ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2019 07:48
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2020 22:12
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Özcan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail Özcan
SON 7 MESAJI
Cikletler Yumurta Oluştururken Yem Yer Mi?
[QUOTE=BerHatS]Ciklet balıkları ağzına yem aldıklarında genelde yem yemez. Yumurta aldıysa gıdısı ihtiyar amcalar gibi sarkar görsel olarak kendisini net belli eder. [/QUOTE]
daha almadi ama yunurta mı oluşturuyor ki onu anlayamadım
[QUOTE=BerHatS]Ciklet balıkları ağzına yem aldıklarında genelde yem yemez. Yumurta aldıysa gıdısı ihtiyar amcalar gibi sarkar görsel olarak kendisini net belli eder. [/QUOTE]
daha almadi ama yunurta mı oluşturuyor ki onu anlayamadım
Cikletler Yumurta Oluştururken Yem Yer Mi?
Merhaba iyi günler.dişi portakal cikletim şuan yem yemiyor acaba yumurta mı oluşturuyor yani böyle bir durum olabilir mi? yoksa hastalık belirtsi mi? bilgilendirirseniz sevinirim
Merhaba iyi günler.dişi portakal cikletim şuan yem yemiyor acaba yumurta mı oluşturuyor yani böyle bir durum olabilir mi? yoksa hastalık belirtsi mi? bilgilendirirseniz sevinirim
Gnays Kaya
Göndereyim adres ver
Göndereyim adres ver
Akvaryumumda Ppm Bir Türlü Düşmüyor.
[QUOTE=Cem Altay]Tank görseli atmanız mümkün mü ?[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217783/250920191815201.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cem Altay]Tank görseli atmanız mümkün mü ?[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217783/250920191815201.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Ppm Bir Türlü Düşmüyor.
[QUOTE=lazarusv20]
Marka ve model ile dış filtrenin sepet dizilimini yazarsanız burada mutlaka yardımcı olunur size, yemlemeyi biraz azaltmalısınız.[/QUOTE]
marka jebo 625
sepet dizilimi doğru bundan eminim araştırarak yapmıştım
[QUOTE=Ladres]1- TÜRÜ NE OLURSA OLSUN TUZ ATMAYIN, PPM YÜKSELTİR!
2- SU DEĞİŞİMİNİ %30 ORANINDA SU EKSİLTİP, MÜMKÜNSE İÇME SUYU İLE TAMAMLAYIN. İÇME SUYU PPM EN FAZLA 60 OLDUĞU İÇİN ORTALAMA PPM DÜŞECEKTİR.
3- FİLTRELEME NE? TAVSİYEM PİPO FİLTRE, DIŞ FİLTRE VE ŞELALE FİLTRE BİRLİKTE KULLANIN.
[/QUOTE][QUOTE=Ladres]1- TÜRÜ NE OLURSA OLSUN TUZ ATMAYIN, PPM YÜKSELTİR!
2- SU DEĞİŞİMİNİ %30 ORANINDA SU EKSİLTİP, MÜMKÜNSE İÇME SUYU İLE TAMAMLAYIN. İÇME SUYU PPM EN FAZLA 60 OLDUĞU İÇİN ORTALAMA PPM DÜŞECEKTİR.
3- FİLTRELEME NE? TAVSİYEM PİPO FİLTRE, DIŞ FİLTRE VE ŞELALE FİLTRE BİRLİKTE KULLANIN.
[/QUOTE]
filtrelemem iç ve dış filtreleme önerilerini dikkate alacagim tesekkurler
[QUOTE=Bssan]
Mesajınızda 800 ppm dediğiniz şeyin ne olduğunu bilemediğimiz sürece biraz konu havada kalıyor ama suyunuzun kalsiyumkarbonat değerinin 800 ppm olamayacağını düşünüyorum. Normalde şehir sularında maksimum sertlik değerleri 400-450 ppm arasında oluyor. O halde bu 800 olan ne? Acaba ppm değilde mikrosimencs/cm olabilir mi? Çünkü sıcaklık ve bu değer ölçülüyor demişsiniz. Genelde sıcaklıkla birlikte biz kimyacılar iletkenlik ölçeriz.
Öte yandan tankınız çok genç. Bu da sizde biyolojik dengenin tam oturmadığının göstergesidir. Bakteri kültürü eklemenizi tavsiye ediyorum. Seranın bionitrivec' iş yapar. Denge oturmaya başlayınca balıklarınızın hal ve hareketleri değişecektir.[/QUOTE][QUOTE=Bssan]
Mesajınızda 800 ppm dediğiniz şeyin ne olduğunu bilemediğimiz sürece biraz konu havada kalıyor ama suyunuzun kalsiyumkarbonat değerinin 800 ppm olamayacağını düşünüyorum. Normalde şehir sularında maksimum sertlik değerleri 400-450 ppm arasında oluyor. O halde bu 800 olan ne? Acaba ppm değilde mikrosimencs/cm olabilir mi? Çünkü sıcaklık ve bu değer ölçülüyor demişsiniz. Genelde sıcaklıkla birlikte biz kimyacılar iletkenlik ölçeriz.
