ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mesutik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2016 01:15
Son Ziyaret:
14 Ocak 2017 20:14
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Işık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mesut Işık
SON 8 MESAJI
Elektrik Faturasi Hk.
Yılbaşıdan sonra elektriğe zam geldiğini de hesaba katın. Kullanım miktarındaki artışa bakmanız daha sağlıklı olacaktır.
Yılbaşıdan sonra elektriğe zam geldiğini de hesaba katın. Kullanım miktarındaki artışa bakmanız daha sağlıklı olacaktır.
Akvaryumun Silikonundaki Beyazlik
[QUOTE=aragon53]Kar gün kurumaya bıraktın eğer biri hafta falan durduysa sorun olnaz ama 1 iki güne su doldurduysan sıkıntı olanlar
[/QUOTE]
1 hafta %30-%40 i dolu sekilde bekledi bitkileri ekmistim ama beyazligin oldugu seviyeye kadar doldurmamistim
[QUOTE=aragon53]Kar gün kurumaya bıraktın eğer biri hafta falan durduysa sorun olnaz ama 1 iki güne su doldurduysan sıkıntı olanlar
[/QUOTE]
1 hafta %30-%40 i dolu sekilde bekledi bitkileri ekmistim ama beyazligin oldugu seviyeye kadar doldurmamistim
Akvaryumun Silikonundaki Beyazlik
Merhaba akvaryumumu bugun doldurdum. Olculeri 80*40*50 yani yaklasik 160 litre hacimli. Icerisinde 25 kg civarinda hagen kum ve 6-7 kg civarinda volkanik kaya var ve 110-120 lt arasinda su aldi ancak doldurduktan sonra sag camin silikonunda beyazlik farkettim sanki cok hafif kayma olmus gibi. Sizce bu sorun cikartir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0516.JPG[/IMG]
Merhaba akvaryumumu bugun doldurdum. Olculeri 80*40*50 yani yaklasik 160 litre hacimli. Icerisinde 25 kg civarinda hagen kum ve 6-7 kg civarinda volkanik kaya var ve 110-120 lt arasinda su aldi ancak doldurduktan sonra sag camin silikonunda beyazlik farkettim sanki cok hafif kayma olmus gibi. Sizce bu sorun cikartir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0516.JPG[/IMG]
80*40*50 Bitkili Akvaryum Kurulumum
Yusuf Bey,
Sanirim haklisiniz copculer icin biraz daha bekleyebilirim. Bu aksam yeni bitkiler aldim daha saglikli ve daha canli, henuz ekmedim c.tesi akvaryum kurulumunda ekmeyi dusunuyorum zira ekili olan bitkilerde suan icin gelisme yok aksine sari olan yapraklarda curumeler var. Sudan kaynakli oldugunu dusunuyorum filtre olmadığı icin suya oksijende girmiyor geceleri oksijensiz kaliyor olabilirler emin degilim. Ayrica ilk iki gun kucuk kabarciklar salarak fotosentez yaptiklarini dusunuyordum suan hicbir hareketlilik yok. Yeni aldigim iki bitkinin ismini bilmiyorum bilen varsa soyleyebilir mi? Ona gorr ekim videolarini izleyip dogru yapayim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0490.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0492.JPG[/IMG][EDIT]mesutik,2016-01-21 00:38:03[/EDIT]
Yusuf Bey,
Sanirim haklisiniz copculer icin biraz daha bekleyebilirim. Bu aksam yeni bitkiler aldim daha saglikli ve daha canli, henuz ekmedim c.tesi akvaryum kurulumunda ekmeyi dusunuyorum zira ekili olan bitkilerde suan icin gelisme yok aksine sari olan yapraklarda curumeler var. Sudan kaynakli oldugunu dusunuyorum filtre olmadığı icin suya oksijende girmiyor geceleri oksijensiz kaliyor olabilirler emin degilim. Ayrica ilk iki gun kucuk kabarciklar salarak fotosentez yaptiklarini dusunuyordum suan hicbir hareketlilik yok. Yeni aldigim iki bitkinin ismini bilmiyorum bilen varsa soyleyebilir mi? Ona gorr ekim videolarini izleyip dogru yapayim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0490.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0492.JPG[/IMG][EDIT]mesutik,2016-01-21 00:38:03[/EDIT]
80*40*50 Bitkili Akvaryum Kurulumum
Herkese merhabalar,
Sonunda akvaryumuma kavuştum ve burada paylaşmak istedim. Altına ölçülerine göre dolap yaptırdım ve c.tesi günü dolap gelecek ve kurulumu haftasonu tamamlamayı düşünüyorum.
