ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fukujikiche
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Şubat 2016 16:21
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2017 01:18
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yiğit erbak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yiğit erbak
SON 9 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa beyin paylamış olduğu bir link vardı bumumla ayarlama yapabilirsin.
http://www.n11.com/reosta-orgun-surgulu-siyah-dimmer-a4120-P11911630
[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 23:25:56[/EDIT]
Mustafa beyin paylamış olduğu bir link vardı bumumla ayarlama yapabilirsin.
http://www.n11.com/reosta-orgun-surgulu-siyah-dimmer-a4120-P11911630
[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 23:25:56[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Akvaryum 100x30x40, ışık gücünü ayarlı yapmayı düşünüyorum. Ayarlı olucağı için ışığı istediğim gibi kısıp açabilirim
Akvaryum 100x30x40, ışık gücünü ayarlı yapmayı düşünüyorum. Ayarlı olucağı için ışığı istediğim gibi kısıp açabilirim
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Anladım teşekür ederim. Peki ne kadarlık bir driver gerekli tam verim için.
[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 18:45:08[/EDIT]
Anladım teşekür ederim. Peki ne kadarlık bir driver gerekli tam verim için.
[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 18:45:08[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Şu anda zaten kullanıyorum resimdeki armatür.
[url=http://hizliresim.com/JAGJAj][img]http://i.hizliresim.com/JAGJAj.jpg[/img][/url]
ve 48 led var içinde tabi ledlerin wattlarını bilmiyorum sadece buradaki ledleri sökücem ve yenilerini takıcam.
Zaten bende anlamadım nasıl 12x4 led yakıyor. Belkide kumandalı kontrol kutusunda bi durum vardır?[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 18:27:49[/EDIT]
Şu anda zaten kullanıyorum resimdeki armatür.
[url=http://hizliresim.com/JAGJAj][img]http://i.hizliresim.com/JAGJAj.jpg[/img][/url]
ve 48 led var içinde tabi ledlerin wattlarını bilmiyorum sadece buradaki ledleri sökücem ve yenilerini takıcam.
Zaten bende anlamadım nasıl 12x4 led yakıyor. Belkide kumandalı kontrol kutusunda bi durum vardır?[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 18:27:49[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[url=http://hizliresim.com/0nZXdW][img]http://i.hizliresim.com/0nZXdW.jpg[/img][/url]
Bu driverle 48 tane led yakabilirmiyim. Ledler 12x4 şeklinde olucak
[url=http://hizliresim.com/7gLnEY][img]http://i.hizliresim.com/7gLnEY.jpg[/img][/url]
driverden gelen bir jakla bu kumandalı ledleri açıp kapamaya, ışığı kısmaya yarayan kutuya bağlanıyor. Şu anda zaten kullanıyorum. Ledleri yeni alıcağım 1w lık ledlerle değiştirirsem olur mu?
[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 18:16:47[/EDIT]
[url=http://hizliresim.com/0nZXdW][img]http://i.hizliresim.com/0nZXdW.jpg[/img][/url]
Bu driverle 48 tane led yakabilirmiyim. Ledler 12x4 şeklinde olucak
[url=http://hizliresim.com/7gLnEY][img]http://i.hizliresim.com/7gLnEY.jpg[/img][/url]
driverden gelen bir jakla bu kumandalı ledleri açıp kapamaya, ışığı kısmaya yarayan kutuya bağlanıyor. Şu anda zaten kullanıyorum. Ledleri yeni alıcağım 1w lık ledlerle değiştirirsem olur mu?
[EDIT]fukujikiche,2016-04-13 18:16:47[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=enginm2000]Bende ilk baş sizin gibi o board üzerinden yürüyeyim dedim, sağdan soldan plastiğini çıkarttım, ama adamlar öyle bir japonlamışlar ki ledlere ulaşmak zor, parçalamak lazım iyice ürüne, bende çok ellemeden geri yerine bıraktım.
Sonradan edindiğim bilgilerle orada kullandıkları driver'ın triac bir driver olduğunu anladım, yani direkt 220'den besleniyor, sizin kullanımınıza uygun olmayacaktır, belki başka şeyler için kullanırılır, dimm edilebilir bir driver çünki.
