ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Smewlack
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mart 2024 00:29
Son Ziyaret:
02 Aralık 2024 00:51
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren Aytekin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eren Aytekin
SON 9 MESAJI
Hangi Filtreyi Seçmeliyim
55x45x45 ölçülerinde (111 litre) bir akvaryum kurmak istiyorum ama hangi filtreyi seçeceğimi bilemiyorum. Yatak odamda olacağı için ses sorunu olsun istemiyorum. Şelale filtre tercihim ama çok fazla marka var kararsız kaldım önerilere açığım. [:?][EDIT]Smewlack,2024-10-27 13:30:22[/EDIT]
55x45x45 ölçülerinde (111 litre) bir akvaryum kurmak istiyorum ama hangi filtreyi seçeceğimi bilemiyorum. Yatak odamda olacağı için ses sorunu olsun istemiyorum. Şelale filtre tercihim ama çok fazla marka var kararsız kaldım önerilere açığım. [:?][EDIT]Smewlack,2024-10-27 13:30:22[/EDIT]
Hangi Işığı Seçmeliyim?
50x40x40 bir akvaryum alacağım ama ışık seçimi nasıl olmalı hiç bilgim yok. Birkaç ürün inceledim ama kaç w kaç lümen işimi görür bilmiyorum[:?]. Akvaryumda beslemek istediğim bitkiler orta seviye ışık istiyor diye biliyorum ama kaç w/lümen çok, kaç w/lümen az onu da bilmiyorum. İncelediğim ürünler:
-OrionLed Nano Plant Plus Akvaryum Led Aydınlatma (HighTech Seri) 26 w 3200 lümen
-OrionLed Nano M-2 Akvaryum Led Aydınlatma 7 w 700 lümen /18 adet 6500 kelvin beyaz 6 adet fullspectrum grow led
bu 2 ürün tarzı ışıklar hoşuma gidiyor ama hangisini tercih etmeliyim ya da önerebileceğiniz daha iyi aydınlatmalar mevcut mu?[:?] Balık olarak da Channa andrao beslemeyi düşünüyorum
50x40x40 bir akvaryum alacağım ama ışık seçimi nasıl olmalı hiç bilgim yok. Birkaç ürün inceledim ama kaç w kaç lümen işimi görür bilmiyorum[:?]. Akvaryumda beslemek istediğim bitkiler orta seviye ışık istiyor diye biliyorum ama kaç w/lümen çok, kaç w/lümen az onu da bilmiyorum. İncelediğim ürünler:
-OrionLed Nano Plant Plus Akvaryum Led Aydınlatma (HighTech Seri) 26 w 3200 lümen
-OrionLed Nano M-2 Akvaryum Led Aydınlatma 7 w 700 lümen /18 adet 6500 kelvin beyaz 6 adet fullspectrum grow led
bu 2 ürün tarzı ışıklar hoşuma gidiyor ama hangisini tercih etmeliyim ya da önerebileceğiniz daha iyi aydınlatmalar mevcut mu?[:?] Balık olarak da Channa andrao beslemeyi düşünüyorum
Tekrar Beta Üretmeyi Deniyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038371.jpg[/IMG]
Başarısız bir deneme sonrasında tekrar denemek için yola koyuldum. Aradan 1 ay kadar bir zaman geçti, balıklarımı güzelce besledim mutlu olmalarını sağladım. Dişi betamın tüpü tekrardan görünmeye başladı. Ben de ufak bir üretim akvaryumu kurdum, 20x20x20 ölçülerinde olan akvaryumun yarısından fazlası dolu. Su 30 derece, catappa yaprağı mevcut. Su dişinin akvaryumundan (40x40x40 - 60 litre). Erkeğin alışması için akvaryuma aldım ve yarın sabah yuva yapmamış olursa strafor koyacağım destek için. Birbirlerini net bir şekilde görebiliyorlar, ara sıra erkek cama vuruyor bu iyiye işaret diye düşünüyorum. Umarım bu sefer başarılı olurum, süreci buradan paylaşacağım siz de benimle bilgilerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/270320242038371.jpg[/IMG]
Başarısız bir deneme sonrasında tekrar denemek için yola koyuldum. Aradan 1 ay kadar bir zaman geçti, balıklarımı güzelce besledim mutlu olmalarını sağladım. Dişi betamın tüpü tekrardan görünmeye başladı. Ben de ufak bir üretim akvaryumu kurdum, 20x20x20 ölçülerinde olan akvaryumun yarısından fazlası dolu. Su 30 derece, catappa yaprağı mevcut. Su dişinin akvaryumundan (40x40x40 - 60 litre). Erkeğin alışması için akvaryuma aldım ve yarın sabah yuva yapmamış olursa strafor koyacağım destek için. Birbirlerini net bir şekilde görebiliyorlar, ara sıra erkek cama vuruyor bu iyiye işaret diye düşünüyorum. Umarım bu sefer başarılı olurum, süreci buradan paylaşacağım siz de benimle bilgilerinizi ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. [:D]
Tetra Isıtıcı Mı Eheim Isıtıcı Mı?
