ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BatuhanTürkoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Şubat 2020 16:21
Son Ziyaret:
07 Ağustos 2021 23:46
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Türkoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batuhan Türkoğlu
SON 10 MESAJI
Lepistes Yavrusu Mu Endler Yavrusu Mu ?
Dostlar merhabalar, başıma ilginç bir olay geldi, lepisteslerimi kaybettikten sonra beş tane lepistes yavrusu akvaryumda boy gösterdi. Son dişi lepistesim öldükten bir iki hafta sonra ( önce bir endler erkeğim sonrasında sırayla iki dişi lepistesim öldü) bir molim doğum yaptı. Siyah moli yavrularının arasındaydılar, ben ilk olarak beyaz-gri moli yavruları olduğunu düşündüm ve yavruluğa moli yavrularıyla beraber aldım. Lakin büyüdükçe durumun böyle olmadığını anladım. Moli ağırlıklı akvaryumumda ne dişi ne erkek lepistes olmamasına rağmen 4 adet yavru lepistes/endler yavrum bulunmakta. Olayın ilginçliğinin yanı sıra çok küçükken renk almaya başladılar. Erkek gibi renklenen yavrunun dişi olduğunu görüyorum. Sizin yorumlarınızı merak ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202300481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202301241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202305221.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-23 23:07:08[/EDIT]
Dostlar merhabalar, başıma ilginç bir olay geldi, lepisteslerimi kaybettikten sonra beş tane lepistes yavrusu akvaryumda boy gösterdi. Son dişi lepistesim öldükten bir iki hafta sonra ( önce bir endler erkeğim sonrasında sırayla iki dişi lepistesim öldü) bir molim doğum yaptı. Siyah moli yavrularının arasındaydılar, ben ilk olarak beyaz-gri moli yavruları olduğunu düşündüm ve yavruluğa moli yavrularıyla beraber aldım. Lakin büyüdükçe durumun böyle olmadığını anladım. Moli ağırlıklı akvaryumumda ne dişi ne erkek lepistes olmamasına rağmen 4 adet yavru lepistes/endler yavrum bulunmakta. Olayın ilginçliğinin yanı sıra çok küçükken renk almaya başladılar. Erkek gibi renklenen yavrunun dişi olduğunu görüyorum. Sizin yorumlarınızı merak ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202300481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202301241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202305221.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-23 23:07:08[/EDIT]
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
[QUOTE=BlackMesa]Maşallah[:nazar:]
Benim tek önerim arka fon eklenebilir. (Tercihen) [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Arka fonla çok uyuşamadı. Yansıma oluyor ve rakip varmış gibi algılıyor. Türünün aksine biraz daha hareketli bir balık. Yeme zıplıyor, sürekli köpük yapıyor. Beni görünce bir o yana bir bu yana yüzüyor.
[QUOTE=BlackMesa]Maşallah[:nazar:]
Benim tek önerim arka fon eklenebilir. (Tercihen) [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Arka fonla çok uyuşamadı. Yansıma oluyor ve rakip varmış gibi algılıyor. Türünün aksine biraz daha hareketli bir balık. Yeme zıplıyor, sürekli köpük yapıyor. Beni görünce bir o yana bir bu yana yüzüyor.
Lav Kırığı Ve Mayalı Sistem İle Gelen Müthiş Değiş
Bu keyifli Karma akvaryum için kullandığım yemler;
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm spirulina Garlic
Gemma Baby Pro Multicolour
Tetra Cory Shrimpwafers
Bu keyifli Karma akvaryum için kullandığım yemler;
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm spirulina Garlic
Gemma Baby Pro Multicolour
Tetra Cory Shrimpwafers
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Güzel bir kurulum olmuş , balığın formu da kendisi de çok iyi sağlıkla besleyin .
Sadece fotoğraflarda ısıtıcı göremedim eğer yoksa mutlaka eklemenizi öneririm , nerdeyse kış a girdik ve sıcaklık iyice düştü .[/QUOTE]
Önerileriniz ve görüşleriniz için teşekkür ederim. Bu akvaryumum yatak odamda ve sıcaklığını yakından takip ediyorum. Odanın cephesinden dolayı kışları 25 derecenin altına düşmüyor. Eğer sıcaklık oynamaları olursa ekleyeceğim. Daha yüksek sıcaklıklarda betanın ömrü kısalıyor.
