ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DtBalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2023 00:11
Son Ziyaret:
08 Haziran 2024 15:31
Toplam Mesaj:
48 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ilkehan zaman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Its okey.
SON 10 MESAJI
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
Böyle güzel bir akvaryuma şeffaf borulardan oluşmuş, ısıtıcısı dış flitrenin içinde, içerdeki estetiği bozmayacak güzel bir dış flitre lazım bence :) Oase BioMaster thermo 850 ya da 600. Isıtıcınızı görüyorum ama flitre kurulumu yapmadınız mı? Yapmadıysanız belki değerlendirmek istersiniz.
Akvaryumunuz beni oldukça heyecanlandırdı. Tasarım çok hoş. Belki Sağ tarafa farklı bir konsept, sola ayrı… krişi avantajınıza daha iyi çevirebilirsiniz.
Lütfen balıklar geldiğinde de paylaşmayı eksik etmeyin. Sevgiler
Böyle güzel bir akvaryuma şeffaf borulardan oluşmuş, ısıtıcısı dış flitrenin içinde, içerdeki estetiği bozmayacak güzel bir dış flitre lazım bence :) Oase BioMaster thermo 850 ya da 600. Isıtıcınızı görüyorum ama flitre kurulumu yapmadınız mı? Yapmadıysanız belki değerlendirmek istersiniz.
Akvaryumunuz beni oldukça heyecanlandırdı. Tasarım çok hoş. Belki Sağ tarafa farklı bir konsept, sola ayrı… krişi avantajınıza daha iyi çevirebilirsiniz.
Lütfen balıklar geldiğinde de paylaşmayı eksik etmeyin. Sevgiler
Aqua Blue Otomatik Yemleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301341.jpg[/IMG]
Ürün oldukça basit.
Dört programlı. Günde maksimum 4 kez yemleme yapabiliyorsunuz.
Saatin altındaki kareler programları oluyor. Çark düğmesine basılı tutunca ilk olarak saat ayarlanıyor.
Bir kere basınca programları ayarlamaya başlıyor.
İlk programın saatini girdikten sonra tekrar çarka basınca yukarı aşağı tuşlarıyla aletin kaç kere döneceği ayarlanıyor. Ne kadar çok tur atarsa o kadar çok yem atıyor haliyle.
Sonra tekrar çarka basınca diğer programın saatini ve kaç tur atacağını ayarlıyorsunuz. Bu işlemi iki kere daha yaptıktan sonra alet kurulmuş oluyor.
Programlarda değişiklik yapmak isterseniz aynı işlemi tekrarlıyorsunuz.
Eğer günde 1 yemleme yapmak isterseniz kutuyu boş bırakıyorsunuz. Yani tur sayısı girmiyorsunuz. Ayrıca yemleme haznesinin kapağındaki mandalı büyüterek ya da küçülterek yem atma miktarını ayarlıyorsunuz.
Yem haznesi cihazdan uzaklaştırılacak şekilde çekilerek çıkıyor ve doldurulabiliyor.
Ürün dijital açıdan kaliteli kusursuz hissettirdi. Lakin ana dijital kısımı çevreleyen siyah plastik adi petrol kokulu plastik. En azından oldukça sert, kolay kırılmaz. Yem haznesinde herhangi bir koku yok.
Kendinden sıkıştırmalı bir sistemle geliyor. Cama sıkıştırılabiliyor. Yok ben kapağa koycam bir yere sıkıştırmayacam derseniz kapağa takmak için çift taraflı bantla geliyor. Sıkıştırma aparatını söküp kapağa aleti sabitleyebilirsiniz.
Ürün 2 adet AA pille çalışıyor. Kutudan pil çıkmıyor.
Benim aldığım ürün vergisiyle 480 liraya geldi. Benim fiyatımda kargo dahil. Diğer ürünlerde kargo dahil olmadan 250/300 liralara satılıyor. Kargoyu ayrıca ödüyorsunuz.
Bundan emin değilim ama bence kargo dahil olmayan ürün alın. Ürünün vergisi daha düşük çıkabilir. Kargoyu da ayrıca ödersiniz.
