ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ploxiv
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Aralık 2021 18:15
Son Ziyaret:
16 Eylül 2024 22:29
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Ali Aydın
Doğum Tarihi:
08 Aralık 2007
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan Ali Aydın
Yalnızca 1 Betta
SON 10 MESAJI
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
[QUOTE=Ahmetkngr]Bu konuya bakmanızı öneririm
https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/QUOTE]
Merhabalar, şimdi sarımsaklı yem hazırladım. Çok azcık yedi ama geri kalanına dokunmadı. Çok teşekkür ederim...
[QUOTE=Ahmetkngr]Bu konuya bakmanızı öneririm
https://www.akvaryum.com/Forum/ic_parazitonlemetedavi_k657628.asp[/QUOTE]
Merhabalar, şimdi sarımsaklı yem hazırladım. Çok azcık yedi ama geri kalanına dokunmadı. Çok teşekkür ederim...
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
[QUOTE=Ahmetkngr]İc parazit olabilir [/QUOTE]
Ne yapmam gerekiyor peki? Önerebileceğiniz ilaç vb. varmıdır? Teşekkürler..
[QUOTE=Ahmetkngr]İc parazit olabilir [/QUOTE]
Ne yapmam gerekiyor peki? Önerebileceğiniz ilaç vb. varmıdır? Teşekkürler..
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
Konu güncel, lütfen yardım edin. Ne yapacağımı bilmiyorum...
Konu güncel, lütfen yardım edin. Ne yapacağımı bilmiyorum...
Beta Hareketsiz Yerde Yan Yatıyor
Arkadaşlar merhaba, ben geçenlerde 2 haftalığına köye gitmiştim, bu sırada da balığıma kardeşim yem vermişti. Filtre hep açıktı zaten, yemi de fazla vermemiş ben 1 senedir nasıl veriyorsam aynı şekilde vermiş. Gitmeden ve gelir gelmez suyunu da değiştirdim. Fakat betam geldiğimden beridir şu şekilde kumun üzerinde uzanıyor, arada da yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. [:'(]
Akvaryumum 16-17 litre, sadece dere kumu ve dekor olarak lav taşı var. Yaklaşık 1 sene de oldu akvaryumu kuralı. Lütfen yardımcı olun, ne yapacağımı bilmiyorum [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222337461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222338131.jpg[/IMG]
Çok değil yalnızca 1 ay önce çektim profil fotomu. Hiçbir şeyi yoktu. Birden bire böyle oldu...
Yem vermeyi deneyince heyecanla üste çıkıyor sonra ağzını bile açmıyor. Boş boş bakıyor yeme. Tarihi de geçmemiş yemin.. En sevdiği yemden hemde iştahla yerdi önceden
Arkadaşlar bugün sabahtan beri yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. Hala umudum var, lütfen yardım edin[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/080920221040581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, ben geçenlerde 2 haftalığına köye gitmiştim, bu sırada da balığıma kardeşim yem vermişti. Filtre hep açıktı zaten, yemi de fazla vermemiş ben 1 senedir nasıl veriyorsam aynı şekilde vermiş. Gitmeden ve gelir gelmez suyunu da değiştirdim. Fakat betam geldiğimden beridir şu şekilde kumun üzerinde uzanıyor, arada da yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. [:'(]
Akvaryumum 16-17 litre, sadece dere kumu ve dekor olarak lav taşı var. Yaklaşık 1 sene de oldu akvaryumu kuralı. Lütfen yardımcı olun, ne yapacağımı bilmiyorum [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222337461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070920222338131.jpg[/IMG]
Çok değil yalnızca 1 ay önce çektim profil fotomu. Hiçbir şeyi yoktu. Birden bire böyle oldu...
Yem vermeyi deneyince heyecanla üste çıkıyor sonra ağzını bile açmıyor. Boş boş bakıyor yeme. Tarihi de geçmemiş yemin.. En sevdiği yemden hemde iştahla yerdi önceden
Arkadaşlar bugün sabahtan beri yan yatıp derin ve hızlı şekilde nefes alıyor. Hala umudum var, lütfen yardım edin[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/080920221040581.jpg[/IMG]
Bu Hangi Salyangoz?