Arkadaşlar Betta splendes için kullandığım yemler;
Sera Bettagram
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm Spirulina Garlic
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Güzel bir kurulum olmuş , balığın formu da kendisi de çok iyi sağlıkla besleyin .
Sadece fotoğraflarda ısıtıcı göremedim eğer yoksa mutlaka eklemenizi öneririm , nerdeyse kış a girdik ve sıcaklık iyice düştü .[/QUOTE]
Önerileriniz ve görüşleriniz için teşekkür ederim. Bu akvaryumum yatak odamda ve sıcaklığını yakından takip ediyorum. Odanın cephesinden dolayı kışları 25 derecenin altına düşmüyor. Eğer sıcaklık oynamaları olursa ekleyeceğim. Daha yüksek sıcaklıklarda betanın ömrü kısalıyor.
Arkadaşlar Betta splendes için kullandığım yemler;
Sera Bettagram
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm Spirulina Garlic
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
Sevgili dostlar, amacım düşük destekli akvaryumlarda da sağlıklı balıklar, görsel zevk alabileceğimiz bitkiler yetiştitebilmek. Gerek ana tankımda gerekse bu minik tankımda her şey tıkırında. Ben de bitkilerimin gelişimini sizlerle paylaşmak istedim. Bu süreçte daha oturaklı bir bakteri kültürü elde etmek için minik bir pipo filtre ekledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 14:02:02[/EDIT]
Sevgili dostlar, amacım düşük destekli akvaryumlarda da sağlıklı balıklar, görsel zevk alabileceğimiz bitkiler yetiştitebilmek. Gerek ana tankımda gerekse bu minik tankımda her şey tıkırında. Ben de bitkilerimin gelişimini sizlerle paylaşmak istedim. Bu süreçte daha oturaklı bir bakteri kültürü elde etmek için minik bir pipo filtre ekledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 14:02:02[/EDIT]
Lav Kırığı Ve Mayalı Sistem İle Gelen Müthiş Değiş
Evet dostlar, bitkileri budadım, büyüyen yavrularımı sahiplendirdim. Yeni yavrular büyümekte şimdilerde... Her şey yolunda gidiyor. Sizlerle yeni fotoğraflar paylaşmak istedim. Tek bir sorunum var bitkilerin üzerinde çıkan siyah renkli tüy benzeri yosunlar. Bu durum için tavsiyeniz varsa dinlemek isterim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201342581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 13:59:48[/EDIT]
Evet dostlar, bitkileri budadım, büyüyen yavrularımı sahiplendirdim. Yeni yavrular büyümekte şimdilerde... Her şey yolunda gidiyor. Sizlerle yeni fotoğraflar paylaşmak istedim. Tek bir sorunum var bitkilerin üzerinde çıkan siyah renkli tüy benzeri yosunlar. Bu durum için tavsiyeniz varsa dinlemek isterim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201342581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 13:59:48[/EDIT]
Akvaryum Kurdu Ve Adını Bilmediğim Böcek
Sağlıklı hobiler dilerim, merhabalar. İlk fotoğraftaki canlının ayakları var ise evet yusufcuk larvası olabilir. Ve avcıdır. Karideslerinizi avlayabilir. Şekil olarak karidese benzerler. Ama böcek larvası olduğunu dikkatli incelerseniz anlarsınız. Planarya ise ki kafaları yassı olur ve kafalarının üstünde göze benzeyen iki yapı vardır. Bunun için çeşitli kimyasallar ve ilaçlar mevcut forumu inceleyerek çözümler bulabilirsiniz. İkinci canlının ne olduğunu tam olarak anlayamadım. Kabuklu bir canlı mı yoksa bir böcek mi daha ayrıntılı bilgi verirseniz yardımcı olabiliriz. Diğer bir husus ve benim konumdaki canlılar, detritus solucanı denilen fazla yemleme ve yeni tanklarda oluşan bir canlı, gayet zararsız ve döngüdeki doğal oluşumlardan. Sizin için primer tavsiye yemlemeyi olduğunca azaltmanız hatta bir iki gün yemlememeniz olacak. Böylece hem beslenemeyen bu canlılar açığa çıkar ve ne kadar fazlalar bunu görebilirsiniz hem de az yem ile sayılarını kontrol edebilirsiniz.