Benim elimde 6500K ve 4000K var, istediğiniz adede göre verebilirim size, deep red ve royal blue bende de kalmadı, iki hafta önce sipariş etmişyim,iki haftaya gelir sanıyorum, gelirse ondan da verebilirim yakın oturuyorsak elden alabilirsiniz.
ek olarak sizdeki bitkiler power ledlik gelmedi bana, saz ve moss çok iyi ışık istemez,limonu bilmiyorum ama (ilk baş zeytin sandım o sebeple yazmış bulundum), ama görsel şölen açısından yada sonradan eklemeyi düşünceğiniz bitkiler için tabi ki yapın, şu ankinden çok daha güzel görüntüler alırsınız.
ek olarak driver ve ledleri ben ebay'den alıyorum genelde, bellediğim satıcılar var çinli , ama şimdi bri UK satıcı gördüm, çok daha pahalıya satıyor ama daha iyi reklamını yapmış ürünün,speclerini vs'de yazmış, birde ondan deneyeceğim.
linki şu
[URL]http://www.ebay.com/itm/1-30-pcs-1W-3W-High-Power-LED-without-PCB-Grow-lights-aquarium-Heatsink-/141679345010?var=440821717714&hash=item20fcbf3d72:m:m7Oq1Q7oc3eb7_168ZTINUg[/URL][/QUOTE]
Evet saz ve moss aldım kolay olsun dedim ona göre artık ayarlamaya çalışıcam. Yapabilirsem elimdeki ışığın kontrol kutusunu, yapacağım armatüre takıp ışıkları ayarlanabilir yapıcam.
Şuan için verilen değerlere göre 30=600k soğuk beyaz, 12=660 derin kırmızı, 5=royalblue mavi gerek
ama armatürdeki gibi aynı oranlarda 12=660 derin kırmızı, 24=600k soğuk beyaz, 12=royalblue mavi yapsam nasıl etki yapar bilmiyorum.
eğer elinizde varsa 30=6500K soğuk beyaz, elinize ulaştığında 12=deep red, 10= royal blue alabilirim. Size özelden numaramı bıraktım. Akşam dahi arayabilirsiniz, eğer benim aramamı isterseniz sıkıntı değil numaranızı bana göndermeniz yeterli.
Ledleri sizden istememin sebebi almış olduğum bitkilerden dolayı, yakın zamanda elime geçicekler. Eğer elinizde varsa sizden almam daha hızlı olucak.[EDIT]fukujikiche,2016-04-12 16:04:58[/EDIT]
[QUOTE=enginm2000]Bende ilk baş sizin gibi o board üzerinden yürüyeyim dedim, sağdan soldan plastiğini çıkarttım, ama adamlar öyle bir japonlamışlar ki ledlere ulaşmak zor, parçalamak lazım iyice ürüne, bende çok ellemeden geri yerine bıraktım.
Sonradan edindiğim bilgilerle orada kullandıkları driver'ın triac bir driver olduğunu anladım, yani direkt 220'den besleniyor, sizin kullanımınıza uygun olmayacaktır, belki başka şeyler için kullanırılır, dimm edilebilir bir driver çünki.
Benim elimde 6500K ve 4000K var, istediğiniz adede göre verebilirim size, deep red ve royal blue bende de kalmadı, iki hafta önce sipariş etmişyim,iki haftaya gelir sanıyorum, gelirse ondan da verebilirim yakın oturuyorsak elden alabilirsiniz.
ek olarak sizdeki bitkiler power ledlik gelmedi bana, saz ve moss çok iyi ışık istemez,limonu bilmiyorum ama (ilk baş zeytin sandım o sebeple yazmış bulundum), ama görsel şölen açısından yada sonradan eklemeyi düşünceğiniz bitkiler için tabi ki yapın, şu ankinden çok daha güzel görüntüler alırsınız.
ek olarak driver ve ledleri ben ebay'den alıyorum genelde, bellediğim satıcılar var çinli , ama şimdi bri UK satıcı gördüm, çok daha pahalıya satıyor ama daha iyi reklamını yapmış ürünün,speclerini vs'de yazmış, birde ondan deneyeceğim.
linki şu
[URL]http://www.ebay.com/itm/1-30-pcs-1W-3W-High-Power-LED-without-PCB-Grow-lights-aquarium-Heatsink-/141679345010?var=440821717714&hash=item20fcbf3d72:m:m7Oq1Q7oc3eb7_168ZTINUg[/URL][/QUOTE]
Evet saz ve moss aldım kolay olsun dedim ona göre artık ayarlamaya çalışıcam. Yapabilirsem elimdeki ışığın kontrol kutusunu, yapacağım armatüre takıp ışıkları ayarlanabilir yapıcam.
