ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lucerda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2020 20:41
Son Ziyaret:
20 Şubat 2022 17:07
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sakir dogan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
sakir dogan
SON 10 MESAJI
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
Yeni fotograflari eklemek istedim. Istedigim gibi cekemedim ama elimden bu kadari geldi[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219371.jpg[/IMG]
[EDIT]Lucerda,2021-05-10 22:22:27[/EDIT]
Yeni fotograflari eklemek istedim. Istedigim gibi cekemedim ama elimden bu kadari geldi[:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212218591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/100520212219371.jpg[/IMG]
[EDIT]Lucerda,2021-05-10 22:22:27[/EDIT]
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=ÇEPNİ]
Gökay beye katılıyorum ve şunları eklemek istiyorum. Kökün dibini çeşitli boyutlardaki yuvarlak taşlarla desteklerseniz ortaya harika bir görüntü çıkacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Aklimda bu oneri [:)] ama kurduktan sonra degistirmek istemedim. Bu yili boyle gecirsin seneye yeni halinde denerim[:)]
Tesekkurler
[QUOTE=ÇEPNİ]
Gökay beye katılıyorum ve şunları eklemek istiyorum. Kökün dibini çeşitli boyutlardaki yuvarlak taşlarla desteklerseniz ortaya harika bir görüntü çıkacağını düşünüyorum.[/QUOTE]
Aklimda bu oneri [:)] ama kurduktan sonra degistirmek istemedim. Bu yili boyle gecirsin seneye yeni halinde denerim[:)]
Tesekkurler
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=ityo39]
Tam olarak ne sorduğunuzu anlayamadım ben. Bazı arkadaşlar da yazmış gerçi ama evet CO2 pH ı düşürecektir, ancak bu bir tercih meselesi biraz. CO2 ihtiyacı olmayan bitkiler seçerek daha yüksek pH lı bir akvaryumda da sağlıklı bir şekilde bitki ve balık bakılabilir. Canlı doğuranlar çok asidik suda sağlıklı olmaz zaten, tetra türleri bakıyor olsanız tamam düşük pH iyidir ama şu anda hem seçtiğiniz bitkiler hem de balıklar düşünüldüğünde düşük pH istemeniz çok anlamlı değil bence. Daha doğrusu gerekli değil.[/QUOTE]
Haklisiniz biraz karisik yazdim sanirim. Aslinda sunu sormak istemistim indikator`un PH`i gosterdigini dusunuyordum, mangrow Ph`i dusuruyorsa ve Co2 kullanirsam Ph`in ani bir sekilde dusup baliklarimi kaybeder miyim diye sormak istemistim ama indikator sadece sudaki Co2 seviyesini gosteriyormus yanlis anlamadiysam.
Co2 i bitkiler biraz hizli toparlasin hem ben de biraz deneyim kazanmis olurum diye istiyorum aslina bakarsaniz
[QUOTE=ityo39]
Tam olarak ne sorduğunuzu anlayamadım ben. Bazı arkadaşlar da yazmış gerçi ama evet CO2 pH ı düşürecektir, ancak bu bir tercih meselesi biraz. CO2 ihtiyacı olmayan bitkiler seçerek daha yüksek pH lı bir akvaryumda da sağlıklı bir şekilde bitki ve balık bakılabilir. Canlı doğuranlar çok asidik suda sağlıklı olmaz zaten, tetra türleri bakıyor olsanız tamam düşük pH iyidir ama şu anda hem seçtiğiniz bitkiler hem de balıklar düşünüldüğünde düşük pH istemeniz çok anlamlı değil bence. Daha doğrusu gerekli değil.[/QUOTE]
Haklisiniz biraz karisik yazdim sanirim. Aslinda sunu sormak istemistim indikator`un PH`i gosterdigini dusunuyordum, mangrow Ph`i dusuruyorsa ve Co2 kullanirsam Ph`in ani bir sekilde dusup baliklarimi kaybeder miyim diye sormak istemistim ama indikator sadece sudaki Co2 seviyesini gosteriyormus yanlis anlamadiysam.
