ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shimijda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2024 16:13
Son Ziyaret:
23 Aralık 2024 14:58
Toplam Mesaj:
14 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı Himmetoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı Himmetoğlu
SON 10 MESAJI
160 Litre Akvaryum İçin Tavsiyeleriniz.
[QUOTE=AETHM] alaskada yaşamıyorsaniz ya da extreme bir tür bakmıyorsaniz Isıtıcıya gerek yok [/QUOTE]
Merhabalar, evet olabilir. İç anadoluda yaşıyorum ve bulunduğum yer biraz kırsal olduğundan ötürü ve doğalgaz tesisatı beklediğimiz için ve bu kat soba ile ısındığı için işi şansa bırakmak istemedim ve ısıtıcıyı öyle aldım. Garantiye almak istedim.
[QUOTE=Muhammedbedri]
Öncelikle merhabalar ben yorumunuza katılmamakla beraber kesinlikle önermiyorum da, ısıtıcıyı sıcaklık farkı fazla olmaması için kullanırız. Kesinlikle ısıtıcı OLMALI akvaryumunuzda.
Merhabalar ısıtıcı yeterli gelecektir diye düşünüyorum, filtre konusunda dış filtre seçmeniz daha uygun olacaktır,akvaryuma canlı eklemekte acele etmeyin ne kadar geç o kadar iyi taşlar veya kum felan salınım yapabilir köklerde aynı şekilde 1,2 ay akvaryumu gözlemleyin tasarımını yapın bitkiler bir suyu filtrelesin bakteri dengesi otursun su değerleri toparlansın ardından canlı eklemeye yavaş yavaş başlarız umarım güzel sonuçlar alırsınız sorularınıza beni etiketleyin yardımcı olmaktan memnun olurum🍀 bu arada kum büyük ihtimal ile silis kumdur bitki ekimine uygun değildir![/QUOTE]
Merhabalar, teşekkürlerimi sunarım. Geç cevabım için özür dilerim. Dış filtrem elimde var aslında ama contaları ve hortumu biraz kötü durumdaydı. Bende iç filtre ile idare etmelik bir şey düşündüm o dış filtreye çözüm bulana kadar. Taşlar ve kumun salınım yapacağını sanmıyorum zira babamın bizzat kendi kullandığı ürünlerdi, yani daha önceden kullanılmışlardı ve salınım vesaire yoktu. Kullanılmayalı 2 ay oluyor galiba. Bense akvaryumu ve suyu kuralı 1 ay oldu. Yani taşlar, kum ve su neredeyse 1 aydır orada. Suyun 40%ını değiştireceğim iki gün sonra, yani bitkiler gelmeden hemen önce. Yardımınız ve dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
[QUOTE=Orhan76]
İlk tecrübeniz ise canlı doğuranlardan başlayabilirsiniz. Bulunması kolay tecrübe etmesi zevklidir. Lepistes yerine belki moli,plati, kılıç kuyruk gibi türlere yönelebilirsiniz. Muhtemelen iç filtreniz yetersiz gelecektir. Böyle bir noktaya geldiğinizde dış filtre kullanmanız faydalı olacaktır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Merhabalar, kılıç kuyruklar çok stil duruyor aslında çok beğendim :) Dış filtre ile alakalı bahsettiğim gibi durumu pek iyi görünmüyordu ve bende onun problemlerini çözene kadar bilemediniz 1-2 ay sürecek şekilde idare etsin diye iç filtre aldım. Böyle bir nokta diye bahsettiğiniz nokta tam olarak neresidir pek anlayamadım :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
[QUOTE=AETHM] alaskada yaşamıyorsaniz ya da extreme bir tür bakmıyorsaniz Isıtıcıya gerek yok [/QUOTE]
Merhabalar, evet olabilir. İç anadoluda yaşıyorum ve bulunduğum yer biraz kırsal olduğundan ötürü ve doğalgaz tesisatı beklediğimiz için ve bu kat soba ile ısındığı için işi şansa bırakmak istemedim ve ısıtıcıyı öyle aldım. Garantiye almak istedim.