Akvaryumu alırken bitki de aldım ve dayanamayıp ilk geceden diktim. Şuan yarıya kadar dolu, c.tesi yeri değiştirilirken tamamen boşaltılıp full doldurulacak. hacim olarak 160 lt sanırım, filtre olarak shark sd-2000 dış filtre aldım, saatte 1200 litre çeviriyor. Maddi olarak durumum olmadığı için bu markayı aldım, açıkçası ses konusunda tedirgindim satıcı hiç ses yapmadığını söyledi evde test ettim gerçekten de şuan için hiç ses yok tabi ilerleyen zamanlarda ne olur bilemeyeceğim. Beni tedirgin eden konu debisi çünkü 1200 lt çok fazla bu boy bir akvaryum için umarım akıntı fazlalığından sorunlar yaşamam.
Bitkilerin hepsinin ismini bilmediğim içi burada resimleri paylaşıyorum. co2 spreyi aldım ilk zamanlarda büyümeyi ve yayılmasını hızlandırmak için, akvaryumu low tech olarak devam ettirmeyi düşünüyorum. Taban bitkisi olarak eleocharis parvula aldığımı sanıyordum ama bunlar daha farklı gibi geldi bana yaprakları kalın ve biraz uzun duruyor bu konuda forum üyelerinin bilgisine danışmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0486.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/IMG-20160118-WA0003.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0484.JPG[/IMG]
Sağ tarafa Japan dikmeyi düşünüyorum ayrıca kafamda bazı değişikliklerde var. Almış olduğum çimler çok sağlıklı değildi benim akvaryumumda şuan filtre takılı olmadığı içinde akvaryum mezarlık gibi duruyor sanki hiçbir bitki tutunamayacakmış gibi geliyor sizce filtreyi takmadan ekmekle hata mı yaptım ? Bu arada tam olarak bitki köklerine olmasa da köklere yakın bölümlere misket gübre gömdüm. c.tesi kurulumu tamamladıktan sonra bakteri atarak 1-2 hafta boşta çalıştırdıktan sonra ilk önce çöpçü ve cardinal tetra almayı düşünüyorum bu arada yazının başında söylemem gerekirdi ama canlı doğuran akvaryumu kurmayı düşünüyorum.
Ayrıca bir sorum olacak c.tesi günü akvaryumun tamamını dolduracağım, bildiğim kadarıyla dinlendirilmiş su koymak gerekiyor ancak 160 lt suyu dinlendirecek boyutta kap yok bunun için ne yapabilirim ? 60-80 lt yi dinlendirip koysam gerisini musluk suyu koysam ve su düzenleyici eklesem olur mu ? yoksa akvaryumu direk musluktan 160 lt doldurup filtreyi çalıştırmadan 2 gün beklemeli miyim ?
Değerli görüşlerinizi ve yorumlarınızı beklerim. Forumları çok okudum ama neticede acemiyim bu yüzden görüş ve önerileriniz benim için önemli.
Saygılar,
Herkese merhabalar,
Sonunda akvaryumuma kavuştum ve burada paylaşmak istedim. Altına ölçülerine göre dolap yaptırdım ve c.tesi günü dolap gelecek ve kurulumu haftasonu tamamlamayı düşünüyorum.
Akvaryumu alırken bitki de aldım ve dayanamayıp ilk geceden diktim. Şuan yarıya kadar dolu, c.tesi yeri değiştirilirken tamamen boşaltılıp full doldurulacak. hacim olarak 160 lt sanırım, filtre olarak shark sd-2000 dış filtre aldım, saatte 1200 litre çeviriyor. Maddi olarak durumum olmadığı için bu markayı aldım, açıkçası ses konusunda tedirgindim satıcı hiç ses yapmadığını söyledi evde test ettim gerçekten de şuan için hiç ses yok tabi ilerleyen zamanlarda ne olur bilemeyeceğim. Beni tedirgin eden konu debisi çünkü 1200 lt çok fazla bu boy bir akvaryum için umarım akıntı fazlalığından sorunlar yaşamam.
