ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
s.orhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
187
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2006 22:28
Son Ziyaret:
10 Aralık 2021 21:37
Toplam Mesaj:
659 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih ORHAN
Doğum Tarihi:
23 Temmuz 1981
Yaş:
44
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih ORHAN
SON 10 MESAJI
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Merhaba; Adaptasyon sureci 3 balik kaybimla gecmis bulunmakta. 1 ram 1 panda ve 1 kirmizi burun kaybim var. Digerleri masallah hic bir siintilari yok. Artik akvaryuma yaklastigim da utangac ram' ler bile on kisima yaklasiyorlar. En cesurlari kalem baliklari. Tabi kirmizi burunlar da onlardan cesaret alarak beraber olup neredeyse elimde ki yeme zipliycaklar. 😊 su yuzeyine kadar gelip elimden besleniyorlar. Simdilik baska bir ekleme yapmadim. Zaman buldukca guncellemeler yapicam.
Guncel videolari iyi seyirler. 😊
[VID]https://youtu.be/tDdkYDnl3TQ[/VID]
Merhaba; Adaptasyon sureci 3 balik kaybimla gecmis bulunmakta. 1 ram 1 panda ve 1 kirmizi burun kaybim var. Digerleri masallah hic bir siintilari yok. Artik akvaryuma yaklastigim da utangac ram' ler bile on kisima yaklasiyorlar. En cesurlari kalem baliklari. Tabi kirmizi burunlar da onlardan cesaret alarak beraber olup neredeyse elimde ki yeme zipliycaklar. 😊 su yuzeyine kadar gelip elimden besleniyorlar. Simdilik baska bir ekleme yapmadim. Zaman buldukca guncellemeler yapicam.
Guncel videolari iyi seyirler. 😊
[VID]https://youtu.be/tDdkYDnl3TQ[/VID]
İlk Discus Tankım (yardım)
Su hali arka fon gibi cok guzel duruyor. Kablo v.s kenarlara alin. Bence fon eklemeyin cok hos goruntusu var. Discus bakicaksaniz cok fazla karma tur yerine discus + 1 grup suru tetra olabilir. Discuslar cesaret edemedigim bir tur. Mesakati cok fazla olan ve ilk etapta cok sabir isteyen bir tur. Bulabilirseniz yerli uretim turlerden baslayin.
Su hali arka fon gibi cok guzel duruyor. Kablo v.s kenarlara alin. Bence fon eklemeyin cok hos goruntusu var. Discus bakicaksaniz cok fazla karma tur yerine discus + 1 grup suru tetra olabilir. Discuslar cesaret edemedigim bir tur. Mesakati cok fazla olan ve ilk etapta cok sabir isteyen bir tur. Bulabilirseniz yerli uretim turlerden baslayin.
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Yorum ve önerileriniz için teşekkürler. Malesef tankın bulunduğu yer oda kapısının yanı. Bu yüzden sürekli odaya giriş çıkışlar oluyor ve bu durum üzerlerin de alışma dönemi olduğundan etki edebilir. İnşallah kayıpsız bu süreyi atlatırım. Bahsettiğim ram malesef ki kötüye gidiyor. Sürekli kuytu köşeler de ve yüzgeçler kapalı. Renk karartılı ve çok hızlı solunumu var. Tanka pazar günleri su değişimi ve ufak tefek bakım işlemleri uyguluyorum. Diğer günler sadece akşamları evde bulunuyoruz. Gün içersin de ev sessiz ve sakin. Şimdilik bir kaç foto atayım hızlıdan. Biraz zaman geçsin ortama alışsınlar stres v.s kalmasın daha iyilerini paylaşırım inşallah. :) Tabi şakiri de unutmadım. :D Onun keyfi yerin de karidesler ile birlikte elmalar ile hoş sohbet içerisin de hayat sürüyor. :D
Fotoların kalitesi için özür diliyorum. Tanka yaklaşmak istemediğimden yaklaştırma yaparak çektim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171606381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171608571.jpg[/IMG]
[K]Hasta olan Ram[/K] :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171610131.jpg[/IMG][EDIT]s.orhan,2017-03-14 16:11:20[/EDIT]
