ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CanK07
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2021 22:40
Son Ziyaret:
04 Nisan 2021 22:59
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Küçük
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
1 dişi 1 erkek betta
3 corydoras
2 sae
1 vatoz
64lt nano tank
SON 10 MESAJI
Betta Uretim Yavrular En İyi Neyle Beslenmeli
Dişi her daim yumurta döker, önemli olan ne miktarda dökeceğidir. Şu anda da çiftleşme gerçekleşebilir ama verimi düşük olur. Ben şahsen yavrulara 3.günden sonra canlı artemia veriyorum. Kuyruktaki beyazlama suyun sıcaklığının düşük olmasından kaynaklanmış olabilir. Kan kurdunu her petshopta bulamayabilirsin ve onu canlı tutmak için de süzerek hava vermek şart. Ya da sürekli temin edebileceğiniz bir yer olması gerek. Yavrular kan kurdunu zaten 1 aydan önce yiyemezler.
Dişi her daim yumurta döker, önemli olan ne miktarda dökeceğidir. Şu anda da çiftleşme gerçekleşebilir ama verimi düşük olur. Ben şahsen yavrulara 3.günden sonra canlı artemia veriyorum. Kuyruktaki beyazlama suyun sıcaklığının düşük olmasından kaynaklanmış olabilir. Kan kurdunu her petshopta bulamayabilirsin ve onu canlı tutmak için de süzerek hava vermek şart. Ya da sürekli temin edebileceğiniz bir yer olması gerek. Yavrular kan kurdunu zaten 1 aydan önce yiyemezler.
Beta Yavruları
[QUOTE=Kemal Onur]1-1,50 cm olduklarında bir büyük tanka alabilirsin. Şuan alırsan şaşırırlar ve yem bulamazlar ve ölürler. Göz kararı 1-1,50 cm olduklarında al. Ama ilk suya alıştır koy. İlk suyun 4/1 ine koy. Her gün 4/1 şeklinde yavaş yavaş alıştıra alıştıra su ekle[/QUOTE]
Şu an bulundukları suyu eklememe gerek var mı yoksa sadece aşılayayım mı? Teşekkür ederim cevap için (:
[QUOTE=Kemal Onur]1-1,50 cm olduklarında bir büyük tanka alabilirsin. Şuan alırsan şaşırırlar ve yem bulamazlar ve ölürler. Göz kararı 1-1,50 cm olduklarında al. Ama ilk suya alıştır koy. İlk suyun 4/1 ine koy. Her gün 4/1 şeklinde yavaş yavaş alıştıra alıştıra su ekle[/QUOTE]
Şu an bulundukları suyu eklememe gerek var mı yoksa sadece aşılayayım mı? Teşekkür ederim cevap için (:
Beta Yavruları
Merhaba arkadaşlar, yetiştirmekte olduğum beta yavrularım var, ayrıca bir adet büyük tankım var. Şu an doğdukları 15cm yüksekliğinde içinde capatta yaptağı olan bir suyun içindeler yaklaşık 11 gün önce çıktılar yumurtadan. Bunları diğer tanka ne zaman ve nasıl taşımalıyım. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. İyi forumlar herkese (:
Merhaba arkadaşlar, yetiştirmekte olduğum beta yavrularım var, ayrıca bir adet büyük tankım var. Şu an doğdukları 15cm yüksekliğinde içinde capatta yaptağı olan bir suyun içindeler yaklaşık 11 gün önce çıktılar yumurtadan. Bunları diğer tanka ne zaman ve nasıl taşımalıyım. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. İyi forumlar herkese (:
Sessiz Hava Motoru
[QUOTE=Aquarium01]Tetra aps 400 hava motorumun aldığım gün bozulması üzerine aquael oxypro 150 aldım süper ötesi bir motor ama fiyatı çok ucuz sayılmaz inanılmaz sessiz ve motor hızı elektronik olarak ayarlanabiliyor. Linki burada [:kotu:]
[URL]https://www.hepsiburada.com/aquael-oxypro-150-pm-ptmar111144[/URL]
Eheim zaten bu işin piri gibi duruyor (: ama dediğim gibi ben sadece yavrularıma biraz hava verip artemia çıkartabilmek için kullanacağım o yüzden bütçemi max 60 tl civarlarında tutmaya çalışıyorum yoksa gözümü kapatır eheim alırdım (:
Ama maalesef Türkiye’de yok ben de bu markanın ithalatını yapan bir petshoptan aldım hangi petshop olduğunu soran olursa özelden cevaplayabilirim.