Sağlıklı hobiler dilerim, merhabalar. İlk fotoğraftaki canlının ayakları var ise evet yusufcuk larvası olabilir. Ve avcıdır. Karideslerinizi avlayabilir. Şekil olarak karidese benzerler. Ama böcek larvası olduğunu dikkatli incelerseniz anlarsınız. Planarya ise ki kafaları yassı olur ve kafalarının üstünde göze benzeyen iki yapı vardır. Bunun için çeşitli kimyasallar ve ilaçlar mevcut forumu inceleyerek çözümler bulabilirsiniz. İkinci canlının ne olduğunu tam olarak anlayamadım. Kabuklu bir canlı mı yoksa bir böcek mi daha ayrıntılı bilgi verirseniz yardımcı olabiliriz. Diğer bir husus ve benim konumdaki canlılar, detritus solucanı denilen fazla yemleme ve yeni tanklarda oluşan bir canlı, gayet zararsız ve döngüdeki doğal oluşumlardan. Sizin için primer tavsiye yemlemeyi olduğunca azaltmanız hatta bir iki gün yemlememeniz olacak. Böylece hem beslenemeyen bu canlılar açığa çıkar ve ne kadar fazlalar bunu görebilirsiniz hem de az yem ile sayılarını kontrol edebilirsiniz.
Bu Canlı Nedir, Balığa Ve Bana Zararı Olur Mu?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Nematod mu yoksa planerya mı anlamadığım bir canlı formu var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 9 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Bir adet Betta ve canlı bitkiler
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): basit kurulum
Filitrasyon: yok
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz bir ilaç veya kimyasal kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada bir yüzde elli su değişimi yapıyorum.
Arkadaşlar daha önce başıma gelmemişti bu durum. Sizce nasıl bir yol izlemem gerekir. Yemlemeyi azalttım ki az yem veririm zaten. Balığa bir hastalık bulaştırır mı ? Akvaryumla çok haşır neşirim. Bana geçme ihtimali var mı ? Yanıtlarsanız çok memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/251020202000411.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/PFW216zRI54[/VID] Bu da videosu arkadaşlar. Şu an bayağı durumdan irite olmuş durumdayım. Bana geçmesini istemem ki aileme da bulaştırmak istemem. Yardımcı olmanız tecrübelerinizi paylaşmanız beni çok mutlu eder.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Nematod mu yoksa planerya mı anlamadığım bir canlı formu var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 9 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Bir adet Betta ve canlı bitkiler
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): basit kurulum
Filitrasyon: yok
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz bir ilaç veya kimyasal kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada bir yüzde elli su değişimi yapıyorum.
Arkadaşlar daha önce başıma gelmemişti bu durum. Sizce nasıl bir yol izlemem gerekir. Yemlemeyi azalttım ki az yem veririm zaten. Balığa bir hastalık bulaştırır mı ? Akvaryumla çok haşır neşirim. Bana geçme ihtimali var mı ? Yanıtlarsanız çok memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/251020202000411.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/PFW216zRI54[/VID] Bu da videosu arkadaşlar. Şu an bayağı durumdan irite olmuş durumdayım. Bana geçmesini istemem ki aileme da bulaştırmak istemem. Yardımcı olmanız tecrübelerinizi paylaşmanız beni çok mutlu eder.
Lav Kırığı Ve Mayalı Sistem İle Gelen Müthiş Değiş
Balıkların ve yavruların haşlanmış bezelye günü...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133411.jpg[/IMG]
Balıkların ve yavruların haşlanmış bezelye günü...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133411.jpg[/IMG]
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
Merhaba dostlar, aşağıda linkini bırakacağım akvaryumumdan budadığım bitkileri değerlendirmek istedim, biraz da betaların o asillikleri gözlemlemek... Başta 8 ltlerik bir fanusa kurulum yaptım lakin ışığın saçma kırılımlarından dolayı balığımı keyifle izleyemedim. Balığın da beni göremeyeceğini ve ısıtıcıyı uygun konumlandıramayacağım için 10 litrelik bir akvaryum edindim. Lav kırığında ciddi bir başarı yakaladığım için lav kırığı zemini oluşturdum. Ve budadığım bitkilerimi ekledim. İşin püf noktası olarak da diper akvaryumumda bulunan pipo filtreyi yeni kurduğum akvaryumun içine sıktım. Böylece bakterileri aşılamış oldum. Yaklaşık beş gün sonra da betayı ekledim.
