ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mertgonul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Şubat 2024 19:00
Son Ziyaret:
23 Nisan 2024 01:33
Toplam Mesaj:
15 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Gönül
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Gönül
SON 10 MESAJI
Lepistes İçin Isıtıcı
[QUOTE=Enes7887]Smart marka ısıtıcıları tavsiye ederim [/QUOTE]
Smart marka 400tl, kavolet marka 100tl ne kadar fark olabilir ki.
[QUOTE=Enes7887]Smart marka ısıtıcıları tavsiye ederim [/QUOTE]
Smart marka 400tl, kavolet marka 100tl ne kadar fark olabilir ki.
Lepistes İçin Isıtıcı
Ne önerirsiniz 45lt akvaryum.
Ne önerirsiniz 45lt akvaryum.
Yeni Lepistes Balığı Aldım Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Ehtiyar]Haydi bismillah bakalım.
Tekrar merhabaa, bir üç yada dört milimlik kum alırsınız taban alanınızı hesaplayıp en az dört santim olacak şekilde alın. Dere kumu da olur hatta güzel olur. Kum su ve filtre ile kurun tankı filtrede çalışmaya başlasın bitkileri bir hafta sonra eklerseniz iyi olur bence, eledoa (tilki kuyruğu),lepistes otu sesliflora güzel durabilir anubias java fernde ekleyebilirsiniz isterseniz , rizomlu bunlar kuma gömülmez ama,ışığınız var tahminimce en az iki üç hafta böyle boş bitkili çalışsın arada çok çok az yemleme yapın sonra balıkları ekleyebilirsiniz.
Az tutun sayıyı bir erkek üç dişi bence iyidir altı ay sonra naapcam bu balıkları diyeceksiniz çünkü
Benim diyebileceklerim bu kadar, en doğrusu forumda yeni tank kurulumu ve azot döngüsü başlığında. Keyifli hobiler dilerim yolunuz açık olsun.
Isıtıcıyı unutuyordum az kalsın bitkilerle beraber ısıtıcıyıda açın yirmibeş derece uygun olacaktır ve dahi su değişimlerini ihmal etmeyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun bu filtre ısıtıcı için iyi markalar hangileridir?
[QUOTE=Ehtiyar]Haydi bismillah bakalım.
Tekrar merhabaa, bir üç yada dört milimlik kum alırsınız taban alanınızı hesaplayıp en az dört santim olacak şekilde alın. Dere kumu da olur hatta güzel olur. Kum su ve filtre ile kurun tankı filtrede çalışmaya başlasın bitkileri bir hafta sonra eklerseniz iyi olur bence, eledoa (tilki kuyruğu),lepistes otu sesliflora güzel durabilir anubias java fernde ekleyebilirsiniz isterseniz , rizomlu bunlar kuma gömülmez ama,ışığınız var tahminimce en az iki üç hafta böyle boş bitkili çalışsın arada çok çok az yemleme yapın sonra balıkları ekleyebilirsiniz.
Az tutun sayıyı bir erkek üç dişi bence iyidir altı ay sonra naapcam bu balıkları diyeceksiniz çünkü
Benim diyebileceklerim bu kadar, en doğrusu forumda yeni tank kurulumu ve azot döngüsü başlığında. Keyifli hobiler dilerim yolunuz açık olsun.
Isıtıcıyı unutuyordum az kalsın bitkilerle beraber ısıtıcıyıda açın yirmibeş derece uygun olacaktır ve dahi su değişimlerini ihmal etmeyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun bu filtre ısıtıcı için iyi markalar hangileridir?
Yeni Lepistes Balığı Aldım Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Deniz_İ]. Filtre alırsan haftada 1 %30 ila 40 filtresiz olduğu için 3 günde 1 % 30 ila 40 yetecektir bakteriyel denge sağlanması için akvaryuma temiz sünger koyun ve ona hiç karışmayın ki yararlı bakteriler çoğalsın [/QUOTE]
Merhabalar tekrardan herkesin önerilerini dikkate alarak balıklara daha fazla acı çektirmemek için balıkları ve akvaryumu geri verdim. Şimdi ise 45lt lik bir akvaryum satın aldım. yaklaşık 2-3 hafta içerisinde motor filtre bitki vs. satın alacağım ve en son balıklarımı satın alacağım. Son olarak ne almam gerektiğini bana yazabilir misiniz? 45 litre de ne kadar balık bakabilirim (lepistes) , erkek dişi oranı ne olmalı? gelecekte yavrular için ne gibi ihtiyaçlarım olur? yavruları nereye verebilirim?[EDIT]Mertgonul,2024-02-04 14:28:35[/EDIT]
[QUOTE=Deniz_İ]. Filtre alırsan haftada 1 %30 ila 40 filtresiz olduğu için 3 günde 1 % 30 ila 40 yetecektir bakteriyel denge sağlanması için akvaryuma temiz sünger koyun ve ona hiç karışmayın ki yararlı bakteriler çoğalsın [/QUOTE]
Merhabalar tekrardan herkesin önerilerini dikkate alarak balıklara daha fazla acı çektirmemek için balıkları ve akvaryumu geri verdim. Şimdi ise 45lt lik bir akvaryum satın aldım. yaklaşık 2-3 hafta içerisinde motor filtre bitki vs. satın alacağım ve en son balıklarımı satın alacağım. Son olarak ne almam gerektiğini bana yazabilir misiniz? 45 litre de ne kadar balık bakabilirim (lepistes) , erkek dişi oranı ne olmalı? gelecekte yavrular için ne gibi ihtiyaçlarım olur? yavruları nereye verebilirim?[EDIT]Mertgonul,2024-02-04 14:28:35[/EDIT]
Erkek Lepistes Birbirini Kovalıyor
[QUOTE=Kaan hobici]İkiside erkek olduğu ve dişi olmadığı için kovalıyor.
