ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Aralık 2020 23:09
Son Ziyaret:
25 Şubat 2021 12:46
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz Jbl Tabs
[QUOTE=omdmr]Ben şoyle duşundum tabletin yumuşayan kısmını ovalayarak çıkartabilirsin hala tam su alıp şişmemiş kısmı kullanabilirsin[/QUOTE]
Yada tabletin yarısını kırıp atabilirim şimdi aklıma geldi[:D]
[QUOTE=omdmr]Ben şoyle duşundum tabletin yumuşayan kısmını ovalayarak çıkartabilirsin hala tam su alıp şişmemiş kısmı kullanabilirsin[/QUOTE]
Yada tabletin yarısını kırıp atabilirim şimdi aklıma geldi[:D]
Cüce Vatoz Jbl Tabs
[QUOTE=omdmr]Kullanabilirsin kanımca ama riske girmeyede gerek yok ben senin gibi yapardım[/QUOTE]
Onu bi tamamen öğrenmek istedim ya çöpe gidince ziyan oluyo üzülüyorum[:D]
Ama tabi zararı varsa atarız
[QUOTE=omdmr]Kullanabilirsin kanımca ama riske girmeyede gerek yok ben senin gibi yapardım[/QUOTE]
Onu bi tamamen öğrenmek istedim ya çöpe gidince ziyan oluyo üzülüyorum[:D]
Ama tabi zararı varsa atarız
Cüce Vatoz Jbl Tabs
Merhaba arkadaşlar,
Cüce vatoz yavrularını jbl tabletle besliyorum(protein ağırlıklı).Bir sorum olucak bu yemi 15 dakikada sudan çıkartıyorum ve kalanı çöpe atıyorum toplam 6 yavrum var.Sormak istediğim,bu tableti çöpe atmadan diğer bir öğün olarak kullanabilir miyim yoksa doğrusunu mu yapıyorum?
Merhaba arkadaşlar,
Cüce vatoz yavrularını jbl tabletle besliyorum(protein ağırlıklı).Bir sorum olucak bu yemi 15 dakikada sudan çıkartıyorum ve kalanı çöpe atıyorum toplam 6 yavrum var.Sormak istediğim,bu tableti çöpe atmadan diğer bir öğün olarak kullanabilir miyim yoksa doğrusunu mu yapıyorum?
Fazla Yemleme Karın Şişliği Oldu
Merhaba arkadaşlar,
Benim sizlere bir sorum olacaktı.Öncelikle 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.İçerisinde 6 melek,10 tetra,5 çöpçü,2 vatoz var.Bu sabah yemleme yaparken yem kutusunu akvaryumun üzerine koymuştum.ve elim çarptı kutunun bir kısmı akvaryumun içerisine döküldü.başta önemsemedim tam da bugün su değiştirecektim 1 saat sonra baktığım da balıkların karınları şişmişti.Dipten yemişler sanırım.Hemen gidip güzel bi dip çekimi yapıp topladım kalanları akşamleğinde yemleme yapmadım bu şişkinliğin balıklara bir zararı olur mu?Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım.Buraya yazmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]Kozturk,2021-01-04 05:31:41[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Benim sizlere bir sorum olacaktı.Öncelikle 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.İçerisinde 6 melek,10 tetra,5 çöpçü,2 vatoz var.Bu sabah yemleme yaparken yem kutusunu akvaryumun üzerine koymuştum.ve elim çarptı kutunun bir kısmı akvaryumun içerisine döküldü.başta önemsemedim tam da bugün su değiştirecektim 1 saat sonra baktığım da balıkların karınları şişmişti.Dipten yemişler sanırım.Hemen gidip güzel bi dip çekimi yapıp topladım kalanları akşamleğinde yemleme yapmadım bu şişkinliğin balıklara bir zararı olur mu?Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım.Buraya yazmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]Kozturk,2021-01-04 05:31:41[/EDIT]
Melek Balığı Yüzeyde Hareketsiz
[QUOTE=çulsuz]Sağlıklı görünüyor zaten iki günde hastalandıramazsınız. Diğer melekler yem yiyor mu? Eğer olar da igisizse aldığınız kişinin verdiği yemi istiyorlardır. Daha çok pul yemleri yüzeyden kapmayı seviyorlar. [/QUOTE] merhabalar yorum için teşekkür ederim bugün gördüm kusura bakmayın.Pul yem ile besliyorum melekleri diğer 5 i hemen yüzeye geliyor bu da yüzmeye başladı gibi fakat yem yemiyor gibi hala 4 gün oldu sanırım ordayken hasta bir balık aldım. Beni görünce hemen cama geliyor yemi attığım zaman sadece bakıp izliyor o izlerkende diğerleri hemen yiyor zaten anlam veremedim valla
[QUOTE=çulsuz]Sağlıklı görünüyor zaten iki günde hastalandıramazsınız. Diğer melekler yem yiyor mu? Eğer olar da igisizse aldığınız kişinin verdiği yemi istiyorlardır. Daha çok pul yemleri yüzeyden kapmayı seviyorlar. [/QUOTE] merhabalar yorum için teşekkür ederim bugün gördüm kusura bakmayın.Pul yem ile besliyorum melekleri diğer 5 i hemen yüzeye geliyor bu da yüzmeye başladı gibi fakat yem yemiyor gibi hala 4 gün oldu sanırım ordayken hasta bir balık aldım. Beni görünce hemen cama geliyor yemi attığım zaman sadece bakıp izliyor o izlerkende diğerleri hemen yiyor zaten anlam veremedim valla
Melek Balığı Yüzeyde Hareketsiz
Merhaba arkadaşlar melek balığı hakkımda bir sorum olacaktı tank ebatları
110 boy
57 yükseklik
44 genişlikte 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.