[QUOTE=Muhammedbedri]
Öncelikle merhabalar ben yorumunuza katılmamakla beraber kesinlikle önermiyorum da, ısıtıcıyı sıcaklık farkı fazla olmaması için kullanırız. Kesinlikle ısıtıcı OLMALI akvaryumunuzda.
Merhabalar ısıtıcı yeterli gelecektir diye düşünüyorum, filtre konusunda dış filtre seçmeniz daha uygun olacaktır,akvaryuma canlı eklemekte acele etmeyin ne kadar geç o kadar iyi taşlar veya kum felan salınım yapabilir köklerde aynı şekilde 1,2 ay akvaryumu gözlemleyin tasarımını yapın bitkiler bir suyu filtrelesin bakteri dengesi otursun su değerleri toparlansın ardından canlı eklemeye yavaş yavaş başlarız umarım güzel sonuçlar alırsınız sorularınıza beni etiketleyin yardımcı olmaktan memnun olurum🍀 bu arada kum büyük ihtimal ile silis kumdur bitki ekimine uygun değildir![/QUOTE]
Merhabalar, teşekkürlerimi sunarım. Geç cevabım için özür dilerim. Dış filtrem elimde var aslında ama contaları ve hortumu biraz kötü durumdaydı. Bende iç filtre ile idare etmelik bir şey düşündüm o dış filtreye çözüm bulana kadar. Taşlar ve kumun salınım yapacağını sanmıyorum zira babamın bizzat kendi kullandığı ürünlerdi, yani daha önceden kullanılmışlardı ve salınım vesaire yoktu. Kullanılmayalı 2 ay oluyor galiba. Bense akvaryumu ve suyu kuralı 1 ay oldu. Yani taşlar, kum ve su neredeyse 1 aydır orada. Suyun 40%ını değiştireceğim iki gün sonra, yani bitkiler gelmeden hemen önce. Yardımınız ve dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
[QUOTE=Orhan76]
İlk tecrübeniz ise canlı doğuranlardan başlayabilirsiniz. Bulunması kolay tecrübe etmesi zevklidir. Lepistes yerine belki moli,plati, kılıç kuyruk gibi türlere yönelebilirsiniz. Muhtemelen iç filtreniz yetersiz gelecektir. Böyle bir noktaya geldiğinizde dış filtre kullanmanız faydalı olacaktır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Merhabalar, kılıç kuyruklar çok stil duruyor aslında çok beğendim :) Dış filtre ile alakalı bahsettiğim gibi durumu pek iyi görünmüyordu ve bende onun problemlerini çözene kadar bilemediniz 1-2 ay sürecek şekilde idare etsin diye iç filtre aldım. Böyle bir nokta diye bahsettiğiniz nokta tam olarak neresidir pek anlayamadım :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, saygılar.
160 Litre Akvaryum İçin Tavsiyeleriniz.
Merhabalar, bu hobiye yeni başlıyorum sayılır. Elimde 160 litre bir akvaryum, içerisinde ne kumu olduğunu bilmediğim yüksek ihtimalle standart deniz kumu olduğunu sandığım taşsız sarımtrak bir kum var. Saatte 800 litre çeviren bir iç filtrem, 300W 35 dereceye kadar ısıtan bir ısıtıcım, içerisinde bir kaç büyük kaya, şu an bunu yazarken kaynatmakta olduğum elma ağacı köklerim ve son olarak elimdeki kumun pek bitki dikilmeye elverişli olmadığını düşündüğüm için taşlara ve dallara dikiş ipi ile bağlamak üzere yine bu yazıyı yazarken sipariş verilmiş ve yolda olan java moss, java fern, anubias ve bucephalandradan oluşan bir bitki paketi var. Bu bitkileri özellikle kum gereksinimi olmadığından ortalama bir ışık istediklerinden ötürü kayalara ve dallara sabitlemek orada büyütmek için seçtim. Sizlerden içinde yetiştirebileceğim türler hakkında yardım istiyorum. Bu durumda ne canlılar besleyebilirim? Lepistesleri düşündüm yosunlardan ötürü ama açıkçası pekte emin değilim bu hobide yeniyim ve her ay doğduğu söylenen bir yavru akımına hazır mıyım bilmiyorum. Hepinize teşekkür ederim, iyi günler.
