ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
talegdesign
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2023 16:00
Son Ziyaret:
18 Aralık 2023 17:26
Toplam Mesaj:
26 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ezgi Karahan
Doğum Tarihi:
27 Aralık 1998
Yaş:
27
İl:
Adana
Meslek:
Resim Öğretmeni/Grafik Tasarımcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ezgi Karahan
SON 10 MESAJI
Kuyruk Erimesi
[QUOTE=The Last Samurai]Ezgi Hanım, merhaba,
Balığınızın türü, tül kuyruk serpae tetra (Hyphessobrycon eques). Türün karakteri, kendi türündeki bireylere karşı sert ve kuyruk - yüzgeç didikleyici bir balık türü. Birbirleri ile alfalık mücadelesi içerisine girip, karşılıklı ataklar yaptıklarını göreceksiniz.
Gördüğüm kadarı ile, ortam değişmi ve birbirlerine vurma sonucu yüzgeç deformasyonları mevcut.
Zaman içerisinde, su koşullarına adapte olunca, yüzgeçler, tamamlanacaktır.
Yüzgeç kenarlarında, beyazımsı mantarlaşma yoksa, ilaç ya da kaya tuzu kullanımına, gerek yok. Periyodik su değişimlerini aksatmamak yeterli.
Kaya tuzunun tedavi edici etkisi, sınırlı ve balığın osmoregülatif adaptasyon ile enerji kaybına sebep olabilir.
Kuyruk erimesi durumnda (Mevcut durum, kuyruk erimesi değil), kaya tuzu yerine, kullanım talimatında belirtildiği şekilde, Seachem Paragurad kulanmanız, etkili olacaktır.
Fakat, şu anda ilaç kullanmanıza gerek yok. Benim serpae tetra sürümün bireylerinde de, alfalık mücadelesi sonucu ısırmaları yüzünden, yüzgeçlerde deformasyonlar mevcuttu.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Peki bu tür üç tane beslenmeye uygun mu? Yoksa daha fazla mı olmalılar?
[QUOTE=The Last Samurai]Ezgi Hanım, merhaba,
Balığınızın türü, tül kuyruk serpae tetra (Hyphessobrycon eques). Türün karakteri, kendi türündeki bireylere karşı sert ve kuyruk - yüzgeç didikleyici bir balık türü. Birbirleri ile alfalık mücadelesi içerisine girip, karşılıklı ataklar yaptıklarını göreceksiniz.
Gördüğüm kadarı ile, ortam değişmi ve birbirlerine vurma sonucu yüzgeç deformasyonları mevcut.
Zaman içerisinde, su koşullarına adapte olunca, yüzgeçler, tamamlanacaktır.
Yüzgeç kenarlarında, beyazımsı mantarlaşma yoksa, ilaç ya da kaya tuzu kullanımına, gerek yok. Periyodik su değişimlerini aksatmamak yeterli.
Kaya tuzunun tedavi edici etkisi, sınırlı ve balığın osmoregülatif adaptasyon ile enerji kaybına sebep olabilir.
Kuyruk erimesi durumnda (Mevcut durum, kuyruk erimesi değil), kaya tuzu yerine, kullanım talimatında belirtildiği şekilde, Seachem Paragurad kulanmanız, etkili olacaktır.
Fakat, şu anda ilaç kullanmanıza gerek yok. Benim serpae tetra sürümün bireylerinde de, alfalık mücadelesi sonucu ısırmaları yüzünden, yüzgeçlerde deformasyonlar mevcuttu.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Peki bu tür üç tane beslenmeye uygun mu? Yoksa daha fazla mı olmalılar?
Kuyruk Erimesi
Az önce takasla bu balıkları aldım gerçi türünü bile bilmiyorum ama tetra türü.
Takasladığım kişi gidince kuyruk erimesi olduğunu fark ettim öncelikle kesinlikle kuyruk erimesi mi? Sadece bu türde var üç tane hepsinde var. Balığın özelliği mi yoksa kuyruk erimesi mi bilmiyorum. Öyleyse bulaşıcı mı? Bulaşıcıysa nasıl çözerim? Kaya tuzu kullanmalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241341.jpg[/IMG]
Az önce takasla bu balıkları aldım gerçi türünü bile bilmiyorum ama tetra türü.
