ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
discodiscus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2019 17:03
Son Ziyaret:
02 Kasım 2020 00:28
Toplam Mesaj:
70 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
nuri eroğlu
Doğum Tarihi:
03 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Discus 12
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Cüce vatoz 8
Tetra 5
Tetra kırmızı 5
Cüce gurami 2
Ramirezi 2
Midye 4
Elma salyangoz 8
Sae 3
Vantuzlu çöpçü 6
380 lt
e heim ısıtıcı
Tetra 1200 dış filtre
Tetra n 600 iç filtre
SON 10 MESAJI
CO2 yerine Seachem Flourish Excel
Hahaaa harbiden çok doğru 35 TL nerde 170 nerde
Hahaaa harbiden çok doğru 35 TL nerde 170 nerde
Monte Carlo Erime Ve Sararma İlk Kurulum
Konuyu hortlamak olucak ama şu an durum nedir yada son durum ne oldu
Konuyu hortlamak olucak ama şu an durum nedir yada son durum ne oldu
Armatür
Armatürk armatür kullanıyorum Allaha şükür 1 kişi iyi demedi bitkiler hızlı gelişiyor fakat hep ışığa doğru kullanan başkaları varmı memnunlar mı sonuçta bi hobi işi bu ama akvaryumu rezil etmek istemiyorum olmadı başka bi armatür alırım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Armatürk armatür kullanıyorum Allaha şükür 1 kişi iyi demedi bitkiler hızlı gelişiyor fakat hep ışığa doğru kullanan başkaları varmı memnunlar mı sonuçta bi hobi işi bu ama akvaryumu rezil etmek istemiyorum olmadı başka bi armatür alırım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Discus Ayrı Durma
[QUOTE=capo di capi]Kendini soyutlama başladıysa, "ben stresten hasta oldum benimle ilgilen, burada bir kaç haftaya iç parazit olup giderim" diyordur. [/QUOTE]
2 günde kaybettim balığımı müdahale etme fırsatım dahi olmadı bişeyler yaptım ama nafile [:((]
[QUOTE=capo di capi]Kendini soyutlama başladıysa, "ben stresten hasta oldum benimle ilgilen, burada bir kaç haftaya iç parazit olup giderim" diyordur. [/QUOTE]
2 günde kaybettim balığımı müdahale etme fırsatım dahi olmadı bişeyler yaptım ama nafile [:((]
Discus Ayrı Durma
3 aydır belsediğim discus bir anda kendini diğerlerinden soyutladı yeme en çok gelen balık yemede gelmiyor sadece üst köşede duruyor...
Kavga ettiği balıkta var ama 3 aydır hiç bişey yoktu bilgisi olan var mı neden yapar iyi akşamlar şimdiden
3 aydır belsediğim discus bir anda kendini diğerlerinden soyutladı yeme en çok gelen balık yemede gelmiyor sadece üst köşede duruyor...
Kavga ettiği balıkta var ama 3 aydır hiç bişey yoktu bilgisi olan var mı neden yapar iyi akşamlar şimdiden
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=Fatih1903]Merhaba;
Yabanci bir sitede okumuştum.Canli sayısının fazlalığı ve bunların dışkılarının yağ miktarlarınin farklı olması yüzünden bu sorun yaşanmış.
Çözüm olarak canli sayısının azaltılması ve yağ oranı düşük yemler ile bu sorunun ortadan kalktığı belirtilmişti.
Dış filitre hortumlarının yıkanmasında hortumlara zarar vermeyecek şekilde kaynak su kullanıp sonra soğuk su ile şoklanmasi sağlanmış.Bu işlemin amacı hortum içerisindeki yağların giderilmesi için yapılmış.Dis filitre sepetleri ve kutusunda da ayni işlem uygulanmiş.
İnşallah çözüm bulursunuz.
[/QUOTE]
İlk büyük temizlimte deniycem
[QUOTE=Fatih1903]Merhaba;
Yabanci bir sitede okumuştum.Canli sayısının fazlalığı ve bunların dışkılarının yağ miktarlarınin farklı olması yüzünden bu sorun yaşanmış.
Çözüm olarak canli sayısının azaltılması ve yağ oranı düşük yemler ile bu sorunun ortadan kalktığı belirtilmişti.