35x35x35 ölçülerinde güzel bir beta akvaryumu kurmak istiyorum ama ısıtıcıya bir türlü karar vermemedim. Tetra ht100w almayı planlıyordum ama eheim'in ısıtıcılarını görene kadar. Çok çeşitli ısıtıcıları var, fiyatları çok değişiyor ama tetra'dan şaşmasam mı diye düşünüyorum. Bu konuda bilgili olanlara sesleniyorum hangi ısıtıcı sizce daha iyidir ömürlük bir şey almak istiyorum, teşekkürler.
35x35x35 ölçülerinde güzel bir beta akvaryumu kurmak istiyorum ama ısıtıcıya bir türlü karar vermemedim. Tetra ht100w almayı planlıyordum ama eheim'in ısıtıcılarını görene kadar. Çok çeşitli ısıtıcıları var, fiyatları çok değişiyor ama tetra'dan şaşmasam mı diye düşünüyorum. Bu konuda bilgili olanlara sesleniyorum hangi ısıtıcı sizce daha iyidir ömürlük bir şey almak istiyorum, teşekkürler.
Channa Andrao 100lt
Galaxsy koi beta çok güzel balık, hemen size bir tane çözelim Aytaç Bey [:3]
Galaxsy koi beta çok güzel balık, hemen size bir tane çözelim Aytaç Bey [:3]
Başarısız Beta Üretimi Sonrası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013531.jpg[/IMG]
Merhabalar, geçen hafta fotoğraflarda gördüğünüz 2 betayı üretmeyi denemiştim ama ne yazık ki başarısız oldum. Sağ olsunlar yorum yazarak çok yardımcı olanlar oldu. Şimdi sizlere yeni sorularım var, fotoğrafta gördüğünüz dişi biraz yıprandı kuyruğunda hafif yırtıklar var. Erkek çok sağlıklı görünüyor hatta kendi akvaryumuna aldığımda orada kendi kendine yuva yapmaya devam etti bu normal mi bilmiyorum ama koyduğum catappa yaprağına yuva yapıyor. Bu dişiyi nasıl beslemem ne ile beslemem gerekli? Elimde granül beta yemi, kurutulmuş tubifex ve kurutulmuş artemia var bunlar işe yarar mı? Yumurta tüpü net görünmüyor hatta alt yüzgecinin bir parçası mı yoksa yumurta tüpü mü anlayamıyorum. Ne zamana tekrar birleşmek için hazır olurlar? Şimdiden çok teşekkürler.[:?][EDIT]Smewlack,2024-03-17 20:14:07[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/170320242013531.jpg[/IMG]
Merhabalar, geçen hafta fotoğraflarda gördüğünüz 2 betayı üretmeyi denemiştim ama ne yazık ki başarısız oldum. Sağ olsunlar yorum yazarak çok yardımcı olanlar oldu. Şimdi sizlere yeni sorularım var, fotoğrafta gördüğünüz dişi biraz yıprandı kuyruğunda hafif yırtıklar var. Erkek çok sağlıklı görünüyor hatta kendi akvaryumuna aldığımda orada kendi kendine yuva yapmaya devam etti bu normal mi bilmiyorum ama koyduğum catappa yaprağına yuva yapıyor. Bu dişiyi nasıl beslemem ne ile beslemem gerekli? Elimde granül beta yemi, kurutulmuş tubifex ve kurutulmuş artemia var bunlar işe yarar mı? Yumurta tüpü net görünmüyor hatta alt yüzgecinin bir parçası mı yoksa yumurta tüpü mü anlayamıyorum. Ne zamana tekrar birleşmek için hazır olurlar? Şimdiden çok teşekkürler.[:?][EDIT]Smewlack,2024-03-17 20:14:07[/EDIT]
Beta Üretim Denemesi
