ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gökyüzü. Bulut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2020 20:43
Son Ziyaret:
22 Nisan 2020 22:19
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rümeysa Yel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
R. Y
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Ters Duruyor
Şu anda kendisi diğer japonlardan ayrı duruyor ve yeni sayılmaz 3 aydır benimle
Şu anda kendisi diğer japonlardan ayrı duruyor ve yeni sayılmaz 3 aydır benimle
Japon Balığım Ters Duruyor
Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(]
[QUOTE=Gökyüzü. Bulut]Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202221581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202222191.jpg[/IMG]
Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(]
[QUOTE=Gökyüzü. Bulut]Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202221581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202222191.jpg[/IMG]
Beta Balığı Herşeye Sinirleniyor
[QUOTE=Nursun]Sürekli kabarması normal değil ancak arka fonlar genellikle parlak olur betta kendi yansımasını gördüğü için kabarıyor olabilir , mat olan bir fonla değiştirebilirsiniz ben sırf bu yüzden betta tanklarımda fon kullanmıyorum . Betta ile birlikte başka hangi balıklar var , akvaryum kaç litre ,fotoğraf ekleyebilir misiniz ?[/QUOTE]
Akvaryumu küçük 5 lt kadar ve tek yaşıyor çöpçü balığı aldım yanına çöpçüye saldırdı, cüce vatoz aldım ona da saldırdı maalesef o yüzden ayırdım şu anda akvaryum boyutunu değiştireceğim çünkü hem ısıtıcı hem iç filtreyi aynı anda kullanmak istediğimde çok sorun yaşıyorum hacim de daralıyor. Fotoğrafta gördüğünüz küçük süse bile sinirleniyor ne yapacağımı bilemiyorum 4 aydır benimle petshoptan ölmeye yakın aldım kuyrukları erimişti tedaviyle kendine geldi güzel de besliyorum yüksek proteinli yem vs. Ama tek sorunumuz stresi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/280220200012141.jpg[/IMG]
[QUOTE=Nursun]Sürekli kabarması normal değil ancak arka fonlar genellikle parlak olur betta kendi yansımasını gördüğü için kabarıyor olabilir , mat olan bir fonla değiştirebilirsiniz ben sırf bu yüzden betta tanklarımda fon kullanmıyorum . Betta ile birlikte başka hangi balıklar var , akvaryum kaç litre ,fotoğraf ekleyebilir misiniz ?[/QUOTE]
Akvaryumu küçük 5 lt kadar ve tek yaşıyor çöpçü balığı aldım yanına çöpçüye saldırdı, cüce vatoz aldım ona da saldırdı maalesef o yüzden ayırdım şu anda akvaryum boyutunu değiştireceğim çünkü hem ısıtıcı hem iç filtreyi aynı anda kullanmak istediğimde çok sorun yaşıyorum hacim de daralıyor. Fotoğrafta gördüğünüz küçük süse bile sinirleniyor ne yapacağımı bilemiyorum 4 aydır benimle petshoptan ölmeye yakın aldım kuyrukları erimişti tedaviyle kendine geldi güzel de besliyorum yüksek proteinli yem vs. Ama tek sorunumuz stresi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/280220200012141.jpg[/IMG]
Beta Balığı Herşeye Sinirleniyor
Beta balığımın akvaryumuna arka fon yapıştırdım beta balığının diğer balıklara tahammülü olmadığı için özellikle sade su dalgası olan mavi bir fon aldım ama balığım arka fona kabarıyor ısıtıcıya, filtreye, telefon kılıfımın üstündeki kedi resmine, hatta onun için aldığım küçük mağaraya bile kabarıyor. Bunları kaldırmalı mıyım? Balığın stresten ölmesinden korkuyorum çünkü. Yoksa bu duruma alışmasını mı beklemeliyim?
Beta balığımın akvaryumuna arka fon yapıştırdım beta balığının diğer balıklara tahammülü olmadığı için özellikle sade su dalgası olan mavi bir fon aldım ama balığım arka fona kabarıyor ısıtıcıya, filtreye, telefon kılıfımın üstündeki kedi resmine, hatta onun için aldığım küçük mağaraya bile kabarıyor. Bunları kaldırmalı mıyım? Balığın stresten ölmesinden korkuyorum çünkü. Yoksa bu duruma alışmasını mı beklemeliyim?
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=asabijapon]Form olarak sağlıklı balıklar gibi durmuyorlar.
Geçmiş olsun şimdiden. [/QUOTE]
Belki kazanır güzel yaşatırım. Teşekkür ederim
[QUOTE=asabijapon]Form olarak sağlıklı balıklar gibi durmuyorlar.