Co2 i bitkiler biraz hizli toparlasin hem ben de biraz deneyim kazanmis olurum diye istiyorum aslina bakarsaniz
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=Gokayb]Merhaba. Emeğinize sağlık. Nacizane tavsiyem kökün en güzel kısmını kuma saklamışsınız. Onu ortaya cıkarmanızı tavsiye ederim. Daha iyi bir görüntü oluşacaktır. Tabiki zevk sizin böyle sevdiyseniz diyecek bişi yok. Eğim vermek isterseniz illa ters tarafa eğim verebilirsiniz. [/QUOTE]
Merhabalar, guzel fikirmis aslinda :D ama durun bakalim dusuneyim bi
[QUOTE=Gokayb]Merhaba. Emeğinize sağlık. Nacizane tavsiyem kökün en güzel kısmını kuma saklamışsınız. Onu ortaya cıkarmanızı tavsiye ederim. Daha iyi bir görüntü oluşacaktır. Tabiki zevk sizin böyle sevdiyseniz diyecek bişi yok. Eğim vermek isterseniz illa ters tarafa eğim verebilirsiniz. [/QUOTE]
Merhabalar, guzel fikirmis aslinda :D ama durun bakalim dusuneyim bi
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
[QUOTE=Altispinoza]Indikatorun mavi olması suda çözünmus co2 olmamasından dolayı, suyun phini anlamak icin ph metre kullanmanız gerekiyor. [/QUOTE]
Tesekkur ederim. yakin zamanda bir PH metre alayim :)
[QUOTE=EmreTS]Ellerinize sağlık muhteşem olmuş[:nazar:]
Çok teşekkür ederim
Acaba akvaryum ışığı power led mi? Sadece İç filtre mi var?[/QUOTE]
Power led aydinlatma. Fluval 106 dış filtrede kullanıyorum
[QUOTE=Altispinoza]Indikatorun mavi olması suda çözünmus co2 olmamasından dolayı, suyun phini anlamak icin ph metre kullanmanız gerekiyor. [/QUOTE]
Tesekkur ederim. yakin zamanda bir PH metre alayim :)
[QUOTE=EmreTS]Ellerinize sağlık muhteşem olmuş[:nazar:]
Çok teşekkür ederim
Acaba akvaryum ışığı power led mi? Sadece İç filtre mi var?[/QUOTE]
Power led aydinlatma. Fluval 106 dış filtrede kullanıyorum
80*40*40 Amatör Bitkili Tanıtımı Ve Ph Sorusu
Ölçüler:80*40*40
Canlı Türleri: Tetra Türleri
Bitki Türleri: Anubias, moss, fern, crypto ve eleocharis
Tankın Yaşı: 3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: ADA Aquasky MOON 601 / Fluval 106 / Aquael iç motor
Tasarım ve Dekorasyon: Mangrow kökü ve Sera antrasit 1-3mm taş
Selamlar,
Çoktandır ilgilenemediğim 60*40*40 akvaryumumu bozup yeni masayla beraber 80*40*40 a yükselttim :[:D]
Mangrow için biraz ayarlama yapmak gerekiyordu ama yardımcımla beraber hallettik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211938531.jpg[/IMG]
Aydınlatma 60cm için fazla güçlü geliyordu yanılmıyorsa 50w civarindaydı onu da keserek 80cm için geçici bir çözüm ürettim zaman bulursam eğer pleksi glasstan kestiririm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211945031.jpg[/IMG]
Mangrow kökünü de krom civatayla tutturup biraz yonttum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211946511.jpg[/IMG]
Sonra bitkileri ekledim, ilk defa bu kadar büyük bir işe giriştim aklımda bir kaç eksik artık zamanla tamamlarım.
Haftaya yeni balıkları eklemeyi planlıyorum. Suyunu ve kumları eski akvaryumdan aldığım için bakteri kültürü oluşmuştur diye düşünüyorum. Şuan içinde 2 lepistes 3 çöpçü 2 vatoz ve 10 kadar karides var. Mangrow'un da renk salmasıyla her gün %25 su değişimi yapıyorum.