Acilen erkeğin birini petshopa verip en az 2 dişi alınız. Yoksa baskın erkek Diğer erkeği yorup öldürebilir.[:)][/QUOTE]
Yarın götürüp vereceğim şimdi ayırayım mı sizce ben bile rahatsız oluyorum yaptığından.
[QUOTE=Kaan hobici]İkiside erkek olduğu ve dişi olmadığı için kovalıyor.
Acilen erkeğin birini petshopa verip en az 2 dişi alınız. Yoksa baskın erkek Diğer erkeği yorup öldürebilir.[:)][/QUOTE]
Yarın götürüp vereceğim şimdi ayırayım mı sizce ben bile rahatsız oluyorum yaptığından.
Erkek Lepistes Birbirini Kovalıyor
Biri diğerini tam 12 saattir hiç aralıksız ful odak kovalıyor, 2 saniye bile durmadı, kafası sanki ona yapışıkmış gibi dibinden ayrılmıyor. Bir sorun mu var acaba hiçbir şekilde ayrılmıyor çünkü.
akvaryumda sadece 2 erkek lepistes var[EDIT]Mertgonul,2024-02-03 19:40:33[/EDIT]
Biri diğerini tam 12 saattir hiç aralıksız ful odak kovalıyor, 2 saniye bile durmadı, kafası sanki ona yapışıkmış gibi dibinden ayrılmıyor. Bir sorun mu var acaba hiçbir şekilde ayrılmıyor çünkü.
akvaryumda sadece 2 erkek lepistes var[EDIT]Mertgonul,2024-02-03 19:40:33[/EDIT]
Yeni Lepistes Balığı Aldım Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Deniz_İ] ısıtıcı daha önemli filtre yerine sık sık su değişimi yapın (dinlendirlmiş şu ile )[/QUOTE]
sıklık derecesi ne olmalı
[QUOTE=Deniz_İ] ısıtıcı daha önemli filtre yerine sık sık su değişimi yapın (dinlendirlmiş şu ile )[/QUOTE]
sıklık derecesi ne olmalı
Yeni Lepistes Balığı Aldım Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Deniz_İ]. Gerekli değil ama daha iyi olur [/QUOTE][QUOTE=Deniz_İ]. Gerekli değil ama daha iyi olur [/QUOTE]
yarın bir şeyler satın almaya gideceğim. Öncelikli olarak filtremi almalıyım ısıtıcımı
[QUOTE=Deniz_İ]. Gerekli değil ama daha iyi olur [/QUOTE][QUOTE=Deniz_İ]. Gerekli değil ama daha iyi olur [/QUOTE]
yarın bir şeyler satın almaya gideceğim. Öncelikli olarak filtremi almalıyım ısıtıcımı
Yeni Lepistes Balığı Aldım Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Deniz_İ]Evet ikisi de erkek kısa süre için birşey olmaz ama suyun 20 c⁰ nin altına düşmesin bide ben genelde lepisteslere 2 erkeğe 4 dişi yaparım öyle daha sağlıklı olurlar eğer kum alıp bitkilendirirseniz daha iyi olur yavru alabilirsiniz eğer yapamıyorsanız kırtasiyelerde rafya var onlardan koyarsınız baya çoğalırlar[/QUOTE]
dişi eklemek gereklimi
[QUOTE=Deniz_İ]Evet ikisi de erkek kısa süre için birşey olmaz ama suyun 20 c⁰ nin altına düşmesin bide ben genelde lepisteslere 2 erkeğe 4 dişi yaparım öyle daha sağlıklı olurlar eğer kum alıp bitkilendirirseniz daha iyi olur yavru alabilirsiniz eğer yapamıyorsanız kırtasiyelerde rafya var onlardan koyarsınız baya çoğalırlar[/QUOTE]
dişi eklemek gereklimi
Yeni Lepistes Balığı Aldım Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, Mert bey olay şu: önce balıklarımızın ihtiyaçlarını tespit edip, karşılayıp, yaşayacakları bir ortam hazırlayıp sonra balıklarımızı ailemize dahil etmeliyiz. En azından ben böyle düşünüp, davranıyorum. Bir hafta boyunca ağzı var dili yok lepisteslerinizi ölsek mi işkenceye devam mı ikilemiyle başbaşa.....vs...
