ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvarist...
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2014 22:43
Son Ziyaret:
04 Mart 2026 13:39
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Salih Şahin
Doğum Tarihi:
22 Eylül 1994
Yaş:
31
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Salih Şahin
SON 10 MESAJI
Silinebilir...
[QUOTE=umutgunay]Balık Balon Moli, hamileliği anlamak zordur. Zaten çoğu Balon Moli doğuramadan ölür. Doğursa bile kısa ömürlüdür.
Balon Moli ayrı bir tür değildir. Hemen hemen her balığın Balon'u mevcuttur. Bu aslında omurgası sakat olan, sağlıklı büyüyemeyen cüce balıklardır. Şöyle özetlersek:
Balığınızın;
Türü: Poecilia latipinna - Yelken Yüzgeçli Moli
Irkı: Marble (Mermer) - Dalmaçyalı
Form: Balon formlu.
Balon balıkların beslenmesine, yetiştirilmesine, üretilmesine karşıyız.
[/QUOTE]
[QUOTE=umutgunay]Balık Balon Moli, hamileliği anlamak zordur. Zaten çoğu Balon Moli doğuramadan ölür. Doğursa bile kısa ömürlüdür.
Balon Moli ayrı bir tür değildir. Hemen hemen her balığın Balon'u mevcuttur. Bu aslında omurgası sakat olan, sağlıklı büyüyemeyen cüce balıklardır. Şöyle özetlersek:
Balığınızın;
Türü: Poecilia latipinna - Yelken Yüzgeçli Moli
Irkı: Marble (Mermer) - Dalmaçyalı
Form: Balon formlu.
Balon balıkların beslenmesine, yetiştirilmesine, üretilmesine karşıyız.
[/QUOTE]
Peki benim şimdi ne yapmam gerekir bu durumda
Silinebilir...
[QUOTE=MUSTAFA44]Şahin kardeşim bu moli evet ama balon moli :)
[/QUOTE],
[QUOTE=MUSTAFA44]Şahin kardeşim bu moli evet ama balon moli :)
ben bunu dalmaçyalı moli diye aldım balon moli degil dimi diye sordum o kadarda ayrıyetten balon moli dalmaçyalısı var mı ki bide o kadar balon moli kadar şişman degil ki
Silinebilir...
[QUOTE=yasinaktas]Akvaryum ısınız kaç derece acaba?[/QUOTE]
[QUOTE=bluemax]Vakti gelmiş gibi duruyor.Kabızlık problemi çekmiyorsa iyi yavru alırsınız gibi duruyor.Su değerlerinizi takip etmenizi öneririm.[/QUOTE]
[QUOTE=ac1493]Resimlerin gözükmedi,benim bilgisayarda...[/QUOTE]
[QUOTE=sinanus]akvaryum ısınızı 26-28 derece civarına getirin doğuma az kalmış gibi gözüküyor.[/QUOTE]
[QUOTE=yasinaktas]Akvaryum ısınız kaç derece acaba?[/QUOTE]
25 -26 arası gidip geliyor ısım
200w ısıtıcı var daha yeni aldım 27 ye ayarladım fakat bu ısıda gidip geliyor.
[QUOTE=bluemax]Vakti gelmiş gibi duruyor.Kabızlık problemi çekmiyorsa iyi yavru alırsınız gibi duruyor.Su değerlerinizi takip etmenizi öneririm.[/QUOTE]
takip etmeme göre kabızlık saptamadım bu balıgımda bir kaç balıgımda var ama bunda yok gayet düzgün 1-2 güne kadar çok hareketliydi fakat dedigim gibi 1-2 gündür hareketsiz rafya koydum bitkilerim daha çok büyüyüp yavrular için saklanabilicek bir alan oluşturmadıgı için rafya yanından hiç ayrılmıyor sakin sakin orda duruyor acaba bu normal mi ?
[QUOTE=ac1493]Resimlerin gözükmedi,benim bilgisayarda...[/QUOTE]
resimleri dogru yükledigime inanıyorum diger arkadaşlar görebilmiş resimleri sanırım sizin bilgisayarda sorun.
[QUOTE=sinanus]akvaryum ısınızı 26-28 derece civarına getirin doğuma az kalmış gibi gözüküyor.[/QUOTE]
25-26 derece arası gidip geliyor.
Silinebilir...
[EDIT]akvarist...,2016-02-18 01:31:05[/EDIT]
[EDIT]akvarist...,2016-02-18 01:31:05[/EDIT]
Eheim 2213 02 Mi Tetra Tec ex700 Mü ?
[QUOTE=MeisteR]Her litre için her masrafa girilir Salih Bey bunu böyle düşünmemek gerek illaki 600 litrede Fluval FX6 almamız gerekmiyor.
[QUOTE=MeisteR]Her litre için her masrafa girilir Salih Bey bunu böyle düşünmemek gerek illaki 600 litrede Fluval FX6 almamız gerekmiyor.