Merhabalar, bu hobiye yeni başlıyorum sayılır. Elimde 160 litre bir akvaryum, içerisinde ne kumu olduğunu bilmediğim yüksek ihtimalle standart deniz kumu olduğunu sandığım taşsız sarımtrak bir kum var. Saatte 800 litre çeviren bir iç filtrem, 300W 35 dereceye kadar ısıtan bir ısıtıcım, içerisinde bir kaç büyük kaya, şu an bunu yazarken kaynatmakta olduğum elma ağacı köklerim ve son olarak elimdeki kumun pek bitki dikilmeye elverişli olmadığını düşündüğüm için taşlara ve dallara dikiş ipi ile bağlamak üzere yine bu yazıyı yazarken sipariş verilmiş ve yolda olan java moss, java fern, anubias ve bucephalandradan oluşan bir bitki paketi var. Bu bitkileri özellikle kum gereksinimi olmadığından ortalama bir ışık istediklerinden ötürü kayalara ve dallara sabitlemek orada büyütmek için seçtim. Sizlerden içinde yetiştirebileceğim türler hakkında yardım istiyorum. Bu durumda ne canlılar besleyebilirim? Lepistesleri düşündüm yosunlardan ötürü ama açıkçası pekte emin değilim bu hobide yeniyim ve her ay doğduğu söylenen bir yavru akımına hazır mıyım bilmiyorum. Hepinize teşekkür ederim, iyi günler.
Isıtıcının Işığı Yanıyor Ama Isıtmıyor Gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/231120241555561.jpg[/IMG]
Merhabalar abilerim. Bende bu resmini bıraktığım ısıtıcıdan var. Eski hobici babamın bir hediyesi bana kullanılmış ürün, 160 litre bir akvaryumu ısıtmaya çalışıyorum içinde herhangi bir canlı yok şimdilik ama bu ısıtıcıyı suya koyup fide taktığım zaman sanki çalışıyormuş gibi ışığı yanıyor ama asla ısınma vesaire durumu yok. Sanki sadece ışık yakıyormuş boş çalışıyormuş gibi. Ne yapabilirim bu durum hakkında sebebi nedir? Camda bir kırık vesaire göremiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/231120241555561.jpg[/IMG]
Merhabalar abilerim. Bende bu resmini bıraktığım ısıtıcıdan var. Eski hobici babamın bir hediyesi bana kullanılmış ürün, 160 litre bir akvaryumu ısıtmaya çalışıyorum içinde herhangi bir canlı yok şimdilik ama bu ısıtıcıyı suya koyup fide taktığım zaman sanki çalışıyormuş gibi ışığı yanıyor ama asla ısınma vesaire durumu yok. Sanki sadece ışık yakıyormuş boş çalışıyormuş gibi. Ne yapabilirim bu durum hakkında sebebi nedir? Camda bir kırık vesaire göremiyorum.
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
[QUOTE=Kena][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242609/170420241734101.jpg[/IMG]
Bu benim küçük akvaryumum, içini bence bu şekilde bitki koyabilirsiniz bide küçük pipo filtresi imkanınız varsa 20×20×20 veya 3 0×30×30 şeklinde bir akvaryum almanız.[/QUOTE]
Evet, bitkiyi bende düşündüm. Bakımı kolay olan bitkilerden bir kaç dal alsam yeter galiba, hangi bitkiler varsa araştırma yapıp alacağım artık. Pipo filtresi alacağım yakın zamanda.