[QUOTE=Neothauma ]Ben disiyi pek hazir gormedim. Evet, tupcuk disarida, ureme doneminde fakat kondusyonu yeterli olmadigi icin karninda yumurta olmayabilir. Bu yuzden ne kadar sarilirlarsa sarilsinlar yumurta gormemeniz normal. Disinin karni sisene kadar iyi besleyin. Betadan yumurta almak cok zor degil. Elinizde uygun hazir bir cift varsa 1-2 gun icinde ciftlesmeleri ve yumurtalari gorursunuz. Yumurtalar yuvada soyle gorunuyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/080120210824391.jpg[/IMG]
Yavrular cikinca da yuvada bu sekilde gorunuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/090120211109521.jpg[/IMG]
Daha detayli ve kapsamli bilgi icin, uretim konuma goz atabilirsiniz:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bettarmy_bir_beta_uretimi_girisimi_k966877.asp[/URL][/QUOTE]
Üretim konunuzu okudum ve gerçekten hayran kaldım keşke başlamadan önce okusaydım gerçekten ellerinize sağlık. Şuan dişi ve erkeği ayırdım dişi çok hırpalanmıştı, biraz bekleyeceğim yavru göremezsem betalarım hazır olduğunda sizin yönteminizi uygulayacağım çok teşekkürler.
[QUOTE=Neothauma ]Ben disiyi pek hazir gormedim. Evet, tupcuk disarida, ureme doneminde fakat kondusyonu yeterli olmadigi icin karninda yumurta olmayabilir. Bu yuzden ne kadar sarilirlarsa sarilsinlar yumurta gormemeniz normal. Disinin karni sisene kadar iyi besleyin. Betadan yumurta almak cok zor degil. Elinizde uygun hazir bir cift varsa 1-2 gun icinde ciftlesmeleri ve yumurtalari gorursunuz. Yumurtalar yuvada soyle gorunuyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/080120210824391.jpg[/IMG]
Yavrular cikinca da yuvada bu sekilde gorunuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/090120211109521.jpg[/IMG]
Daha detayli ve kapsamli bilgi icin, uretim konuma goz atabilirsiniz:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bettarmy_bir_beta_uretimi_girisimi_k966877.asp[/URL][/QUOTE]
Üretim konunuzu okudum ve gerçekten hayran kaldım keşke başlamadan önce okusaydım gerçekten ellerinize sağlık. Şuan dişi ve erkeği ayırdım dişi çok hırpalanmıştı, biraz bekleyeceğim yavru göremezsem betalarım hazır olduğunda sizin yönteminizi uygulayacağım çok teşekkürler.
Beta Üretim Denemesi
[QUOTE=CrownBetta]Yumurta gözükmüyor. Keşke erkek balığı biraz tek başına bekletseydiniz. Bölgeyi sahiplenmesi için erkek bettayı biraz yalnız bırakıyoruz. Sonra dişiyi ekliyoruz.
Aslında bu işte asıl olay her zaman hazırlık döneminde. Hazırlıklar düzgün yapıldıysa balıkların çiftleşeceği varsa çiftleşiyorlar. Yani öncesi ve sonrası zor aslında.
Dişiniz çok yıpranmamış. Bu yüzden acele etmeyin. Biraz daha bekleyin.
Bir de bir dahaki denemenizde özellikle hazırlık ve çiftleşme sırasında catappa kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Biraz daha hazırlık döneminizden bahseder misiniz?
Hangi yemleri kullandınız?
Suyunuz doğru muydu?