Ama aklımda bir soru var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Mangrow Ph'ı düşürüyormuş sanırım Ph sıvısı sürekli mavide ve ben bunu dengelemek için Co2 kullansam yeşile dönmesi için mantıklı bir şey yapmış olur muyum sizce?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211944351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212009491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212011091.jpg[/IMG]
Ölçüler:80*40*40
Canlı Türleri: Tetra Türleri
Bitki Türleri: Anubias, moss, fern, crypto ve eleocharis
Tankın Yaşı: 3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: ADA Aquasky MOON 601 / Fluval 106 / Aquael iç motor
Tasarım ve Dekorasyon: Mangrow kökü ve Sera antrasit 1-3mm taş
Selamlar,
Çoktandır ilgilenemediğim 60*40*40 akvaryumumu bozup yeni masayla beraber 80*40*40 a yükselttim :[:D]
Mangrow için biraz ayarlama yapmak gerekiyordu ama yardımcımla beraber hallettik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211938531.jpg[/IMG]
Aydınlatma 60cm için fazla güçlü geliyordu yanılmıyorsa 50w civarindaydı onu da keserek 80cm için geçici bir çözüm ürettim zaman bulursam eğer pleksi glasstan kestiririm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211945031.jpg[/IMG]
Mangrow kökünü de krom civatayla tutturup biraz yonttum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211946511.jpg[/IMG]
Sonra bitkileri ekledim, ilk defa bu kadar büyük bir işe giriştim aklımda bir kaç eksik artık zamanla tamamlarım.
Haftaya yeni balıkları eklemeyi planlıyorum. Suyunu ve kumları eski akvaryumdan aldığım için bakteri kültürü oluşmuştur diye düşünüyorum. Şuan içinde 2 lepistes 3 çöpçü 2 vatoz ve 10 kadar karides var. Mangrow'un da renk salmasıyla her gün %25 su değişimi yapıyorum.
Ama aklımda bir soru var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Mangrow Ph'ı düşürüyormuş sanırım Ph sıvısı sürekli mavide ve ben bunu dengelemek için Co2 kullansam yeşile dönmesi için mantıklı bir şey yapmış olur muyum sizce?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420211944351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212009491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212010361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/250420212011091.jpg[/IMG]
60*40*40 Low Tech Yaptığım Hatalar
[QUOTE=Splendor]Haftalık %30 su değişim yapın.
Su değişimi yaparken su sıcaklığının eşit olduğundan emin olun.
Tankın sıcaklığı gün içinde değişmesin, derece ile kontrol edin.[/QUOTE
Deneyeceğim. Teşekkür ederim
[QUOTE=Splendor]Haftalık %30 su değişim yapın.
Su değişimi yaparken su sıcaklığının eşit olduğundan emin olun.
Tankın sıcaklığı gün içinde değişmesin, derece ile kontrol edin.[/QUOTE
Deneyeceğim. Teşekkür ederim
60*40*40 Low Tech Yaptığım Hatalar
Ölçüler:60*40*40
Canlı Türleri:2D 1E Lepistes, 2 Panda Çöpçü, 2 SAE, 1 Elma, 1 Nerite,1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri: Monte Carlo,
Tankın Yaşı:1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 106, DIY 76 Watt Işıklandırma, Eheim ThermoPreset 100w ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Sera Gravel 1-3mm, Sera Taban Gübresi
Selamlar Herkese,
Yaklaşık 1 ay önce tekrar bi akvaryum alıp ufaktan bitkili bir şeyler yapmak için harekete geçtim. Seranın taban gübresi ve Sera Anthracite Gravel 1-3mm ile kurulumu yapıp. Fluval 106 ile yaklaşık 1 hafta çalıştırdım ve bunları yaparken bakteri kültürü almıştım markasız onlardan kırdım.