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumun ölçüleri neydi?
Beyaz lekeler kireçtir, ona herhangi bir canlı müdahale etmez. Nerite, helena, ramshorn, zebra elma, Theodoxus altenai, yarasa kulak, viviparus vs. hangi salyangozu beğenir veya bulursanız onu alabilirsiniz.
Yalnız, beta için filtre ve ısıtıcı gerekir. [/QUOTE]
Akvaryum eski bir akvaryum, ondan olsa gerek diye düşünüyorum. Arıtma suyu kullanıyorum ama kireçlemeyi nasıl yapar pek anlamış değilim. Ölçüleri bu akşam paylaşırım. Salyangozlar içinse helenalardan için katil diyorlar galiba, betaya zarar vermezler mi? Yoksa çok güzel görünüyorlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-17 17:41:26[/EDIT]
[QUOTE=Kena][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242609/170420241734101.jpg[/IMG]
Bu benim küçük akvaryumum, içini bence bu şekilde bitki koyabilirsiniz bide küçük pipo filtresi imkanınız varsa 20×20×20 veya 3 0×30×30 şeklinde bir akvaryum almanız.[/QUOTE]
Evet, bitkiyi bende düşündüm. Bakımı kolay olan bitkilerden bir kaç dal alsam yeter galiba, hangi bitkiler varsa araştırma yapıp alacağım artık. Pipo filtresi alacağım yakın zamanda.
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumun ölçüleri neydi?
Beyaz lekeler kireçtir, ona herhangi bir canlı müdahale etmez. Nerite, helena, ramshorn, zebra elma, Theodoxus altenai, yarasa kulak, viviparus vs. hangi salyangozu beğenir veya bulursanız onu alabilirsiniz.
Yalnız, beta için filtre ve ısıtıcı gerekir. [/QUOTE]
Akvaryum eski bir akvaryum, ondan olsa gerek diye düşünüyorum. Arıtma suyu kullanıyorum ama kireçlemeyi nasıl yapar pek anlamış değilim. Ölçüleri bu akşam paylaşırım. Salyangozlar içinse helenalardan için katil diyorlar galiba, betaya zarar vermezler mi? Yoksa çok güzel görünüyorlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-17 17:41:26[/EDIT]
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
[QUOTE=Kena]
Elma salyangozu da koyabilirsiniz fazla küçük olmasın ama veya helena ama onlar etçil dir. Bulabilirseniz elma salyangozu olabilir bide varsa akvaryum fotoğrafı güzel olabilir.[/QUOTE]
Tabi, akvaryum şu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/170420241726551.jpg[/IMG]
Gördüğünüz gibi camı baya bir beyaz şu an. Nedenini anlayamadım.
Kumun üzerinde de artık yemler ve bazı atıklar var ama telefonumla çekemedim nedense. Görünmüyor fotoğraflarda. Salyangozu hangi boyutta almalıyım buna göre? M olur mu?
[QUOTE=Kena]
Elma salyangozu da koyabilirsiniz fazla küçük olmasın ama veya helena ama onlar etçil dir. Bulabilirseniz elma salyangozu olabilir bide varsa akvaryum fotoğrafı güzel olabilir.[/QUOTE]
Tabi, akvaryum şu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243542/170420241726551.jpg[/IMG]
Gördüğünüz gibi camı baya bir beyaz şu an. Nedenini anlayamadım.
Kumun üzerinde de artık yemler ve bazı atıklar var ama telefonumla çekemedim nedense. Görünmüyor fotoğraflarda. Salyangozu hangi boyutta almalıyım buna göre? M olur mu?
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
[QUOTE=Kena]Ben yanına nerite koymuştum 2 tane bişey yapmamıştı [/QUOTE]
Şehrimde nerite arasamda bulamadım hiç, satan yok gibi. Başka bir canlı öneriniz var mıdır acaba?
