ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2009 11:28
Son Ziyaret:
26 Aralık 2011 08:30
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ünal tezel
Doğum Tarihi:
01 Mart 1958
Yaş:
68
İl:
Kirikkale
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ünal tezel
SON 5 MESAJI
eheim 2228 görüş bekliyorum
200 lt akvaryumumda eheim 2228 filitre kullanıyorum.Filitrenin tabanı ile akvaryumun tavanı arasındaki yükseklik 1.2 mt orjinal malzemeleri ile yapmış olduğum debi testi 650 lt/h çıktı,fabrika değeri 1050 lt/h.
bu debi değeri yaklaşık 1 ay sonra dahada aşağıya düşüyor sadece boruları temizlediğimde tekrar 650 lt/h değerine çıkıyor.
Yapmış olduğum elektrik tüketimi testinde: filitrenin çekmiş olduğu akım 0.4A hesapladığımda harcanan güç 44 w/h fabrika değeri 25w/h.
kullandığım diğer filitre (diğer akvaryumda) tetratec EX 700 yapmış olduğum testte(orjinal malzemeleri ile ve temizken) debi 400 lt/h fabrika değeri 700lt/h
tüketim 0.12A 15w/h fabrika değeri 13w/h.
fabrika değeleri ile gerçek değerler aynı değil.Her filitre için aynı durum geçerli.
eheim 2228 filitreyi yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum.akvaryumumda 4ad 20cm 6ad 15cm diğerleri 5cm 10cm boylarda toplam 40 ad yunus, sarı prenses vs var.
mekanik olarak sağlam iç kaçakları düşük bir filitre. ilk temizlemedikten sonra 10 gün boyunca biraz
vınlama sesi (havasını almama rağmen)geliyor 10 gün sonra ses azalıyor.
ilk kullanmamda yaklaşık 1-2 ay boyunca akvaryum pırıl pırıl oluyor sonra temizleme azalıyor hatta tersine filitre akvaryumu kirletmeye başlıyordu filitreyi söktügümde elyafın aşırı derecede kirlendiğini
gördüm, ya filitreyi sık sık temizleyip kullamak yada başka çözüm bulmak gerekiyordu.filitreyi sık sık
temizlemek biolojik açıdan iyi birşey değildi,önce akvaryum içindeki balık atıklarını çekmemesi için
emiş borusunu tabandan 20cm yukarı çıkarttım ve ucuna sünger taktım.filitreyi temizleme aralığım
3-4 aya çıktı.fakat sık sık emiş borusundaki süngeri temizlemek gerekiyordu.daha sonra bu süngeri
çıkartıp filitre içindeki ençabuk kirlenen elyafı çıkardım.Tamamen biolojik filitrasyona yönelmeye başladım. filitre temizliğini 5-6 ay aralığına çıkardım akvaryumda bulunan askı filitre içine elyaf koydum mekanik temizliği o filitre ile yapıyorum.Yaklaşık 20 gün önce filitre içinde bulunan süngeride çıkarttım 5 -6 ay içinde süngerde bayağı kirleniyordu yani filitre içinde sadece substar ve delikli porselen var şimdilik temizlik fena değil gibi hatta karbon koymuş gibi su kristalize olmaya başladı en az 1yıl filitreyi sökmeyi düşünmüyorum ama bir bakalım neticeye göre artık.
ses olayına bir el atayım dedim incelediğimde giriş borusu kalın çıkış borusu ince olduğundan çıkışta yüksek basınç oluşuyor ve çıkış borusunun dokundugu her yerde titreşim oluşturuyordu özelliklede filitre gövdesi ile musluk takımı arasında.önce filitre ile gövde bağlantı noktası arasına dikkatlice bir kürdan soktum ses hemen kesildi çok az bir motor sesi geliyordu rahatsız etmeyecek düzeyde bir ses.dahasonra bisiklet lastiğinden 1cm genişliğinde daire şeklinde conta kestim musluk takımına (etrafını çevreleyecek şekilde) taktım sonra musluk takımını o şekilde oturttum.bayağı sıkı oldu
inşallah sökerken kırmadan sökebilirim)ama neticede ses gitti.(yinede sizde benim yaptıklarımı yapın demiyorum).
