ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fatih3426
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2017 21:36
Son Ziyaret:
14 Mayıs 2018 20:33
Toplam Mesaj:
69 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih sen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatih sen
SON 10 MESAJI
Balıklarım Suyun Üstünde Hastalik Var :(
[:'(]Mycro fish ilaci kullaniyorum o bile işe yaramadı iç parazit oldugunu biliyorum tubufex kurdu verdim hep verirdim bişey olmazdı geçen fazla verdim biraz hepsi resimdeki gibi suyun ustunde bi ara duzelir gibi oluyorlar sonra tekrar bu haldeler lutfen cozum onerilerinizi bekliyorum su sicakligi zaten 31 derecede 26 ya indirmem zor hava sicak ben havasizliktan oldugunu dusunmuyorum cunku inanilmaz bi bitki var akvaryumda [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/140420181014151.jpg[/IMG]
[:'(]Mycro fish ilaci kullaniyorum o bile işe yaramadı iç parazit oldugunu biliyorum tubufex kurdu verdim hep verirdim bişey olmazdı geçen fazla verdim biraz hepsi resimdeki gibi suyun ustunde bi ara duzelir gibi oluyorlar sonra tekrar bu haldeler lutfen cozum onerilerinizi bekliyorum su sicakligi zaten 31 derecede 26 ya indirmem zor hava sicak ben havasizliktan oldugunu dusunmuyorum cunku inanilmaz bi bitki var akvaryumda [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/140420181014151.jpg[/IMG]
Balıklarım Suyun Üstünde Hastalik Var :(
Arkadaslar melek baligi lepistes besliyorum son gunlerde baliklarim suyun ustunde buyuk ihtimalle ic parazit var sarımsaklı su yapip doktum kaya tuzu ve dezenfektan attim biraz iyi gibi oldular su sicakligi 32 başka ne yapmalıyım ? Yardım ederseniz sevinirim
Arkadaslar melek baligi lepistes besliyorum son gunlerde baliklarim suyun ustunde buyuk ihtimalle ic parazit var sarımsaklı su yapip doktum kaya tuzu ve dezenfektan attim biraz iyi gibi oldular su sicakligi 32 başka ne yapmalıyım ? Yardım ederseniz sevinirim
Ne Yaptıysam Olmuyor!
Endişenize hak veriyorum fakat emin olun hiçbir fark etmiyor ben ufaktan melek alıp büyütüp zevkine satıyorum 5 krs kadar gövdeli melek balıgım 3.5 -4 ay kadar zamanda govdesi 1 tl den daha buyuk oluyor akvaryumdaki tum melek balıklarımı ben büyütüp damızlık yaptım şuan inanırmısınız yavru almayada başladım çok zevkli melekten yavru almak şuan 100 ün üzerinde yavrum var 5 adet akvaryumum var 5 indede biolife kullanıyorum artemiayla besledim ilk 2 hafta simdi normal yem atiyorum gayet sagliklilar hiç öyle bi kaygıniz olmasin iyi hobiler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320182131331.jpg[/IMG]
bunlari yavrudan buyuttum bakiniz
Endişenize hak veriyorum fakat emin olun hiçbir fark etmiyor ben ufaktan melek alıp büyütüp zevkine satıyorum 5 krs kadar gövdeli melek balıgım 3.5 -4 ay kadar zamanda govdesi 1 tl den daha buyuk oluyor akvaryumdaki tum melek balıklarımı ben büyütüp damızlık yaptım şuan inanırmısınız yavru almayada başladım çok zevkli melekten yavru almak şuan 100 ün üzerinde yavrum var 5 adet akvaryumum var 5 indede biolife kullanıyorum artemiayla besledim ilk 2 hafta simdi normal yem atiyorum gayet sagliklilar hiç öyle bi kaygıniz olmasin iyi hobiler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320182131331.jpg[/IMG]
bunlari yavrudan buyuttum bakiniz
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[:iyi:][:nazar:][8)][:D][:)))][QUOTE=Yas400]Fatih bey biolife kullanmak değil yanlış bilgi vermek suçunuz. Cam gibi berrak bir akvaryum sağlıklı olmak zorunda değildir. Nitrat amonyak benzeri maddeler bu süngerle gitmez su değişimi şarttır. Biolife doğru anlatılırsa alternatif bir üründür ama akvaryumdan su içerek bak hiçbir şey yok içinde denerek tanıtılan bir ürün siz kullanıcısı tarafından da aynı tonda tanıtılınca komik oluyor. Az bir tenkit görseniz şahsınız küfrediyorsunuz sonra ban yiyip biolife dedim ondan diyorsunuz.[/QUOTE]
