ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
musses00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2024 23:06
Son Ziyaret:
04 Nisan 2026 19:45
Toplam Mesaj:
107 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yahya Meşekıran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yahya Meşekıran
SON 10 MESAJI
Su Üstü Bitkileri Hakkında
[QUOTE=Mehari]
Bu işini görür sanırım
https://atakanpetshop.com/cam-saksi-akvaryum-ici[/QUOTE]
Evet gördüm. Ancak bunlar küçük gelir. Kökleri baya uzuyor deve tabanının plastik bardak delip yapmayı düşünüyorum
[QUOTE=Mehari]
Bu işini görür sanırım
https://atakanpetshop.com/cam-saksi-akvaryum-ici[/QUOTE]
Evet gördüm. Ancak bunlar küçük gelir. Kökleri baya uzuyor deve tabanının plastik bardak delip yapmayı düşünüyorum
Su Üstü Bitkileri Hakkında
Merhabalar,
Türkiye'de bulamıyorum. Deve tabanı akvaryumumda var. Ancak kök kuma değiyor ve yapraklara kadar nerdeyse suyun içinde. Temu da falan gördüm. vantuzlu içine konulan saksılar var şefaf TR de var mı veya ne yapılabilir?
Merhabalar,
Türkiye'de bulamıyorum. Deve tabanı akvaryumumda var. Ancak kök kuma değiyor ve yapraklara kadar nerdeyse suyun içinde. Temu da falan gördüm. vantuzlu içine konulan saksılar var şefaf TR de var mı veya ne yapılabilir?
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
[QUOTE=fishhyy]Merhaba güzel proje. 36 litrede hem otocinclus hem nerite hem karides aynı besin kaynağını tükettiklerinden dolayı türler arası rekabet olabilir. Nerite eklemeyin bence otocincluslar açlıktan ölebilir. Ayrıca otocincluslar çok çok iyi zıplayıcılardır sığ akvaryumdan kayıp verme olasılığınız çok yüksek. Oldukça ürkek bir tür.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Nerite ve otocinclus ları kaldıracağız. Tanichthys Albonubes balık türünün ısıtıcısız akvaryumlarda bakılabildiği söyleniyor. Sadece bu tür olabilir.
[QUOTE=neomeo]
Aquael ısıtıcıyı yatay kullanabilirsiniz. Kullanım klavuzunda aksi bir bilgi yada uyarıya yer verilmemiş. Daha garanti olsun derseniz, [email protected] adresine mail ile sorup kesin cevap alabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür edeirm. Kendileri ile görüştüm kullanabilirsiniz dediler.
[QUOTE=Hoppala]Merhabalar,
Ribao çelik ısıtıcı tamamen su altı ve yatay konumlu kullanılmaktadır. Tercih edilebilir. Bazı markalarda üretici dikey konumlandırma öneriyor ise yatay kullanmamak gerekir.[/QUOTE]
Bu ısıtıcıya baktım. Ancak minumum 100 w var. Boyutlarıda büyük akvaryum için gibi gözüküyor.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, tetra 25 ht2 25w 10 litrede çapraz olarak kullandım. uzunluğu 21 cm. Birçok ısıtıcının kablo giriş kısmı su altında kaldığında kireçlenmeden dolayı zarar görüyor. O yüzden kesin bilgi yoksa tamamıyla suya daldırmamakta yarar var.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkür ederim. alıp tam suya batıracaktım. Bilgi süper oldu. dikkat edeceğim. Yatay olarak nasıl olacak bilmiyorum ama bakalım.
[QUOTE=fishhyy]Merhaba güzel proje. 36 litrede hem otocinclus hem nerite hem karides aynı besin kaynağını tükettiklerinden dolayı türler arası rekabet olabilir. Nerite eklemeyin bence otocincluslar açlıktan ölebilir. Ayrıca otocincluslar çok çok iyi zıplayıcılardır sığ akvaryumdan kayıp verme olasılığınız çok yüksek. Oldukça ürkek bir tür.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Nerite ve otocinclus ları kaldıracağız. Tanichthys Albonubes balık türünün ısıtıcısız akvaryumlarda bakılabildiği söyleniyor. Sadece bu tür olabilir.