2 gün önce üreticiden 6 tane melek balığı aldım 5 tanesi 4-5 saat içinde adapte olmuşken 1 tanesi sürekli suyun yüzeyinde hareketsiz duruyor.Tankın içinde 10 tane transgenetik 5 çöpçü 2 tanede vatoz var araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yeme duyarlılığı sıfır üzerine yemi atıyorum yaklaşıyor sonra geri gitmeye başlıyor bunun nedeni nedir bilgisi olan biri paylaşırsa çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201252441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201253051.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar melek balığı hakkımda bir sorum olacaktı tank ebatları
110 boy
57 yükseklik
44 genişlikte 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.
2 gün önce üreticiden 6 tane melek balığı aldım 5 tanesi 4-5 saat içinde adapte olmuşken 1 tanesi sürekli suyun yüzeyinde hareketsiz duruyor.Tankın içinde 10 tane transgenetik 5 çöpçü 2 tanede vatoz var araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yeme duyarlılığı sıfır üzerine yemi atıyorum yaklaşıyor sonra geri gitmeye başlıyor bunun nedeni nedir bilgisi olan biri paylaşırsa çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201252441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201253051.jpg[/IMG]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[:iyi:][:iyi:][:iyi:][QUOTE=Alpercicek35]Balık var iken zaten buna gerek yok. Nitrat ve fosfat en çok alg yapan besinlerdir bitkili akvaryumda. Dipte balık pisliği tutarak bunu sağlayamazsınız. Bu sefer çeşitli mantar, çeşitli algler, bir çokta hastalığı ve parazitlere de yatak yapmış olursun.
Ben 5 balık ile bu tankta nitrat fosfat eksikliği çekmediysem, sen hiç hele hiç çekmezsin. Sonra böyle yeşil su olur güzel dip almazsan :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/301220201538501.jpg[/IMG]
Düzenli temizliğe devam :)[/QUOTE]
Aman Allah korusun hiç baş edilmiyor onlarla valla ya [:D] ama soldaki akvaryumunuzda çok güzel duruyor tebrik ederim[:iyi:][:iyi:]
[:iyi:][:iyi:][:iyi:][QUOTE=Alpercicek35]Balık var iken zaten buna gerek yok. Nitrat ve fosfat en çok alg yapan besinlerdir bitkili akvaryumda. Dipte balık pisliği tutarak bunu sağlayamazsınız. Bu sefer çeşitli mantar, çeşitli algler, bir çokta hastalığı ve parazitlere de yatak yapmış olursun.
Ben 5 balık ile bu tankta nitrat fosfat eksikliği çekmediysem, sen hiç hele hiç çekmezsin. Sonra böyle yeşil su olur güzel dip almazsan :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/301220201538501.jpg[/IMG]
Düzenli temizliğe devam :)[/QUOTE]
Aman Allah korusun hiç baş edilmiyor onlarla valla ya [:D] ama soldaki akvaryumunuzda çok güzel duruyor tebrik ederim[:iyi:][:iyi:]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[QUOTE=Alpercicek35]Dip çekimi her tankta yapılması gereken altın kuraldır. Sen dipleri çek dostum, nitrat fosfat eksikliği yaşar isen gübre ile sağlarsın. Bitkilerde zaten bunu görürüsün eksikliğinde. Zaten basit bitkilerin gereksinimleri de az olur. O yüzden her hafta güzel bir dip çekimi yapmalısın. [/QUOTE]
Alper bey teşekkür ederim bilgileriniz için.
Bitkilerin köklerinde tablet gübreler var zaten fakat fostfat ve nitratsız o yüzden sormak istemiştim youtubeta bazı bitkili akvaryumlara üstten su değişimi yapıyorlar forumda bilen kişilerin yorumunu almak istedim teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=TURAN03]İlla bitkilere gübre eklemem dersen zaten orta kısımda bomboş o kısımı temizle bitkilerin olduğu yerleri de mutlaka yapmalısın ama daha az yani tamamen pislikleri almadan yapabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkürler Turan Bey yorum için bitkilerin köklerinde zaten tablet gübreler var fakat nitrar ve fosfatı içermiyor.(demir,potasyum vb gibi) ozaman orta kısmı temizleyip kök kısımlarını biraz daha az ellemem gerekiyor anladığım kadarıyla çok teşekkür ederim bilgileriniz için[:iyi:]
[QUOTE=Alpercicek35]Dip çekimi her tankta yapılması gereken altın kuraldır. Sen dipleri çek dostum, nitrat fosfat eksikliği yaşar isen gübre ile sağlarsın. Bitkilerde zaten bunu görürüsün eksikliğinde. Zaten basit bitkilerin gereksinimleri de az olur. O yüzden her hafta güzel bir dip çekimi yapmalısın. [/QUOTE]
Alper bey teşekkür ederim bilgileriniz için.