Son olarak bu üründe marka peşinde koşmaya gerek yok. En fazla 1 ay evden uzaklaşırsınız ve bu ürün işinizi görür. Türkiyedeki benzer dijital cihazlara aciliyetten para vermektense çinden getirtin. Hazırda dursun köşede. Basit analog cihazlara bile 500 liranın üstünde fiyatlar vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
Herkese mutlu günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231311511.jpg[/IMG]
—açma kaptma tuşunun altındaki manuel tuşu oluyor. Bir kere basınca cihaz bir tam tutuyor. Ne kadar düşeceğini test etmek kontrol etmek için faydalı. Böylelikle kapak açıklığının ne kadar olması gerektiği rahatlıkla hazırlanabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301341.jpg[/IMG]
Ürün oldukça basit.
Dört programlı. Günde maksimum 4 kez yemleme yapabiliyorsunuz.
Saatin altındaki kareler programları oluyor. Çark düğmesine basılı tutunca ilk olarak saat ayarlanıyor.
Bir kere basınca programları ayarlamaya başlıyor.
İlk programın saatini girdikten sonra tekrar çarka basınca yukarı aşağı tuşlarıyla aletin kaç kere döneceği ayarlanıyor. Ne kadar çok tur atarsa o kadar çok yem atıyor haliyle.
Sonra tekrar çarka basınca diğer programın saatini ve kaç tur atacağını ayarlıyorsunuz. Bu işlemi iki kere daha yaptıktan sonra alet kurulmuş oluyor.
Programlarda değişiklik yapmak isterseniz aynı işlemi tekrarlıyorsunuz.
Eğer günde 1 yemleme yapmak isterseniz kutuyu boş bırakıyorsunuz. Yani tur sayısı girmiyorsunuz. Ayrıca yemleme haznesinin kapağındaki mandalı büyüterek ya da küçülterek yem atma miktarını ayarlıyorsunuz.
Yem haznesi cihazdan uzaklaştırılacak şekilde çekilerek çıkıyor ve doldurulabiliyor.
Ürün dijital açıdan kaliteli kusursuz hissettirdi. Lakin ana dijital kısımı çevreleyen siyah plastik adi petrol kokulu plastik. En azından oldukça sert, kolay kırılmaz. Yem haznesinde herhangi bir koku yok.
Kendinden sıkıştırmalı bir sistemle geliyor. Cama sıkıştırılabiliyor. Yok ben kapağa koycam bir yere sıkıştırmayacam derseniz kapağa takmak için çift taraflı bantla geliyor. Sıkıştırma aparatını söküp kapağa aleti sabitleyebilirsiniz.
Ürün 2 adet AA pille çalışıyor. Kutudan pil çıkmıyor.
Benim aldığım ürün vergisiyle 480 liraya geldi. Benim fiyatımda kargo dahil. Diğer ürünlerde kargo dahil olmadan 250/300 liralara satılıyor. Kargoyu ayrıca ödüyorsunuz.
Bundan emin değilim ama bence kargo dahil olmayan ürün alın. Ürünün vergisi daha düşük çıkabilir. Kargoyu da ayrıca ödersiniz.
Son olarak bu üründe marka peşinde koşmaya gerek yok. En fazla 1 ay evden uzaklaşırsınız ve bu ürün işinizi görür. Türkiyedeki benzer dijital cihazlara aciliyetten para vermektense çinden getirtin. Hazırda dursun köşede. Basit analog cihazlara bile 500 liranın üstünde fiyatlar vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
Herkese mutlu günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231311511.jpg[/IMG]
—açma kaptma tuşunun altındaki manuel tuşu oluyor. Bir kere basınca cihaz bir tam tutuyor. Ne kadar düşeceğini test etmek kontrol etmek için faydalı. Böylelikle kapak açıklığının ne kadar olması gerektiği rahatlıkla hazırlanabilir.
Aqua Blue Otomatik Yemleme
Güncelleme1:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/151120232346081.jpg[/IMG]
Ürün gümrükten geçti.
Güncelleme1:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/151120232346081.jpg[/IMG]
Ürün gümrükten geçti.
Neon Tetra Sorunu
[QUOTE=54muga]Sadece kuyruklarında var vücutlarında benek yok sanki kuyruk erimesinin ilk aşaması gibi eve gidince eklerim foto çekebilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204548/310320180024031.jpg[/IMG]
Fotoğrafta göründüğü gibi kuyrukta beyazlıklar var ama vücutları temiz neden olabilir acaba [/QUOTE]
Merhaba! Bu konununun akınetini merak ettip. Fotoğraftan teşhis koyan olmamış hala. Konu eski de olsa foruma girerseniz haber verebilir misiniz? Ya da bu yazıyı gören birileri bu balığa me olmuş? Teşekkürler.