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, konuyu açtığımdan beridir hiç görmedim. Büyük ihtimalle betta yedi. Yardımlarınız için minnettarım. Bitkiyle geldiyse belki birkaç güne yeni doğan kardeşlerini de görürüm[:)))]
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, konuyu açtığımdan beridir hiç görmedim. Büyük ihtimalle betta yedi. Yardımlarınız için minnettarım. Bitkiyle geldiyse belki birkaç güne yeni doğan kardeşlerini de görürüm[:)))]
Bu Hangi Salyangoz?
Arkadaşlar öncelikle yardımlarınız için minnettarım, fakat sabahtan beridir göremiyorum kendisini akvaryumda. 15 litrelik küçücük bir akvaryumda nereye gitmiş olabilir? Acaba beta zaten vitamini kabuğunda diye tamamen mi yedi[:lol:]
[QUOTE=BeyzPl]Rica ederim. Eğer kabuğunun içinde ise hareket edecektir, kolay kolay ölen canlılar değil. Akvaryumda sadece su olsa dahi yiyecek birşeyler bulur salyangozlar. [/QUOTE]
Anladım, suyun içindeki mikro organizmalar veya görülmeyen yosunlarlar mı besleniyorlar yani
[QUOTE=AliKhan]Eğer cama kabuğu yatay olacak şekilde yapışmışsa (hareket ederken de yatay durur kabuğu ve sanki yük taşıyormuş gibi bir durup bir giderek, kabuğunu çekiştirerek ilerler) Planorbis SP olabilir. Ramshornla aynı aileden ama büyüklüğü en fazla mercimek tanesi kadar olur. Akvaryum için faydalı olsalar da çok hızlı çoğalırlar. Karanlıkta daha aktiftirler. Gündüzleri genelde saklanırlar. Gece akvaryumun ışığını açtığınızda çok daha fazlasını görme ihtimaliniz var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/080420220938281.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu gece sahurda bir deneyeyim ışıkları açmayı. Tipi buna benziyordu[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 21:55:06[/EDIT]
Arkadaşlar öncelikle yardımlarınız için minnettarım, fakat sabahtan beridir göremiyorum kendisini akvaryumda. 15 litrelik küçücük bir akvaryumda nereye gitmiş olabilir? Acaba beta zaten vitamini kabuğunda diye tamamen mi yedi[:lol:]
[QUOTE=BeyzPl]Rica ederim. Eğer kabuğunun içinde ise hareket edecektir, kolay kolay ölen canlılar değil. Akvaryumda sadece su olsa dahi yiyecek birşeyler bulur salyangozlar. [/QUOTE]
Anladım, suyun içindeki mikro organizmalar veya görülmeyen yosunlarlar mı besleniyorlar yani
[QUOTE=AliKhan]Eğer cama kabuğu yatay olacak şekilde yapışmışsa (hareket ederken de yatay durur kabuğu ve sanki yük taşıyormuş gibi bir durup bir giderek, kabuğunu çekiştirerek ilerler) Planorbis SP olabilir. Ramshornla aynı aileden ama büyüklüğü en fazla mercimek tanesi kadar olur. Akvaryum için faydalı olsalar da çok hızlı çoğalırlar. Karanlıkta daha aktiftirler. Gündüzleri genelde saklanırlar. Gece akvaryumun ışığını açtığınızda çok daha fazlasını görme ihtimaliniz var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/080420220938281.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu gece sahurda bir deneyeyim ışıkları açmayı. Tipi buna benziyordu[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 21:55:06[/EDIT]
Akvaryumun Camındaki Minik Canlılar
[QUOTE=Seulforce]Yorumlarınız için çok teşekkürler [:)]
Şu iki-üç gündür yemlemeyi vatoz için biraz daha fazla yapıyordum ve gerçektende bu üç günde iyice coştular. Muhtemelen nedeni bu.
Biraz araştırma yaptım ve Copepod olabileceğini buldum. Sizce olabilirmi? Araştırma yaptığım sitenin linki: https://www.akvaryum.com/forum/bu_yaratik_nedir__k904978.asp
Normalde her hafta pazar günü dip çekimi ve su değişimi yapıyordum fakat geçen hafta pazar günü akvaryumuma yeni bir vatoz arkadaşımız geldiği için hayvanı strese sokmamak amaçlı dip çekimi yapmadım, sadece su değişimi yaptım. Muhtemelen temizliği aksattığımdan dolayıdır diye düşünüyorum.
—Su değişimini haftada bir 3\1 şeklinde yapıyorum ve su değişimini yaparken dip temizliğini de aynı anda yapıyorum.