İnanın eheim bile yanına yaklaşamaz.[;)]
Bozulan tetra aps 400 4.5w aquael 2w olmasına rağmen bu ondan iki kat daha güçlü hava taşı coştu.[:)))]
Bu da faydalı bir video:
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=Vx8p2LR2wnQ[/URL]
[/QUOTE]
[QUOTE=kdrackgz]
Motorun kendisi inanılmaz sessiz, Ayrıca, elektrik falan kesilirse 20.000 mah powerbank ile 48 saat çalışıyor.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ROO8QVvYtKQ[/VID][/QUOTE]
Sanırım Türkiye’de satılmıyor ve çift çıkışlı bir modeli bulunmuyor?
Aliexpresste bir kaç tane buldum ama hangisi iyidir tam olarak anlayamadım bazıları inanılmaz ucuz insanın kafasını karıştırıyor (: Siz aldıysanız ürün linki paylaşma şansınız var mı?
[EDIT]CanK07,2021-02-16 00:47:15[/EDIT]
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
[QUOTE=Aquarium01]Tetra aps 400 hava motorumun aldığım gün bozulması üzerine aquael oxypro 150 aldım süper ötesi bir motor ama fiyatı çok ucuz sayılmaz inanılmaz sessiz ve motor hızı elektronik olarak ayarlanabiliyor. Linki burada [:kotu:]
[URL]https://www.hepsiburada.com/aquael-oxypro-150-pm-ptmar111144[/URL]
Eheim zaten bu işin piri gibi duruyor (: ama dediğim gibi ben sadece yavrularıma biraz hava verip artemia çıkartabilmek için kullanacağım o yüzden bütçemi max 60 tl civarlarında tutmaya çalışıyorum yoksa gözümü kapatır eheim alırdım (:
Ama maalesef Türkiye’de yok ben de bu markanın ithalatını yapan bir petshoptan aldım hangi petshop olduğunu soran olursa özelden cevaplayabilirim.
İnanın eheim bile yanına yaklaşamaz.[;)]
Bozulan tetra aps 400 4.5w aquael 2w olmasına rağmen bu ondan iki kat daha güçlü hava taşı coştu.[:)))]
Bu da faydalı bir video:
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=Vx8p2LR2wnQ[/URL]
[/QUOTE]
[QUOTE=kdrackgz]
Motorun kendisi inanılmaz sessiz, Ayrıca, elektrik falan kesilirse 20.000 mah powerbank ile 48 saat çalışıyor.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ROO8QVvYtKQ[/VID][/QUOTE]
Sanırım Türkiye’de satılmıyor ve çift çıkışlı bir modeli bulunmuyor?
Aliexpresste bir kaç tane buldum ama hangisi iyidir tam olarak anlayamadım bazıları inanılmaz ucuz insanın kafasını karıştırıyor (: Siz aldıysanız ürün linki paylaşma şansınız var mı?
[EDIT]CanK07,2021-02-16 00:47:15[/EDIT]
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
[QUOTE=dnklozan]Sobo-sb 8804 aldım coğu alışveriş sitesinde 100 küsür tl fiyatlara satılırken amazon.com.tr den 60 tl gibi bir fiyata bulabilirsin ayarlanabilir gücü var çift çıkışlı 5w hava motoru .
Ben önceden bu 20 30 tl ye satılan testere gibi ses çıkaran hava motorlarından kullanıyorum şu an bu aldığım hava motorundan fazlasıyla memnunum incelemeni tavsiye ederim[/QUOTE]
Şu an bendeki de sobo sb-648. Beni direkt markadan soğutan bir sesi var (:
Sessiz Hava Motoru
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Tetra iyidir bende sobo var altına sünger ve bez koydum rahatsiz etmiyor yaninda uyuyorum ama alistigim icin aslinda biraz[/QUOTE]
Ben artemia da çıkardığım için fokurdama sesi de var biraz o yüzden aradığım tamamen sessiz olmasa da sobodan daha sessiz bir motor
[QUOTE=kdrackgz]İllaha ki çok sessiz olsun diyorsanız, Aliexpressten aşağıdaki motorlardan bir kaç tane getirtebilirsiniz.