[QUOTE=Kena]Ben yanına nerite koymuştum 2 tane bişey yapmamıştı [/QUOTE]
Şehrimde nerite arasamda bulamadım hiç, satan yok gibi. Başka bir canlı öneriniz var mıdır acaba?
Bettamın Yanına Ne Tür Temizlik Canlısı Alabilirim
Merhaba, yakın zamanda 15 litrelik bir akvaryuma bir Betta aldım fakat arta kalan yemler ve bazı artıkların akvaryumu kirlettiğini gördüm. 3 günde bir akvaryumun yaklaşık 3/1 kadarını boşaltıp yeni arıtma suyu ekliyorum bekletilmiş fakat akvaryumun camında beyaz lekeler bile çıkmaya başladı. Bu durumda temizlik için ne tercih etmem lazım? Salyangozlarla ya da diğer canlılarla beraber yaşar mı bettam. Sanıyorum erkek olması lazım, baloncuk bırakıyordu çünkü suyun yüzeyine bir ara. Baya da hareketli bir balık. Teşekkür ederim.
Düzeltme: Akvaryumumun içerisinde hava motoru yok, takmalı mıyım?[EDIT]Shimijda,2024-04-17 16:51:27[/EDIT]
Merhaba, yakın zamanda 15 litrelik bir akvaryuma bir Betta aldım fakat arta kalan yemler ve bazı artıkların akvaryumu kirlettiğini gördüm. 3 günde bir akvaryumun yaklaşık 3/1 kadarını boşaltıp yeni arıtma suyu ekliyorum bekletilmiş fakat akvaryumun camında beyaz lekeler bile çıkmaya başladı. Bu durumda temizlik için ne tercih etmem lazım? Salyangozlarla ya da diğer canlılarla beraber yaşar mı bettam. Sanıyorum erkek olması lazım, baloncuk bırakıyordu çünkü suyun yüzeyine bir ara. Baya da hareketli bir balık. Teşekkür ederim.
Düzeltme: Akvaryumumun içerisinde hava motoru yok, takmalı mıyım?[EDIT]Shimijda,2024-04-17 16:51:27[/EDIT]
Betam Neden Köpük Yapıyor?
[QUOTE=zoey]Çıkardığı köpükler betanızın sperm bulutu. dişiyi yakaladığında kavrayıp yumurtalarını bırakmasını sağlayacak ve daha sonra dişi oradan uzaklaşacak(akvaryum ortamında dişi yumurtalarını bırakması için erkek betanın yanına bırakılır çiftleşmeden sonra dişi ayrı akvaryuma alınır) ve erkek beta döllenen yumurtaların başında bekleyecek. yani içgüdüsel. isterseniz bir petshopla anlaşıp dişiyi kısa süreliğine getirip yavru alabilirsiniz betanızdan. hava motorunu da takabilirsiniz sorun olmaz. yine de sız bir fotoğraf atın bakayım balığın sağlık durumuna.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, daha hobiye çok ama çok yeni olduğum ve 1 ay önce başladığım için bu üretim safhasını şimdilik pas geçmeyi düşünüyorum, ne yapacağımı pek bilmiyorum çünkü, hayvanların canına mal olmayalım [:)]. İyi akşamlar dilerim.
[QUOTE=zoey]Çıkardığı köpükler betanızın sperm bulutu. dişiyi yakaladığında kavrayıp yumurtalarını bırakmasını sağlayacak ve daha sonra dişi oradan uzaklaşacak(akvaryum ortamında dişi yumurtalarını bırakması için erkek betanın yanına bırakılır çiftleşmeden sonra dişi ayrı akvaryuma alınır) ve erkek beta döllenen yumurtaların başında bekleyecek. yani içgüdüsel. isterseniz bir petshopla anlaşıp dişiyi kısa süreliğine getirip yavru alabilirsiniz betanızdan. hava motorunu da takabilirsiniz sorun olmaz. yine de sız bir fotoğraf atın bakayım balığın sağlık durumuna.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, daha hobiye çok ama çok yeni olduğum ve 1 ay önce başladığım için bu üretim safhasını şimdilik pas geçmeyi düşünüyorum, ne yapacağımı pek bilmiyorum çünkü, hayvanların canına mal olmayalım [:)]. İyi akşamlar dilerim.