Takasladığım kişi gidince kuyruk erimesi olduğunu fark ettim öncelikle kesinlikle kuyruk erimesi mi? Sadece bu türde var üç tane hepsinde var. Balığın özelliği mi yoksa kuyruk erimesi mi bilmiyorum. Öyleyse bulaşıcı mı? Bulaşıcıysa nasıl çözerim? Kaya tuzu kullanmalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241341.jpg[/IMG]
Balıkların Boy Farkı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852221.jpg[/IMG]
Merhaba, beyazlı olan arkadaşı öldüğünden beri 2 haftadır yalnız olduğundan ona yeni orandalar aldım fakat boy farkı çok gibi geldi. Sizce nasıl? [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852221.jpg[/IMG]
Merhaba, beyazlı olan arkadaşı öldüğünden beri 2 haftadır yalnız olduğundan ona yeni orandalar aldım fakat boy farkı çok gibi geldi. Sizce nasıl? [:?]
Dropsy Olabilir Mi?
[QUOTE=elifmdt]Geçen hafta ben de tetra kapsul aradım depolarda olmadığını söylediler. tetradox kapsul yazdırabilirsin. (Doksisiklin ) sağlık ocagından yazdırdım.
Seachem kanamisin cüreoğlu pette var. Geçmiş olsun. [:'(][/QUOTE]
Teşekkür ederim, balık öldü maalesef.
[QUOTE=elifmdt]Geçen hafta ben de tetra kapsul aradım depolarda olmadığını söylediler. tetradox kapsul yazdırabilirsin. (Doksisiklin ) sağlık ocagından yazdırdım.
Seachem kanamisin cüreoğlu pette var. Geçmiş olsun. [:'(][/QUOTE]
Teşekkür ederim, balık öldü maalesef.
Dropsy Olabilir Mi?
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
Yarın tetra 500 mg yazdırmayı deneyeceğim. Yazarlarsa alırım. Siz nasıl bu hobiyi böyle şeyler yaşadıktan sonra devam ettirebiliyorsunuz… şahsen ben bu balık iyileştiği veya hayatını kaybettiği an diğer balığımı ve tüm akvaryumları tüm malzemeleri elimden çıkaracağım. 😅 Rüyamda bile görüyorum kalbim dayanmıyor artık. Çam kozalağı görüntüsüne fobim oluştu. Balığı elime alınca karnının herhangi bir yerinden su fışkırdı bugün, inanamadım. Balığın karnı delik?? Psikolojim alt üst durumda. İnsanın nasıl hevesi kalır ki? Yine de balık yemden kesilmediği için ben de inatla iyileştirmek için elimden geleni yapacağım. Yem yiyorsa yaşamak istiyordur [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020232008451.jpg[/IMG]
Şu an epsom tuzuyla tuz banyosu yaptırıyorum. Belki bir faydası dokunur[EDIT]talegdesign,2023-10-26 20:09:05[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/271020230325181.jpg[/IMG]
Resmen vücudu yarılıyor. Bu nasıl bir eziyet
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
Yarın tetra 500 mg yazdırmayı deneyeceğim. Yazarlarsa alırım. Siz nasıl bu hobiyi böyle şeyler yaşadıktan sonra devam ettirebiliyorsunuz… şahsen ben bu balık iyileştiği veya hayatını kaybettiği an diğer balığımı ve tüm akvaryumları tüm malzemeleri elimden çıkaracağım. 😅 Rüyamda bile görüyorum kalbim dayanmıyor artık. Çam kozalağı görüntüsüne fobim oluştu. Balığı elime alınca karnının herhangi bir yerinden su fışkırdı bugün, inanamadım. Balığın karnı delik?? Psikolojim alt üst durumda. İnsanın nasıl hevesi kalır ki? Yine de balık yemden kesilmediği için ben de inatla iyileştirmek için elimden geleni yapacağım. Yem yiyorsa yaşamak istiyordur [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020232008451.jpg[/IMG]
Şu an epsom tuzuyla tuz banyosu yaptırıyorum. Belki bir faydası dokunur[EDIT]talegdesign,2023-10-26 20:09:05[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/271020230325181.jpg[/IMG]
Resmen vücudu yarılıyor. Bu nasıl bir eziyet
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020231252361.jpg[/IMG]
Bu görüntüye rağmen hala yemi çok iştahlı yiyor. İlaca ve su değişimlerine devam ediyorum. Çok sık nefes alıyor ve çok halsiz sürekli su yüzeyinde duruyor. Yemi sarımsak sulu verdim bugün belki bir faydası dokunur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020231252361.jpg[/IMG]
Bu görüntüye rağmen hala yemi çok iştahlı yiyor. İlaca ve su değişimlerine devam ediyorum. Çok sık nefes alıyor ve çok halsiz sürekli su yüzeyinde duruyor. Yemi sarımsak sulu verdim bugün belki bir faydası dokunur.