Ben 95litre net su'da 2213-05 kullanıyorum, açıkcası alırken malzemeleri hazır olsun daha acemiyim diye bunu aldım şimdi alsam 02 alır Sera siporax + Seachem Matrix + Seachem Purigen ile desteklerdim. Purigen'i şuanda da kullanıyorum ama diğer malzemeler -05 ile gelenler.
[/QUOTE]
Tetra kullanmadım da son serisinde bile problem yaşayan insanlar çıkıyor nadiren de olsa okuduğumdan anladığım kadarıyla. Eheim için konuşayım ilk kurulumda çok sessiz ilk temizlikten sonra hafif bir uğultusu var yaklaşık 1 hafta içinde tamamen sessizleşebiliyor, pervanenin etrafının organizmalar tarafından kaplanması ile ilgili bir durum incelediğim kadarıyla. İstanbulda evimdeyken yatağımdan 1-1,5 metre uzakta duruyor sadece, uykum hafiftir kapım açılsa uyanırım ona rağmen rahatsız olmuyorum.
Elbetteki sonuçta bir canlı besliyorsun gerek bitki olsun gerek balık illaki bir takım masrafları var ama önemli olan bu masrafları minimuma çekmek FX6 yı cüzdanı kalınlar alabilir ancak şahsen ben yanından bile geçemem
sessizlik konusunda şunu söyliyim gerek bu forum üzerinden gerekse yakın arkadaşlarımdan edindigim dış filtre tecrübelerime göre çogu dış filtreler bir süre yok contası yok mili diye sıkıntı çıkararaktan ister istemez ses ugultu vb. rahatsız edicek unsurlarla insanı rahat ediyo gerçi haksızda degiller saatte kaç lt deviriyorlar ve bunu 1 gün degil haftalarca aylarca yapıyor. yani uzun lafın kısası ne olursa olsun hangi marka olursa olsun ne kadar bakımlı kullansanda bir süre sonra ses olucak yine diyorum.
sessizlik konusunda şunu söyliyim gerek bu forum üzerinden gerekse yakın arkadaşlarımdan edindigim dış filtre tecrübelerime göre çogu dış filtreler bir süre yok contası yok mili diye sıkıntı çıkararaktan ister istemez ses ugultu vb. rahatsız edicek unsurlarla insanı rahat ediyo gerçi haksızda degiller saatte kaç lt deviriyorlar ve bunu 1 gün degil haftalarca aylarca yapıyor. yani uzun lafın kısası ne olursa olsun hangi marka olursa olsun ne kadar bakımlı kullansanda bir süre sonra ses olucak yine diyorum.Silinebilir.
[QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=akvarist...]
akvarist... 2015-01-06 00:35:15
[QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=akvarist...]
evet bilinçsizce davrandım mavi renk aydınlatma almakla 4 tane floresan takın demişsiniz sizde ama onu takıcak yerim yok armatür almaya bütçem yok şuan alternatif ne yapabilirim bu açıgı kapatmak için ?
yorumlamanız için teşekkür ederim.
[/QUOTE]
O zaman imkan dahilinde t8 beyaz florasan ile devam etmelisiniz ve low tech sistemlere uygun bitki seçimi yapacaksınız.
[/QUOTE]
evet başka çare yok yardımınız için tekrardan teşekkür ederim.
Silinebilir.
[QUOTE=MSA]Yukarida soyledim salih bey. Cikarmaya da bilirsiniz bu tur bitkileri ilk kurulumlarda eklemesinin amaci tankinizin biyolojik dengesinin oturmasi ve alg sebebiyet verecek besinlerin bu bitkiler tarafindan kullanilmasi vb.[/QUOTE]
[QUOTE=MSA]Yukarida soyledim salih bey. Cikarmaya da bilirsiniz bu tur bitkileri ilk kurulumlarda eklemesinin amaci tankinizin biyolojik dengesinin oturmasi ve alg sebebiyet verecek besinlerin bu bitkiler tarafindan kullanilmasi vb.[/QUOTE]
Anladım çıkarın diyince hani bir zararı falan var zannettim kusura bakmayın. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim.
Silinebilir.
[QUOTE=MSA]Soyledigim bitkileri tankiniz oturduktan sonra cikartacaksiniz. Surekli kalmayacak yani.[/QUOTE]
[QUOTE=MSA]Soyledigim bitkileri tankiniz oturduktan sonra cikartacaksiniz. Surekli kalmayacak yani.[/QUOTE]
Neden ki ?
Silinebilir.
[QUOTE=MSA]Mavi renk aydinlatma bitkili tanklar icin kesinlikle uygun degildir. Ayrica aydinlatmaniz cok zayif. Litreye 0.8 w dusecek kadar bir aydinlatma ile baslamaniz ve bunu t5 ile yapmaniz daha uygun olacaktir. Yukseklik 60 cm ise t8 pek bir ise yaramayacaktir. Yeni kurulumlarda sureci hizlandirmak adina hizli gelisen bitkiler eklemeniz faydanizadir. Bu sekilde zemine diktiginiz parvulalar size cevap vermeyecektir.
