ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmet2855
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Kasım 2010 17:01
Son Ziyaret:
10 Kasım 2011 20:53
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Hoca
Doğum Tarihi:
24 Şubat 1985
Yaş:
41
İl:
Meslek:
Bilgisayar Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Hoca
SON 10 MESAJI
Dış Filtre-Dip Çekimi
[QUOTE=mertozbulut] [QUOTE=serdar131977]Merhaba ahmet bey dış filitreler sadece suyu akvaryuma başarlar su çekme gibi bir fonksiyonları yok su yer çekimi ile motora iner ve temizlenir motorda temiz suyu akvaryuma basar.Kumun altına koyacağınız hortumun ucuna başka bir iç filitre motoru takarsanı dediğiniz işlemi yaparsınız.
Nasıl yapacağın aşağıdaki linkte var.
http://www.akvaryum.com/Forum/uyelerimizin_kendin_yap_projeleri_k138117.asp
[/QUOTE]
Anladım mertoz kardeş zaten emme gücüne güvenerek yazıyorum.Fakat verimli çekecekmi?.Aktif karbon,biobal,elyaf gibi maddelerin nitratı önleyeceğini düşünüyorum.Yardımlarınızı bekliyorum...
[QUOTE=mertozbulut] [QUOTE=serdar131977]Merhaba ahmet bey dış filitreler sadece suyu akvaryuma başarlar su çekme gibi bir fonksiyonları yok su yer çekimi ile motora iner ve temizlenir motorda temiz suyu akvaryuma basar.Kumun altına koyacağınız hortumun ucuna başka bir iç filitre motoru takarsanı dediğiniz işlemi yaparsınız.
Nasıl yapacağın aşağıdaki linkte var.
http://www.akvaryum.com/Forum/uyelerimizin_kendin_yap_projeleri_k138117.asp
[/QUOTE]
böyle birşey yok dış filtreler emme basıncı oluşturur ve bu şekilde suyu çekerler sifon etkisi de buna yardımcı olur. ama dip çekimi nitrat yoğunluğu yüksek olan suyu akvaryumdan çıkarmak amaçlıdır dış filtreye çektiğinizde akvaryumdan çıkarmış olmayacaksınız yani.
[/QUOTE]Anladım mertoz kardeş zaten emme gücüne güvenerek yazıyorum.Fakat verimli çekecekmi?.Aktif karbon,biobal,elyaf gibi maddelerin nitratı önleyeceğini düşünüyorum.Yardımlarınızı bekliyorum...
Boylandırma ofisi
[QUOTE=tamirci25][QUOTE=ahmet2855]Çok iyi bir fikir.Su ısıtmada sorun yaşayacağını sanmıyorum.Fakat plastik olduğu için su yalıtımının mükemmel olması gerek.2-3 adet 300watt bir ısıtıcı işini görür.Fakat bu ısıtıcıyı gidipte plastiğe yapıştırma:D Mazallah delerse balıkların mefta :)Ayrıca ısı yalıtımı konusuna gelince 9mmlik 2 adet strafor ile iş tamam.Etrafına strafor kaplarsın.Timer light alırsın bir adet(karanlık oldugunu düşünerekten)Ve yine strafordan bir kapak.Allahın izniyle sağlıklı balıkların olur:) [/QUOTE]
[QUOTE=tamirci25][QUOTE=ahmet2855]Çok iyi bir fikir.Su ısıtmada sorun yaşayacağını sanmıyorum.Fakat plastik olduğu için su yalıtımının mükemmel olması gerek.2-3 adet 300watt bir ısıtıcı işini görür.Fakat bu ısıtıcıyı gidipte plastiğe yapıştırma:D Mazallah delerse balıkların mefta :)Ayrıca ısı yalıtımı konusuna gelince 9mmlik 2 adet strafor ile iş tamam.Etrafına strafor kaplarsın.Timer light alırsın bir adet(karanlık oldugunu düşünerekten)Ve yine strafordan bir kapak.Allahın izniyle sağlıklı balıkların olur:) [/QUOTE]
Şayet ben yapsam;
Yalıtım olarak tankları değilde kömürlüğü straforla kaplayacağım.Su depolarını tek tek ısıtıcı ile ısıtmak yerine odayı komple ısıtmayı planlıyorum.Klima yada vekta almayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Yerinizde olsam ne vekta ne klima alırım.Bodrumun şeklini bilemediğim için pek yorum yapmak istemiyorum fakat büyük su ısıtma rezistanslarından alsanız daha mantıklı olur.Ani ısı düşmemesi için bodrumu ve su tanklarını strafor ile kaplarım.Ayrıca temizliklerini nasıl yapacağınızı merak ettim açıkçası.Hava sıkıntı değilde dip çekimi vs.?Dış Filtre-Dip Çekimi
Teşekkürler arkadaşlar ben çözümü buldum.Normal bir iç filtre alıp alt kısmını(pervane)kısmına hortum yerleştirip(musluk hortumu)iyaklaşık 5 cm uzattıktan sonra ince hava motoru borusu gibi boru şekline getirip yüzlerce delik açıp akvaryumun dibine gömüp iç filtrenin su attığı yeride dış filtrenin çekiş kısmına doğru doğrulttuğumuz zaman sanırım işimi görür.