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/241020232028161.jpg[/IMG]
Kötüleşiyoruz 😔
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/241020232028161.jpg[/IMG]
Kötüleşiyoruz 😔
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/221020232209491.jpg[/IMG]
Yem yiyor, sabah akşam %50-%60 su değişimi yapıyorum. Durumu bir iyileşip bir kötüleşiyor. Şişkinlik artmış gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/221020232209491.jpg[/IMG]
Yem yiyor, sabah akşam %50-%60 su değişimi yapıyorum. Durumu bir iyileşip bir kötüleşiyor. Şişkinlik artmış gibi
Dropsy Olabilir Mi?
[QUOTE=GhostKoi]
Şu önerdiğiniz ve kullanmakta olduğunuz antibiyotiklerin adını koysanız ve nasıl temin ettiğinizi yazsanız da biz de öğrensek.[zzz][/QUOTE]
Aslında bilerek yazmadım eğer balığa kötü gelirse birileri de okuyup uygulamasın. Eğer balığım iyileştirse tüm süreci detaylıca anlatacağım tabii ki..
[QUOTE=GhostKoi]
Şu önerdiğiniz ve kullanmakta olduğunuz antibiyotiklerin adını koysanız ve nasıl temin ettiğinizi yazsanız da biz de öğrensek.[zzz][/QUOTE]
Aslında bilerek yazmadım eğer balığa kötü gelirse birileri de okuyup uygulamasın. Eğer balığım iyileştirse tüm süreci detaylıca anlatacağım tabii ki..
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/211020231051441.jpg[/IMG]
Güncel durum: balık karantina akvaryumunda ve tedavi uyguluyorum. Akvaryuma kum dekor vb koymadım, bir adet hava taşı bir de pipo filtre var. Akvaryum üstü açık yeterince oksijen alıyor. Dün gece ilk tedaviye kötü tepki verdi ve halsizleşti sürekli ters yattı vb ama geceye doğru hareketlendi. Sabah gayet hareketliydi yeme çok iştahlı ama şişliği artmış görünüyor. Bir süre antibiyotikle devam edip 4-5 gün daha yaşarsa 5. gün epsom tuzuna geçeceğiz. Sabah tropical super goldfish veriyorum akşam tropical super spirulina forte. Bu yemleri de ilaçta ıslatarak veriyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/211020231051441.jpg[/IMG]
Güncel durum: balık karantina akvaryumunda ve tedavi uyguluyorum. Akvaryuma kum dekor vb koymadım, bir adet hava taşı bir de pipo filtre var. Akvaryum üstü açık yeterince oksijen alıyor. Dün gece ilk tedaviye kötü tepki verdi ve halsizleşti sürekli ters yattı vb ama geceye doğru hareketlendi. Sabah gayet hareketliydi yeme çok iştahlı ama şişliği artmış görünüyor. Bir süre antibiyotikle devam edip 4-5 gün daha yaşarsa 5. gün epsom tuzuna geçeceğiz. Sabah tropical super goldfish veriyorum akşam tropical super spirulina forte. Bu yemleri de ilaçta ıslatarak veriyorum.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