Yorum ve önerileriniz için teşekkürler. Malesef tankın bulunduğu yer oda kapısının yanı. Bu yüzden sürekli odaya giriş çıkışlar oluyor ve bu durum üzerlerin de alışma dönemi olduğundan etki edebilir. İnşallah kayıpsız bu süreyi atlatırım. Bahsettiğim ram malesef ki kötüye gidiyor. Sürekli kuytu köşeler de ve yüzgeçler kapalı. Renk karartılı ve çok hızlı solunumu var. Tanka pazar günleri su değişimi ve ufak tefek bakım işlemleri uyguluyorum. Diğer günler sadece akşamları evde bulunuyoruz. Gün içersin de ev sessiz ve sakin. Şimdilik bir kaç foto atayım hızlıdan. Biraz zaman geçsin ortama alışsınlar stres v.s kalmasın daha iyilerini paylaşırım inşallah. :) Tabi şakiri de unutmadım. :D Onun keyfi yerin de karidesler ile birlikte elmalar ile hoş sohbet içerisin de hayat sürüyor. :D
Fotoların kalitesi için özür diliyorum. Tanka yaklaşmak istemediğimden yaklaştırma yaparak çektim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171606381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171607571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171608571.jpg[/IMG]
[K]Hasta olan Ram[/K] :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/140320171610131.jpg[/IMG][EDIT]s.orhan,2017-03-14 16:11:20[/EDIT]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
[QUOTE=Foai]Kum biraz fazla gibi duruyor, en azından ön taraftaki kısmı azaltıp arkaya doğru eğim verebilirsiniz. Bu kumda saz bitkisi (vallisneria) tutabilir ama bir saksıya dikmenizi tavsiye ederim, kontrolden çıkıp tüm tankı kaplayabilir. Echinodorus türleri de olabilir. [/QUOTE]
Kumu arka kisima dogru yigdim ama ne kadar yigsam da on kisima kaydi. Arka kisima erdem bey'in onerdigi gibi yogurt kovalarindan 3 adet gomdum. Orta arka kisimda ki boslukta 1 adet yogurt kabi var. Oraya echinodorus bleheri ( amazon hanceri ) bulabilirsem dikicem. Arka sag ve sol kisimlar da kok arkalarin da 1' er adet yogurt kovalari gomulu ve oralara saz dikecegim. Sag ve sol yan kisimlara da cuce echinodorus turlerinden dusunuyorum. Ramireziler cok urkekler. Bu aksam bir tanesin de durgunluk fark ettim. Beyaz benek olmaz insallah. Digerlerin de her hangi bir sey yok. Kalem ve kirmizi burunlar masallah keyifleri yerin de. Akvaryumun her kismin da geziyorlar. Kuru yeme istahlilar. Panda copculer taban da her kismi geziyorlar. Canli yukunu kalem ve kirmizi burun olarak ve bulabilirsem panda olarak biraz daha arttirmayi dusunuyorum. Ne kadar kalabalik olurlarsa o kadar stres azalir dusuncesindeyim.[EDIT]s.orhan,2017-03-14 00:30:32[/EDIT]
[QUOTE=Foai]Kum biraz fazla gibi duruyor, en azından ön taraftaki kısmı azaltıp arkaya doğru eğim verebilirsiniz. Bu kumda saz bitkisi (vallisneria) tutabilir ama bir saksıya dikmenizi tavsiye ederim, kontrolden çıkıp tüm tankı kaplayabilir. Echinodorus türleri de olabilir. [/QUOTE]
Kumu arka kisima dogru yigdim ama ne kadar yigsam da on kisima kaydi. Arka kisima erdem bey'in onerdigi gibi yogurt kovalarindan 3 adet gomdum. Orta arka kisimda ki boslukta 1 adet yogurt kabi var. Oraya echinodorus bleheri ( amazon hanceri ) bulabilirsem dikicem. Arka sag ve sol kisimlar da kok arkalarin da 1' er adet yogurt kovalari gomulu ve oralara saz dikecegim. Sag ve sol yan kisimlara da cuce echinodorus turlerinden dusunuyorum. Ramireziler cok urkekler. Bu aksam bir tanesin de durgunluk fark ettim. Beyaz benek olmaz insallah. Digerlerin de her hangi bir sey yok. Kalem ve kirmizi burunlar masallah keyifleri yerin de. Akvaryumun her kismin da geziyorlar. Kuru yeme istahlilar. Panda copculer taban da her kismi geziyorlar. Canli yukunu kalem ve kirmizi burun olarak ve bulabilirsem panda olarak biraz daha arttirmayi dusunuyorum. Ne kadar kalabalik olurlarsa o kadar stres azalir dusuncesindeyim.[EDIT]s.orhan,2017-03-14 00:30:32[/EDIT]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
[QUOTE=Foai]Bu hali çok daha iyi olmuş, yüzeye pistia, tabana saz,moss eklenebilir. Balta balığı sürüsü çok yakışır ama bulmak da tanktan atlamalarını engellemek de zor. Bunun yerine lepistes/endler gibi yüzeyde gezecek bir tür eklenebilir.