V.b
Başarılar dilerim[/QUOTE]
Mesajınız için çok teşekkür ederim. Catappa önerisi iyi oldu aklımda. Kullandığım suyun bir kısmı erkek betanın akvaryumundan aldığım su (60 litre bitkili bol bakterili pipo filtre ve lav kırığı toprak mevcut, oturmuş bir akvaryum), bir kısmı da dinlenmiş çeşme suyu. Erkek betayı akvaryuma aldıktan yaklaşık 5-6 saat kadar sonra dişiyi koydum. Arkadaşım evde monster balık bakıyor onun yemi var trpical soft line arowana ondan biraz verdim yanında da kurutulmuş su perisi verdim. Birkaç gün daha bekleyip güncel olarak buraya fotoğraf yükleyeceğim.
[EDIT]Smewlack,2024-03-11 15:26:49[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121181.jpg[/IMG]
Bugün 3. gün, fotoğraflarda görüldüğü şekilde sarılmalar gerçekleşti ( net olmayan fotoğraflar için kusura bakmayın rahatsız etmemek için çok uzaktan çektim ). Sarılmaların çoğunu görme fırsatı yakaladım ama hiç yumurta düşüşüne tanık olmadım, yuvanın içinde yumurta var mı yok mu onu da anlayamıyorum, dişinin yumurta tüpü hala görünüyor. Bugün biraz bakterilerden arındırılmış tubifex ile yemledim akşama kadar tutup ayırmayı planlıyorum birbirlerine karşı pek ilgili gibi durmuyorlar.
[QUOTE=CrownBetta]Yumurta gözükmüyor. Keşke erkek balığı biraz tek başına bekletseydiniz. Bölgeyi sahiplenmesi için erkek bettayı biraz yalnız bırakıyoruz. Sonra dişiyi ekliyoruz.
Aslında bu işte asıl olay her zaman hazırlık döneminde. Hazırlıklar düzgün yapıldıysa balıkların çiftleşeceği varsa çiftleşiyorlar. Yani öncesi ve sonrası zor aslında.
Dişiniz çok yıpranmamış. Bu yüzden acele etmeyin. Biraz daha bekleyin.
Bir de bir dahaki denemenizde özellikle hazırlık ve çiftleşme sırasında catappa kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Biraz daha hazırlık döneminizden bahseder misiniz?
Hangi yemleri kullandınız?
Suyunuz doğru muydu?
V.b
Başarılar dilerim[/QUOTE]
Mesajınız için çok teşekkür ederim. Catappa önerisi iyi oldu aklımda. Kullandığım suyun bir kısmı erkek betanın akvaryumundan aldığım su (60 litre bitkili bol bakterili pipo filtre ve lav kırığı toprak mevcut, oturmuş bir akvaryum), bir kısmı da dinlenmiş çeşme suyu. Erkek betayı akvaryuma aldıktan yaklaşık 5-6 saat kadar sonra dişiyi koydum. Arkadaşım evde monster balık bakıyor onun yemi var trpical soft line arowana ondan biraz verdim yanında da kurutulmuş su perisi verdim. Birkaç gün daha bekleyip güncel olarak buraya fotoğraf yükleyeceğim.
[EDIT]Smewlack,2024-03-11 15:26:49[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/120320241121181.jpg[/IMG]
Bugün 3. gün, fotoğraflarda görüldüğü şekilde sarılmalar gerçekleşti ( net olmayan fotoğraflar için kusura bakmayın rahatsız etmemek için çok uzaktan çektim ). Sarılmaların çoğunu görme fırsatı yakaladım ama hiç yumurta düşüşüne tanık olmadım, yuvanın içinde yumurta var mı yok mu onu da anlayamıyorum, dişinin yumurta tüpü hala görünüyor. Bugün biraz bakterilerden arındırılmış tubifex ile yemledim akşama kadar tutup ayırmayı planlıyorum birbirlerine karşı pek ilgili gibi durmuyorlar.
