ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
caqal1903
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Temmuz 2014 21:48
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2020 04:40
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Metin Tatarlı
SON 10 MESAJI
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
Selamlar @Kınayu, newajet sanıyorum İtalyan malı. yeni motorun debisi dediğiniz gibi 3000l/h yada 3500l/h olması gerekir diye düşünüyorum ben de.
Çünkü Atman markasının 4000l/h si gerçek anlamda 4000l/h değildir sanıyorum, performans düşüklüğü gösteriyordur muhakkak.
Belirttiğiniz 11w lık fark faturada aylık 1,83 TL'ye denk geliyor, güncel elektrik brim fiyatını dikkate aldığımda.
Aslında özetle aşağıdaki gibi bir fatura maliyeti var mevcut cihazımla karşılaştırma yaptığımız cihazlar arasında:
85w 1 aylık fatura karşılığı = 14,13 TL
66w 1 aylık fatura karşılığı = 10,97 TL
55w 1 aylık fatura karşılığı = 9,14 TL
Selamlar @Kınayu, newajet sanıyorum İtalyan malı. yeni motorun debisi dediğiniz gibi 3000l/h yada 3500l/h olması gerekir diye düşünüyorum ben de.
Çünkü Atman markasının 4000l/h si gerçek anlamda 4000l/h değildir sanıyorum, performans düşüklüğü gösteriyordur muhakkak.
Belirttiğiniz 11w lık fark faturada aylık 1,83 TL'ye denk geliyor, güncel elektrik brim fiyatını dikkate aldığımda.
Aslında özetle aşağıdaki gibi bir fatura maliyeti var mevcut cihazımla karşılaştırma yaptığımız cihazlar arasında:
85w 1 aylık fatura karşılığı = 14,13 TL
66w 1 aylık fatura karşılığı = 10,97 TL
55w 1 aylık fatura karşılığı = 9,14 TL
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
Uyarılarınız için teşekkürler. bu durumda NEWAJET'in 2300'lük motoru bu durumda alınabilir.
Biraz da debi olayını düşünüyorum. yaklaşık sump ile birlikte 550-600 lt ye varan bir tankta 2300l/h debi iş görür mü?
Bu arada akvaryuma ait görüntü ileteyim. Tasarım Uğur(@BiotopeDogan) kardeşime aittir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/310320181319411.jpg[/IMG]
Uyarılarınız için teşekkürler. bu durumda NEWAJET'in 2300'lük motoru bu durumda alınabilir.
Biraz da debi olayını düşünüyorum. yaklaşık sump ile birlikte 550-600 lt ye varan bir tankta 2300l/h debi iş görür mü?
Bu arada akvaryuma ait görüntü ileteyim. Tasarım Uğur(@BiotopeDogan) kardeşime aittir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/310320181319411.jpg[/IMG]
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
@bayraktar34 yorumunuz için teşekkürler. bu cihaz daha çok deniz akvaryumlarında kullanılıyor anladığım. ürünü ilk defa duydum ancak biraz araştırdığımda kaliteli olduğunu anladım. tabi bu durum fiyatı da doğrudan etkiliyor malumunuz. belirttiğiniz ürünün 3 serisi var, debisi 3000 litre, acaba bu cihaz yeterli olacak mıdır emin olamadım. Eğer yeterli olacaksa almayı düşünürüm.
@bayraktar34 yorumunuz için teşekkürler. bu cihaz daha çok deniz akvaryumlarında kullanılıyor anladığım. ürünü ilk defa duydum ancak biraz araştırdığımda kaliteli olduğunu anladım. tabi bu durum fiyatı da doğrudan etkiliyor malumunuz. belirttiğiniz ürünün 3 serisi var, debisi 3000 litre, acaba bu cihaz yeterli olacak mıdır emin olamadım. Eğer yeterli olacaksa almayı düşünürüm.
Kafa Motoru Hangisini Seçmeliyim?
Merhaba arkadaşlar,
140*60*60 sumplı akvaryumum için şuan Atman 106 kafa motoru kullanıyorum. Yüksek watt sebebiyle motoru değiştirmek istiyorum ancak nasıl bir motor almam gerektiği konusunda net bir fikrim yok.
Sump ile akvaryumun arası yaklaşık 1.5 metre.
Akvaryumun bu bilgileri kapsamında motorun debisine nasıl karar vermeliyim bilemedim.
Ekli ekran görüntüsündeki 2 markanın farklı seçeneklerini yazdım. bunlardan hangisi benim işimi görür?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/270320180140451.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
140*60*60 sumplı akvaryumum için şuan Atman 106 kafa motoru kullanıyorum. Yüksek watt sebebiyle motoru değiştirmek istiyorum ancak nasıl bir motor almam gerektiği konusunda net bir fikrim yok.
Sump ile akvaryumun arası yaklaşık 1.5 metre.