Bitkilerin köklerinde tablet gübreler var zaten fakat fostfat ve nitratsız o yüzden sormak istemiştim youtubeta bazı bitkili akvaryumlara üstten su değişimi yapıyorlar forumda bilen kişilerin yorumunu almak istedim teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=TURAN03]İlla bitkilere gübre eklemem dersen zaten orta kısımda bomboş o kısımı temizle bitkilerin olduğu yerleri de mutlaka yapmalısın ama daha az yani tamamen pislikleri almadan yapabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkürler Turan Bey yorum için bitkilerin köklerinde zaten tablet gübreler var fakat nitrar ve fosfatı içermiyor.(demir,potasyum vb gibi) ozaman orta kısmı temizleyip kök kısımlarını biraz daha az ellemem gerekiyor anladığım kadarıyla çok teşekkür ederim bilgileriniz için[:iyi:]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/301220201431501.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar kafamı karıştıran bir sorum var sürekli aklımda size danışmak istedim.
250 lt lik bir tankım var içinde 10 kök eledoa,30 kök bacopa, 6 kök java moss ,4-5 kök saz (çok küçük) ve arkada fotoğrafta gözüken büyük yapraklı bitkiler var (adını bilmiyorum akvaryumcumdan aldım bakımı kolay dedi.) Canlı olarakta 6 melek, 10 transgenetik,5 çöpçü 2 vatoz balığı var.benim bu tankta dip çekimini alttan mı yapmam gerekiyor yoksa sadece üstten su değişimi mi yapmalıyım.dipten çektiğim zaman bütün balık pisliklerinide almış oluyorum ve nitrat ve fosfattan marum kalıyorum fakat almazsamda nitrat patlamasından korkuyorum.
Bilen bir arkadaş görüşlerini benimle paylaşabilir mi?
Şimdiden teşekkürler[:iyi:][EDIT]Kozturk,2020-12-30 14:44:02[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/301220201431501.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar kafamı karıştıran bir sorum var sürekli aklımda size danışmak istedim.
250 lt lik bir tankım var içinde 10 kök eledoa,30 kök bacopa, 6 kök java moss ,4-5 kök saz (çok küçük) ve arkada fotoğrafta gözüken büyük yapraklı bitkiler var (adını bilmiyorum akvaryumcumdan aldım bakımı kolay dedi.) Canlı olarakta 6 melek, 10 transgenetik,5 çöpçü 2 vatoz balığı var.benim bu tankta dip çekimini alttan mı yapmam gerekiyor yoksa sadece üstten su değişimi mi yapmalıyım.dipten çektiğim zaman bütün balık pisliklerinide almış oluyorum ve nitrat ve fosfattan marum kalıyorum fakat almazsamda nitrat patlamasından korkuyorum.
Bilen bir arkadaş görüşlerini benimle paylaşabilir mi?
Şimdiden teşekkürler[:iyi:][EDIT]Kozturk,2020-12-30 14:44:02[/EDIT]
2. Balık Ekleme De Ev Sahibi Streste
Merhaba arkadaşlar.
110 boy
44 en
57 yükseklikte 250 ltlik bir bitkili akvaryum sahibiyim.
1 aylık bir akvaryum 3 hafta öncesinden tanka 5 çöpçü 2 vatoz,2 hafta öncesinden 10 tane transgenetik tetra ekledim ve akvaryuma alışmış vaziyetteydi.(Damızlık altı boy) dün de akvaryuma 6 tane melek balığı ekledim(1 tl büyüklüğünde) 1 tanesi hariç hepsi adapte oldu fakat transgenetiklerim cama yapıştılar bi anda hepsinde stres oldu nedenini çözemedim su değerlerimde gayet normal bir değişme gözlemlemedim oturmuş vaziyette.
Bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?
İlk başta meleklerin kuyruklarına atlarlar diye beklerken onların strese girmesi beni şaşırttı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/261220201645221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/291220202046061.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
110 boy
44 en
57 yükseklikte 250 ltlik bir bitkili akvaryum sahibiyim.
1 aylık bir akvaryum 3 hafta öncesinden tanka 5 çöpçü 2 vatoz,2 hafta öncesinden 10 tane transgenetik tetra ekledim ve akvaryuma alışmış vaziyetteydi.(Damızlık altı boy) dün de akvaryuma 6 tane melek balığı ekledim(1 tl büyüklüğünde) 1 tanesi hariç hepsi adapte oldu fakat transgenetiklerim cama yapıştılar bi anda hepsinde stres oldu nedenini çözemedim su değerlerimde gayet normal bir değişme gözlemlemedim oturmuş vaziyette.
Bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?
İlk başta meleklerin kuyruklarına atlarlar diye beklerken onların strese girmesi beni şaşırttı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/261220201645221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/291220202046061.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