Dış filitre hortumlarının yıkanmasında hortumlara zarar vermeyecek şekilde kaynak su kullanıp sonra soğuk su ile şoklanmasi sağlanmış.Bu işlemin amacı hortum içerisindeki yağların giderilmesi için yapılmış.Dis filitre sepetleri ve kutusunda da ayni işlem uygulanmiş.
İnşallah çözüm bulursunuz.
[/QUOTE]
İlk büyük temizlimte deniycem
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=capo di capi]Discus [S]15[/S] 12
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Cüce vatoz[S] 8[/S] [K] 5[/K]
[S]Zebra danio 6[/S]
Tetra 5
Tetra kırmızı 5
[S]Cüce gurami 4[/S]
Ramirezi 2
makas kuyruk 4
Midye [S]8[/S] [K]3[/K]
Elma salyangoz 8
[S]Sae 3[/S]
[S]Vantuzlu çöpçü 6[/S]
Ben böyle elerdim.
[/QUOTE]
Saeleri yakalamak için akvaryumu kırmam gerek herhalde makas kuyruk danio midye oranını düşürdüm discus hediye edicek birilerini bulursam istediğim kıvama gelecek sanırım
[QUOTE=capo di capi]Discus [S]15[/S] 12
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Cüce vatoz[S] 8[/S] [K] 5[/K]
[S]Zebra danio 6[/S]
Tetra 5
Tetra kırmızı 5
[S]Cüce gurami 4[/S]
Ramirezi 2
makas kuyruk 4
Midye [S]8[/S] [K]3[/K]
Elma salyangoz 8
[S]Sae 3[/S]
[S]Vantuzlu çöpçü 6[/S]
Ben böyle elerdim.
[/QUOTE]
Saeleri yakalamak için akvaryumu kırmam gerek herhalde makas kuyruk danio midye oranını düşürdüm discus hediye edicek birilerini bulursam istediğim kıvama gelecek sanırım
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=Ches]83 canlı var. Her biri bir kere dışkılasa ortalığı götürür zaten[:)] Şaka bir yana canlı yükü azalınca muhtemelen tüm sorunlar giderilecektir. Bu kadar canlının bir arada olması her an toplu ölümle sonuçlanabilir. Litreye oranla canlı yükünü azaltın, az yemleme yapın cam gibi suyunuz olacaktır.[/QUOTE]
20 kadarını çıkardım midye ve salyangozu canlı olarak kaideye almamız gerekir mi çöpçü vatoz sae sırf temizlik amaçlı bu şekilde düşündüm daha doğrusu akvaryumcular düşündürdü haliyle kalabalıklaşmıştı
[QUOTE=Ches]83 canlı var. Her biri bir kere dışkılasa ortalığı götürür zaten[:)] Şaka bir yana canlı yükü azalınca muhtemelen tüm sorunlar giderilecektir. Bu kadar canlının bir arada olması her an toplu ölümle sonuçlanabilir. Litreye oranla canlı yükünü azaltın, az yemleme yapın cam gibi suyunuz olacaktır.[/QUOTE]
20 kadarını çıkardım midye ve salyangozu canlı olarak kaideye almamız gerekir mi çöpçü vatoz sae sırf temizlik amaçlı bu şekilde düşündüm daha doğrusu akvaryumcular düşündürdü haliyle kalabalıklaşmıştı
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE][QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE]çook teşekkür ederim bende çok çeşitli yem kullanıyorum kesin deniycem
[QUOTE=HACI LOBO]Discus 15
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Bundan sonrası aslında uygun değil sadece saldırgan değiller sorarsan uyumlu oluyorlar. Bu listeden sonrasını akvaryumunuzdan çıkarırsınız partikül sorunuda büyük ölçüde azalır doğal olarak. Ayrıca dikkate almalısınız ki rahatsız olduğunuz partiküllerin baş sebebi muhtemelen discuslar büyükler ve sayıları fazla. Yanlış anlamayın ama kullanıcı isminizede yakışır bi akvaryum olmuş bu arada tebrikler[/QUOTE]
Biraz önce bi aekadaşıma 5 disc 4 danio 4 makas 8 10 endler lepistes verdim sırf azaltmak adına kullanıcı ismine gelince ben bu hobide yeniyim sizler gibi değilim zamanla daha doğrular olucak... Bir zamanlar buradaki herkes ben gibi acemiydi kesin yoksa doğuştan gelen bi durum olamaz