Amonyak nitrat gitmez diyosunuzda neye gore diyosunuz bunu ayrıca ben 2 yildir sadece buharlaşan suya ilave yapıyorum ve 2 yildir zebralarimdan 3 tane ölen oldu onlarin 3 ü de akvaryumda sıkışma sonucu öldü nerdeyse balık ölümü yok bu nitratın olmadığını göstermez mi varsada cok az olduğunu sadece cam gibi su değil biolojik olarakta filtrenin gerçekten suyu filtrelediğinin kanıtı . Suyu içmeye gelirsek[:D]
Ben hiç öyle bişey söyledim mi ?, yazdim mi ? onu sahibi abartmış bencede saçma [:D] keşke öyle olsa damacanaya para vermeyiz ne güzel olur sanki ben içiyomuşum gibi banada yazmışsiniz ilginc milletce uydum akıllıyiz iste gercekler birisi bişey deyince ooo o da dedi hemen altta kalanın canı çıksın [:cik:]
[;)]ÖZET GEÇECEK OLURSAM AYLİN HANIM BALIKLARINIZIN ÖLMESINI ISTEMIYORSANIZ BIOLIFE EN IYI FILTRE SISTEMIDIR FAYDALI BAKTERILERI DIGER FILTRELERE GORE COK DAHA IYI TUTAR GENE SIZ HANGISINI TERCIH EDERSENIZ KARARINIZA SAYGI DUYARIM KONU KAPANSIN ARTIK COK UZADI[:D]
[:iyi:][:nazar:][8)][:D][:)))][QUOTE=Yas400]Fatih bey biolife kullanmak değil yanlış bilgi vermek suçunuz. Cam gibi berrak bir akvaryum sağlıklı olmak zorunda değildir. Nitrat amonyak benzeri maddeler bu süngerle gitmez su değişimi şarttır. Biolife doğru anlatılırsa alternatif bir üründür ama akvaryumdan su içerek bak hiçbir şey yok içinde denerek tanıtılan bir ürün siz kullanıcısı tarafından da aynı tonda tanıtılınca komik oluyor. Az bir tenkit görseniz şahsınız küfrediyorsunuz sonra ban yiyip biolife dedim ondan diyorsunuz.[/QUOTE]
Amonyak nitrat gitmez diyosunuzda neye gore diyosunuz bunu ayrıca ben 2 yildir sadece buharlaşan suya ilave yapıyorum ve 2 yildir zebralarimdan 3 tane ölen oldu onlarin 3 ü de akvaryumda sıkışma sonucu öldü nerdeyse balık ölümü yok bu nitratın olmadığını göstermez mi varsada cok az olduğunu sadece cam gibi su değil biolojik olarakta filtrenin gerçekten suyu filtrelediğinin kanıtı . Suyu içmeye gelirsek[:D]
Ben hiç öyle bişey söyledim mi ?, yazdim mi ? onu sahibi abartmış bencede saçma [:D] keşke öyle olsa damacanaya para vermeyiz ne güzel olur sanki ben içiyomuşum gibi banada yazmışsiniz ilginc milletce uydum akıllıyiz iste gercekler birisi bişey deyince ooo o da dedi hemen altta kalanın canı çıksın [:cik:]
[;)]ÖZET GEÇECEK OLURSAM AYLİN HANIM BALIKLARINIZIN ÖLMESINI ISTEMIYORSANIZ BIOLIFE EN IYI FILTRE SISTEMIDIR FAYDALI BAKTERILERI DIGER FILTRELERE GORE COK DAHA IYI TUTAR GENE SIZ HANGISINI TERCIH EDERSENIZ KARARINIZA SAYGI DUYARIM KONU KAPANSIN ARTIK COK UZADI[:D]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[;)][;)][;)]40 küsür yaşında insansın ama çocuk gibi yazılar yazıyosun ilginç. Aylin Hanım araştırsın ikisinide alıp kullansın farkı görsün isterse. Taktir onun ben sadece ilk baştada belirttiğim gibi tavsiye vermek istedim balıkları rahatsızmış kendiside ilk defa duydugunu onuda araştıracağını söylemişti ayrıca maddi açıdanda çok fazla para harcamak istemedigini yazmiş ucuz oluşuda uyar diye duşundum sizde dış filtreyi önermişsiniz ama her zaman olduğu gibi biolife kullanan kişi gördünüz mü saldırıya geçiyorsunuz biolife kullanan birisi olarak akvaryum.comda suçlu olduk herkes istediğini kullanabilir biolife sizin caninizi epey yakmis olmali [:D]