Şuan için verilen değerlere göre 30=600k soğuk beyaz, 12=660 derin kırmızı, 5=royalblue mavi gerek
ama armatürdeki gibi aynı oranlarda 12=660 derin kırmızı, 24=600k soğuk beyaz, 12=royalblue mavi yapsam nasıl etki yapar bilmiyorum.
eğer elinizde varsa 30=6500K soğuk beyaz, elinize ulaştığında 12=deep red, 10= royal blue alabilirim. Size özelden numaramı bıraktım. Akşam dahi arayabilirsiniz, eğer benim aramamı isterseniz sıkıntı değil numaranızı bana göndermeniz yeterli.
Ledleri sizden istememin sebebi almış olduğum bitkilerden dolayı, yakın zamanda elime geçicekler. Eğer elinizde varsa sizden almam daha hızlı olucak.[EDIT]fukujikiche,2016-04-12 16:04:58[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]O güçle her zaman kuvvetli olmasada fotosentezin oksijen çıkışını görmeniz gerekirdi. İyi bir su değişimi ile npk takviyesi yapın. Filtreyi akıntıyı durdurduğunuzda dahi oksijen göremiyorsanız o aydınlatmada bir sorun vardır.
[/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi oksijen çıkışını görmem gerekirdi ama malesef göremedim sadece bitkiler daha yavaş şekilde ölüme gidiyor sanırım.
[QUOTE=enginm2000]o ürünün 90 cm olanından bende almıştım daha bu konu ile tanışmadan, yani geçen yıl mayıs dı sanırım, bitkilerde hiçbir gelişim olmadı, firmada ürünün arkasında durmuyor maalesef, aradım ilettim sorunumu ama oralı bile olmadılar, sahibindende ilan koydum, mesaj yazan bile yok, sizinde benim gibi ürün elinizde kalmış:(
ama her işte bir hayır vardır, inat edip kendim yaptım, hatta bütün etraftaki arkadaşlarıma da yardımcı oldum/yaptım. hem daha uygun, hem daha performans'lı,
bu arada Mustafa bey,
geçenler size resif için oranları sormuştum, sonrasında yapıp vermiştim arkadaşa, 1 ay kadar oldu, dün sonuçları sorduğumda mantarlar çoştu, mercanlar'da gayet iyi durumda dedi, çok mutlu oldum, teşekkürler tekrardan.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu bilgiyi benimle paylaştığınız için, armatürü değiştirip değiştirmeme konusunda kararsızdım artık değilim.
Yeni sipariş ettiğim bitkiler kısa süre içinde gelecek ve en kısa sürede bu ledleri almam ve yapmam lazım.
Aldığım bitkiler:
Moss "Java Moss
Hygrophila Corymbosa -Limon 5 Kök
Saz 20 Kök
Fakat bir kaç sorum var.
[url=http://hizliresim.com/1v38bY][img]http://i.hizliresim.com/1v38bY.jpg[/img][/url]
Şimdiki kullandığım armatür de toplam 48 led var. Yukarıda fotoda driveri. Aşağıda ki fotoda ışıkları kumandayla açıp kapamaya yarayan, ışık şiddetini ayarlayan bir kontrol kutusu var.
[url=http://hizliresim.com/y5vB1n][img]http://i.hizliresim.com/y5vB1n.jpg[/img][/url]
buda önceden de gösterdiğim şuan kullandığım armatürün fotosu
[url=http://hizliresim.com/7gplO5][img]http://i.hizliresim.com/7gplO5.jpg[/img][/url]
ben burdaki ledlerin hepsini sökücem ve tavsiye edilen ledlerden takıcam fakat şu an bendeki ledlerin wattlarını, voltajlarını bilmiyorum. Takmak istediğim ledleri şimdikilerin yerine aynı oranda taksam bir sıkıntı olur mu? Eğer bir sıkıntı olmazsa armatürün kendi kumandasından ledlerin ışık şiddetini, yakıp söndürmesini yapabilir miyim? Son olarak önermiş olduğunuz ledleri internette araştırdım ancak bir tanesini aynı değerde buldum depred olanı oda. Ben bunları nasıl temin edebilirim, önereceğiniz bir site var mı? yada elinde fazladan bulunan, teğmin edebilecek olan varsa ben gerekli ücreti kendisine gönderip anlaşabileceğimiz biri var mı?[EDIT]fukujikiche,2016-04-11 23:19:12[/EDIT]
[QUOTE=darkaura]O güçle her zaman kuvvetli olmasada fotosentezin oksijen çıkışını görmeniz gerekirdi. İyi bir su değişimi ile npk takviyesi yapın. Filtreyi akıntıyı durdurduğunuzda dahi oksijen göremiyorsanız o aydınlatmada bir sorun vardır.