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
[QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE][QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE]çook teşekkür ederim bende çok çeşitli yem kullanıyorum kesin deniycem
[QUOTE=HACI LOBO]Discus 15
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Bundan sonrası aslında uygun değil sadece saldırgan değiller sorarsan uyumlu oluyorlar. Bu listeden sonrasını akvaryumunuzdan çıkarırsınız partikül sorunuda büyük ölçüde azalır doğal olarak. Ayrıca dikkate almalısınız ki rahatsız olduğunuz partiküllerin baş sebebi muhtemelen discuslar büyükler ve sayıları fazla. Yanlış anlamayın ama kullanıcı isminizede yakışır bi akvaryum olmuş bu arada tebrikler[/QUOTE]
Biraz önce bi aekadaşıma 5 disc 4 danio 4 makas 8 10 endler lepistes verdim sırf azaltmak adına kullanıcı ismine gelince ben bu hobide yeniyim sizler gibi değilim zamanla daha doğrular olucak... Bir zamanlar buradaki herkes ben gibi acemiydi kesin yoksa doğuştan gelen bi durum olamaz
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=lazarusv20]İç filtrenizin hava çekiş hortumunu iptal edebilirsiniz, partiküller oldukça azalır, suyu havalandırmak için dış filtre akışını yukarıdan veriniz, hava taşı da kullanabilirsiniz. Bu arada en önemlisi oldukça fazla ve uyumsuz türler bir arada, Discus'lar, Ram'lar, Guramiler.. Hobiye son vermenize gerek yok ki bu kadar masraf ve emekten sonra, tanka biraz düzen verseniz çözülecek.[:iyi:][/QUOTE]çok teşekkür ederim üretmek gibi bi gayem yok denenebilecek türleri eklemdim hiç bi sıkıntı yaşatmıyorlar
[QUOTE=capo di capi]O partiküller iç motorunuzun pervanesinin difüze ettiği mikro hava kabarcıkları olabilir mi acaba ? [/QUOTE]
Aslında olabilir bi kapatöayı deniyeyim en iyisi
[QUOTE=lazarusv20]İç filtrenizin hava çekiş hortumunu iptal edebilirsiniz, partiküller oldukça azalır, suyu havalandırmak için dış filtre akışını yukarıdan veriniz, hava taşı da kullanabilirsiniz. Bu arada en önemlisi oldukça fazla ve uyumsuz türler bir arada, Discus'lar, Ram'lar, Guramiler.. Hobiye son vermenize gerek yok ki bu kadar masraf ve emekten sonra, tanka biraz düzen verseniz çözülecek.[:iyi:][/QUOTE]çok teşekkür ederim üretmek gibi bi gayem yok denenebilecek türleri eklemdim hiç bi sıkıntı yaşatmıyorlar
[QUOTE=capo di capi]O partiküller iç motorunuzun pervanesinin difüze ettiği mikro hava kabarcıkları olabilir mi acaba ? [/QUOTE]
Aslında olabilir bi kapatöayı deniyeyim en iyisi
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
EKAR,
oktay42,
Koksal Gurkan,
gattar5050,
HaydarGul,
fffurkan9,
Ozzgurr,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
yokte,
888starz_fvor,
Eldurmaz,
Niler,
0rnn,
altuntasseref,
AquaShirmp,
sina cen,
MuratOzdemir,
Aquarist101,
Tortuga7,
Kuduoglu,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
Cyber_Scout,
m170,
omerkaya40,
alecozan,
ali özer,
yeekim,
hatesli,
Oquanus,
Ozzgur,
ternapi,
Arch.Hüseyin,
Stoke,
jezey,
İnci Kefali,
Çağatay Tozak,
servet,
artgy,
şansal,
ballantines,
Hoppala,
blackwolf06,
joko29,
GhostKoi,
Gökdeniz Kale,
gyunda,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