[;)][;)][;)]40 küsür yaşında insansın ama çocuk gibi yazılar yazıyosun ilginç. Aylin Hanım araştırsın ikisinide alıp kullansın farkı görsün isterse. Taktir onun ben sadece ilk baştada belirttiğim gibi tavsiye vermek istedim balıkları rahatsızmış kendiside ilk defa duydugunu onuda araştıracağını söylemişti ayrıca maddi açıdanda çok fazla para harcamak istemedigini yazmiş ucuz oluşuda uyar diye duşundum sizde dış filtreyi önermişsiniz ama her zaman olduğu gibi biolife kullanan kişi gördünüz mü saldırıya geçiyorsunuz biolife kullanan birisi olarak akvaryum.comda suçlu olduk herkes istediğini kullanabilir biolife sizin caninizi epey yakmis olmali [:D]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320182008171.jpg[/IMG]
Resimde gordugunuz akvaryumumu biolife temizliyo mu ?temizliyo. cam gibi yapıyo mu ?yapıyo . Daha önceden dış filtre kullanıyodum biolifeı keşfetmeden önce akvaryumum böyle temiz olmuyodu tamam temizliyodu ama böyle yapmıyodu balıklarim ölüyodu zırt pırt dip çekimi gerektiriyodu conta bozuluyodu içindeki malzemeleri yenilemek gerekiyodu motoru ufakta olsa ses yapıyodu aradaki bu farkı size anlatmaya çalışıyorum neden anlamıyorsunuz anlamıyorum amacım alın yada almayın degıl memnuniyetimi tökezletmeyin ne alıyosanız alın ama sonuç ortada .
18.30 dan sonra bora bey yazmiyor wattsapa yazmis numarasi 05327076356 internet sitesinden aldım inanmıyorsanız ekleyip bakın yarın yazarsa yazar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320182008171.jpg[/IMG]
Resimde gordugunuz akvaryumumu biolife temizliyo mu ?temizliyo. cam gibi yapıyo mu ?yapıyo . Daha önceden dış filtre kullanıyodum biolifeı keşfetmeden önce akvaryumum böyle temiz olmuyodu tamam temizliyodu ama böyle yapmıyodu balıklarim ölüyodu zırt pırt dip çekimi gerektiriyodu conta bozuluyodu içindeki malzemeleri yenilemek gerekiyodu motoru ufakta olsa ses yapıyodu aradaki bu farkı size anlatmaya çalışıyorum neden anlamıyorsunuz anlamıyorum amacım alın yada almayın degıl memnuniyetimi tökezletmeyin ne alıyosanız alın ama sonuç ortada .
18.30 dan sonra bora bey yazmiyor wattsapa yazmis numarasi 05327076356 internet sitesinden aldım inanmıyorsanız ekleyip bakın yarın yazarsa yazar
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[:(]Beni bilen bilir ben biolifeciyım arkadaş diğerleri iyi olsa ona geçeyim ama yok harbiden yok sump sistemi hariç sump sistemi güzel ama çok büyük akvaryumlar için o da masrafa değmez amacım gerçekten biolifeın iyi olduğunu söylemek para filan yemin ederim almıyorum bi prim bora beyi nasıl tanıyosanız bende sizin gibi tanıyorum bjkworld benim hesabım evet ban yediğim için bu hesabı açtım çünkü ne zaman biolife la ilgili güzel bi yazı yazsam hemen ban yiyorum adaletsizlik siz dış filtre ,dış filtre derken iyi tavsiye ederken iyi ben kullandığım bir ürünü tavsiye edince oo reklamcı bu öldürün bunu bu fake zaten hadi ordan yalancıya getiriyosunuz yaptığınız yanlış arkadaşlar [:cik:]
[:(]Beni bilen bilir ben biolifeciyım arkadaş diğerleri iyi olsa ona geçeyim ama yok harbiden yok sump sistemi hariç sump sistemi güzel ama çok büyük akvaryumlar için o da masrafa değmez amacım gerçekten biolifeın iyi olduğunu söylemek para filan yemin ederim almıyorum bi prim bora beyi nasıl tanıyosanız bende sizin gibi tanıyorum bjkworld benim hesabım evet ban yediğim için bu hesabı açtım çünkü ne zaman biolife la ilgili güzel bi yazı yazsam hemen ban yiyorum adaletsizlik siz dış filtre ,dış filtre derken iyi tavsiye ederken iyi ben kullandığım bir ürünü tavsiye edince oo reklamcı bu öldürün bunu bu fake zaten hadi ordan yalancıya getiriyosunuz yaptığınız yanlış arkadaşlar [:cik:]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[QUOTE=Yas400]Ah be biolife seven insan nerede tecrübesiz insan görsen sessizce yanaşıp mallarımız var diye açıyorsun tezgahı. O resimdeki akvaryum büyük ihtimal biyotop kütükten falan değil kasıtlı sarartılıyor. Sen koyuyorsun bitkiliyi karşısına bak berrak diyorsun. Hem cahil hem cesur olmak bu işte. Bak bakalım dış filtreli akvaryum ne kadar berrak. Akvaryumdan su içe içe iyice uçtunuz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/250220180050161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/110220182213191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tankınızda çoķ balık yok ufak baliķlar hepsi dikkatinizi çekerim :)