[/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi oksijen çıkışını görmem gerekirdi ama malesef göremedim sadece bitkiler daha yavaş şekilde ölüme gidiyor sanırım.
[QUOTE=enginm2000]o ürünün 90 cm olanından bende almıştım daha bu konu ile tanışmadan, yani geçen yıl mayıs dı sanırım, bitkilerde hiçbir gelişim olmadı, firmada ürünün arkasında durmuyor maalesef, aradım ilettim sorunumu ama oralı bile olmadılar, sahibindende ilan koydum, mesaj yazan bile yok, sizinde benim gibi ürün elinizde kalmış:(
ama her işte bir hayır vardır, inat edip kendim yaptım, hatta bütün etraftaki arkadaşlarıma da yardımcı oldum/yaptım. hem daha uygun, hem daha performans'lı,
bu arada Mustafa bey,
geçenler size resif için oranları sormuştum, sonrasında yapıp vermiştim arkadaşa, 1 ay kadar oldu, dün sonuçları sorduğumda mantarlar çoştu, mercanlar'da gayet iyi durumda dedi, çok mutlu oldum, teşekkürler tekrardan.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu bilgiyi benimle paylaştığınız için, armatürü değiştirip değiştirmeme konusunda kararsızdım artık değilim.
Yeni sipariş ettiğim bitkiler kısa süre içinde gelecek ve en kısa sürede bu ledleri almam ve yapmam lazım.
Aldığım bitkiler:
Moss "Java Moss
Hygrophila Corymbosa -Limon 5 Kök
Saz 20 Kök
Fakat bir kaç sorum var.
[url=http://hizliresim.com/1v38bY][img]http://i.hizliresim.com/1v38bY.jpg[/img][/url]
Şimdiki kullandığım armatür de toplam 48 led var. Yukarıda fotoda driveri. Aşağıda ki fotoda ışıkları kumandayla açıp kapamaya yarayan, ışık şiddetini ayarlayan bir kontrol kutusu var.
[url=http://hizliresim.com/y5vB1n][img]http://i.hizliresim.com/y5vB1n.jpg[/img][/url]
buda önceden de gösterdiğim şuan kullandığım armatürün fotosu
[url=http://hizliresim.com/7gplO5][img]http://i.hizliresim.com/7gplO5.jpg[/img][/url]
ben burdaki ledlerin hepsini sökücem ve tavsiye edilen ledlerden takıcam fakat şu an bendeki ledlerin wattlarını, voltajlarını bilmiyorum. Takmak istediğim ledleri şimdikilerin yerine aynı oranda taksam bir sıkıntı olur mu? Eğer bir sıkıntı olmazsa armatürün kendi kumandasından ledlerin ışık şiddetini, yakıp söndürmesini yapabilir miyim? Son olarak önermiş olduğunuz ledleri internette araştırdım ancak bir tanesini aynı değerde buldum depred olanı oda. Ben bunları nasıl temin edebilirim, önereceğiniz bir site var mı? yada elinde fazladan bulunan, teğmin edebilecek olan varsa ben gerekli ücreti kendisine gönderip anlaşabileceğimiz biri var mı?[EDIT]fukujikiche,2016-04-11 23:19:12[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
http://www.sanalpazar.com/bitki-akvaryumu-led-armaturu-profesyonel-tasarim/i-38715404
Ürünü aldığım web adresi yukarıda verdim daha ayrıntılı yazıyor özelliklerini,1 metre kapak için güç tüketimi 30 watt yazıyor. Bendeki armatür 80 cm boyunda.
Bu zamana kadar bitkilerde gözle görülür foto sentez yaşamadım, maylı sistem co2 kullanmama rağmen yinede yosunlanma oluyor dediğiniz gibi. Sizin verdiğiniz değerlerde led eklersem belki bitkiler daha sağlıklı büyür diye düşündüm. Armatürün kendisinde ışıkları kısmak için kumanda var sizin anlattığınız gibi biraz daha güçlü yaparım sonra yararıma göre gücünü kısarım diye düşünmüştüm.