Beta Üretim Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241233481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241235301.jpg[/IMG]
Merhaba ustalarım, beta üretmek için aylardır bilgi topluyorum, her şeyi öğrendiğimi düşünüp bir çift galaxy koi beta aldım ve farklı akvaryumlarda bir ay kadar güzel besledim. 2sinin de hazır olduğunu düşündüğümde fotoğraflarda gördüğünüz üretim akvaryumunu kurdum. Dişi betayı 1 gün kadar bir şişe içerisinde akvaryumda beklettim o sırada erkek koyduğum strafora yuva yaptı ve bu yazıyı yazmadan tam 1 gün önce şişeyi kaldırıp betaları buluşturdum. Dişi erkekten kaçmaya başladı erkek biraz vurdu ve böyle uzun bir süre devam etti, ben de rahatsız olmasınlar diye akvaryum önünü bir karton yardımıyla kapattım. Sonrasında kontrol ettiğimde dişi genelde hareketsiz bekliyor erkek ara sıra yanına geliyor ama dişi ona karşı kabarıyor kızıyordu. Ara sıra kaçma kovalama işleri devam ediyordu, bugün 2. gün yumurtlama gerçekleşti mi anlayamıyorum. Bir yerde yanlışım varsa siz ustalarıma soruyorum ne yapmam gerekiyor.
Akvaryum su seviyesi yaklaşık 15cm, 27-30 derece idealdir dendiği için ortalama 29 derecede tutuyorum fotoğraflarda da görülüyordur, akvaryum önünden geçebileceğim bir yerde değil rahatsız olma ihtimalleri yok yine de kartonla önlerini örtüyorum, dişinin yumurtlama tüpünü de çok net görebiliyorum biraz daha beklemeli miyim yoksa başka bir dişi mi almalıyım ustalarım lütfen bana yardımcı olun tecrübelerinizi paylaşın çok teşekkür ederim. [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241233481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241234491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243471/110320241235301.jpg[/IMG]
Merhaba ustalarım, beta üretmek için aylardır bilgi topluyorum, her şeyi öğrendiğimi düşünüp bir çift galaxy koi beta aldım ve farklı akvaryumlarda bir ay kadar güzel besledim. 2sinin de hazır olduğunu düşündüğümde fotoğraflarda gördüğünüz üretim akvaryumunu kurdum. Dişi betayı 1 gün kadar bir şişe içerisinde akvaryumda beklettim o sırada erkek koyduğum strafora yuva yaptı ve bu yazıyı yazmadan tam 1 gün önce şişeyi kaldırıp betaları buluşturdum. Dişi erkekten kaçmaya başladı erkek biraz vurdu ve böyle uzun bir süre devam etti, ben de rahatsız olmasınlar diye akvaryum önünü bir karton yardımıyla kapattım. Sonrasında kontrol ettiğimde dişi genelde hareketsiz bekliyor erkek ara sıra yanına geliyor ama dişi ona karşı kabarıyor kızıyordu. Ara sıra kaçma kovalama işleri devam ediyordu, bugün 2. gün yumurtlama gerçekleşti mi anlayamıyorum. Bir yerde yanlışım varsa siz ustalarıma soruyorum ne yapmam gerekiyor.
Akvaryum su seviyesi yaklaşık 15cm, 27-30 derece idealdir dendiği için ortalama 29 derecede tutuyorum fotoğraflarda da görülüyordur, akvaryum önünden geçebileceğim bir yerde değil rahatsız olma ihtimalleri yok yine de kartonla önlerini örtüyorum, dişinin yumurtlama tüpünü de çok net görebiliyorum biraz daha beklemeli miyim yoksa başka bir dişi mi almalıyım ustalarım lütfen bana yardımcı olun tecrübelerinizi paylaşın çok teşekkür ederim. [:?]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
aktugsedat,
tukabu,
Rıdvan459,
darknessmania,
sina cen,
EKAR,
Stoke,
Gökdeniz Kale,
Hoppala,
florasan,
Cyber_Scout,
OKIRATLI,
0rnn,
Abudullah,
TheDS,
Kuduoglu,
Urar,
kdrackgz,
DigitalPen,
Ancalagon,
SJess,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
forthehordex,
exCaLiSTa,
tfrt1,
ali özer,
by__cg,
syerli,
Standart Moss,
Kaangzkr,
LeafyAqua,
ternapi,
Goldfish2000,
tetikk,
Hknçkl,
scorpion26,
MCY4,
Kemalk41,
ArifhbsAquatics,
Enez,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