1 haftanın sonunda balıkları eklemeye başladım ve 6 lepistes 6 ember tetra 2 salyangoz 1 vatozla başladım. Haftalık yaklasık 10litre su değişimi yapıyordum. 3.günde 1 lepistes devamında 2 lepistes daha kaybettim. 1 hafta sonraki su değişiminde de tetralar beyaz benek oldu. tedavi için ısıtıcıyı artırmak gerekıyordu ama Eheim Thermopresette böyle bi özellik yoktu maalesef :( bütün tetraları ve lepistesleri kaybettim 2 gün içinde. bu arada su değişimlerine devam ettim fazladan bi adet daha ısıtıcı aldım ki olası durumlarda kullanabileyim diye.
Aklıma takılan soru şu ki acaba nerede hata yaptım ve balıklarım öldü ?
Yeniden balık aldım ve ölmemeleri için ne yapmam gerekiyor ?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200241.jpg[/IMG]
Ölçüler:60*40*40
Canlı Türleri:2D 1E Lepistes, 2 Panda Çöpçü, 2 SAE, 1 Elma, 1 Nerite,1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri: Monte Carlo,
Tankın Yaşı:1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Fluval 106, DIY 76 Watt Işıklandırma, Eheim ThermoPreset 100w ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Sera Gravel 1-3mm, Sera Taban Gübresi
Selamlar Herkese,
Yaklaşık 1 ay önce tekrar bi akvaryum alıp ufaktan bitkili bir şeyler yapmak için harekete geçtim. Seranın taban gübresi ve Sera Anthracite Gravel 1-3mm ile kurulumu yapıp. Fluval 106 ile yaklaşık 1 hafta çalıştırdım ve bunları yaparken bakteri kültürü almıştım markasız onlardan kırdım.
1 haftanın sonunda balıkları eklemeye başladım ve 6 lepistes 6 ember tetra 2 salyangoz 1 vatozla başladım. Haftalık yaklasık 10litre su değişimi yapıyordum. 3.günde 1 lepistes devamında 2 lepistes daha kaybettim. 1 hafta sonraki su değişiminde de tetralar beyaz benek oldu. tedavi için ısıtıcıyı artırmak gerekıyordu ama Eheim Thermopresette böyle bi özellik yoktu maalesef :( bütün tetraları ve lepistesleri kaybettim 2 gün içinde. bu arada su değişimlerine devam ettim fazladan bi adet daha ısıtıcı aldım ki olası durumlarda kullanabileyim diye.
Aklıma takılan soru şu ki acaba nerede hata yaptım ve balıklarım öldü ?
Yeniden balık aldım ve ölmemeleri için ne yapmam gerekiyor ?
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220714/120320202200241.jpg[/IMG]
60*40*40 Karides Akvaryumu Filtre Ve Kurulum
[QUOTE=Ulvi Özuğur]
Ek : Isıtıcı kullanmanıza gerek yok, tek saklamanız gereken taban filtresinin borusu kalıyor. O da kolayca saklanır, tertemiz görüntü olur.[/QUOTE]
Tesekkur ederim oneriniz icin sizin akvaryumunuzu inceledim gayet guzel gorunuyor. Peki neden isitici kullanmaya gerek yok diye dusunuyorsunuz?
[QUOTE=Ulvi Özuğur]
Ek : Isıtıcı kullanmanıza gerek yok, tek saklamanız gereken taban filtresinin borusu kalıyor. O da kolayca saklanır, tertemiz görüntü olur.[/QUOTE]
Tesekkur ederim oneriniz icin sizin akvaryumunuzu inceledim gayet guzel gorunuyor. Peki neden isitici kullanmaya gerek yok diye dusunuyorsunuz?
60*40*40 Karides Akvaryumu Filtre Ve Kurulum
Teşekkür ederim cevabınız için ama pipo filtre görsel olarak çok da iyi durmuyor. Bu yüzden farklı çözüm arıyorum aslında.
Teşekkür ederim cevabınız için ama pipo filtre görsel olarak çok da iyi durmuyor. Bu yüzden farklı çözüm arıyorum aslında.
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
