ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AkvaryumKolik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
315
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2019 17:07
Son Ziyaret:
03 Ocak 2021 19:24
Toplam Mesaj:
538 [0.20 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Emre ÇANDIR
45X30X30 Nano Bitkili High-Tech
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/%E2%80%9Cgunes_kosku%E2%80%9D_bitkili_low-tech_kuruldu_k955041.asp[/URL]
SON 10 MESAJI
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=koagulant]Hangi apisto türünü besleyeceksiniz. 120 ppm de iyi bir değer.[/QUOTE] apistogramma inka besliyorum. Ppm salınımdan dolayı artıyor en son 136 TDS'di
[QUOTE=koagulant]Hangi apisto türünü besleyeceksiniz. 120 ppm de iyi bir değer.[/QUOTE] apistogramma inka besliyorum. Ppm salınımdan dolayı artıyor en son 136 TDS'di
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=giyotyn]
Peki bu bitkilere gübre vermiyor musunuz?
Veriyorsanız TDS yi nasıl 100'ün altında tutabiliyorsunuz?[/QUOTE] gübreye gerek yok balıkların dışkıları yetiyor
[QUOTE=giyotyn]
Peki bu bitkilere gübre vermiyor musunuz?
Veriyorsanız TDS yi nasıl 100'ün altında tutabiliyorsunuz?[/QUOTE] gübreye gerek yok balıkların dışkıları yetiyor
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=giyotyn]Pardon cahilliğime verin Amerikan cüce cikletler konusunda biraz bilgisizim yada yanlış biliyorum.
Ben bu apistolar bitkili akvaryum ister diye biliyorum. 50-60 tds değerlere sahip suda nasıl bitki yetişebilir ki?[/QUOTE]
Gidip te belem besleyemem elbette ama onların yaşam alanlarında olan bitkiler de var o TDS'leri seven. Örneğin ben echinodorus bleheri, cabomba ve subulata kullanıyorum.
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE]
Hocam ramirezi ile apisto çok farklı canlılar.
[QUOTE=giyotyn]Pardon cahilliğime verin Amerikan cüce cikletler konusunda biraz bilgisizim yada yanlış biliyorum.
Ben bu apistolar bitkili akvaryum ister diye biliyorum. 50-60 tds değerlere sahip suda nasıl bitki yetişebilir ki?[/QUOTE]
Gidip te belem besleyemem elbette ama onların yaşam alanlarında olan bitkiler de var o TDS'leri seven. Örneğin ben echinodorus bleheri, cabomba ve subulata kullanıyorum.
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE]
Hocam ramirezi ile apisto çok farklı canlılar.
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=Alp43]Emre sen burlardamıydın:) Yeni tank hayırlı olsun.[/QUOTE]
Sağ ol [:D] buralara çok uğramıyorum ama arada sırada giriyorum [:)]
[QUOTE=Alp43]Emre sen burlardamıydın:) Yeni tank hayırlı olsun.[/QUOTE]
Sağ ol [:D] buralara çok uğramıyorum ama arada sırada giriyorum [:)]
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
Merhabalar, yeni bir apisto akvaryumu kuruyorum. Akvaryumda şuan tds 120 civarlarında ama Apistolar 60-90 tds seviyorlar diye biliyorum. Her ne kadar çeşme suyu değerlerinde de yaşayabilseler da daha rahat etmeleri için ya da üretebilmek için bu su değerleri sağlanmalıymış. Şuanlık bir Reverse Osmosis sistem alacak bütçeye sahip değilim. Eğer Ordu'da arıtma ya da Reverse Osmosis kullanan varsa ve bana ulaşırsa çok mutlu olurum. Bir kaç damacana su beni aylarca idare eder. Şimdiden çok teşekkürler[:)]
Yanlış forumda açtıysam da affola. Hangi başlık altında açacağıma karar veremedim [:)))].
Merhabalar, yeni bir apisto akvaryumu kuruyorum. Akvaryumda şuan tds 120 civarlarında ama Apistolar 60-90 tds seviyorlar diye biliyorum. Her ne kadar çeşme suyu değerlerinde de yaşayabilseler da daha rahat etmeleri için ya da üretebilmek için bu su değerleri sağlanmalıymış. Şuanlık bir Reverse Osmosis sistem alacak bütçeye sahip değilim. Eğer Ordu'da arıtma ya da Reverse Osmosis kullanan varsa ve bana ulaşırsa çok mutlu olurum. Bir kaç damacana su beni aylarca idare eder. Şimdiden çok teşekkürler[:)]
Yanlış forumda açtıysam da affola. Hangi başlık altında açacağıma karar veremedim [:)))].
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
[QUOTE=Bisnev99]Kardinal düşük ph, neon orta ph ya da nötr..... Değerleri test et tarafını seç. Tabi benim gönlüm kardinalden yana. Satan olsa da alsak. [;)][/QUOTE][QUOTE=Dr Strange]Ben olsam ikisindende alırım[/QUOTE]
Aslında soru sormadım bu makaleydi ama blog yazısı olarak paylaşmak istedim onu da yapamadım 😅. Neyse o zaman geri yükleyeyim.