Bayağı uğraştırdı beni ama eheim 2228 iyi bir filitre sınıfına girebilir. akvaryumda yüklü bir balık var ise 250 lt den büyükbir akvaryuma az gelebilir denemek lazım.
200 lt akvaryumumda eheim 2228 filitre kullanıyorum.Filitrenin tabanı ile akvaryumun tavanı arasındaki yükseklik 1.2 mt orjinal malzemeleri ile yapmış olduğum debi testi 650 lt/h çıktı,fabrika değeri 1050 lt/h.
bu debi değeri yaklaşık 1 ay sonra dahada aşağıya düşüyor sadece boruları temizlediğimde tekrar 650 lt/h değerine çıkıyor.
Yapmış olduğum elektrik tüketimi testinde: filitrenin çekmiş olduğu akım 0.4A hesapladığımda harcanan güç 44 w/h fabrika değeri 25w/h.
kullandığım diğer filitre (diğer akvaryumda) tetratec EX 700 yapmış olduğum testte(orjinal malzemeleri ile ve temizken) debi 400 lt/h fabrika değeri 700lt/h
tüketim 0.12A 15w/h fabrika değeri 13w/h.
fabrika değeleri ile gerçek değerler aynı değil.Her filitre için aynı durum geçerli.
eheim 2228 filitreyi yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum.akvaryumumda 4ad 20cm 6ad 15cm diğerleri 5cm 10cm boylarda toplam 40 ad yunus, sarı prenses vs var.
mekanik olarak sağlam iç kaçakları düşük bir filitre. ilk temizlemedikten sonra 10 gün boyunca biraz
vınlama sesi (havasını almama rağmen)geliyor 10 gün sonra ses azalıyor.
ilk kullanmamda yaklaşık 1-2 ay boyunca akvaryum pırıl pırıl oluyor sonra temizleme azalıyor hatta tersine filitre akvaryumu kirletmeye başlıyordu filitreyi söktügümde elyafın aşırı derecede kirlendiğini
gördüm, ya filitreyi sık sık temizleyip kullamak yada başka çözüm bulmak gerekiyordu.filitreyi sık sık
temizlemek biolojik açıdan iyi birşey değildi,önce akvaryum içindeki balık atıklarını çekmemesi için
emiş borusunu tabandan 20cm yukarı çıkarttım ve ucuna sünger taktım.filitreyi temizleme aralığım
3-4 aya çıktı.fakat sık sık emiş borusundaki süngeri temizlemek gerekiyordu.daha sonra bu süngeri
çıkartıp filitre içindeki ençabuk kirlenen elyafı çıkardım.Tamamen biolojik filitrasyona yönelmeye başladım. filitre temizliğini 5-6 ay aralığına çıkardım akvaryumda bulunan askı filitre içine elyaf koydum mekanik temizliği o filitre ile yapıyorum.Yaklaşık 20 gün önce filitre içinde bulunan süngeride çıkarttım 5 -6 ay içinde süngerde bayağı kirleniyordu yani filitre içinde sadece substar ve delikli porselen var şimdilik temizlik fena değil gibi hatta karbon koymuş gibi su kristalize olmaya başladı en az 1yıl filitreyi sökmeyi düşünmüyorum ama bir bakalım neticeye göre artık.
ses olayına bir el atayım dedim incelediğimde giriş borusu kalın çıkış borusu ince olduğundan çıkışta yüksek basınç oluşuyor ve çıkış borusunun dokundugu her yerde titreşim oluşturuyordu özelliklede filitre gövdesi ile musluk takımı arasında.önce filitre ile gövde bağlantı noktası arasına dikkatlice bir kürdan soktum ses hemen kesildi çok az bir motor sesi geliyordu rahatsız etmeyecek düzeyde bir ses.dahasonra bisiklet lastiğinden 1cm genişliğinde daire şeklinde conta kestim musluk takımına (etrafını çevreleyecek şekilde) taktım sonra musluk takımını o şekilde oturttum.bayağı sıkı oldu
inşallah sökerken kırmadan sökebilirim)ama neticede ses gitti.(yinede sizde benim yaptıklarımı yapın demiyorum).