Hava Motorum Sıkıntılı.
Merhabalar.Akvaryumcumdan Jeneca markalı hava motoru aldım.Çift çıkışı t boru ile tek çıkışa bağladım.Yaklaşık 1 m ince hortum takılı fakat pek randuman alamadım :S.Şöyleki fazla kabarcık vermiyor.Bunun sebebi ne olabilir.İnce ince deldim fakat ince ince kabarcık çıkıyor yardımlarınızı bekliyorum...
Merhabalar.Akvaryumcumdan Jeneca markalı hava motoru aldım.Çift çıkışı t boru ile tek çıkışa bağladım.Yaklaşık 1 m ince hortum takılı fakat pek randuman alamadım :S.Şöyleki fazla kabarcık vermiyor.Bunun sebebi ne olabilir.İnce ince deldim fakat ince ince kabarcık çıkıyor yardımlarınızı bekliyorum...
Boylandırma ofisi
Çok iyi bir fikir.Su ısıtmada sorun yaşayacağını sanmıyorum.Fakat plastik olduğu için su yalıtımının mükemmel olması gerek.2-3 adet 300watt bir ısıtıcı işini görür.Fakat bu ısıtıcıyı gidipte plastiğe yapıştırma:D Mazallah delerse balıkların mefta :)Ayrıca ısı yalıtımı konusuna gelince 9mmlik 2 adet strafor ile iş tamam.Etrafına strafor kaplarsın.Timer light alırsın bir adet(karanlık oldugunu düşünerekten)Ve yine strafordan bir kapak.Allahın izniyle sağlıklı balıkların olur:)ahmet2855 2011-03-26 19:11:09
Çok iyi bir fikir.Su ısıtmada sorun yaşayacağını sanmıyorum.Fakat plastik olduğu için su yalıtımının mükemmel olması gerek.2-3 adet 300watt bir ısıtıcı işini görür.Fakat bu ısıtıcıyı gidipte plastiğe yapıştırma:D Mazallah delerse balıkların mefta :)Ayrıca ısı yalıtımı konusuna gelince 9mmlik 2 adet strafor ile iş tamam.Etrafına strafor kaplarsın.Timer light alırsın bir adet(karanlık oldugunu düşünerekten)Ve yine strafordan bir kapak.Allahın izniyle sağlıklı balıkların olur:)
15 lt lik akvaryumda 20 tane lepistes var . Sizce bi sorun olur mu ?
Lepistesler yavru ise sorun çıkmaz (1 aylık aşağısı)Fakat 1 ay ve yukarısı ise hayvanlara işgence etmeyi bırakıp 20 lepistes için uygun olan +50 lt. akvaryuma geçmek.Lepistesler 3lt. şeklinde hesap etmeniz gerekir.
Lepistesler yavru ise sorun çıkmaz (1 aylık aşağısı)Fakat 1 ay ve yukarısı ise hayvanlara işgence etmeyi bırakıp 20 lepistes için uygun olan +50 lt. akvaryuma geçmek.Lepistesler 3lt. şeklinde hesap etmeniz gerekir.