[QUOTE=Bisnev99]Kardinal düşük ph, neon orta ph ya da nötr..... Değerleri test et tarafını seç. Tabi benim gönlüm kardinalden yana. Satan olsa da alsak. [;)][/QUOTE][QUOTE=Dr Strange]Ben olsam ikisindende alırım[/QUOTE]
Aslında soru sormadım bu makaleydi ama blog yazısı olarak paylaşmak istedim onu da yapamadım 😅. Neyse o zaman geri yükleyeyim.
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
[QUOTE=engin dal]bence hangisini alayim sorunun devami ;) kiyaslama istiyor gibi geldi.[/QUOTE][QUOTE=bettasever16]Acaba Hayalet balığı mı [:D][/QUOTE][QUOTE=BatuMert] fotoğraf yok
[/QUOTE]
Yazdığım makale tarzı birşey vardı. Onu blog kısmında yüklemeye çalıştım ama beceremedim 😅 sonrasında da sildim
[QUOTE=engin dal]bence hangisini alayim sorunun devami ;) kiyaslama istiyor gibi geldi.[/QUOTE][QUOTE=bettasever16]Acaba Hayalet balığı mı [:D][/QUOTE][QUOTE=BatuMert] fotoğraf yok
[/QUOTE]
Yazdığım makale tarzı birşey vardı. Onu blog kısmında yüklemeye çalıştım ama beceremedim 😅 sonrasında da sildim
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
Merhabalar, bugün sizlerle bu iki tetra türünün hangisi alacağına karar veremeyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla kendi tecrübelerimi, fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşacağım.
[K]NEON Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192316221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720191757491.jpg[/IMG]
Neon tetraların doğal ortamı Peru, kolombiyanın güneyi ve brezilyanın batısı, orta amazon ve tapajos nehridir. Genelde 2-3 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 5-10 yıl arası yaşarlar. akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(5.5-7PH) suları severler iletkenlik 20-30ppm olmalıdır
[K]Neon Tetra Hastalığı (FNT Disease)[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192322151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/250720191223301.jpg[/IMG]
Eğer bu hastalık başınıza gelmişse şimdiden geçmiş olsun çünkü çok büyük kayıplar yaşayacaksınız belki de hobiden soğucaksınız... Ben kendi tecrübelerimi anlatayım ilk başta neon tetralar çok halsizdiler ve renkleri solmuştu acaba “yem yetmiyor mu?” diye düşündüm bir kaç gün sonra balıkların üstünde beyaz beyaz lekeler göreceksiniz ama beyaz benek gibi değil daha seyrek ama daha büyük, 2 balığımı da karantinaya aldım fakat 2 gün sonra bütün neon tetralar bu hastalığa yakalandılar ardından hooop karantinaya. Ne kadar çok uğraşsam da elimden bir şey gelmedi, zaten yaptığım araştırmalarda ölümün kaçınılmaz olduğunu öğrendim bence siz bu balıkları iyileştirmeye çalışmayın bu büyük acılarını sonsuza kadar sonlandırın. Bu bir parazit hastalığıdır hastalığın erken teşhisini koymak neredeyse imkansızdır. Tedavinin tek yol bol bol artemia ilen parziti vücudtan atmaktır, bu yol da kesin bir tedavi değildir burada önemli olan şey erken teşhis konulup erkenden tedaviye başlamaktır. Sarımsaklı yem bu parazite çözüm değildir
[K]KARDİNAL Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324001.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324191.jpg[/IMG]
Kardinal tetraların doğal ortamı rio negro, atabapo, orinoco nehri ve kolları ve guyanadır. Genelde 3-4 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 3 yıl yaşarlar. Akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(3.5-6PH) suları severler su iletkenliği 10-25 ppm arası olmalıdır.
Şimdi geldik en önemli soruya;
[K]Kardinal Tetra mı? Neon tetra mı?[/K]
[K]1)[/K]Kardinal tetranın kırmızı çizgisi kuyruğundan kafasına kadar gelirken, neon tetranın kuyruğundan karnına kadar gelir.(Bence neon tetra daha estetik duruyor.)
[K]2)[/K]Kardinal tetra, neon tetraya göre daha iri duruyor (Bence yine neon tetra daha güzel)
[K]3)[/K]Ve en önemlisi neon tetra hastalığına, kardinal tetranın bağışıklılığı var.
[K]4)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre daha dirençlidir
[K]5)[/K] Neon tetra musluk suyunun değerlerine kardinal tetraya göre daha hızlı alışır
[K]6)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre nispeten daha uzun yaşayabilir
Sonuç olarak ben kardinal tetra almaya karar verdim umarım sizinde aklınızdaki soruları giderebilmişimdir. Bu benim ilk bilgilendirici yazım, forumdaki boşlukları buldukça bilgilendirici yaz yazmaya devam edeceğim. Eğer bir yanlışımı gördüyseniz lütfen belirtin başka bilgilendirici yazılarda görüşmek üzere iyi hobiler.