Akvaryumun bu bilgileri kapsamında motorun debisine nasıl karar vermeliyim bilemedim.
Ekli ekran görüntüsündeki 2 markanın farklı seçeneklerini yazdım. bunlardan hangisi benim işimi görür?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/270320180140451.jpg[/IMG]
Yeni Tank İçin Önerilerinizi Rica Ediyorum
Merhaba herkese,
Güney Amerika serüvenine ilk defa başlayacağım için siz tecrübeli arkadaşların görüş ve yönlendirmelerini rica edeceğim.
140*60*60 ebatlarında akvaryumum var. Mevcutta duboisi besliyorum ancak belirttiğim gibi Amerika Cichlidlerine geçiş yapacağım.
İrili ufaklı max. 3 çeşit balık beslemek istiyorum ancak hangi türleri seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Yavru da almak istiyorum. Sizin önerebileceğiniz karma canlılar nelerdir? Biraz araştırdığım kadarıyla bu 3 çeşitten 1 tanesi sanırım Severum olacak. Balığın gerek güzelliği gerekse istediğim büyüklüğe ulaşması seçim sebebim. Sizler neler önerirsiniz? Nasıl bir karma tank oluşturabilirim?
Bitki konusunda kararsızım ancak eğer bitki koyacaksam da kalın yapraklı bitki koymayı tercih ediyorum. Bu doğrultuda bitkili önerilerinizi de iletebilirsiniz.
Şimdiden çok teşekkürler.
Merhaba herkese,
Güney Amerika serüvenine ilk defa başlayacağım için siz tecrübeli arkadaşların görüş ve yönlendirmelerini rica edeceğim.
140*60*60 ebatlarında akvaryumum var. Mevcutta duboisi besliyorum ancak belirttiğim gibi Amerika Cichlidlerine geçiş yapacağım.
İrili ufaklı max. 3 çeşit balık beslemek istiyorum ancak hangi türleri seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Yavru da almak istiyorum. Sizin önerebileceğiniz karma canlılar nelerdir? Biraz araştırdığım kadarıyla bu 3 çeşitten 1 tanesi sanırım Severum olacak. Balığın gerek güzelliği gerekse istediğim büyüklüğe ulaşması seçim sebebim. Sizler neler önerirsiniz? Nasıl bir karma tank oluşturabilirim?
Bitki konusunda kararsızım ancak eğer bitki koyacaksam da kalın yapraklı bitki koymayı tercih ediyorum. Bu doğrultuda bitkili önerilerinizi de iletebilirsiniz.
Şimdiden çok teşekkürler.
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
@furrion; önerini dikkate alacağım, doğacak yavruları olumlu yönde etkileyecek güzel bir değişiklik olabilir.
@invariant; her ay olmasa da 2 ayda 1 bemiks kullanıyorum. Bemiksten midir bilmiyorum ama renklerde gözle görülür bir değişim oldu kullanmaya başladığımdan beri. Ayrıca mukozanın güçlü durmasına da yararı olduğu söylendiği için hastalıklara karşı da dirençli oluyorlar.
@invariant & @hawk255; kesinlikle 2E den fazlası sorun çıkaracaktır. Balıkların tamamının cinsiyetleri belli olduktan sonra dişi/erkek ayrımını yapacağım.
Bununla birlikte 1-2 haftadır acaba bitkili akvaryuma mı dönsem diye düşünüyorum :) trop.un ayrı bir güzelliği var bitkili akvaryum da nedense bu aralar çok ciddi kafamı kurcalamıyor değil [:)] tabii bu değişimin maddi etkisini de hesap etmek gerekir.
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
@furrion; önerini dikkate alacağım, doğacak yavruları olumlu yönde etkileyecek güzel bir değişiklik olabilir.
@invariant; her ay olmasa da 2 ayda 1 bemiks kullanıyorum. Bemiksten midir bilmiyorum ama renklerde gözle görülür bir değişim oldu kullanmaya başladığımdan beri. Ayrıca mukozanın güçlü durmasına da yararı olduğu söylendiği için hastalıklara karşı da dirençli oluyorlar.
@invariant & @hawk255; kesinlikle 2E den fazlası sorun çıkaracaktır. Balıkların tamamının cinsiyetleri belli olduktan sonra dişi/erkek ayrımını yapacağım.
Bununla birlikte 1-2 haftadır acaba bitkili akvaryuma mı dönsem diye düşünüyorum :) trop.un ayrı bir güzelliği var bitkili akvaryum da nedense bu aralar çok ciddi kafamı kurcalamıyor değil [:)] tabii bu değişimin maddi etkisini de hesap etmek gerekir.
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Yorumlariniz icin teşekkürler arkadaslar. Tahminimce erkek sayisi birhayli var. Dusumcem 2 erkek 14 disi seklinde 2 koloni olarak oturrmak tanki. Umarim disi sayisinda sikinti yasamam.