—Günlük 3-4 saat iç filtreyi açıyorum.
—Filtre temizliğini de iki haftada bir yapıyorum. Acaba temizliği daha mı erken yapmam gerek yoksa daha mı erken yapmam gerek? veya şuanki değişim sıklığı sizce iyimi?
Acaba bu yaptığım işlemlerde bir yanlışlık mı var? [:?]
Umarım sizin dediğiniz gibi sonuçlanır. Şuanki durum beni gerçekten rahatsız etmeye başladı.[:(][/QUOTE]
O zaman çok çok yüksek ihtimalle detrius. Çünkü copepod planaryadan da nadir bulunur. Tabi kesinlikle o değildir demiyorum, sonuçta canlı canlı görmedikçe kesin teshiş koyamam [:lol:] Temizlik sıklığı bence yeterli. Vatozun karakterine göre eğer çalışkan bir tip ise zamanla çok atık çıkarır ve değişimi sıklaştırmanız gerekebilir [:)))] Bu size kalmış. Filtreler genelde 7/24 açık bırakılır gerçi debisi yüksek ise dediğiniz gibi uygundur. Ama eğer canlıları yormuyor ise siz de 7/24 açık bırakabilirsiniz. Merak etmeyin zaten 3-5 TL bişey yakıyor [:)))]
Lütfen çok kafaya takmayın, sonuçta bu hobiyi stresten uzak durmak icin yapıyoruz. Bu minicik canlıların hiçbiri size zarar veremez, balıklarınız içinde devasa bir risk oluşturmazlar genelde. Sonuçta doğada iç içe yaşayan canlılar çoğu. Ne demişler? Nasıl düşünürsen öyle olur. Yemleme ve dip çekimini normal düzenine oturtunca kısa sürede biter diye düşünüyorum...[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 12:55:00[/EDIT]
[QUOTE=Seulforce]Yorumlarınız için çok teşekkürler [:)]
Şu iki-üç gündür yemlemeyi vatoz için biraz daha fazla yapıyordum ve gerçektende bu üç günde iyice coştular. Muhtemelen nedeni bu.
Biraz araştırma yaptım ve Copepod olabileceğini buldum. Sizce olabilirmi? Araştırma yaptığım sitenin linki: https://www.akvaryum.com/forum/bu_yaratik_nedir__k904978.asp
Normalde her hafta pazar günü dip çekimi ve su değişimi yapıyordum fakat geçen hafta pazar günü akvaryumuma yeni bir vatoz arkadaşımız geldiği için hayvanı strese sokmamak amaçlı dip çekimi yapmadım, sadece su değişimi yaptım. Muhtemelen temizliği aksattığımdan dolayıdır diye düşünüyorum.
—Su değişimini haftada bir 3\1 şeklinde yapıyorum ve su değişimini yaparken dip temizliğini de aynı anda yapıyorum.
—Günlük 3-4 saat iç filtreyi açıyorum.
—Filtre temizliğini de iki haftada bir yapıyorum. Acaba temizliği daha mı erken yapmam gerek yoksa daha mı erken yapmam gerek? veya şuanki değişim sıklığı sizce iyimi?
Acaba bu yaptığım işlemlerde bir yanlışlık mı var? [:?]
Umarım sizin dediğiniz gibi sonuçlanır. Şuanki durum beni gerçekten rahatsız etmeye başladı.[:(][/QUOTE]
O zaman çok çok yüksek ihtimalle detrius. Çünkü copepod planaryadan da nadir bulunur. Tabi kesinlikle o değildir demiyorum, sonuçta canlı canlı görmedikçe kesin teshiş koyamam [:lol:] Temizlik sıklığı bence yeterli. Vatozun karakterine göre eğer çalışkan bir tip ise zamanla çok atık çıkarır ve değişimi sıklaştırmanız gerekebilir [:)))] Bu size kalmış. Filtreler genelde 7/24 açık bırakılır gerçi debisi yüksek ise dediğiniz gibi uygundur. Ama eğer canlıları yormuyor ise siz de 7/24 açık bırakabilirsiniz. Merak etmeyin zaten 3-5 TL bişey yakıyor [:)))]
Lütfen çok kafaya takmayın, sonuçta bu hobiyi stresten uzak durmak icin yapıyoruz. Bu minicik canlıların hiçbiri size zarar veremez, balıklarınız içinde devasa bir risk oluşturmazlar genelde. Sonuçta doğada iç içe yaşayan canlılar çoğu. Ne demişler? Nasıl düşünürsen öyle olur. Yemleme ve dip çekimini normal düzenine oturtunca kısa sürede biter diye düşünüyorum...[EDIT]Ploxiv,2022-04-08 12:55:00[/EDIT]
Bu Hangi Salyangoz?