Hava motorum çok sesli
[QUOTE=abdullahbestil]Atman,sera, resun gibi markaların hava otorlarını kullanınız, atman ve resun uygun fiyatlıdır. [/QUOTE] Arkadaşıma katılmıyorum.Markaları kötülemiyorum fakat en kötü hava motoru 15 20 lira.Bu her bütçeye göre uygun değil.Arkadaşımıza git al demek yerine çözüm yolu arayabiliriz.Mesela hava motoru boyutunce straforları kutu şekline getirmek.Çıkışları delmek.Ve akvaryuma monte etmek.Ayrıca bir tavsiyem akvaryumdan alt seviyeye koymamaya çalış ki koyma zaten.Çünkü elektrik kesintisi yaşarsan hava motorunda aşağıda ise hava itemeyeceginden dolayı hava motoruna su kaçacak ve ilk çalıştırmanda motoru yakabilme ihtimalin %99.
[QUOTE=abdullahbestil]Atman,sera, resun gibi markaların hava otorlarını kullanınız, atman ve resun uygun fiyatlıdır. [/QUOTE] Arkadaşıma katılmıyorum.Markaları kötülemiyorum fakat en kötü hava motoru 15 20 lira.Bu her bütçeye göre uygun değil.Arkadaşımıza git al demek yerine çözüm yolu arayabiliriz.Mesela hava motoru boyutunce straforları kutu şekline getirmek.Çıkışları delmek.Ve akvaryuma monte etmek.Ayrıca bir tavsiyem akvaryumdan alt seviyeye koymamaya çalış ki koyma zaten.Çünkü elektrik kesintisi yaşarsan hava motorunda aşağıda ise hava itemeyeceginden dolayı hava motoruna su kaçacak ve ilk çalıştırmanda motoru yakabilme ihtimalin %99.
Dış Filtre-Dip Çekimi
Merhabalar.Arkadaşlar ilk olarak dip çekiminin zorluklarından bahsedeyim diyerek başlıyacağım fakat siz ne kadar zor oldugunu bılıyorsunuz.Dip çekimi sonucu olarak bel ağrıları-yorgunluk vs.Bu şekilde 1 kaç konu bulunmakta fakat pek sonuca ulaşılmış değil. Aklıma şu şekilde bir fikir geldi; *Dış filtrenin suyu çeken hortumuna yaklaşık 2m. ince hortum takıp uzatmak.
Merhabalar.Arkadaşlar ilk olarak dip çekiminin zorluklarından bahsedeyim diyerek başlıyacağım fakat siz ne kadar zor oldugunu bılıyorsunuz.Dip çekimi sonucu olarak bel ağrıları-yorgunluk vs.Bu şekilde 1 kaç konu bulunmakta fakat pek sonuca ulaşılmış değil. Aklıma şu şekilde bir fikir geldi; *Dış filtrenin suyu çeken hortumuna yaklaşık 2m. ince hortum takıp uzatmak.
*Bu hortumu akvaryumun dibine(kumların 1 cm altına koyacak şekilde düzenlemek,ve delmek.
*Dış filtreyi çalıştırıp sonuca bakmak.
Arkadaşlar size sormak istediklerim şunlar;
*Dış filtre zaten hafif çekme gücüne sahip.İnce hortumla bu çekiş gücünü artırmak için.Acaba dipteki pislikleri çekecekmi?
Aklıma soru gelmiyor:)Fikir ve görüşlerinizi bekliyorum.
İyi forumlar dileğiyle.
Sürç-ü Lisan eylediysek affola.
KANLI YÜZGEÇ
Öncelikle geçmiş olsun.Ne yazıkki tedavine geç başlamanın bir sebebi olarak görülebilir.Ramirze balıkları her hastalıkta değil de farklı hastalıklarda(sıkça karşılaşılan)hastalıklarda dirençsizdir.Unutmayınki her balığın ayrı bir hastalık çeşidi bulunmakta.
Kusturulan Yavru Sp ler
[QUOTE=gaoxinq06]
[QUOTE=poseidonnn]Hepinize merhaba!
Benim 3 sarıp. var(2 d. 1 e.) onlardan uzun süredir yavru alamadım
. Buda soğumama neden
oldu ve bu yüzden canlı doğuran mı beslesem acaba?
Çok karasızım
daha sonra pişman olurmuyum
nedersiniz eğer canlı doğran al derseniz hemen alacağım fakat akvaryumumun güzel görünmesini istiyorum bu yüzden alırsam eğer (canlı d.) en başta :
plati, lepistes düşünüyorum.