[IMG]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ef/f7/b0/eff7b030cb25bba8697891ba7ae7cae7.jpg[/IMG]
[IMG]http://care.endlers1.com/images/A-BB2.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Balta baligi harika bir tur ama dediginiz gibi atlamalari sikinti. Hele ki benim tank odanin kapisinin dibinda her gecen tankin yanindan geciyor. 😊
Taban da ramireziler ve pandalar geziniyor. Orta kisim da kalem baliklari ve kirmizi burunlar geziyor. Yuzey kismin da gezecek uygun bir tur festivum olabilir diye dusubuyorum. Su ustu bitkim dev pistialarim var. Zamanla cogalip su ustunu kapatirlar insallah. Saz bitkisi aklim da ve dikecegim yerleri belirledim. Orta kisimda ki arka bosluga echinodorus bleheri dusunuyorum ama hic bir yerde bulamadim. En kotu ihtimal benzeri bir seyler ekebilirim. Dun petshopcu arkadasimla sohbet ettik. Yurt disindan canli getirtme kisitlandigini soyledi. Eskisi gibi getirtemiyorlarmis. Kota az yol ucreti yuksekmis. Bursa da bulunan toptancilarin ikisi canli getirmeyi birakmislar. Sedace japon baligi ithal ediyorlarmis. Artik zamanla iyi turler az da olsa geldikce denk gelirse ekleme yaparim.
[QUOTE=Foai]Bu hali çok daha iyi olmuş, yüzeye pistia, tabana saz,moss eklenebilir. Balta balığı sürüsü çok yakışır ama bulmak da tanktan atlamalarını engellemek de zor. Bunun yerine lepistes/endler gibi yüzeyde gezecek bir tür eklenebilir.
[IMG]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ef/f7/b0/eff7b030cb25bba8697891ba7ae7cae7.jpg[/IMG]
[IMG]http://care.endlers1.com/images/A-BB2.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Balta baligi harika bir tur ama dediginiz gibi atlamalari sikinti. Hele ki benim tank odanin kapisinin dibinda her gecen tankin yanindan geciyor. 😊
Taban da ramireziler ve pandalar geziniyor. Orta kisim da kalem baliklari ve kirmizi burunlar geziyor. Yuzey kismin da gezecek uygun bir tur festivum olabilir diye dusubuyorum. Su ustu bitkim dev pistialarim var. Zamanla cogalip su ustunu kapatirlar insallah. Saz bitkisi aklim da ve dikecegim yerleri belirledim. Orta kisimda ki arka bosluga echinodorus bleheri dusunuyorum ama hic bir yerde bulamadim. En kotu ihtimal benzeri bir seyler ekebilirim. Dun petshopcu arkadasimla sohbet ettik. Yurt disindan canli getirtme kisitlandigini soyledi. Eskisi gibi getirtemiyorlarmis. Kota az yol ucreti yuksekmis. Bursa da bulunan toptancilarin ikisi canli getirmeyi birakmislar. Sedace japon baligi ithal ediyorlarmis. Artik zamanla iyi turler az da olsa geldikce denk gelirse ekleme yaparim.
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Bugun 10 adet kirmizi burun tetra, 10 adet altin kalem baligi, 4 adet ramirezi, 10 adet panda copcu, 2 adet buyuk 2 adet orta boy anubias ekledim.