[QUOTE=neomeo]
Aquael ısıtıcıyı yatay kullanabilirsiniz. Kullanım klavuzunda aksi bir bilgi yada uyarıya yer verilmemiş. Daha garanti olsun derseniz, [email protected] adresine mail ile sorup kesin cevap alabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür edeirm. Kendileri ile görüştüm kullanabilirsiniz dediler.
[QUOTE=Hoppala]Merhabalar,
Ribao çelik ısıtıcı tamamen su altı ve yatay konumlu kullanılmaktadır. Tercih edilebilir. Bazı markalarda üretici dikey konumlandırma öneriyor ise yatay kullanmamak gerekir.[/QUOTE]
Bu ısıtıcıya baktım. Ancak minumum 100 w var. Boyutlarıda büyük akvaryum için gibi gözüküyor.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, tetra 25 ht2 25w 10 litrede çapraz olarak kullandım. uzunluğu 21 cm. Birçok ısıtıcının kablo giriş kısmı su altında kaldığında kireçlenmeden dolayı zarar görüyor. O yüzden kesin bilgi yoksa tamamıyla suya daldırmamakta yarar var.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkür ederim. alıp tam suya batıracaktım. Bilgi süper oldu. dikkat edeceğim. Yatay olarak nasıl olacak bilmiyorum ama bakalım.
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
Shalloe tank en sevdiğim tasarım. Ancak ısıtıcı hiç düşünmemiştim. Zaten kurulumu hemen yaptım. Zemin ısıtıcı için tekrar tasarımı baştan kurmak gerecek buda çok zor bir iş şimdlik. Bakalım
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. Şu an için ısıtıcısız olacak. Oda sıcaklığı
Shalloe tank en sevdiğim tasarım. Ancak ısıtıcı hiç düşünmemiştim. Zaten kurulumu hemen yaptım. Zemin ısıtıcı için tekrar tasarımı baştan kurmak gerecek buda çok zor bir iş şimdlik. Bakalım
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. Şu an için ısıtıcısız olacak. Oda sıcaklığı
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
[QUOTE=İnci Kefali]Temuda satılan çok küçük ısıtıcılar var. Derdinize derman olabilir. Denk gelirsem tekrar link atayım size [/QUOTE]
Bende araştırıyorum. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Orhan76]
Kurulumu aslında çok basit, vantuzları cam zemine yapıştırıyorsunuz, her kablo boyuna ve akvaryumunuzun boyu ve genişliğine göre belirli aralıklarla bunları dizdikten sonra ısıtıcı kabloyu vantuzlardan geçiriyorsunuz, kablonun bir tarafı termostat kullanırsanız diye ona bağlanabilecek şekilde tasarlanmış. Internet'te Hydor'un web sayfasında veya Youtube'da kurulum videoları var,
[URL]https://hydor.com/products/hydrokable[/URL]
[URL]https://hydor.com/products/hydroset[/URL]
[URL]https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fpdropshipping-pdf/manuali_d_uso-0040001703.pdf[/URL][/QUOTE]
Bu ürün için ÇÖZÜM değil, sadece EK BİR YARDIMCI olarak görünüyor gibi. Suyun ana sıcaklığını yükseltmek yerine, kumun altındaki suyun hareketini sağlar (kök sağlığı için. Ancak öneriniz için çok teşekkür ederim. İlk defa duyuyorum.
[QUOTE=İnci Kefali]Temuda satılan çok küçük ısıtıcılar var. Derdinize derman olabilir. Denk gelirsem tekrar link atayım size [/QUOTE]
Bende araştırıyorum. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Orhan76]
Kurulumu aslında çok basit, vantuzları cam zemine yapıştırıyorsunuz, her kablo boyuna ve akvaryumunuzun boyu ve genişliğine göre belirli aralıklarla bunları dizdikten sonra ısıtıcı kabloyu vantuzlardan geçiriyorsunuz, kablonun bir tarafı termostat kullanırsanız diye ona bağlanabilecek şekilde tasarlanmış. Internet'te Hydor'un web sayfasında veya Youtube'da kurulum videoları var,
[URL]https://hydor.com/products/hydrokable[/URL]
[URL]https://hydor.com/products/hydroset[/URL]
[URL]https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fpdropshipping-pdf/manuali_d_uso-0040001703.pdf[/URL][/QUOTE]
Bu ürün için ÇÖZÜM değil, sadece EK BİR YARDIMCI olarak görünüyor gibi. Suyun ana sıcaklığını yükseltmek yerine, kumun altındaki suyun hareketini sağlar (kök sağlığı için. Ancak öneriniz için çok teşekkür ederim. İlk defa duyuyorum.