[K]Kaynakça[/K]
Akvaryum.com
Akvaryum.market
Kendi tecrübelerim
[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-10 11:22:12[/EDIT]
Merhabalar, bugün sizlerle bu iki tetra türünün hangisi alacağına karar veremeyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla kendi tecrübelerimi, fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşacağım.
[K]NEON Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192316221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720191757491.jpg[/IMG]
Neon tetraların doğal ortamı Peru, kolombiyanın güneyi ve brezilyanın batısı, orta amazon ve tapajos nehridir. Genelde 2-3 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 5-10 yıl arası yaşarlar. akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(5.5-7PH) suları severler iletkenlik 20-30ppm olmalıdır
[K]Neon Tetra Hastalığı (FNT Disease)[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192322151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/250720191223301.jpg[/IMG]
Eğer bu hastalık başınıza gelmişse şimdiden geçmiş olsun çünkü çok büyük kayıplar yaşayacaksınız belki de hobiden soğucaksınız... Ben kendi tecrübelerimi anlatayım ilk başta neon tetralar çok halsizdiler ve renkleri solmuştu acaba “yem yetmiyor mu?” diye düşündüm bir kaç gün sonra balıkların üstünde beyaz beyaz lekeler göreceksiniz ama beyaz benek gibi değil daha seyrek ama daha büyük, 2 balığımı da karantinaya aldım fakat 2 gün sonra bütün neon tetralar bu hastalığa yakalandılar ardından hooop karantinaya. Ne kadar çok uğraşsam da elimden bir şey gelmedi, zaten yaptığım araştırmalarda ölümün kaçınılmaz olduğunu öğrendim bence siz bu balıkları iyileştirmeye çalışmayın bu büyük acılarını sonsuza kadar sonlandırın. Bu bir parazit hastalığıdır hastalığın erken teşhisini koymak neredeyse imkansızdır. Tedavinin tek yol bol bol artemia ilen parziti vücudtan atmaktır, bu yol da kesin bir tedavi değildir burada önemli olan şey erken teşhis konulup erkenden tedaviye başlamaktır. Sarımsaklı yem bu parazite çözüm değildir
[K]KARDİNAL Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324001.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324191.jpg[/IMG]
Kardinal tetraların doğal ortamı rio negro, atabapo, orinoco nehri ve kolları ve guyanadır. Genelde 3-4 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 3 yıl yaşarlar. Akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(3.5-6PH) suları severler su iletkenliği 10-25 ppm arası olmalıdır.
Şimdi geldik en önemli soruya;
[K]Kardinal Tetra mı? Neon tetra mı?[/K]
[K]1)[/K]Kardinal tetranın kırmızı çizgisi kuyruğundan kafasına kadar gelirken, neon tetranın kuyruğundan karnına kadar gelir.(Bence neon tetra daha estetik duruyor.)
[K]2)[/K]Kardinal tetra, neon tetraya göre daha iri duruyor (Bence yine neon tetra daha güzel)
[K]3)[/K]Ve en önemlisi neon tetra hastalığına, kardinal tetranın bağışıklılığı var.
[K]4)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre daha dirençlidir
[K]5)[/K] Neon tetra musluk suyunun değerlerine kardinal tetraya göre daha hızlı alışır
[K]6)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre nispeten daha uzun yaşayabilir
Sonuç olarak ben kardinal tetra almaya karar verdim umarım sizinde aklınızdaki soruları giderebilmişimdir. Bu benim ilk bilgilendirici yazım, forumdaki boşlukları buldukça bilgilendirici yaz yazmaya devam edeceğim. Eğer bir yanlışımı gördüyseniz lütfen belirtin başka bilgilendirici yazılarda görüşmek üzere iyi hobiler.
[K]Kaynakça[/K]
Akvaryum.com
Akvaryum.market
Kendi tecrübelerim
[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-10 11:22:12[/EDIT]
Sobo Kafa Motorundan Memnun Musunuz?
300 L bir akvaryum için sump yapmayı düşünüyorum. Sobo 3000 nasıl? Kullanan var mı?[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-05 15:57:17[/EDIT]
300 L bir akvaryum için sump yapmayı düşünüyorum. Sobo 3000 nasıl? Kullanan var mı?[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-05 15:57:17[/EDIT]
Sıvı Gübre Kediyi Zehirler Mi ?
[QUOTE=Hamza kaya]Merhaba benim bir kedim var ve sürekli akvaryumdan su içiyor. Az önce akvaryumdaki bitkiler için sıvı gübre ekledim acaba kedim o suyu içerse zehirlenir mi?[/QUOTE]
Birşey olmaz merak etmeyin 👍
[QUOTE=Hamza kaya]Merhaba benim bir kedim var ve sürekli akvaryumdan su içiyor. Az önce akvaryumdaki bitkiler için sıvı gübre ekledim acaba kedim o suyu içerse zehirlenir mi?[/QUOTE]
Birşey olmaz merak etmeyin 👍
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
