyangozları akvaryumdan çıkarttım yakın zamanda bir su değişimi daha yapıp akvaryum rengini koyulaştıracağız.
Maşaallah larınızı esirgemeyin.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249501.jpg[/IMG]
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Cihat ; çok iyi gidiyor kardeşim aynen devam [:iyi:]
İlk kullandığın içme suyunda ki Ph yüksek olduğundan kaynaklı değer yüksek , aldığın ozmos sistemi ile mutlaka aşağı yönde inecektir.
Balıklar da çok keyifli gözüküyor, az yem öz yem şeklinde devam. Anaç Candidiler onlar sana da yavru almak nasip olur inşallah...
Selamlar,sevgiler kardeşim....[/QUOTE]
Hafif kovalamacalar başladı erkek kur yapıyor belkide yakında nasip olur 😂😂 yemleme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum hep aralara kaçıyorlar hiç kuru yemi yediklerini görmedim hep canlı yem istiyorlar.
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Cihat ; çok iyi gidiyor kardeşim aynen devam [:iyi:]
İlk kullandığın içme suyunda ki Ph yüksek olduğundan kaynaklı değer yüksek , aldığın ozmos sistemi ile mutlaka aşağı yönde inecektir.
Balıklar da çok keyifli gözüküyor, az yem öz yem şeklinde devam. Anaç Candidiler onlar sana da yavru almak nasip olur inşallah...
Selamlar,sevgiler kardeşim....[/QUOTE]
Hafif kovalamacalar başladı erkek kur yapıyor belkide yakında nasip olur 😂😂 yemleme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum hep aralara kaçıyorlar hiç kuru yemi yediklerini görmedim hep canlı yem istiyorlar.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/211220251329041.jpg[/IMG]
Bu günki ölçümde pH 6.5 lara kadar geriledi bu fotoğraftan sonra biraz meşe yaprağı ekledim belkide dün yanlış ölçmüştüm 8 değil 7 de olabilirdi 😂😂😂bu kadar hızlı düşmezdi çünkü bazen cihaz kalibre sorunu yaşayabiliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/211220251329041.jpg[/IMG]
Bu günki ölçümde pH 6.5 lara kadar geriledi bu fotoğraftan sonra biraz meşe yaprağı ekledim belkide dün yanlış ölçmüştüm 8 değil 7 de olabilirdi 😂😂😂bu kadar hızlı düşmezdi çünkü bazen cihaz kalibre sorunu yaşayabiliyor.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ph düşük çıkması umulur gerçekten.. kullandığınız malzemeden kast ettiğiniz hangisi olabilir?
Arıtma cihazına reçine ünitesi eklediler. 6 ph 8.5 e çıktı.
Uzmanlarla çalışmakta bazen yeterli olmuyor bunuda öğrenmiş oldum..[/QUOTE]
Kesinlikle ilk kullandığım hazır su,kum ve kayalardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum akvaryumu ro suyla doldurdum phı düşürecektir eğer düşürmezse arıtmada sorun olabilir dediğiniz gibi.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ph düşük çıkması umulur gerçekten.. kullandığınız malzemeden kast ettiğiniz hangisi olabilir?
Arıtma cihazına reçine ünitesi eklediler. 6 ph 8.5 e çıktı.
Uzmanlarla çalışmakta bazen yeterli olmuyor bunuda öğrenmiş oldum..[/QUOTE]
Kesinlikle ilk kullandığım hazır su,kum ve kayalardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum akvaryumu ro suyla doldurdum phı düşürecektir eğer düşürmezse arıtmada sorun olabilir dediğiniz gibi.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
PH fazla muhtemelen içerisine koyduğum malzemeden ve ilk başta kullandığım hazır sudan kaynaklı aşamalı bir şekilde 6 ya kadar düşürmeyi planlıyorum. [:iyi:]
PH fazla muhtemelen içerisine koyduğum malzemeden ve ilk başta kullandığım hazır sudan kaynaklı aşamalı bir şekilde 6 ya kadar düşürmeyi planlıyorum. [:iyi:]
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252350401.jpg[/IMG]
Sonunda dolap geldi akvaryumu yeni yerine aldım ve su eklemeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351411.jpg[/IMG]
Çiftim gayet iyi durumda hafif kovalamacalar başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351541.jpg[/IMG]
Bitkiler iyice adapte olup büyümeye başladılar yeni sürgünler veriyorlar.
Akvaryumun şu anki PH değeri 8 TDS değeri 40 larda suyu tamamen eklediğimde PH ı yavaş yavaş 6 lara kadar düşüreceğim. Su rengi de koyulaşacak tabikide 😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252350401.jpg[/IMG]
Sonunda dolap geldi akvaryumu yeni yerine aldım ve su eklemeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351411.jpg[/IMG]
Çiftim gayet iyi durumda hafif kovalamacalar başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351541.jpg[/IMG]
Bitkiler iyice adapte olup büyümeye başladılar yeni sürgünler veriyorlar.
Akvaryumun şu anki PH değeri 8 TDS değeri 40 larda suyu tamamen eklediğimde PH ı yavaş yavaş 6 lara kadar düşüreceğim. Su rengi de koyulaşacak tabikide 😂😂
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106551.jpg[/IMG]
Biraz fazla kaçan artemia keyfi 😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106551.jpg[/IMG]
Biraz fazla kaçan artemia keyfi 😂😂
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Akvaryumu istediğin şekilde tamamlayınca çok güzel olacağından eminim Cihat kardeşim.
Bu güzel tanka da böyle güzel anaç Taeniacara Candidi'ler yakışırdı bence , soyları daim olsun güle güle besle inşallah.
Sözümü unutmadım ama aramızda [;)]
Çok memnun oldum, şeref verdin.....[/QUOTE]
Eline emeğine sağlık abi çok güzel bir çift umarım yakında yavrularınıda görürüz. Allah razı olsun ❤
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Akvaryumu istediğin şekilde tamamlayınca çok güzel olacağından eminim Cihat kardeşim.
Bu güzel tanka da böyle güzel anaç Taeniacara Candidi'ler yakışırdı bence , soyları daim olsun güle güle besle inşallah.
Sözümü unutmadım ama aramızda [;)]
Çok memnun oldum, şeref verdin.....[/QUOTE]
Eline emeğine sağlık abi çok güzel bir çift umarım yakında yavrularınıda görürüz. Allah razı olsun ❤
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