Bitkilerin hepsinin ismini bilmediğim içi burada resimleri paylaşıyorum. co2 spreyi aldım ilk zamanlarda büyümeyi ve yayılmasını hızlandırmak için, akvaryumu low tech olarak devam ettirmeyi düşünüyorum. Taban bitkisi olarak eleocharis parvula aldığımı sanıyordum ama bunlar daha farklı gibi geldi bana yaprakları kalın ve biraz uzun duruyor bu konuda forum üyelerinin bilgisine danışmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0486.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/IMG-20160118-WA0003.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181452/DSC_0484.JPG[/IMG]
Sağ tarafa Japan dikmeyi düşünüyorum ayrıca kafamda bazı değişikliklerde var. Almış olduğum çimler çok sağlıklı değildi benim akvaryumumda şuan filtre takılı olmadığı içinde akvaryum mezarlık gibi duruyor sanki hiçbir bitki tutunamayacakmış gibi geliyor sizce filtreyi takmadan ekmekle hata mı yaptım ? Bu arada tam olarak bitki köklerine olmasa da köklere yakın bölümlere misket gübre gömdüm. c.tesi kurulumu tamamladıktan sonra bakteri atarak 1-2 hafta boşta çalıştırdıktan sonra ilk önce çöpçü ve cardinal tetra almayı düşünüyorum bu arada yazının başında söylemem gerekirdi ama canlı doğuran akvaryumu kurmayı düşünüyorum.
Ayrıca bir sorum olacak c.tesi günü akvaryumun tamamını dolduracağım, bildiğim kadarıyla dinlendirilmiş su koymak gerekiyor ancak 160 lt suyu dinlendirecek boyutta kap yok bunun için ne yapabilirim ? 60-80 lt yi dinlendirip koysam gerisini musluk suyu koysam ve su düzenleyici eklesem olur mu ? yoksa akvaryumu direk musluktan 160 lt doldurup filtreyi çalıştırmadan 2 gün beklemeli miyim ?
Değerli görüşlerinizi ve yorumlarınızı beklerim. Forumları çok okudum ama neticede acemiyim bu yüzden görüş ve önerileriniz benim için önemli.
Saygılar,
2 Saat Önce Bitirdiğim Akvaryumum Eksiklerini Söyl
Akvaryumunuz hayirli olsun, dis filtre alip yagmurlama yaparsaniz oksijende saglamis olursunuz. Ha birde isiticinin yaninda derece almayida unutmayin bazi isiticilarda sapma olabiliyor :)
Akvaryumunuz hayirli olsun, dis filtre alip yagmurlama yaparsaniz oksijende saglamis olursunuz. Ha birde isiticinin yaninda derece almayida unutmayin bazi isiticilarda sapma olabiliyor :)
Düşündüğüm Akvaryum İçin Düzeltme Ve Tavsiyeler
Merhaba tekrardan, biraz geç bakabildim k.bakmayin. Cevaplariniz icin cok tesekkur ederim, sonunda akvaryumumu kurmaya basladim. Uygun bir baslik altinda resimleri ve surecleri paylasacagim :).
Saygilarimla
Merhaba tekrardan, biraz geç bakabildim k.bakmayin. Cevaplariniz icin cok tesekkur ederim, sonunda akvaryumumu kurmaya basladim. Uygun bir baslik altinda resimleri ve surecleri paylasacagim :).
Saygilarimla
Düşündüğüm Akvaryum İçin Düzeltme Ve Tavsiyeler
Merhaba,
Foruma yeni üye oldum ismim Mesut ve Üniversite öğrencisiyim.
Odama akvaryum kurmak istiyorum ve şunu belirteyim ki bir süredir forumları okuyup bilgi edinmeye çalışıyorum ve en sonunda kafamda kuracağım akvaryum ile ilgili bir şeyler oluşmaya başladı. Bende kafamdaki akvaryum ve detayları burada paylaşarak sizden tavsiye ve öneri almak isterim. Yeni üye olduğum için konuyu açabileceğim tek yer burasıydı.