[QUOTE=BeyzPl]Ramshorn gibi gözüküyor. Besin miktarına göre hızlı üreyebilir. Helena alarak dengeyi sağlayabilirsiniz.
Eğer çok hareket etmiyorsa betanın pek dikkatini çekmemiştir. Ama betanıza o kadar meraklı ise salyangozu yeme ihtimali de var, başına gelmişti.
Birde, çok anlayamadım ama bahsettiğiniz 5 litrelik akvaryum betanın akvaryumu ise son derece küçük bir alan. Daha yüksek hacimlere ihtiyaç duyar. [/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Öncelikle 5 litre sadece salyangoz için [:)))] şu an o 5 litrede sadece bitki bakıyorum, güzel görünüyor diye. Salyangoz için güzel ve güvenli bir ev olabilir [:)] peki yediğini nasıl anlarım? Saatlerdir kıpırdamadı da.
[QUOTE=BeyzPl]Ramshorn gibi gözüküyor. Besin miktarına göre hızlı üreyebilir. Helena alarak dengeyi sağlayabilirsiniz.
Eğer çok hareket etmiyorsa betanın pek dikkatini çekmemiştir. Ama betanıza o kadar meraklı ise salyangozu yeme ihtimali de var, başına gelmişti.
Birde, çok anlayamadım ama bahsettiğiniz 5 litrelik akvaryum betanın akvaryumu ise son derece küçük bir alan. Daha yüksek hacimlere ihtiyaç duyar. [/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Öncelikle 5 litre sadece salyangoz için [:)))] şu an o 5 litrede sadece bitki bakıyorum, güzel görünüyor diye. Salyangoz için güzel ve güvenli bir ev olabilir [:)] peki yediğini nasıl anlarım? Saatlerdir kıpırdamadı da.
Akvaryumun Camındaki Minik Canlılar
Selamlar, öncelikle harika bir kurulum olmuş. Su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz? Bu canlılar genelde bunu sıklaştırmanız gerektiğini gösterir. Fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla internette okuduğum makalelerde "planarya" yada "detrius worm" adı verilen solucan gibi canlılardan biri. Makaleleri özetlemek gerekirse:
Detrius Worm:
Akvaryumlarda en yüksek ihtimalle bu bulunuyor. Balıklara ve canlılara "genel" anlamda pek bir zarar vermiyor. Ennn temiz akvaryumda bile kumun içinde çook az sayıda bulunuyor çünkü bunlar "Ekosistemin bir parçası" Bende de bunlardan vardı, dip çekimini sıklaştırınca kendiliğinden kaybolmuştu. Fazla yemleme yaptığımda, yani betam yemleri yemeyip yemler de kuma düşünce yine çoğalmışlardı. Yemlemeyi azaltınca yine gittiler. Uzun süredir de rastlamıyorum kendilerine [:)))] Su değerleri düşük suları severler. Hemde birde fazla yemleme yapıp bol bol ziyafet çekiyorlarsa, fazlasıyla hızlı şekilde üreyip camda vs. sizi rahatsız ederler. Belki de vatoz ve beta suyu fazla kirletiyordur [:?]
Planarya:
Bu da aynı şekilde kirli ve onlar için fazlaca besin bulunan sularda çoğalırlar. Bunlar hakkında fazla bişey bulamadım [:'(] ama anladığım kadarıyla bunlar bir tık zararlı ve kurtulması biraz zor [:(] neyseki nadir rastlanıyorlar
Dilerseniz planaryalar hakkında biraz araştırma yapın. İyi akşamlar...