3x39w grolux
[QUOTE=MSA]Ilk kurulumlarda hizli gelisen bitkiler ekleyip tankin oturma suresini kisaltmis oluyoruz bir nebze. Parvula ise tank oturduktan sonra eklenebilecek bir bitki. Bunun yerine sessiflora, cabomba, elodoa gibi turler ekleyebilirsiniz. Aydinlatmaniz dedigim gibi olmadigi surece co2 nin herhangi bir faydasi olmayacaktir maalesef.
Akvaryum kapaginiz plastik oldugu icin bu sicakligi kaldirmayacaktir maalesef. Bunun yerine forumda bir cok diy armatur yapimi bulunmakta ucuz maliyetli. Biraz vakit ayirip maliyeti cok dusuk bir armatur elde edebilirsiniz.
[QUOTE=MSA]Mavi renk aydinlatma bitkili tanklar icin kesinlikle uygun degildir. Ayrica aydinlatmaniz cok zayif. Litreye 0.8 w dusecek kadar bir aydinlatma ile baslamaniz ve bunu t5 ile yapmaniz daha uygun olacaktir. Yukseklik 60 cm ise t8 pek bir ise yaramayacaktir. Yeni kurulumlarda sureci hizlandirmak adina hizli gelisen bitkiler eklemeniz faydanizadir. Bu sekilde zemine diktiginiz parvulalar size cevap vermeyecektir.
3x39w grolux
1x39w aqustar
tankiniz icin uygundur.
[/QUOTE]
Öncelikle okuyup degerlendirginiz için teşekkür ederim evet mavi renk aydınlatma konusunda hata yaptım aydınlatmamda zayıf evet ama 2 tane floresan takıcak yerim var standart biçimde ve 39W floresan destekliyor ve T5 floresan çalıştıramazmışım aldıgım yer öyle dedigi için T8 floresan almak zorunda kaldım artık yaptık bişeyler iyi yada kötü bundan sonrası için neler yapabilirim sizce ? parvulalara co2 mayalı sistem yapıcam yarın umarım işe yarar bir nebze. yeni kurulumda süreci hızlandırmak adına hızlı gelişien bitkiler demişsiniz sizce ne tür bitkiler bu aydınlatma altında saglıkla yetişir ve balık yavrularımın rahatlıkla saklanabilicegi bir ortam halini alır . şimdiden teşekkürler
[QUOTE=MSA]Ilk kurulumlarda hizli gelisen bitkiler ekleyip tankin oturma suresini kisaltmis oluyoruz bir nebze. Parvula ise tank oturduktan sonra eklenebilecek bir bitki. Bunun yerine sessiflora, cabomba, elodoa gibi turler ekleyebilirsiniz. Aydinlatmaniz dedigim gibi olmadigi surece co2 nin herhangi bir faydasi olmayacaktir maalesef.
Akvaryum kapaginiz plastik oldugu icin bu sicakligi kaldirmayacaktir maalesef. Bunun yerine forumda bir cok diy armatur yapimi bulunmakta ucuz maliyetli. Biraz vakit ayirip maliyeti cok dusuk bir armatur elde edebilirsiniz.
Mesela ilk adim benden gelsin. Size iki adet 2x39 Philips elektronik balast hediye edeyim. Gerisini de zamanla halledersiniz insallah.
[/QUOTE]
Bitkileri inceledim cabombayı bir arkadaşım ekti fakat memnun kalmadı inşallah ben memnun kalırım denicem bunları. yeniden bir akvaryum kapagı ben yapabilirmiyim bilmiyorum becerebilirmiyim pek güvenemiyorum bu konuda kendime açıkcası saglıklı bir armatür yapabilirmiyim diye balast için teşekkür ederim yapabilirsem armatürü söylerim balast için size 

Silinebilir.
[QUOTE=nasuhxtr]Akvaryumunuz inşallah daha güzel olacak. fakat msa' nn dediği gibi mavi renk aydınlatma bitkilere iyi gelmez.
[/QUOTE]
akvarist... 2015-01-04 23:39:06
[QUOTE=nasuhxtr]Akvaryumunuz inşallah daha güzel olacak. fakat msa' nn dediği gibi mavi renk aydınlatma bitkilere iyi gelmez.
T5 florasanlarla işiniz çözülür.
Örnegin 2 grolux 24 watt + 2 beyaz ya da gün ışığı tercihinize bağlı işinizi çok güzel görecektir.
evet bilinçsizce davrandım mavi renk aydınlatma almakla 4 tane floresan takın demişsiniz sizde ama onu takıcak yerim yok armatür almaya bütçem yok şuan alternatif ne yapabilirim bu açıgı kapatmak için ?
yorumlamanız için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
