ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ekullu
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ekim 2010 13:29
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2022 17:13
Toplam Mesaj:
981 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ergin Küllü
Doğum Tarihi:
08 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Makina Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/99804.jpg[/img]
Bekleme modu ;)
SON 10 MESAJI
Tabanda Kıl Kurdu Benzeri Canlılar
Haraket ettiklerine, bitki kökü olmadıklarına eminim. Vücutlarının bir kısmı kum altında bir kısmı üstünde. Sürekli bu şekilde durmuyorlar. Su değişiminin üzerinden birkaç gün geçince tamamen kuma gömülüyorlar. Balıkların bunları yiyebileceğini sanmıyorum.
Haraket ettiklerine, bitki kökü olmadıklarına eminim. Vücutlarının bir kısmı kum altında bir kısmı üstünde. Sürekli bu şekilde durmuyorlar. Su değişiminin üzerinden birkaç gün geçince tamamen kuma gömülüyorlar. Balıkların bunları yiyebileceğini sanmıyorum.
Tabanda Kıl Kurdu Benzeri Canlılar
Hayır bunlar bitki kökü değil [:)] Hareket ediyorlar. Yukarıda da dediğim gibi su değişimi sonrası kum üstüne doğru yöneldiler.
Hayır bunlar bitki kökü değil [:)] Hareket ediyorlar. Yukarıda da dediğim gibi su değişimi sonrası kum üstüne doğru yöneldiler.
Tabanda Kıl Kurdu Benzeri Canlılar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/99804/310820171956051.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Akvaryum tabanını yoğun bir şekilde kaplamış canlılar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 125 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Kiraz karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25 °C
Filitrasyon: Dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz hiçbir kimyasal kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yaklaşık iki hafta önce su değişimi sonrası fark ettim. Değişim sonrası kumların üzerine kadar çıkmış kurt benzeri canlılar. Ayrıca kumların arasında hava kabarcıkları oluşmaya başladı. Çözümü için tavsiyelerinizi rica ediyorum.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/99804/310820171956051.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Akvaryum tabanını yoğun bir şekilde kaplamış canlılar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 125 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Kiraz karides, salyangoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25 °C
Filitrasyon: Dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz hiçbir kimyasal kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yaklaşık iki hafta önce su değişimi sonrası fark ettim. Değişim sonrası kumların üzerine kadar çıkmış kurt benzeri canlılar. Ayrıca kumların arasında hava kabarcıkları oluşmaya başladı. Çözümü için tavsiyelerinizi rica ediyorum.
10 TL'ye CO2 Tüp !
[QUOTE=ityo39]Tüpün içinde kısmen sıvı halde değil mi CO2? Yatırınca regulatöre sıvı halde gider ve türlü türlü sorun yaratır diyenler var...kulağa mantıklı geliyor...bilemedim açıkçası. BKS firmasına sordum bakalım ne yanıt gelecek...[/QUOTE]
Merhabalar,
Konuyu baştan sona okumadım son birkaç yoruma baktım. Ancak nedense forumda belli başlı konular (CO2 tüp tehlikesi, bedava filtre kullanımı vb) şehir efsaneleri ve araştırılmadan yapılmış yorumlarla dolu (Cem Bey sözüm size değil yanlış anlamayın).
Özellikle benim anlamadığım bir konu var. Herhangi bir markanın ürettiği (standartlar dahilinde olması koşulu ile tabii ki) küçük boy evinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir tüp ile sanayi tipi bir tüpü ya da örneğin yeme içme yerlerinde kullanılan bir tüpü ele alalım. Küçük boy dediğim evde kullanımı önerilen tüpün boyu dışındaki artısı nedir diğerlerine göre?
Kimisi "amaann sanayi tipi almayım mahvolursunuz " diyor kimi "ailenizi riske atmaya değmez üç kuruş daha verin adam gibi bir ürün alın" diyor. Yahu arkadaş sizin ailenizin değeri çok da (elbette Allah kaza bela vermesin) bir fabrikada çalışan adamın değeri yok mu? Ne alakası var risk ile ikisi de aynı standartta üretilir ikisi de "arkadaş bu zımbırtı patlamamalı" düşüncesi ile tasarlanır. He derseniz ki 3 kglık tüp ile 20 kg lık tüpün patlaması aynı olur mu. Doğrudur olmaz ama evde sizin için 3 kg tüpün patlaması da yeterli olur. Sonra zaten ne gibi bir şey yapmak niyetindesiniz ki o tüp patlıyor? Bunu da sormadan geçemeyeceğim. Örneğin ocağın üzerine mi koyacaksınız? Pek sanmam!
Kısacası bana kalırsa standartlar dahilinde üretilen bir tüpü alırkan boyuna posuna rengine endamına baksanız yeter gerisini fazla kurcalamaya gerek yok.