Sakir ( bettam ) ramirezileri kendi turu sandi galiba rahatsiz etti. Ben de aldim nanoya koydum. Baliklar biraz stresi azalttilar ve tanki kesif yapiyorlar. Anubias ekleme sebebim istedigim bitkiler olmadigindan anubias koydum. Iyi ki koymusum. Kalem baliklari yaprak altlarin da mola veriyorlar. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/110320172233041.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/Qaiqy6Cih08[/VID]
Bugun 10 adet kirmizi burun tetra, 10 adet altin kalem baligi, 4 adet ramirezi, 10 adet panda copcu, 2 adet buyuk 2 adet orta boy anubias ekledim.
Sakir ( bettam ) ramirezileri kendi turu sandi galiba rahatsiz etti. Ben de aldim nanoya koydum. Baliklar biraz stresi azalttilar ve tanki kesif yapiyorlar. Anubias ekleme sebebim istedigim bitkiler olmadigindan anubias koydum. Iyi ki koymusum. Kalem baliklari yaprak altlarin da mola veriyorlar. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/110320172233041.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/Qaiqy6Cih08[/VID]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Merhaba, pistialar kargonun sorumsuz davranisi yuzunden 1 gun gec geldi. Bir kac gundur amazon makale v.s. forum da ne varsa okuyorum. Netten farkli site blog video gibi pek cok yerleri arastirdim. Peru havzasin da kisitli degil de guney amerika havzasinin genel karmasini olusturmaya karar verdim. Biotope durumlari cok derine indigimizde bilgi olarak ve aynisini taklit etmeye kalkarsak epeyce boyumu asacaginin farkina vardim. Simdi yapmak istedigim bir kac botki eklemesi ve guney amerika turlerindrn karma bir seyler. Cuce turler ve suru turlerin karmasindan olusacak. Yapacagim karma da eger ki sorun cikmayacaksa şakiri de katacagim. Şakir kim mi? 😊 dogru daha tanistirmadim. 😊 benim yakisikli bettam. 😎 ben ona oyle alistim ki nano karides tankindan devasa bir dunya olarak algilayabilecegi bir tanka koymak onun adina belki de daha iyi olacaktir. Belki size cilginca gelecek ama gerekirse 300lt tanki sadece ona bile birakirim. O benim evlat cunki. 😍 yarin panda copcu siparisim kismetse elimde olacak. Simdilik pistia ve sakirli foto paylasayim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172253191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172257441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172258471.jpg[/IMG]
Merhaba, pistialar kargonun sorumsuz davranisi yuzunden 1 gun gec geldi. Bir kac gundur amazon makale v.s. forum da ne varsa okuyorum. Netten farkli site blog video gibi pek cok yerleri arastirdim. Peru havzasin da kisitli degil de guney amerika havzasinin genel karmasini olusturmaya karar verdim. Biotope durumlari cok derine indigimizde bilgi olarak ve aynisini taklit etmeye kalkarsak epeyce boyumu asacaginin farkina vardim. Simdi yapmak istedigim bir kac botki eklemesi ve guney amerika turlerindrn karma bir seyler. Cuce turler ve suru turlerin karmasindan olusacak. Yapacagim karma da eger ki sorun cikmayacaksa şakiri de katacagim. Şakir kim mi? 😊 dogru daha tanistirmadim. 😊 benim yakisikli bettam. 😎 ben ona oyle alistim ki nano karides tankindan devasa bir dunya olarak algilayabilecegi bir tanka koymak onun adina belki de daha iyi olacaktir. Belki size cilginca gelecek ama gerekirse 300lt tanki sadece ona bile birakirim. O benim evlat cunki. 😍 yarin panda copcu siparisim kismetse elimde olacak. Simdilik pistia ve sakirli foto paylasayim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172253191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172257441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/100320172258471.jpg[/IMG]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Bugun gelmesi gereken dev pistialar yurt ici kargonun 1 2 gun sonra teslimatini gerceklestirecegiz diye mesaj atmasiyla galiba yalan olucak. Siparisi iptal etmeyi dusunuyorum. 