Neyin berraklığından bahsediyosun yada temizliğinden ? ilginç balık yok neredeyse tövbe tövbe...
[:D][;)][8)][:nazar:][:nazar:]Tunc berk ben karışmam artık senle bora bey ilgilenecek neyse ben akvaryumumu paylaşayımda millet akvaryum görsün [:D][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181929091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181904211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181929441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181930471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181931061.jpg[/IMG]
Melek yavrularım [:nazar:]
[QUOTE=Yas400]Ah be biolife seven insan nerede tecrübesiz insan görsen sessizce yanaşıp mallarımız var diye açıyorsun tezgahı. O resimdeki akvaryum büyük ihtimal biyotop kütükten falan değil kasıtlı sarartılıyor. Sen koyuyorsun bitkiliyi karşısına bak berrak diyorsun. Hem cahil hem cesur olmak bu işte. Bak bakalım dış filtreli akvaryum ne kadar berrak. Akvaryumdan su içe içe iyice uçtunuz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/250220180050161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168305/110220182213191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tankınızda çoķ balık yok ufak baliķlar hepsi dikkatinizi çekerim :)
Neyin berraklığından bahsediyosun yada temizliğinden ? ilginç balık yok neredeyse tövbe tövbe...
[:D][;)][8)][:nazar:][:nazar:]Tunc berk ben karışmam artık senle bora bey ilgilenecek neyse ben akvaryumumu paylaşayımda millet akvaryum görsün [:D][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181929091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181904211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181929441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181930471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181931061.jpg[/IMG]
Melek yavrularım [:nazar:]
Ne Yaptıysam Olmuyor!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181904211.jpg[/IMG]
Siz işin ehemmiyetinin farkında değilsinizde bir kişi çıkıp dolandırıcı diye iftira atıyor ürünün sahibine ve bu adam o işten ekmek parası kazanıyor işiniz gerçekten zor balık ayağına hapse girerseniz discusları orda izlersiniz :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194621/010320181904211.jpg[/IMG]
Siz işin ehemmiyetinin farkında değilsinizde bir kişi çıkıp dolandırıcı diye iftira atıyor ürünün sahibine ve bu adam o işten ekmek parası kazanıyor işiniz gerçekten zor balık ayağına hapse girerseniz discusları orda izlersiniz :)
Ne Yaptıysam Olmuyor!
Tunc berk bu dolandırıcılık lafından senin başını arıtıcam ne yazık ki sen nasıl insanlara dolandırıcı dersin ki bende senin gibi sadece evimde akvaryum bakıyorum senle şimdi bora beye yazdığın mesajı aynen atıcam büyük ihtimal seni mahkemeye verecektir geçmiş olsun ...
Tunc berk bu dolandırıcılık lafından senin başını arıtıcam ne yazık ki sen nasıl insanlara dolandırıcı dersin ki bende senin gibi sadece evimde akvaryum bakıyorum senle şimdi bora beye yazdığın mesajı aynen atıcam büyük ihtimal seni mahkemeye verecektir geçmiş olsun ...
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