Ancak ilk desteksiz akvaryumum olacak. Co2 vermeyi düşünmüyorum. Sadece ilerleyen zamanlarda sıvı gübre takviyesi yapacağım. Işıklandırma olarak da Osram 6w led ampül kullanıyorum. Şu an akvaryuma eklediğim bitkiler ise zeytin, çınar, bacopa, pistia ve kırmızı gül. Ev sahibi ise taç kuyruklu mavi, turkuaz, kırmızı, mor ve siyah renklere sahip, adını Faik koyduğum Betta splendens...
İlk desteksiz akvaryumum olacağı için sizin tecrübelerinize ve birikiminize ihtiyacım olacak. Kaç saatlik bir aydınlatma uygulamalıyım. Gübreleme nasıl olmalı. Yosun oluşmaması için ne yapmalıyım. Bitkileri nasıl güçlü ve sağlıklı yetiştirebilirim. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum. Ve ana akvaryumumun linkini bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/lav_kirigi_ve_mayali_sistem_ile_gelen_muthis_degis_k963225.asp
Şimdi de yanlış olan fanus kurulumunun fotoğraflarını bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933361.jpg[/IMG]
Şimdi ise fanusu bırakıp akvaryuma çevirdiğim yeni kurulumun fotoğraflarını bırakıyorum aşağıya..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201931341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201953051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201950591.jpg[/IMG]
Su değişimi yapmadığım için fotoğraflar biraz bulanık çıkmışlar ama aşıladığım bakteriler zemindeki lavların arasına yerleşebilsin diye bekliyorum. Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.[EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-10-01 19:53:20[/EDIT]
Merhaba dostlar, aşağıda linkini bırakacağım akvaryumumdan budadığım bitkileri değerlendirmek istedim, biraz da betaların o asillikleri gözlemlemek... Başta 8 ltlerik bir fanusa kurulum yaptım lakin ışığın saçma kırılımlarından dolayı balığımı keyifle izleyemedim. Balığın da beni göremeyeceğini ve ısıtıcıyı uygun konumlandıramayacağım için 10 litrelik bir akvaryum edindim. Lav kırığında ciddi bir başarı yakaladığım için lav kırığı zemini oluşturdum. Ve budadığım bitkilerimi ekledim. İşin püf noktası olarak da diper akvaryumumda bulunan pipo filtreyi yeni kurduğum akvaryumun içine sıktım. Böylece bakterileri aşılamış oldum. Yaklaşık beş gün sonra da betayı ekledim.
Ancak ilk desteksiz akvaryumum olacak. Co2 vermeyi düşünmüyorum. Sadece ilerleyen zamanlarda sıvı gübre takviyesi yapacağım. Işıklandırma olarak da Osram 6w led ampül kullanıyorum. Şu an akvaryuma eklediğim bitkiler ise zeytin, çınar, bacopa, pistia ve kırmızı gül. Ev sahibi ise taç kuyruklu mavi, turkuaz, kırmızı, mor ve siyah renklere sahip, adını Faik koyduğum Betta splendens...
İlk desteksiz akvaryumum olacağı için sizin tecrübelerinize ve birikiminize ihtiyacım olacak. Kaç saatlik bir aydınlatma uygulamalıyım. Gübreleme nasıl olmalı. Yosun oluşmaması için ne yapmalıyım. Bitkileri nasıl güçlü ve sağlıklı yetiştirebilirim. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum. Ve ana akvaryumumun linkini bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/lav_kirigi_ve_mayali_sistem_ile_gelen_muthis_degis_k963225.asp
Şimdi de yanlış olan fanus kurulumunun fotoğraflarını bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933361.jpg[/IMG]
Şimdi ise fanusu bırakıp akvaryuma çevirdiğim yeni kurulumun fotoğraflarını bırakıyorum aşağıya..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201931341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201953051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201950591.jpg[/IMG]
Su değişimi yapmadığım için fotoğraflar biraz bulanık çıkmışlar ama aşıladığım bakteriler zemindeki lavların arasına yerleşebilsin diye bekliyorum. Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.[EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-10-01 19:53:20[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bucephalandra Maharani Çiçeği Prudentia, 16:00
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