Yorumlariniz icin teşekkürler arkadaslar. Tahminimce erkek sayisi birhayli var. Dusumcem 2 erkek 14 disi seklinde 2 koloni olarak oturrmak tanki. Umarim disi sayisinda sikinti yasamam.
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Teşekkürler @betaerkek. Bir de mürüvvetlerini görürsem daha bi heyecanlanıcam :) .2 aylıktı ben aldığımda, yemedim yedirdim, içmedim içirdim :) .[EDIT]Cagdas OZDOGAN,2015-12-11 10:50:22[/EDIT]
Teşekkürler @betaerkek. Bir de mürüvvetlerini görürsem daha bi heyecanlanıcam :) .2 aylıktı ben aldığımda, yemedim yedirdim, içmedim içirdim :) .[EDIT]Cagdas OZDOGAN,2015-12-11 10:50:22[/EDIT]
Duboisi Gelişim Yorumlarınız Ricasıyla
Arkadaşlar Merhaba,
23 adet duboisi besliyorum. Balıkların bir kısmı 1 yaşına girdiler bir kısmı ise 10. ayındalar. Henüz cinsiyet ayrımı yapmadım. Bazen kurlaşmalarına denk geliyorum ancak henüz ağız doldurmalarına şahit olamadım :) Bugün çektiğim birkaç fotoyu iletiyorum. Acaba yaşlarına göre ebatları normal midir? Dişilerin ağız doldurmalarını daha ne kadar daha beklemem gerekir? İlk olumlu sonuçları görsem bile yeter, doğurmalarına daha çok olduğunun farkındayım :) Görüşlerinizi iletirseniz memnun olurum. Teşekkürler
Bu arada temizliği henüz yapmadığımdan camlar kirli gözüküyor :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2383.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2372.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2371.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2367.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2381.JPG[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba,
23 adet duboisi besliyorum. Balıkların bir kısmı 1 yaşına girdiler bir kısmı ise 10. ayındalar. Henüz cinsiyet ayrımı yapmadım. Bazen kurlaşmalarına denk geliyorum ancak henüz ağız doldurmalarına şahit olamadım :) Bugün çektiğim birkaç fotoyu iletiyorum. Acaba yaşlarına göre ebatları normal midir? Dişilerin ağız doldurmalarını daha ne kadar daha beklemem gerekir? İlk olumlu sonuçları görsem bile yeter, doğurmalarına daha çok olduğunun farkındayım :) Görüşlerinizi iletirseniz memnun olurum. Teşekkürler
Bu arada temizliği henüz yapmadığımdan camlar kirli gözüküyor :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2366.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2383.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2372.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2371.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2367.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/164030/IMG_2381.JPG[/IMG]
Balıklarım hamile mi?
balıklar o kadar hareketliler ki bu 2 resmi bile 30 dk da ancak çekebildim :) ben yine moli için tetikte olayım eğer karın bölgesini daha yakından cekebilirsem bu konu altına ekleyebilirim @Akvarist3455
caqal1903 2014-07-12 15:00:58
Teşkler @i.b.o.2.6
o boncuklar camdan yapılmış ama farklı renkteler, eğer dediğin gibi su dengesini bozacak ise hemen çıkartayım,
Diğer yandan sormak istediğim birkaç konu daha var;
1- Yavruluğun önerilmediğini biliyorum bu nedenle hamilelerimi yavruluğa almak istemiyorum, yavruların saklanması için hangi bitkileri önerirsiniz? akvaryumun boyutu 100x50x40
2- erkek molim ekli resimdeki gibi parlaklaştı, acaba bir hastalık mıdır yoksa farklı birşey mi
3- 1d 3e neonum var, daha önce yoktu ama neonlarımın karın altı iğne ucu büyüklüğü kadar sırayla nokta nokta beyazlaştı, ekli resim, bunun nedeni ne olabilir?
4 - malum sıcaklardan dolayı suyun sıcaklığı 30-31 dereceleri buldu. su sıcaklığını düşürmek için su değiştirme yoluna mı gitsem? 3-4 günlük damacanada dinlenmiş suyum var
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
Jeveux,
Hknçkl,
Kınayu,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
fissidens,
Hidro Dinamik,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Pygocentrus94,
Urar,
yeekim,
Tuby,
Koksal Gurkan,
Sütçü,
altuntasseref,
DigitalPen,
TheDS,
osmandbnl,
DY1903,
Ekin.sinan,
Redrainbow,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
vedat79,
G_can,
oguzozt,
yilmaz006,
shkola onlain_vyPn,
zekigonlum,
HarunYILDIRIM,
Erdinç güngör,
syerli,
Cyber_Scout,
BilalM.,
erencaner,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Alibicimcilci,
Kaangzkr,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