Betam Neden Köpük Yapıyor?
[QUOTE=zoey]Erkek betalar çiftleşmek için köpük bırakır. bu işaretten sonra beta üreticileri dişi betayı yanına koyar. normal bir durum, korkmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Bir kaç husus var onları da sormak isterim. Bu balık sürekli köpük çıkardığı tarafta suyun yüzeyinde duruyor, pek akvaryumun içinde dolaşmıyor. Peki bu bir durum teşkil eder mi bana? Zamanının çoğunu o köpük yaptığı tarafta yüzeyde geçiriyor. Hava motoru takmalı mıyım?
[QUOTE=zoey]Erkek betalar çiftleşmek için köpük bırakır. bu işaretten sonra beta üreticileri dişi betayı yanına koyar. normal bir durum, korkmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Bir kaç husus var onları da sormak isterim. Bu balık sürekli köpük çıkardığı tarafta suyun yüzeyinde duruyor, pek akvaryumun içinde dolaşmıyor. Peki bu bir durum teşkil eder mi bana? Zamanının çoğunu o köpük yaptığı tarafta yüzeyde geçiriyor. Hava motoru takmalı mıyım?
Betam Neden Köpük Yapıyor?
Merhaba, yakın zamanda 15 litre bir akvaryumda bakmak üzere betta türü bir balık aldım. Balık şu an suyun üzerine köpük yapıyor ve araştırdığım kadarıyla çiftleşmek amacıyla ya da stres olduğu zaman bunu yapıyormuş. Balık gayet hareketli bir balık, yem gördüğü anda hücum eden canlı bir balık. Bir şişkinliği vesairede yok sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Tek balık var akvaryumda, kavga ettiği bir balık vesairede yok, hava motoruda vardı ama çıkarttım, iki günde de bir suyunu değiştiriyorum yaklaşık bir yüzdeyle. Bir zarar var mı yok mu diye anlatıp bir panikle buraya yazdım. Teşekkür ederim, iyi akşamlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-02 22:05:35[/EDIT]
Merhaba, yakın zamanda 15 litre bir akvaryumda bakmak üzere betta türü bir balık aldım. Balık şu an suyun üzerine köpük yapıyor ve araştırdığım kadarıyla çiftleşmek amacıyla ya da stres olduğu zaman bunu yapıyormuş. Balık gayet hareketli bir balık, yem gördüğü anda hücum eden canlı bir balık. Bir şişkinliği vesairede yok sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Tek balık var akvaryumda, kavga ettiği bir balık vesairede yok, hava motoruda vardı ama çıkarttım, iki günde de bir suyunu değiştiriyorum yaklaşık bir yüzdeyle. Bir zarar var mı yok mu diye anlatıp bir panikle buraya yazdım. Teşekkür ederim, iyi akşamlar.[EDIT]Shimijda,2024-04-02 22:05:35[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 92 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
Kınayu,
-RBG-,
syerli,
bysmokin,
Jeveux,
Sungurr,
EKAR,
sina cen,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
yilmaz006,
fissidens,
TheDS,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
Tuby,
BilalM.,
Sütçü,
erencaner,
altuntasseref,
Erdinç güngör,
DigitalPen,
osmandbnl,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
oguzozt,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Hidro Dinamik,
yeekim,
Alibicimcilci,
DY1903,
Kaangzkr,
Thunderbird,
pianoƒish,
ootkn,
AreS,
ylmazodabaşı25,
Amati340,
Ancalagon,
rhn35,
Praton,
Savas37,
L3viathan,
nazemert,
Zaid,
Birtek,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