[IMG]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PVxD1yl2L._AC_SL1024_.jpg[/IMG][/QUOTE]
Denemek lazım ama bana çift çıkışlı bir motor lazım, bunlardan iki tane almak da mantıklı mı olur bilemedim
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Tetra iyidir bende sobo var altına sünger ve bez koydum rahatsiz etmiyor yaninda uyuyorum ama alistigim icin aslinda biraz[/QUOTE]
Ben artemia da çıkardığım için fokurdama sesi de var biraz o yüzden aradığım tamamen sessiz olmasa da sobodan daha sessiz bir motor
[QUOTE=kdrackgz]İllaha ki çok sessiz olsun diyorsanız, Aliexpressten aşağıdaki motorlardan bir kaç tane getirtebilirsiniz.
[IMG]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61PVxD1yl2L._AC_SL1024_.jpg[/IMG][/QUOTE]
Denemek lazım ama bana çift çıkışlı bir motor lazım, bunlardan iki tane almak da mantıklı mı olur bilemedim
Sessiz Hava Motoru
Elimde sobo var, eminim bundan daha sessizi vardır. Yani sessizden kastımız elbette sıfır ses olmaz ama uyutabilecek bir sesi olsa yeter benim için.[EDIT]CanK07,2021-02-15 16:06:19[/EDIT]
Elimde sobo var, eminim bundan daha sessizi vardır. Yani sessizden kastımız elbette sıfır ses olmaz ama uyutabilecek bir sesi olsa yeter benim için.[EDIT]CanK07,2021-02-15 16:06:19[/EDIT]
Sessiz Hava Motoru
Arkadaşlar odamdaki hava motoru çok sesli, yeni ve uygun bir şey almayı düşünüyorum. Başlık var ama biraz eski kalmış. Bütçemi çok yükseltmek istemiyorum çünkü kapasitem zaten yüksek değil. Resun AC-1500 öneren oldu ama sormadan almak istemedim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar odamdaki hava motoru çok sesli, yeni ve uygun bir şey almayı düşünüyorum. Başlık var ama biraz eski kalmış. Bütçemi çok yükseltmek istemiyorum çünkü kapasitem zaten yüksek değil. Resun AC-1500 öneren oldu ama sormadan almak istemedim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Beta Çiftleşmesi
[QUOTE=Beta_balik]Hırpalanması normal. Aynı akvaryumda oldukları sürece çiftleşmeye hazır olduklarını gösterir bu. Normalde de erkek baskın olmalı, yani dişiyi hırpalanması doğl şu anda.
Dişiyi erkeğin yanına koyalı ne kadar oldu? Yuvanın altına hemen gitmez zaten. 2-3 gün beraber tutun bu. Tabi gözlemleyin bu sürede, balıkların davranışına göre bu süreyi belirlemek daha sağlıklı. [/QUOTE]
Dün akşam koydum henüz, gözlemliyorum erkek arada vuruyor ve yuvayı git gide büyütüyor
[QUOTE=Kemal Onur]Hadi üretim yaptınız daha sonra onlara 100 litre akvaryum yapcakmısınız. Her gün artemia çıkarmanız lazım. Su pireside gerekli az çok. Yani yaparsan yavrular imkanına göre şuan telef olurlar[/QUOTE]
Artemia ve su piresi temin edebilirim, 100 litre akvaryuma da taşıyabilecek durumum var yavruları aldıktan sonraki adımlara yabancıyım biraz şu an önemli olan daha önce yumurta patlamasından kaybettiğim dişim gibi bu dişiyi de kaybetmemek
Birde yumurtalar çıktıktan sonra izlemem gereken adımları bilen var mı? Çok fazla bilgi kirliliği var, daha önce büyütebilen biri bilgi verirse çok sevinirim.