Cem Bey, sizin sorunuza gelirsek. CO2 uygun sıcaklık ve basınç altında elbette sıvı olarak bulunur ancak tüp içinde kaç atm basınçta olduğuna emin değilim sıvı - gaz karışımı olarak bulunabilir. Yalnız bu durumda da -ters tutmanız halinde dahi- regulatör içinde basıncı hızla düştüğünden ortamdan ısı emip aniden gaz fazına geçecektir. Bu durumun ekipmana zarar vereceğini sanmam.
Tüpün duruş şekli ile ilgili en iyi bilgi sanırım iş güvenliği uzmanları ve tüp üreticilerince verilebilir. Açıkçası kesinlikle dik durması gerekiyorsa nedenini bende merak ediyorum.
[QUOTE=ityo39]Tüpün içinde kısmen sıvı halde değil mi CO2? Yatırınca regulatöre sıvı halde gider ve türlü türlü sorun yaratır diyenler var...kulağa mantıklı geliyor...bilemedim açıkçası. BKS firmasına sordum bakalım ne yanıt gelecek...[/QUOTE]
Merhabalar,
Konuyu baştan sona okumadım son birkaç yoruma baktım. Ancak nedense forumda belli başlı konular (CO2 tüp tehlikesi, bedava filtre kullanımı vb) şehir efsaneleri ve araştırılmadan yapılmış yorumlarla dolu (Cem Bey sözüm size değil yanlış anlamayın).
Özellikle benim anlamadığım bir konu var. Herhangi bir markanın ürettiği (standartlar dahilinde olması koşulu ile tabii ki) küçük boy evinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir tüp ile sanayi tipi bir tüpü ya da örneğin yeme içme yerlerinde kullanılan bir tüpü ele alalım. Küçük boy dediğim evde kullanımı önerilen tüpün boyu dışındaki artısı nedir diğerlerine göre?
Kimisi "amaann sanayi tipi almayım mahvolursunuz " diyor kimi "ailenizi riske atmaya değmez üç kuruş daha verin adam gibi bir ürün alın" diyor. Yahu arkadaş sizin ailenizin değeri çok da (elbette Allah kaza bela vermesin) bir fabrikada çalışan adamın değeri yok mu? Ne alakası var risk ile ikisi de aynı standartta üretilir ikisi de "arkadaş bu zımbırtı patlamamalı" düşüncesi ile tasarlanır. He derseniz ki 3 kglık tüp ile 20 kg lık tüpün patlaması aynı olur mu. Doğrudur olmaz ama evde sizin için 3 kg tüpün patlaması da yeterli olur. Sonra zaten ne gibi bir şey yapmak niyetindesiniz ki o tüp patlıyor? Bunu da sormadan geçemeyeceğim. Örneğin ocağın üzerine mi koyacaksınız? Pek sanmam!
Kısacası bana kalırsa standartlar dahilinde üretilen bir tüpü alırkan boyuna posuna rengine endamına baksanız yeter gerisini fazla kurcalamaya gerek yok.
Cem Bey, sizin sorunuza gelirsek. CO2 uygun sıcaklık ve basınç altında elbette sıvı olarak bulunur ancak tüp içinde kaç atm basınçta olduğuna emin değilim sıvı - gaz karışımı olarak bulunabilir. Yalnız bu durumda da -ters tutmanız halinde dahi- regulatör içinde basıncı hızla düştüğünden ortamdan ısı emip aniden gaz fazına geçecektir. Bu durumun ekipmana zarar vereceğini sanmam.
Tüpün duruş şekli ile ilgili en iyi bilgi sanırım iş güvenliği uzmanları ve tüp üreticilerince verilebilir. Açıkçası kesinlikle dik durması gerekiyorsa nedenini bende merak ediyorum.
Sonsuz Döngü Motorsuz
Böyle şeylerle vakit kaybetmeyin, kafa yormaya değmez. [;)]
Böyle şeylerle vakit kaybetmeyin, kafa yormaya değmez. [;)]
Dophin Cf Serisi Dış Filtreler
Filtreyi Evcilal'dan aldım dün elime geldi. İlk görünümü gayet iyi içini açıp incelemedim henüz. Ancak yukarıda da yazdığı gibi 3 yıl değil 2 yıl garantili olduğu yazıyor garanti belgesinde! Bu arada evcilal garanti belgesine kaşe imza yapmamış umuyorum ki bundan dolayı ileride sıkıntı yaşamam.
Filtreyi Evcilal'dan aldım dün elime geldi. İlk görünümü gayet iyi içini açıp incelemedim henüz. Ancak yukarıda da yazdığı gibi 3 yıl değil 2 yıl garantili olduğu yazıyor garanti belgesinde! Bu arada evcilal garanti belgesine kaşe imza yapmamış umuyorum ki bundan dolayı ileride sıkıntı yaşamam.