Öte yandan tankınız çok genç. Bu da sizde biyolojik dengenin tam oturmadığının göstergesidir. Bakteri kültürü eklemenizi tavsiye ediyorum. Seranın bionitrivec' iş yapar. Denge oturmaya başlayınca balıklarınızın hal ve hareketleri değişecektir.[/QUOTE]
eyvallah hocam. şebeke suyumu aletle olcuyorum 450 ppm çıkıyor. akvaryuma ekliyorum belli bir süre sonra 800lere cikiyor şuan 850ppm akavaryum. Zaten çok para harcadım bir de 30tl ekstradan o zımbırtıya ücret ödemek istemiyorum. onu almadanda akvaryum oturmaz mı?[EDIT]isbat,2019-09-25 17:09:35[/EDIT]
[QUOTE=tunasoylemis]Ppm konusunda yorum yapamayacağım fakat pipo filtre tank boyutuna göre tek başına yada destek olarak mükemmel iş yapıyor kesinlikle tavsiye ederim fakat hava motoru ile değil de 2-4Watt arası bir iç filtre alıp kafasını pipo filtre ile birleştirirseniz mükemmel sonuç alırsınız. 65Cm'lik bir tankımda sadece 3Wattlık iç filtre kafasına bağlı çift süngerli pipo filtre var bakteri kültürü oturmuş su bir okadar berrak ve kokusuz.[/QUOTE]
o birleştirme işini nasıl yapacagim?
[QUOTE=lazarusv20]
Marka ve model ile dış filtrenin sepet dizilimini yazarsanız burada mutlaka yardımcı olunur size, yemlemeyi biraz azaltmalısınız.[/QUOTE]
marka jebo 625
sepet dizilimi doğru bundan eminim araştırarak yapmıştım
[QUOTE=Ladres]1- TÜRÜ NE OLURSA OLSUN TUZ ATMAYIN, PPM YÜKSELTİR!
2- SU DEĞİŞİMİNİ %30 ORANINDA SU EKSİLTİP, MÜMKÜNSE İÇME SUYU İLE TAMAMLAYIN. İÇME SUYU PPM EN FAZLA 60 OLDUĞU İÇİN ORTALAMA PPM DÜŞECEKTİR.
3- FİLTRELEME NE? TAVSİYEM PİPO FİLTRE, DIŞ FİLTRE VE ŞELALE FİLTRE BİRLİKTE KULLANIN.
[/QUOTE][QUOTE=Ladres]1- TÜRÜ NE OLURSA OLSUN TUZ ATMAYIN, PPM YÜKSELTİR!
2- SU DEĞİŞİMİNİ %30 ORANINDA SU EKSİLTİP, MÜMKÜNSE İÇME SUYU İLE TAMAMLAYIN. İÇME SUYU PPM EN FAZLA 60 OLDUĞU İÇİN ORTALAMA PPM DÜŞECEKTİR.
3- FİLTRELEME NE? TAVSİYEM PİPO FİLTRE, DIŞ FİLTRE VE ŞELALE FİLTRE BİRLİKTE KULLANIN.
[/QUOTE]
filtrelemem iç ve dış filtreleme önerilerini dikkate alacagim tesekkurler
[QUOTE=Bssan]
Mesajınızda 800 ppm dediğiniz şeyin ne olduğunu bilemediğimiz sürece biraz konu havada kalıyor ama suyunuzun kalsiyumkarbonat değerinin 800 ppm olamayacağını düşünüyorum. Normalde şehir sularında maksimum sertlik değerleri 400-450 ppm arasında oluyor. O halde bu 800 olan ne? Acaba ppm değilde mikrosimencs/cm olabilir mi? Çünkü sıcaklık ve bu değer ölçülüyor demişsiniz. Genelde sıcaklıkla birlikte biz kimyacılar iletkenlik ölçeriz.
Öte yandan tankınız çok genç. Bu da sizde biyolojik dengenin tam oturmadığının göstergesidir. Bakteri kültürü eklemenizi tavsiye ediyorum. Seranın bionitrivec' iş yapar. Denge oturmaya başlayınca balıklarınızın hal ve hareketleri değişecektir.[/QUOTE][QUOTE=Bssan]
Mesajınızda 800 ppm dediğiniz şeyin ne olduğunu bilemediğimiz sürece biraz konu havada kalıyor ama suyunuzun kalsiyumkarbonat değerinin 800 ppm olamayacağını düşünüyorum. Normalde şehir sularında maksimum sertlik değerleri 400-450 ppm arasında oluyor. O halde bu 800 olan ne? Acaba ppm değilde mikrosimencs/cm olabilir mi? Çünkü sıcaklık ve bu değer ölçülüyor demişsiniz. Genelde sıcaklıkla birlikte biz kimyacılar iletkenlik ölçeriz.