Geçmiş olsun şimdiden. [/QUOTE]
Belki kazanır güzel yaşatırım. Teşekkür ederim
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=goldfishlove]Dışarı çıkık kisminda gözün kenarindaki mi? Beya benek degil ki o. Beyaz benek kum tanesi gibi olur. Bence hicbir sey yapmanıza gerek yok. Bu japonlar turuncu olabilir olursa şaşırmayın ayni renkte bende de vardi turuncu oldu. Renk degistirebiliyorlar yavas yavas. Ozellikle renk yemleri var sureci daha da hızlandırıyor. Siz su an normal akvaryumunda bakın. Filtre surekli calissin. Bitki yoksa bir kez 20 litreye 1 cay kaşığı kaya tuzu bardakta eritip dökün. Her su değişiminde tuz eklemeyin yavas yavaş ekleyin bundan sonra. Ilaca gerek yok. Su degisimlerini aksatmayin dipte dışkılar coksa onlar eriyip suya karışıyor o sebeple ben olsam haftada 2 azar azar degisim yapardim. Su degisim bidonu oda sicakliginda olsun. Filtre surekli çalışsın. Bir sey varsa da yara gibi bisey tuzdan geçer. Benim teleskopta da baloncuk vardi gözünde oyle yaşıyordu olabilir yani. Gecmis olsun.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederiz, kendileri de ediyor [:3] Böyle şaşkınlık içerisindeyiz 😊 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/270220200910191.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]Dışarı çıkık kisminda gözün kenarindaki mi? Beya benek degil ki o. Beyaz benek kum tanesi gibi olur. Bence hicbir sey yapmanıza gerek yok. Bu japonlar turuncu olabilir olursa şaşırmayın ayni renkte bende de vardi turuncu oldu. Renk degistirebiliyorlar yavas yavas. Ozellikle renk yemleri var sureci daha da hızlandırıyor. Siz su an normal akvaryumunda bakın. Filtre surekli calissin. Bitki yoksa bir kez 20 litreye 1 cay kaşığı kaya tuzu bardakta eritip dökün. Her su değişiminde tuz eklemeyin yavas yavaş ekleyin bundan sonra. Ilaca gerek yok. Su degisimlerini aksatmayin dipte dışkılar coksa onlar eriyip suya karışıyor o sebeple ben olsam haftada 2 azar azar degisim yapardim. Su degisim bidonu oda sicakliginda olsun. Filtre surekli çalışsın. Bir sey varsa da yara gibi bisey tuzdan geçer. Benim teleskopta da baloncuk vardi gözünde oyle yaşıyordu olabilir yani. Gecmis olsun.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederiz, kendileri de ediyor [:3] Böyle şaşkınlık içerisindeyiz 😊 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/270220200910191.jpg[/IMG]
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Balığın yakından görünümü bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/260220202007221.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]Betta için hava tasina gerek yok. Zaten su yüzeyinden hava alıyorlar hava taşı olsa da olmasa da. Japonlar gibi degiller yani. Betta icin küçük fazla savurmayan filtre olsa iyi olur ya da filtreyi baska yöne cevirebilirsiniz savurucu etkisini kırmak için.
75 litre için 3 tane en ideali büyüyecekler çünkü. [/QUOTE]
Size sormak istediğim balığın gözündeki kendine ait bir çizgi olabilir mi? Çünkü balığım hasta gibi değil çok aktif yem yiyor yüzüyor oyun bile oynuyor beyaz benek halden düşmesine sebep olmaz mıydı?
[QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Balığın yakından görünümü bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/260220202007221.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]Betta için hava tasina gerek yok. Zaten su yüzeyinden hava alıyorlar hava taşı olsa da olmasa da. Japonlar gibi degiller yani. Betta icin küçük fazla savurmayan filtre olsa iyi olur ya da filtreyi baska yöne cevirebilirsiniz savurucu etkisini kırmak için.
75 litre için 3 tane en ideali büyüyecekler çünkü. [/QUOTE]
Size sormak istediğim balığın gözündeki kendine ait bir çizgi olabilir mi? Çünkü balığım hasta gibi değil çok aktif yem yiyor yüzüyor oyun bile oynuyor beyaz benek halden düşmesine sebep olmaz mıydı?
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=goldfishlove]Illaki ısıtıcıya gerek yok eger bulunduğu yer sıcaksa. Bir hafta falan metilenli suda kalsinlar. Hava taşı çalışsın. Metileni fazla da damlatmayin. Ölçüsüne göre. Biraz da kaya tuzu ekleyin 1 çay kaşığı kadar. Günlük suyunu tazeleyin yine oda sıcaklığındaki bidondan. Beyaz benekse olgunlaşıp düşecek bu sebeple dipten almaniz gerek günlük su değişimini ondan söyledim. Fazla yem vermeyin granülse sabah aksam 1 er tane yeseler yeter baliklariniz küçük çünkü.