[QUOTE=54muga]Sadece kuyruklarında var vücutlarında benek yok sanki kuyruk erimesinin ilk aşaması gibi eve gidince eklerim foto çekebilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204548/310320180024031.jpg[/IMG]
Fotoğrafta göründüğü gibi kuyrukta beyazlıklar var ama vücutları temiz neden olabilir acaba [/QUOTE]
Merhaba! Bu konununun akınetini merak ettip. Fotoğraftan teşhis koyan olmamış hala. Konu eski de olsa foruma girerseniz haber verebilir misiniz? Ya da bu yazıyı gören birileri bu balığa me olmuş? Teşekkürler.
Adi Salyangoz Nasıl Giderebilirim ?
Katil salyangoz bunları hortumuyla hüpletir kokteyl niyetine. Doğal çözüm.
[QUOTE=vanetic]Merhaba, katil salyangozların karideslere zararı var mıdır?[/QUOTE]
Benimkiler arasında yakınlaşma dahi olmadı. Problem çıkmaz diye düşünüyorum.
Katil salyangoz bunları hortumuyla hüpletir kokteyl niyetine. Doğal çözüm.
[QUOTE=vanetic]Merhaba, katil salyangozların karideslere zararı var mıdır?[/QUOTE]
Benimkiler arasında yakınlaşma dahi olmadı. Problem çıkmaz diye düşünüyorum.
Beyaz Benek Hastalığı Yeni Başladım Hobiye
Merhaba, ben de kendimce kendi balıklarımı tedavi etmeye çalışıyorum. Benim de karantina tankım yok. Kendimce bir şeyler deniyorum. Fikir olur belki size. Doğrusunu yanlışını bilmiyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_hastalanmis_olabilir_mi_k995027.asp[/URL]
İsterseniz bir bakın. İmkanlar dahilinde banyo sanırım en uygun gibi.
Merhaba, ben de kendimce kendi balıklarımı tedavi etmeye çalışıyorum. Benim de karantina tankım yok. Kendimce bir şeyler deniyorum. Fikir olur belki size. Doğrusunu yanlışını bilmiyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_hastalanmis_olabilir_mi_k995027.asp[/URL]
İsterseniz bir bakın. İmkanlar dahilinde banyo sanırım en uygun gibi.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
[QUOTE=Tustwis]
Neon tetralarınızda neon hastalığı var. Transgenetiğinizde iç parazit belirtileri var ama net bir şey söyleyemem.[/QUOTE]
Transgenetiği kaybettik. Çok üzücü oldu 2. Haftadan balık kaybı. Neon hastalığı nedir bir araştırayım.
Yeni bir günden herkese merhaba. Fotoğraflarla gelişmeleri aktaracağım. Balıklarım için hızla harekete geçmek istedim. Sonları sarı transgenetik tetra gibi olsun istemedim.
İlk olarak fotoğraflarımla beraber akvaryumcuma gittim. Çok korkulacak bir şey olmadığını kuyruğu lekeli balıklarıma metilen mavisi bayosu yaptırmamı önerdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231738161.jpg[/IMG]
[B]Solda gördüğünüz şişede 6 damla olmak üzere metilen mavisi var. Sağda gördüğünüz şişe ise akvaryuma aktarmadan önce balık kepçesini ve balıkları tabiri caizse duruladığım bölge.
Balıkları yakalamak gerçekten zor oldu. Özellikle kırmızı burun ve karideslerden birer tane malesef yakalayamadım. Dekorları da oynatamıyorum. Çıkmalarını bekleyeceğim.
Balıkları tekrar yakalamakta zorluk çekmemek için kendimce yavruluk tarzı bir şey yaptım. Bıçağı ısıtarak başka bir şişeyi deldim. Ardından çiçeyi durulayıp kuruladım. Bu ne kadar sağlıklı olur plastik artığı kalmış mıdır sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum.[/B]
[K]Eğer sakıncası yoksa tüm balıkları 2 aralıkla gün arayla metilen mavisiyle 5 dakika olmak kaydıyla 2 kez bayo yaptırıp ardından sadece hastalığı olan 2/3 balıkla işlemlere devam etmek istiyorum. [/K]
Bu konuda tecrübesizim. Yorum ve düşüncelerinizi ya da doğru yolda olduğumu ya da düzeltilebilecek şeyleri belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231743211.jpg[/IMG]
[QUOTE=Tustwis]
Neon tetralarınızda neon hastalığı var. Transgenetiğinizde iç parazit belirtileri var ama net bir şey söyleyemem.[/QUOTE]
Transgenetiği kaybettik. Çok üzücü oldu 2. Haftadan balık kaybı. Neon hastalığı nedir bir araştırayım.