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
Toprakdan ısıtmada iki ürünü birden almamız gerekiyor. ? Ancak akvaryum kurulum öncesi yapılması gereken bir uygulama galiba. Diğer amazondan olanların yorumlarıda pek iyi değil. Fazla kullanışlı değil gibi duruyor. En uygun olan zeminden olacak. Bunun tasarımı ile ilgili olarak bilginiz var mı? Kurulumu!
[QUOTE=KaanE]Tam yan yatırmayın, arkaya denk gelecek gözükmeyecek şekilde çapraz koyun sığacağı kadar. Zaten el kol sokulacak kadar yapılan müdahalelerde ısıtıcıyı kapatacaksınız.[/QUOTE]
Normal uymulu akvaryuma ısıtıcı ile çözüm olabilir. Diyorsunuz!
Aquael Ultra Heater D&N Plastik Akvaryum Isıtıcısı 50W[EDIT]musses00,2025-11-24 10:25:37[/EDIT]
Toprakdan ısıtmada iki ürünü birden almamız gerekiyor. ? Ancak akvaryum kurulum öncesi yapılması gereken bir uygulama galiba. Diğer amazondan olanların yorumlarıda pek iyi değil. Fazla kullanışlı değil gibi duruyor. En uygun olan zeminden olacak. Bunun tasarımı ile ilgili olarak bilginiz var mı? Kurulumu!
[QUOTE=KaanE]Tam yan yatırmayın, arkaya denk gelecek gözükmeyecek şekilde çapraz koyun sığacağı kadar. Zaten el kol sokulacak kadar yapılan müdahalelerde ısıtıcıyı kapatacaksınız.[/QUOTE]
Normal uymulu akvaryuma ısıtıcı ile çözüm olabilir. Diyorsunuz!
Aquael Ultra Heater D&N Plastik Akvaryum Isıtıcısı 50W[EDIT]musses00,2025-11-24 10:25:37[/EDIT]
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
Merhabalar,
Yeni shallow tank kurdum. Şu an döngü içerisinde.Sadece su üstü bitkisi olacak. Onun haricinde herhangi bir bitki olmayacak. Canlı olarak ise Draw Emerald Rasbora - Karides - Otocinclus - Nerite Filtreleme olarak Eden 501 mevcut.
Sormak istediğim, ısıtıcı koymam gerekiyor. Ancak 60x40x15 ölçülerinde akvaryum için zor gözüküyor. 15 cm lik yükseklik olunca. Yatay pek mümkün değil zaten üretici firmalar asla önermiyor.!! Eden 501'de harici olarak takılabiliyor mu? Oase modellerindeki gibi onu bilmiyorum. Çünkü bir kapak mevcut. Veya ısıtıcı olmayacak.
Konuyla ilgili olarak yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.[EDIT]musses00,2025-11-24 09:12:47[/EDIT]
Merhabalar,
Yeni shallow tank kurdum. Şu an döngü içerisinde.Sadece su üstü bitkisi olacak. Onun haricinde herhangi bir bitki olmayacak. Canlı olarak ise Draw Emerald Rasbora - Karides - Otocinclus - Nerite Filtreleme olarak Eden 501 mevcut.
Sormak istediğim, ısıtıcı koymam gerekiyor. Ancak 60x40x15 ölçülerinde akvaryum için zor gözüküyor. 15 cm lik yükseklik olunca. Yatay pek mümkün değil zaten üretici firmalar asla önermiyor.!! Eden 501'de harici olarak takılabiliyor mu? Oase modellerindeki gibi onu bilmiyorum. Çünkü bir kapak mevcut. Veya ısıtıcı olmayacak.
Konuyla ilgili olarak yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.[EDIT]musses00,2025-11-24 09:12:47[/EDIT]
Shallow 60cm
Merhaba canlı türleri olarak ne eklediniz?
Merhaba canlı türleri olarak ne eklediniz?