Öte yandan tankınız çok genç. Bu da sizde biyolojik dengenin tam oturmadığının göstergesidir. Bakteri kültürü eklemenizi tavsiye ediyorum. Seranın bionitrivec' iş yapar. Denge oturmaya başlayınca balıklarınızın hal ve hareketleri değişecektir.[/QUOTE]
eyvallah hocam. şebeke suyumu aletle olcuyorum 450 ppm çıkıyor. akvaryuma ekliyorum belli bir süre sonra 800lere cikiyor şuan 850ppm akavaryum. Zaten çok para harcadım bir de 30tl ekstradan o zımbırtıya ücret ödemek istemiyorum. onu almadanda akvaryum oturmaz mı?[EDIT]isbat,2019-09-25 17:09:35[/EDIT]
[QUOTE=tunasoylemis]Ppm konusunda yorum yapamayacağım fakat pipo filtre tank boyutuna göre tek başına yada destek olarak mükemmel iş yapıyor kesinlikle tavsiye ederim fakat hava motoru ile değil de 2-4Watt arası bir iç filtre alıp kafasını pipo filtre ile birleştirirseniz mükemmel sonuç alırsınız. 65Cm'lik bir tankımda sadece 3Wattlık iç filtre kafasına bağlı çift süngerli pipo filtre var bakteri kültürü oturmuş su bir okadar berrak ve kokusuz.[/QUOTE]
o birleştirme işini nasıl yapacagim?
Akvaryumumda Ppm Bir Türlü Düşmüyor.
[QUOTE=HobiKaan]Yüksek ppm dediğiniz nedir ?
Neyin ppm i yüksek, Amonyak, nitrit, nitrat ?[/QUOTE]
bilmiyorum direk ppm ölcüyor ve sıcaklık ölcüyor 860ppm
[QUOTE=lazarusv20]Kullandığınız filtre nedir? Sofra tuzu asla kullanmamalısınız, içeriğindeki iyot balıklarınız için çok zararlı, sadece kaya tuzu kullanmalısınız. Sık su değişikliği de yüksek amonyak ve nitrat durumlarında çok zararlıdır,hiç bir şeye faydası olmaz.[/QUOTE]
iç ve dış filtre kullanıyorum şuan markalarını hatırlamıyorum eve gidince bakayım
[QUOTE=HobiKaan]Yüksek ppm dediğiniz nedir ?
Neyin ppm i yüksek, Amonyak, nitrit, nitrat ?[/QUOTE]
bilmiyorum direk ppm ölcüyor ve sıcaklık ölcüyor 860ppm
[QUOTE=lazarusv20]Kullandığınız filtre nedir? Sofra tuzu asla kullanmamalısınız, içeriğindeki iyot balıklarınız için çok zararlı, sadece kaya tuzu kullanmalısınız. Sık su değişikliği de yüksek amonyak ve nitrat durumlarında çok zararlıdır,hiç bir şeye faydası olmaz.[/QUOTE]
iç ve dış filtre kullanıyorum şuan markalarını hatırlamıyorum eve gidince bakayım
Akvaryumumda Ppm Bir Türlü Düşmüyor.
Herkese merhaba. Akvaryumu kuralı nerdeyse 1 ay oldu. akvaryumum 100litre ve sarı prenses besliyorum. 6 adet sarı p. vardı bugün büyük ihtimalle 3. kayıbı verecegim. ölmeden önce halsizleşiyorlar tepki vermiyorlar yeme karsı isteksizlik oluyor.
suyun ppm değeri 800ppm 1 hafta boyunca su değistirdim hala aynı. ne yapmam gerekiyor lütfen yardimcı olun. birde tuz olarak sofra tuzu eklesen herhangi bir sıkıntı meydana gelir mi?
Herkese merhaba. Akvaryumu kuralı nerdeyse 1 ay oldu. akvaryumum 100litre ve sarı prenses besliyorum. 6 adet sarı p. vardı bugün büyük ihtimalle 3. kayıbı verecegim. ölmeden önce halsizleşiyorlar tepki vermiyorlar yeme karsı isteksizlik oluyor.
suyun ppm değeri 800ppm 1 hafta boyunca su değistirdim hala aynı. ne yapmam gerekiyor lütfen yardimcı olun. birde tuz olarak sofra tuzu eklesen herhangi bir sıkıntı meydana gelir mi?
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