Yeni bir günden herkese merhaba. Fotoğraflarla gelişmeleri aktaracağım. Balıklarım için hızla harekete geçmek istedim. Sonları sarı transgenetik tetra gibi olsun istemedim.
İlk olarak fotoğraflarımla beraber akvaryumcuma gittim. Çok korkulacak bir şey olmadığını kuyruğu lekeli balıklarıma metilen mavisi bayosu yaptırmamı önerdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231738161.jpg[/IMG]
[B]Solda gördüğünüz şişede 6 damla olmak üzere metilen mavisi var. Sağda gördüğünüz şişe ise akvaryuma aktarmadan önce balık kepçesini ve balıkları tabiri caizse duruladığım bölge.
Balıkları yakalamak gerçekten zor oldu. Özellikle kırmızı burun ve karideslerden birer tane malesef yakalayamadım. Dekorları da oynatamıyorum. Çıkmalarını bekleyeceğim.
Balıkları tekrar yakalamakta zorluk çekmemek için kendimce yavruluk tarzı bir şey yaptım. Bıçağı ısıtarak başka bir şişeyi deldim. Ardından çiçeyi durulayıp kuruladım. Bu ne kadar sağlıklı olur plastik artığı kalmış mıdır sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum.[/B]
[K]Eğer sakıncası yoksa tüm balıkları 2 aralıkla gün arayla metilen mavisiyle 5 dakika olmak kaydıyla 2 kez bayo yaptırıp ardından sadece hastalığı olan 2/3 balıkla işlemlere devam etmek istiyorum. [/K]
Bu konuda tecrübesizim. Yorum ve düşüncelerinizi ya da doğru yolda olduğumu ya da düzeltilebilecek şeyleri belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231743211.jpg[/IMG]
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
Evet okudum ama sarı balıkta benek olmamasına rağmen ilk yorgun düşenin o olması kafamı karıştırdı.
Evet okudum ama sarı balıkta benek olmamasına rağmen ilk yorgun düşenin o olması kafamı karıştırdı.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba sadece konu başlığını anlayabilmek için konuya girdim. Yazım hatasını düzeltmenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. Fotoğrafı telefondan çekip atarken dokunmatik klavyenin azizliğine uğramışım
Evet sanırım hastalandılar. Akvaryumum içinde metilen mavisi yerine spotex beyaz benek veya dış parazit ilacı kullanmalı mıyım? Talimatlara uygun olarak. Doğru teşhis ve tedavi bu mudur? Sarı tetrada benek görememiş olmama rağmen yorgun düşmesi acaba başka bir şey mi var diye şüpheye düşürdü.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba sadece konu başlığını anlayabilmek için konuya girdim. Yazım hatasını düzeltmenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. Fotoğrafı telefondan çekip atarken dokunmatik klavyenin azizliğine uğramışım
Evet sanırım hastalandılar. Akvaryumum içinde metilen mavisi yerine spotex beyaz benek veya dış parazit ilacı kullanmalı mıyım? Talimatlara uygun olarak. Doğru teşhis ve tedavi bu mudur? Sarı tetrada benek görememiş olmama rağmen yorgun düşmesi acaba başka bir şey mi var diye şüpheye düşürdü.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80/90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: sunsun iç flitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir. Akvaryum 2 haftalık. 1 kez su değişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121401.jpg[/IMG]
Bu balığımda bitkin düşünce bardağa ayırdım. Pipetle yüzeyine üfleyip dalgalandırıyorum. Yerde yatıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232123511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124131.jpg[/IMG]
Sarı tetrama ışık altında da baktım ama benek yok ama birkaç balığımda benekler var. Sarı tetra bitkinken diğer tetralarsa hareketli. [EDIT]DtBalik,2023-11-11 21:39:10[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80/90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: sunsun iç flitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir. Akvaryum 2 haftalık. 1 kez su değişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121401.jpg[/IMG]
Bu balığımda bitkin düşünce bardağa ayırdım. Pipetle yüzeyine üfleyip dalgalandırıyorum. Yerde yatıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232123511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124131.jpg[/IMG]
Sarı tetrama ışık altında da baktım ama benek yok ama birkaç balığımda benekler var. Sarı tetra bitkinken diğer tetralarsa hareketli. [EDIT]DtBalik,2023-11-11 21:39:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