Akvaryum Cam Kalınlığı
100x40x50 için 6 mm idealdir. Kayıt kuşak varsa sorun olmazdı esasında.
12 mm camın elbette ekstra ağırlığı olacaktır. Düz mantıkla 6 mm'e göre 2 kat daha ağır olacaktır. Fotoğraftaki masa sağlam görünüyor göz kararı ama yakından gören olarak siz daha iyi anlayabilirsiniz bunu bence.
100x40x50 için 6 mm idealdir. Kayıt kuşak varsa sorun olmazdı esasında.
12 mm camın elbette ekstra ağırlığı olacaktır. Düz mantıkla 6 mm'e göre 2 kat daha ağır olacaktır. Fotoğraftaki masa sağlam görünüyor göz kararı ama yakından gören olarak siz daha iyi anlayabilirsiniz bunu bence.
Yemin İçindeki Paket.
Üzerinde de yazdığı gibi o silica gel'dir. Türkçe karşılığı olarak nem alıcı denilebilir. Nemi emerek hapseder. Yem içinde kullanılma amacı tazeliğini koruması içindir.
Üzerinde de yazdığı gibi o silica gel'dir. Türkçe karşılığı olarak nem alıcı denilebilir. Nemi emerek hapseder. Yem içinde kullanılma amacı tazeliğini koruması içindir.
Sera Siporax
Serkan Bey,
Bunlar siporax'ın farklı malzemeler ile kıyaslanması. Vasil Bey orjinal ambalajındaki siporax ile açık satılanın farklı olduğunuğu / olabileceğini söylüyor. Ben ise siporax ile (yukarıdaki teste göre) benzer sonuçları olan daha ucuz ürünler mevcut diyorum.
Serkan Bey,
Bunlar siporax'ın farklı malzemeler ile kıyaslanması. Vasil Bey orjinal ambalajındaki siporax ile açık satılanın farklı olduğunuğu / olabileceğini söylüyor. Ben ise siporax ile (yukarıdaki teste göre) benzer sonuçları olan daha ucuz ürünler mevcut diyorum.
Sera Siporax
[QUOTE=Va_sil]Ben kapali kutuda satilan sera siporax,substart,matrix gibi seramikleri ,fuzuli masraf saymiyorum.[:)]
Cuvallarda satilan yemler,siporaxlara emanetim yok tur.
Zaten Sera kendisi kutudaki urunu icin ,kac metre kare su filtrasyonu yaptigini yaziyor
quik nedir?
[/QUOTE]
Tabii elinize gelen ürünün ne olduğu size gelene kadar nasıl bir elden geçtiğine karşı şüpheleriniz varsa fuzuli masraf sayılmaz.
Evet elbette kendi kutusundaki ürün için bu garantiyi verir ama aynı kutudan çıkınca durum değişmez dediğim gibi bence mesele istediğiniz ürünün size gelip gelmemesi ile alakalı.
Quik Türkiye de yerli bir marka. Ne kadar yerli, nasıl yerli derseniz -bildiğim kadarı ile- ticaret kısmında yerli yoksa çinde ürettiriyor malzemelerini. Esasında bu konuya kendileri daha iyi cevap verirler elbette. Bahsettiğim muadil üründe de ancak yukarıdaki test ile aynı sonuçları verdiğini söyleyebilirim aksi yönde başka bir kıstas varsa göz önünde bulundurabilirim.[EDIT]Heisenberg,2015-11-30 14:13:10[/EDIT]
[QUOTE=Va_sil]Ben kapali kutuda satilan sera siporax,substart,matrix gibi seramikleri ,fuzuli masraf saymiyorum.[:)]
Cuvallarda satilan yemler,siporaxlara emanetim yok tur.
Zaten Sera kendisi kutudaki urunu icin ,kac metre kare su filtrasyonu yaptigini yaziyor
quik nedir?
[/QUOTE]
Tabii elinize gelen ürünün ne olduğu size gelene kadar nasıl bir elden geçtiğine karşı şüpheleriniz varsa fuzuli masraf sayılmaz.
Evet elbette kendi kutusundaki ürün için bu garantiyi verir ama aynı kutudan çıkınca durum değişmez dediğim gibi bence mesele istediğiniz ürünün size gelip gelmemesi ile alakalı.
Quik Türkiye de yerli bir marka. Ne kadar yerli, nasıl yerli derseniz -bildiğim kadarı ile- ticaret kısmında yerli yoksa çinde ürettiriyor malzemelerini. Esasında bu konuya kendileri daha iyi cevap verirler elbette. Bahsettiğim muadil üründe de ancak yukarıdaki test ile aynı sonuçları verdiğini söyleyebilirim aksi yönde başka bir kıstas varsa göz önünde bulundurabilirim.[EDIT]Heisenberg,2015-11-30 14:13:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bucephalandra Maharani Çiçeği Prudentia, 16:00
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