Pul konusu da yer degisimlerinden farkli akvaryumlar arasi geçişte farkli su degerlerinden olur. Zamanla düzelir. Akvaryumunuz kac litre bilmiyorum ama hafta 1/3 oranında. Atıyorum 60 litreyse haftada 20 litre su değişimi. Bunu 2ye de bolebilirsiniz haftada 2 kez 10 ar litre daha iyi olur ben öyle yapıyorum.
Geçmiş olsun. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için akvaryumum 75 litre içerisinde 6 adet japon balığım olacak bu balıklarla birlikte. Hepsi küçük japon. Hava taşını Beta balığım için kullanıyorum filtre kullanamıyorum çünkü çok savruluyor. Tedavi sürecinde hava taşını bu balıklarım için kullansam Betam havasızlıktan etkilenir mi sizce?
[QUOTE=goldfishlove]Illaki ısıtıcıya gerek yok eger bulunduğu yer sıcaksa. Bir hafta falan metilenli suda kalsinlar. Hava taşı çalışsın. Metileni fazla da damlatmayin. Ölçüsüne göre. Biraz da kaya tuzu ekleyin 1 çay kaşığı kadar. Günlük suyunu tazeleyin yine oda sıcaklığındaki bidondan. Beyaz benekse olgunlaşıp düşecek bu sebeple dipten almaniz gerek günlük su değişimini ondan söyledim. Fazla yem vermeyin granülse sabah aksam 1 er tane yeseler yeter baliklariniz küçük çünkü.
Pul konusu da yer degisimlerinden farkli akvaryumlar arasi geçişte farkli su degerlerinden olur. Zamanla düzelir. Akvaryumunuz kac litre bilmiyorum ama hafta 1/3 oranında. Atıyorum 60 litreyse haftada 20 litre su değişimi. Bunu 2ye de bolebilirsiniz haftada 2 kez 10 ar litre daha iyi olur ben öyle yapıyorum.
Geçmiş olsun. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için akvaryumum 75 litre içerisinde 6 adet japon balığım olacak bu balıklarla birlikte. Hepsi küçük japon. Hava taşını Beta balığım için kullanıyorum filtre kullanamıyorum çünkü çok savruluyor. Tedavi sürecinde hava taşını bu balıklarım için kullansam Betam havasızlıktan etkilenir mi sizce?
Teleskopta Beyaz Benek
? [QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Tedavi sürecinde filtreyi kapatın yazıyordu gördüğüm bir yerde ona dayanarak filtre takmadım. Takmalı mıyım kesin olarak
? [QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Tedavi sürecinde filtreyi kapatın yazıyordu gördüğüm bir yerde ona dayanarak filtre takmadım. Takmalı mıyım kesin olarak
Teleskopta Beyaz Benek
Merhabalar daha bugün aldım balıkları mı petshopta çok dikkat etmedim yalnız eve gelip suya alıştırma vs derken büyük teleskop balığımın gözünün üstünde Bi beyazlık fark ettim. Emin değilim beyaz benek olduğuna ne şekilde kendini gösterir bilmiyorum ama bu benek değil uzunlamasına göz üzerinde bir çizgi diğer gözünde bu beyazlık yok. Küçük teleskopum ise akvaryuma aldığımda hem pulları da kalkma hem yüzgeçlerinde beyaz pamukçuk gördüm ve hemen diğer balıkların yanından aldım. Balıklarım gayet hareketli ve yemledim yediler. Yalnız imkanım çok fazla yok böyle Bi sistem yaptım. Normalde japon balığına ısıtıcı kullanmıyorum ama bu tedavi sürecinde kullanmam gerekir sorun yaşamam değil mi [:((] kurtarabilir miyim onları geri vermek istemiyorum [:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/250220202056521.jpg[/IMG][EDIT]Gökyüzüyl,2020-02-25 20:57:01[/EDIT]
Merhabalar daha bugün aldım balıkları mı petshopta çok dikkat etmedim yalnız eve gelip suya alıştırma vs derken büyük teleskop balığımın gözünün üstünde Bi beyazlık fark ettim. Emin değilim beyaz benek olduğuna ne şekilde kendini gösterir bilmiyorum ama bu benek değil uzunlamasına göz üzerinde bir çizgi diğer gözünde bu beyazlık yok. Küçük teleskopum ise akvaryuma aldığımda hem pulları da kalkma hem yüzgeçlerinde beyaz pamukçuk gördüm ve hemen diğer balıkların yanından aldım. Balıklarım gayet hareketli ve yemledim yediler. Yalnız imkanım çok fazla yok böyle Bi sistem yaptım. Normalde japon balığına ısıtıcı kullanmıyorum ama bu tedavi sürecinde kullanmam gerekir sorun yaşamam değil mi [:((] kurtarabilir miyim onları geri vermek istemiyorum [:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/250220202056521.jpg[/IMG][EDIT]Gökyüzüyl,2020-02-25 20:57:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