Öncelikle İstanbul da oturuyorum ve bana yakın olan bir semtte ihtiyacım olan her şeyi sağlayabilen bir akvaryumcu buldum. Size kafamdaki sistemin kombinasyonu hakkında danışmak istiyorum ayrıca bu akvaryumcudaki fiyatlar piyasanın normalinde midir ? Bu konuda fikirlerinizi almak isterim.
Kurmak istediğim akvaryum 100*50*40 cm boyutlarında bitkili bir akvaryum. Daha çok akvaryumu bodur taban bitkileriyle kaplamak istiyorum, uzun olan bitkilerden tek tük yada hiç olmayacak. Sorun şu ki maddi durumum yüzünden co2 sistemi kuramayacağım ve taban bitkilerinin çoğu co2 istiyor sanırım, belki maya ile ev yapımı co2 sistemi kurabilirim. Kurmak istediğim sistem için aldığım fiyat aşağıdaki gibidir.
Akvaryum 100*50*40 cm = 130-150 tl
Eheim classic 250 dış filtre(dolu) = 250 tl
hagen siyah kuartz kum 25 kg = 60 tl
Isıtıcı (kaç wat tam olarak hatırlamıyorum) = 30-50 tl
aldığım fiyatlar bu şekildeydi sizce normal midir ?
Bu arada kum konusunda sadece hagen için fiyat aldım ama aslında acuaclay pro üzerine siyah aquapro kumu düşünüyorum bitkiler için uygun olur mu ? Ve dış filtre konusunda tavsiyenize ihtiyacım var yaklaşık 200 lt bir akvaryum olacak eheim classic 250 yeterli dediler ama forumlarda bu serinin çin de üretildiğini ve gürültü sorunu olduğunu yazanlar olmuş. Bu fiyat aralığında tavsiye edeceğiniz bir dış filtre var mı ? Sessiz olması çok önemli benim için.
Eksik söylediğim şeyler varsa kusura bakmayın, cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba,
Foruma yeni üye oldum ismim Mesut ve Üniversite öğrencisiyim.
Odama akvaryum kurmak istiyorum ve şunu belirteyim ki bir süredir forumları okuyup bilgi edinmeye çalışıyorum ve en sonunda kafamda kuracağım akvaryum ile ilgili bir şeyler oluşmaya başladı. Bende kafamdaki akvaryum ve detayları burada paylaşarak sizden tavsiye ve öneri almak isterim. Yeni üye olduğum için konuyu açabileceğim tek yer burasıydı.
Öncelikle İstanbul da oturuyorum ve bana yakın olan bir semtte ihtiyacım olan her şeyi sağlayabilen bir akvaryumcu buldum. Size kafamdaki sistemin kombinasyonu hakkında danışmak istiyorum ayrıca bu akvaryumcudaki fiyatlar piyasanın normalinde midir ? Bu konuda fikirlerinizi almak isterim.
Kurmak istediğim akvaryum 100*50*40 cm boyutlarında bitkili bir akvaryum. Daha çok akvaryumu bodur taban bitkileriyle kaplamak istiyorum, uzun olan bitkilerden tek tük yada hiç olmayacak. Sorun şu ki maddi durumum yüzünden co2 sistemi kuramayacağım ve taban bitkilerinin çoğu co2 istiyor sanırım, belki maya ile ev yapımı co2 sistemi kurabilirim. Kurmak istediğim sistem için aldığım fiyat aşağıdaki gibidir.
Akvaryum 100*50*40 cm = 130-150 tl
Eheim classic 250 dış filtre(dolu) = 250 tl
hagen siyah kuartz kum 25 kg = 60 tl
Isıtıcı (kaç wat tam olarak hatırlamıyorum) = 30-50 tl
aldığım fiyatlar bu şekildeydi sizce normal midir ?
Bu arada kum konusunda sadece hagen için fiyat aldım ama aslında acuaclay pro üzerine siyah aquapro kumu düşünüyorum bitkiler için uygun olur mu ? Ve dış filtre konusunda tavsiyenize ihtiyacım var yaklaşık 200 lt bir akvaryum olacak eheim classic 250 yeterli dediler ama forumlarda bu serinin çin de üretildiğini ve gürültü sorunu olduğunu yazanlar olmuş. Bu fiyat aralığında tavsiye edeceğiniz bir dış filtre var mı ? Sessiz olması çok önemli benim için.
Eksik söylediğim şeyler varsa kusura bakmayın, cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