[QUOTE=Beta_balik]Hırpalanması normal. Aynı akvaryumda oldukları sürece çiftleşmeye hazır olduklarını gösterir bu. Normalde de erkek baskın olmalı, yani dişiyi hırpalanması doğl şu anda.
Dişiyi erkeğin yanına koyalı ne kadar oldu? Yuvanın altına hemen gitmez zaten. 2-3 gün beraber tutun bu. Tabi gözlemleyin bu sürede, balıkların davranışına göre bu süreyi belirlemek daha sağlıklı. [/QUOTE]
Dün akşam koydum henüz, gözlemliyorum erkek arada vuruyor ve yuvayı git gide büyütüyor
[QUOTE=Kemal Onur]Hadi üretim yaptınız daha sonra onlara 100 litre akvaryum yapcakmısınız. Her gün artemia çıkarmanız lazım. Su pireside gerekli az çok. Yani yaparsan yavrular imkanına göre şuan telef olurlar[/QUOTE]
Artemia ve su piresi temin edebilirim, 100 litre akvaryuma da taşıyabilecek durumum var yavruları aldıktan sonraki adımlara yabancıyım biraz şu an önemli olan daha önce yumurta patlamasından kaybettiğim dişim gibi bu dişiyi de kaybetmemek
Birde yumurtalar çıktıktan sonra izlemem gereken adımları bilen var mı? Çok fazla bilgi kirliliği var, daha önce büyütebilen biri bilgi verirse çok sevinirim.
Beta Çiftleşmesi
Dişi betamın altındaki beyazlığı fark edince çiftleşmeye hazır olduğunu düşünüyordum, bir süre birbirlerini görmelerini sağladım ilgili gibi duruyorlardı. Erkek çok hazır muazzam bir yuva yaptı fakat dişi sürekli saklanıyor yuvanın altına girmiyor. Biraz da hırpalandı. Sizce ayırmalı mıyım?
Dişi betamın altındaki beyazlığı fark edince çiftleşmeye hazır olduğunu düşünüyordum, bir süre birbirlerini görmelerini sağladım ilgili gibi duruyorlardı. Erkek çok hazır muazzam bir yuva yaptı fakat dişi sürekli saklanıyor yuvanın altına girmiyor. Biraz da hırpalandı. Sizce ayırmalı mıyım?
Beta Beyaz Dışkı
[QUOTE=H.e.k]
İç parazit olabilir semptomlarından birisi beyaz dışkıdır ama yem yemesi ve halsiz olmaması beni olmama ihtimalinede sürüklüyor. Bütün semptomlar hemen gözükmez balığınıza sarımsak suyuna batırılmış yem verirseniz iç paraziti önleyebilirsiniz. Fakat balıklar bazen kabız olunca da beyaz dışkı yapabiliyorlar balığınızı 1-2 gün aç bırakın düzelirse büyük ihtimal kabız olmuştur. Önce kabızlık ihtimali üstünde durun daha sağlıklı olur çünkü ilaç kullanmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Teşekkürler (: Bugün sadece bir adet verdim yiyecek mi diye kontrol etmek için yine yedi sanırım bir sıkıntı yok bakalım şimdi bir iki gün aç bırakacağım
[QUOTE=H.e.k]
İç parazit olabilir semptomlarından birisi beyaz dışkıdır ama yem yemesi ve halsiz olmaması beni olmama ihtimalinede sürüklüyor. Bütün semptomlar hemen gözükmez balığınıza sarımsak suyuna batırılmış yem verirseniz iç paraziti önleyebilirsiniz. Fakat balıklar bazen kabız olunca da beyaz dışkı yapabiliyorlar balığınızı 1-2 gün aç bırakın düzelirse büyük ihtimal kabız olmuştur. Önce kabızlık ihtimali üstünde durun daha sağlıklı olur çünkü ilaç kullanmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Teşekkürler (: Bugün sadece bir adet verdim yiyecek mi diye kontrol etmek için yine yedi sanırım bir sıkıntı yok bakalım şimdi bir iki gün aç bırakacağım
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