Goldfish Akvaryum Bitki
Merhabalar,
Yurtdışında Goldfish akvaryumlarında su üstü bitkisi kullanılıyor. Yararlı olduğunu düşünenlerdenim. Ancak bazı Türk forumlarında balık mantar olur, zarar görür asla olmaz olamaz gibi yorumlar görüyorum. Tilki kuyruğu kullananlar var su marulu su sümbülü Amazon frogbit ve silvinia. Nitratı ve nitrit ile beslenen bitkiler sonuçta bence yararı çok fazla olabilir. Orandalar yeseler bile sonuçta bir sebze. Tabiki kontrol altında olması gerekiyor.
Sizin yorumlarınız nelerdir?
Merhabalar,
Yurtdışında Goldfish akvaryumlarında su üstü bitkisi kullanılıyor. Yararlı olduğunu düşünenlerdenim. Ancak bazı Türk forumlarında balık mantar olur, zarar görür asla olmaz olamaz gibi yorumlar görüyorum. Tilki kuyruğu kullananlar var su marulu su sümbülü Amazon frogbit ve silvinia. Nitratı ve nitrit ile beslenen bitkiler sonuçta bence yararı çok fazla olabilir. Orandalar yeseler bile sonuçta bir sebze. Tabiki kontrol altında olması gerekiyor.
Sizin yorumlarınız nelerdir?
Pipo Fitre Kullanımı Hakkında
[QUOTE=K0L0Ni]
O zaman en alttan başlayarak şu sırada dizin;
Elyaf
Sünger
Seachem matrix
Sünger
Purigen
Su en son purigenden geçerek akvaryuma gidecek yani. Purigenin miktarını 100lt. için 25 ml. olacak, fazlası biyolojik filtre bakterilerinin aç kalmasına sebep olur. Tüm amonyak vs. çekiyor çünkü. Purigenden sonrasına sünger koymayın sadece filtrenizi yavaşlatır.
Sıralamayı böyle yapın. Bir bakteri kültürü alın Seachem veya Oase iyidir. Bu bakteri kültüründen bir miktar filtrenin içerisine dökün.
Yaklaşık 3-4 gün içerisinde bulanıklık kayda değer biçimde azalacak.[/QUOTE]
Alttan ikinci sıradaki sünger yerine Sera siporax vardı onu koudum. Ek olarak sera bio nitrivec kullandım (20 ml)
[QUOTE=K0L0Ni]
O zaman en alttan başlayarak şu sırada dizin;
Elyaf
Sünger
Seachem matrix
Sünger
Purigen
Su en son purigenden geçerek akvaryuma gidecek yani. Purigenin miktarını 100lt. için 25 ml. olacak, fazlası biyolojik filtre bakterilerinin aç kalmasına sebep olur. Tüm amonyak vs. çekiyor çünkü. Purigenden sonrasına sünger koymayın sadece filtrenizi yavaşlatır.
Sıralamayı böyle yapın. Bir bakteri kültürü alın Seachem veya Oase iyidir. Bu bakteri kültüründen bir miktar filtrenin içerisine dökün.
Yaklaşık 3-4 gün içerisinde bulanıklık kayda değer biçimde azalacak.[/QUOTE]
Alttan ikinci sıradaki sünger yerine Sera siporax vardı onu koudum. Ek olarak sera bio nitrivec kullandım (20 ml)
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 121 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Colla,
sina cen,
Hidro Dinamik,
YAYD06,
altuntasseref,
sorbiek,
Ozzgur,
AreS,
Frkn,
yeekim,
riderfish,
CoryCory,
Koksal Gurkan,
layper,
florasan,
Ömer yılmaz,
0rnn,
scorpion26,
etotek,
OKIRATLI,
forthehordex,
ssener,
EKAR,
LeafyAqua,
Kaangzkr,
Hoppala,
sinor,
tukabu,
osmandbnl,
osmangunay,
ciways,
TolgahanA,
syerli,
DigitalPen,
fffurkan9,
MiSoSiKiaN,
mesagac,
Öğretmen Ali,
Abidin Acun,
ternapi,
Tortuga7,
djally,
ahmetfiratozkaya,
bendeniztayfun,
eackgzz,
Cyber_Scout,
Redko,
abstract07,
umitlee,
kocoglu,
twinsoul,
ahmet22,
aupqua,
ilterisdoğukan,
smithiseek,
AquaVita,
fissidens,
FaSTAaa,
EfeC,
NessPet,
emrahdm,
NightWist,
reprise,
şansal,
Goldfish2000,
yns325,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