1 2 gun kargoda kalirsa bitkiler olebilir. Bugun armaturude taktim ve isigi actim. Su hazirlayicilari ekledim ve nano tanktan asilama yaptim. Ilk olarak nerite salyangozu ve cuce vatos ekliyecegim. Zamanla canli turlerini eklemelerle sona dogru finali goruruz insallah. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172134561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172136061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172137181.jpg[/IMG]
Bugun gelmesi gereken dev pistialar yurt ici kargonun 1 2 gun sonra teslimatini gerceklestirecegiz diye mesaj atmasiyla galiba yalan olucak. Siparisi iptal etmeyi dusunuyorum. 1 2 gun kargoda kalirsa bitkiler olebilir. Bugun armaturude taktim ve isigi actim. Su hazirlayicilari ekledim ve nano tanktan asilama yaptim. Ilk olarak nerite salyangozu ve cuce vatos ekliyecegim. Zamanla canli turlerini eklemelerle sona dogru finali goruruz insallah. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172134561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172136061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/7784/080320172137181.jpg[/IMG]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Bugun 4 adet dev pistia siparisi verdim. Echinodorus bleheri ilanlarda ve petshopcuda bulamadim. Gittigidiyor da 3 satici cikti ama fiyatlari farkli. 4.50tl ye satan var. 15tl ye satan da var. Biraz nette arastirdim ama fiyat ile ilgili bir sey bulamadim. Saticilarin bitkilerin de boy yazmadigindan tereddut'te kaldim.
Bir de apisto turleri fiyatlar masallahi var. Guney amerikan havzasindan disari pek cikmadan farkli canlilar alabilirim.
Bugun 4 adet dev pistia siparisi verdim. Echinodorus bleheri ilanlarda ve petshopcuda bulamadim. Gittigidiyor da 3 satici cikti ama fiyatlari farkli. 4.50tl ye satan var. 15tl ye satan da var. Biraz nette arastirdim ama fiyat ile ilgili bir sey bulamadim. Saticilarin bitkilerin de boy yazmadigindan tereddut'te kaldim.
Bir de apisto turleri fiyatlar masallahi var. Guney amerikan havzasindan disari pek cikmadan farkli canlilar alabilirim.
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
[QUOTE=erdemoguz]Akvaryum ölçüleri nelerdir ? 4 çift apistogramma pek rahat durmazlar. [:)][/QUOTE]
120x50x55h 4 olmazsa 3 olur. 😃 bugun biraz orange ve red cacadu izledim. Fiyat kafama takildi. Cift cacadu 110tl yaziyordu.
[QUOTE=erdemoguz]Akvaryum ölçüleri nelerdir ? 4 çift apistogramma pek rahat durmazlar. [:)][/QUOTE]
120x50x55h 4 olmazsa 3 olur. 😃 bugun biraz orange ve red cacadu izledim. Fiyat kafama takildi. Cift cacadu 110tl yaziyordu.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
KULLANICILAR
- 130 Online Kullanıcı, 71 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Cyber_Scout,
sina cen,
Pygocentrus94,
Ahmet Said,
Mithrandirr,
ballantines,
Feanor,
fikret43,
Koksal Gurkan,
benji,
knnynr,
İsmail YILDIRIM,
Hoppala,
NotEvenBeginner,
AtaDemircii,
Kuduoglu,
Thunderbird,
Frkn,
karidesrehberi,
flanormimar,
mikolanj24,
ciways,
ahmetfiratozkaya,
Şahinöztürk,
FaSTAaa,
ezzalisi,
rasporasrc,
Deathgrip,
altuntasseref,
0rnn,
yeekim,
nakkas__45,
florasan,
forthehordex,
aquaticathearmi,
umitlee,
zen666,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
oktay42,
Umutoty,
Phos,
LeafyAqua,
Rafayel,
pitsem,
Hknçkl,
Rzpnr,
bendeniztayfun,
scorpion26,
AquaVita,
ternapi,
ilham,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Prudentia,
Tatar10,
Omer901,
şansal,
riderfish,
Aguamentist,
ootkn,
Ozzgurr,
Erdinc.B,
Canberk18,
CenK,
HaydarGul,
youngaquarist,
Koc.oktay,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
