ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kebodiscus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]5756,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2010 14:13
Son Ziyaret:
09 Haziran 2014 16:57
Toplam Mesaj:
630 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Ahmet Kebab
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1972
Yaş:
54
İl:
Izmir
Meslek:
mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Balıklarım
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...kebodiscus 2012-09-24 00:55:38
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
kebodiscus 2012-09-23 09:43:40
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;
*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 23:39:56
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;

*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=bjkalley]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...
Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 01:59:59
[QUOTE=bjkalley]
Abi komple derken benim saçım yok, ben gelebiliyor muyum?
[/QUOTE]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
[/QUOTE]
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Görüşmek üzere.....
[/QUOTE]
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
kebodiscus 2012-09-21 01:03:22
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
Not: Şehir dışından katılacak misafirlerimiz, dernek standında görev alacak tüm arkadaşlarımızda görevli kartları olacak. İmzamdaki numaradan bana veya İzmir'de tanıdığınız diğer kişilere ulaştığınız takdirde fuar sergi salonu giriş kapısından sizleri karşılayacağız.
[/QUOTE]
Değerli forum üyemiz Nurhan Efendi öncelikle iyi geceler diliyorum.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...kebodiscus 2012-09-21 00:05:11
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-19 21:22:07
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.Muhabbetle görüşmek üzere...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





















































































