Selamlar, öncelikle harika bir kurulum olmuş. Su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz? Bu canlılar genelde bunu sıklaştırmanız gerektiğini gösterir. Fotoğraflardan görebildiğim kadarıyla internette okuduğum makalelerde "planarya" yada "detrius worm" adı verilen solucan gibi canlılardan biri. Makaleleri özetlemek gerekirse:
Detrius Worm:
Akvaryumlarda en yüksek ihtimalle bu bulunuyor. Balıklara ve canlılara "genel" anlamda pek bir zarar vermiyor. Ennn temiz akvaryumda bile kumun içinde çook az sayıda bulunuyor çünkü bunlar "Ekosistemin bir parçası" Bende de bunlardan vardı, dip çekimini sıklaştırınca kendiliğinden kaybolmuştu. Fazla yemleme yaptığımda, yani betam yemleri yemeyip yemler de kuma düşünce yine çoğalmışlardı. Yemlemeyi azaltınca yine gittiler. Uzun süredir de rastlamıyorum kendilerine [:)))] Su değerleri düşük suları severler. Hemde birde fazla yemleme yapıp bol bol ziyafet çekiyorlarsa, fazlasıyla hızlı şekilde üreyip camda vs. sizi rahatsız ederler. Belki de vatoz ve beta suyu fazla kirletiyordur [:?]
Planarya:
Bu da aynı şekilde kirli ve onlar için fazlaca besin bulunan sularda çoğalırlar. Bunlar hakkında fazla bişey bulamadım [:'(] ama anladığım kadarıyla bunlar bir tık zararlı ve kurtulması biraz zor [:(] neyseki nadir rastlanıyorlar
Dilerseniz planaryalar hakkında biraz araştırma yapın. İyi akşamlar...
Bu Hangi Salyangoz?
Arkadaşlar selamlar, bugün camları temizleyecekken bu elemana rastladım, akvaryuma en son eklemem 1 ay önce aldığım bitkilerdi. Türü nedir? Ve bu tür çok hızlı mı çoğalıyor? Eğer kontrolsüz çoğalmıyorsa 5 litre bir akvaryumda bitkilerle bakımını yapmak isterim çünkü benim beta odadan geçen sineğe bile atarlanıyor [:)))] Şimdilik bişey dediğini görmedim. Umursamıyor mu yoksa çoktan öldürdü mü nerden anlarım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221923581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221924561.jpg[/IMG]
Bunlar da yakışıklının fotoları. Net fotoğraf yakalayabilirsem atarım. Kusura bakmayın camlarım kirli biraz [:)))] arkadaş engel olmasa ne güzel temizliyordum
Onu öldürmek istemiyorum, sonuçta onunda yaşamaya hakkı var ve buraya gelmesi onun suçu değil. Allah'ın verdiği canı ben alamam. Umarım çoğalmayan tiptendir...[EDIT]Ploxiv,2022-04-07 19:35:17[/EDIT]
Arkadaşlar selamlar, bugün camları temizleyecekken bu elemana rastladım, akvaryuma en son eklemem 1 ay önce aldığım bitkilerdi. Türü nedir? Ve bu tür çok hızlı mı çoğalıyor? Eğer kontrolsüz çoğalmıyorsa 5 litre bir akvaryumda bitkilerle bakımını yapmak isterim çünkü benim beta odadan geçen sineğe bile atarlanıyor [:)))] Şimdilik bişey dediğini görmedim. Umursamıyor mu yoksa çoktan öldürdü mü nerden anlarım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221923581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233157/070420221924561.jpg[/IMG]
Bunlar da yakışıklının fotoları. Net fotoğraf yakalayabilirsem atarım. Kusura bakmayın camlarım kirli biraz [:)))] arkadaş engel olmasa ne güzel temizliyordum
Onu öldürmek istemiyorum, sonuçta onunda yaşamaya hakkı var ve buraya gelmesi onun suçu değil. Allah'ın verdiği canı ben alamam. Umarım çoğalmayan tiptendir...[EDIT]Ploxiv,2022-04-07 19:35:17[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
MelihB,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
NotEvenBeginner,
mustafatelli,
OKIRATLI,
darkaura,
0rnn,
Sungurr,
EKAR,
layper,
Betul_,
emirkagan,
Jeveux,
AreS,
yeekim,
DigitalPen,
osmandbnl,
Ancalagon,
nazemert1,
bysmokin,
Ahmetsefa05,
Brdk64,
nniiaa,
SedatC,
Hknçkl,
Dextran,
sina cen,
dimbeleth,
cenkistan,
ozherele_yvoi,
eflatunaxoy,
DARK ONE,
Mustafa bozkurt,
Phos,
ozherele_vaPa,
HalilSefaa,
Mfk22,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
Ers1905,
aupqua,
odiox,
fikret43,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