Ben dahil hiç kimse herşeyi doğru bilerek ve yaparak başlamadı amma uyarılara ve yol göstermelere kızarak bir sonuca varamayız.Tedavi için iki dereceyi iki gunde az az yükselttiğimiz lepistese bir hafta sonra ısıtıcı diyorsunuz. Yeni bebeğe aybaşında bez alırız gibi, kolay gelsin nasıl olacaksa.[/QUOTE]
yol gösterme niyetiyle yazılan şeyler değillerdi benim bildiğimi belirttiğim şeyleri tekrar yazmaktan başka bir şey yapılmamıştı tepki gösterdiğim yorumda. Öncelikle teşekkür ederim tavsiyeleriniz için fakat oda sıcaklığı zaten 23-24 derece, bu sıcaklık balıklar için uygun değil mi?
[QUOTE=Deniz_İ]. İkisi de erkek ilk koyduğunuzda balıklar ilk geldiğinde biraz stresli olur ondan hareketlidirler ve sıcak bir yere koysanız iyi olur isterseniz ansiklopedi kısmından canlı doğran kısmına basıp lepistesler hakkında bilgi alabilirsiniz min akvaryum boyu , sıcaklık vb. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242369/020220242105341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242369/020220242105351.jpg[/IMG][EDIT]Mertgonul,2024-02-02 21:06:34[/EDIT]
[QUOTE=Deniz_İ]. İkisi de erkek ilk koyduğunuzda balıklar ilk geldiğinde biraz stresli olur ondan hareketlidirler ve sıcak bir yere koysanız iyi olur isterseniz ansiklopedi kısmından canlı doğran kısmına basıp lepistesler hakkında bilgi alabilirsiniz min akvaryum boyu , sıcaklık vb. [/QUOTE]
fotoğraflarını çekebildim ikisi de erkek mi? bir sorun olmaz değil mi yaşayabilirler.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, Mert bey olay şu: önce balıklarımızın ihtiyaçlarını tespit edip, karşılayıp, yaşayacakları bir ortam hazırlayıp sonra balıklarımızı ailemize dahil etmeliyiz. En azından ben böyle düşünüp, davranıyorum. Bir hafta boyunca ağzı var dili yok lepisteslerinizi ölsek mi işkenceye devam mı ikilemiyle başbaşa.....vs...
Ben dahil hiç kimse herşeyi doğru bilerek ve yaparak başlamadı amma uyarılara ve yol göstermelere kızarak bir sonuca varamayız.Tedavi için iki dereceyi iki gunde az az yükselttiğimiz lepistese bir hafta sonra ısıtıcı diyorsunuz. Yeni bebeğe aybaşında bez alırız gibi, kolay gelsin nasıl olacaksa.[/QUOTE]
yol gösterme niyetiyle yazılan şeyler değillerdi benim bildiğimi belirttiğim şeyleri tekrar yazmaktan başka bir şey yapılmamıştı tepki gösterdiğim yorumda. Öncelikle teşekkür ederim tavsiyeleriniz için fakat oda sıcaklığı zaten 23-24 derece, bu sıcaklık balıklar için uygun değil mi?
[QUOTE=Deniz_İ]. İkisi de erkek ilk koyduğunuzda balıklar ilk geldiğinde biraz stresli olur ondan hareketlidirler ve sıcak bir yere koysanız iyi olur isterseniz ansiklopedi kısmından canlı doğran kısmına basıp lepistesler hakkında bilgi alabilirsiniz min akvaryum boyu , sıcaklık vb. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242369/020220242105341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242369/020220242105351.jpg[/IMG][EDIT]Mertgonul,2024-02-02 21:06:34[/EDIT]
[QUOTE=Deniz_İ]. İkisi de erkek ilk koyduğunuzda balıklar ilk geldiğinde biraz stresli olur ondan hareketlidirler ve sıcak bir yere koysanız iyi olur isterseniz ansiklopedi kısmından canlı doğran kısmına basıp lepistesler hakkında bilgi alabilirsiniz min akvaryum boyu , sıcaklık vb. [/QUOTE]
fotoğraflarını çekebildim ikisi de erkek mi? bir sorun olmaz değil mi yaşayabilirler.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