Gübreleme işini bu zamana kadar yumurtanın kaynatılan suyunu kullanarak yaptım. Gübrelemede tereddütlerim var ayarlayamazsam diye düşünüyorum.
Tabi bu arada ben akvaryumun boyutlarını yazmamışım 100x30x45
[EDIT]fukujikiche,2016-04-07 13:57:20[/EDIT]
http://www.sanalpazar.com/bitki-akvaryumu-led-armaturu-profesyonel-tasarim/i-38715404
Ürünü aldığım web adresi yukarıda verdim daha ayrıntılı yazıyor özelliklerini,1 metre kapak için güç tüketimi 30 watt yazıyor. Bendeki armatür 80 cm boyunda.
Bu zamana kadar bitkilerde gözle görülür foto sentez yaşamadım, maylı sistem co2 kullanmama rağmen yinede yosunlanma oluyor dediğiniz gibi. Sizin verdiğiniz değerlerde led eklersem belki bitkiler daha sağlıklı büyür diye düşündüm. Armatürün kendisinde ışıkları kısmak için kumanda var sizin anlattığınız gibi biraz daha güçlü yaparım sonra yararıma göre gücünü kısarım diye düşünmüştüm.
Gübreleme işini bu zamana kadar yumurtanın kaynatılan suyunu kullanarak yaptım. Gübrelemede tereddütlerim var ayarlayamazsam diye düşünüyorum.
Tabi bu arada ben akvaryumun boyutlarını yazmamışım 100x30x45
[EDIT]fukujikiche,2016-04-07 13:57:20[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
1metre led armatürde;
36 adet cool beyaz 9000K,
18 adet blue scy mavi 455-460 nm,
18 adet kırmızı 655-660 nm
toplam 72 adet özel lensli led bulunmaktadır.
bende şu an bu armatür var önceden satın almıştım 80 cm boyunda. Yukarıda ki yazıda sitesinde ledlerin özellikleri verilmiş.
[url=http://hizliresim.com/rMppX7][img]http://i.hizliresim.com/rMppX7.jpg[/img][/url]
bendeki ledler
12 adet blue scy mavi 455-460 nm
24 adet cool beyaz 9000K,
12 adet kırmızı 655-660 nm
ve şuan sadece iki adet bitki var rissia flutans diğerini bilmiyorum ismi :)
ismini bilmediğim durağan ne büyüyor nede çürüyor, risia yavaş şekilde büyüyor ama son dönemde beyazlaşmaya ve yprakları kopmaya başladı
yapmak istediğim 12 adet blue mavi çıkarıp 430 mor, 24 adet cool beyaz yerine 600k soğuk beyaz koysam. kırmızılar aynı değerde
bu durumda daha iyi olurmu durum yoksa 1m daha büyütüp toplam 72 led limi yapayım.
[EDIT]fukujikiche,2016-04-06 23:42:39[/EDIT]
1metre led armatürde;
36 adet cool beyaz 9000K,
18 adet blue scy mavi 455-460 nm,
18 adet kırmızı 655-660 nm
toplam 72 adet özel lensli led bulunmaktadır.
bende şu an bu armatür var önceden satın almıştım 80 cm boyunda. Yukarıda ki yazıda sitesinde ledlerin özellikleri verilmiş.
[url=http://hizliresim.com/rMppX7][img]http://i.hizliresim.com/rMppX7.jpg[/img][/url]
bendeki ledler
12 adet blue scy mavi 455-460 nm
24 adet cool beyaz 9000K,
12 adet kırmızı 655-660 nm
ve şuan sadece iki adet bitki var rissia flutans diğerini bilmiyorum ismi :)
ismini bilmediğim durağan ne büyüyor nede çürüyor, risia yavaş şekilde büyüyor ama son dönemde beyazlaşmaya ve yprakları kopmaya başladı
yapmak istediğim 12 adet blue mavi çıkarıp 430 mor, 24 adet cool beyaz yerine 600k soğuk beyaz koysam. kırmızılar aynı değerde
bu durumda daha iyi olurmu durum yoksa 1m daha büyütüp toplam 72 led limi yapayım.
[EDIT]fukujikiche,2016-04-06 23:42:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