Bir ihtimal:
Siyah moli, velifera, kılıç kuyruk
ya da:
yukarıdakilerin hepsi
Nedersiniz çok çağresizim bu işi 5/6 boyunca japonlarla yaptım ama artık çok sıkıldım fakat s.p. başarılı olamadım.
AKVARYUMUM
80l
lacivert ince taneli kum
turuncu yeşil geniş yapay bitki
kil gibi birşeyden yapılmış saksı
kırık testi ve ortada sarı yapay mercan
hiç canlı bitki yok.[/QUOTE]
[QUOTE=gaoxinq06]
[QUOTE=ahmet2855]Ben şuan malawi bakıyorum.Canlı doğuran zevk meselesi :)Fakat mercan kesinlikle olmaması gerekir.Malawiler kesinlikle +80 litre olması gerekir.Lespitesler çok güzel hayvanlar 1500 lt akvaryumum patlamadan önce :) yaklaşık 500 adet lespitesim var idi fakat salgın geldiğinde en az 40 ı ölüyordu.Gerisi sizin kararınız ;)Fakat şuanki balıklarınızdan yavru almanız neredeyse 0 gibi gözüküyor.[/QUOTE]
Lütfen baskalarını yanlıs yönlendirmeyelim arkadaslar 80 lt de sarı p. kesinlikle bakılmaz ve yavru alınmaz demek yanlıstır. Ben cok gördüm alanıda hatta o akvaryumda yavrularıyla beraber bakanı bu yüzden yanlıs bilgiler verilmesi hiç hoşuma gitmiyor. Ha ne söylene bilir balık için uygun lt şudur bunda daha kolay büyür ve yavru almak daha kolay olur fakat 80 lt dede imkansız diye bişey söz konusu değildir lütfen insanların durumu olmayabilir daha büyük akvaryum almaya ama bu malavi bakmaya engel bi durum değildir bence. Heleki sadece 3 balık besliyo arkadas bence besleyebilirde yavruda alır zamanla biraz sabretmesi gerekiyo benim düşüncem bu !...
Kardes sana bikac sorum olcak balıkları aldığında kac cm civarıydı ve alalı ne kadar oldu? Yada aldığında kac aylık yada kac yasında oldukları konusunda bir bilgin varmı ?
Bence malavi 5-6 yıl japon deneyiminden sonra güzel bi tercih. Benim kendi kanaatim bırakma derim zamanla imkanın olursa akvaryum hacmini büyütürsün ama şuandada beslemeye devam et derim ben. Ha sp olmasada o akvaryuma 1 erkek 2-3 dişi demasoni koloniside cok güzel gider bence demasoniler fazla büyümediği için o akvaryumda rahatlıkla yavrularlar bence ki benim 1e5d demolarımdan zamanında cok iyi yavru almıstım ayda 100-120 civarı yavru veriyolardı hem demasoni piyasasıda baya düştü. Ama bu demek değildirki splerden yavru alamazsın alırsın fakat belki biraz gec olur ama imkansız değildir olamazda balık sonucta akvaryum küçülünce kısırlasmıyorya :S Bu arada sana tavsiyem sakın ama sakın akvaryumcudan balık fln alma bence bin pişman olursun demedi deme forumdan al balık alcaksan !... Sorularımıda yanıtlayabilirsen daha iyi yardımcı olabilirim. İyi günler sağlıklı balıklar dilerim !...
[/QUOTE]
:)Kardeşim kimseyi yönlendirmiyorum farkedersen(önceki mesajları okursan)ısrarla ne besliyeyim diye sorgulamış.Bende bu durumda akvaryumuna göre en yatkın olan çeşiti söyledim.Bunun hiç bir yerınde mana aramak doğru değildir.Ayrıca yavru alınabılır demişsiniz.Sadece gülüyorum acıyorum.Acımam size değil ha yanlış anlamayın sadece balıklara acıyorum.Akvaryum tümüyle dekore edilmiş halde balıklara yüzecek maksimum alan 40lt. E balık popülasyonunuda düşünün.Ayrıca Sürç-ü lisan eylemişiz onuda düzeltmek istiyorum S.prensesler veyahultta malawiler için(yunus gariç)en uygun ortam +120 lt. dir.E bir erkeğin normal koşullarda 40cm alana hakim olduğunu düşünürsek.;)Lütfen ilk önce araştırınız.SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