Bayağı uğraştırdı beni ama eheim 2228 iyi bir filitre sınıfına girebilir. akvaryumda yüklü bir balık var ise 250 lt den büyükbir akvaryuma az gelebilir denemek lazım.
Tetratec Ex700 filtre contası
Tetra ex 700 yeni aldım.dediğiniz yerde conta yok.eheim 2228 ve dolphin 1300 diğer iki filitremde bahsettiğiniz yerde conta var.
Tetra ex 700 yeni aldım.dediğiniz yerde conta yok.eheim 2228 ve dolphin 1300 diğer iki filitremde bahsettiğiniz yerde conta var.
Tetra ex700 debi sorunu
Tetra filitrelerde conta sistemi yandan ve sökme takma alanı geniş olduğundan,musluklar kapalı
iken :sökerken vakum takarken basınç oluşur.rahat sökülüp takılması için çıkış veya giriş hortumlarından veya vanalarından birisi veya ikisinin atmosfere açık olması gerkir.(zor takılıp sökülmesi contalama sisteminin çok iyi oldugunu gösterir).
ayrıca debi düşmesi 1 aylık kullanım sonunda hortumların yosunlanmasından dolayı her filitrede olur.hortumlarını ayda 1 kez temizlemek,filitre içine mümkün olduğu kadar az (veya hiç) elyaf koymak gerekir.
ben eheim 2228 filitremde hiç elyaf kullanmıyorum filitreyi 6 ay(denendi) (1 yıl deneniyor) aralığında ancak söküp temizliyorum.tetratec ex 700 filitremin en üst sepetinde çok ince bir elyaf tabakası kullanıyorum ,ara sıra söküp sadece elyafı temizleyip kapatıyorum.(biolojik dengeyi bozmamak için).
tezel 2011-12-03 08:40:35
Tetra filitrelerde conta sistemi yandan ve sökme takma alanı geniş olduğundan,musluklar kapalı
iken :sökerken vakum takarken basınç oluşur.rahat sökülüp takılması için çıkış veya giriş hortumlarından veya vanalarından birisi veya ikisinin atmosfere açık olması gerkir.(zor takılıp sökülmesi contalama sisteminin çok iyi oldugunu gösterir).
ayrıca debi düşmesi 1 aylık kullanım sonunda hortumların yosunlanmasından dolayı her filitrede olur.hortumlarını ayda 1 kez temizlemek,filitre içine mümkün olduğu kadar az (veya hiç) elyaf koymak gerekir.
ben eheim 2228 filitremde hiç elyaf kullanmıyorum filitreyi 6 ay(denendi) (1 yıl deneniyor) aralığında ancak söküp temizliyorum.tetratec ex 700 filitremin en üst sepetinde çok ince bir elyaf tabakası kullanıyorum ,ara sıra söküp sadece elyafı temizleyip kapatıyorum.(biolojik dengeyi bozmamak için).
Dolphin c1000 filtre, akvaryumda koku
-iki akvaryumum var birisinde dolphin c1300 diğerinde
eheim 2228 kullanmaktayım.her ne kadar ikisindede su üstten giriyorsada sepet ortasından geçen boru ile
su hiçbiryere uğramadan direk alt doşluğa inmekte
filitrasyon işlemi alttan üste doğru yapılmaktadır.
su ile gelen iri partiküller alt boşlukta birikmekte ve filitrenin çabucak tıkanmamasını sağlamaktadır.
-karbon kimyasal bir temizleme işlemi yaptığından
akvaryum suyundaki ilaç atıklarını vs temizlemede daha etkili oluyor.ilaç atıklarını tutarken muhtemelen ilaç
atıkları ile birlikte suyun yapısında bulunan besleyici
mineralleride tutuyor.tabiki karbon kullanmadan ve kullandıktan sonra suyu analiz etmek lazım ve ona göre
kullanılıp kullanılmayacagına karar vermek lazım. kaliteli bir karbon muhtemelen suyu akülerde kullanılan
saf su haline getiriyor.
-benim anlatmak istediğim;akvaryumda biyolojik temizliğin çok önemli olduğudur,biyolojik temizlik için mutlaka dış filitre kullanılmalıdır ve debisi
oldukça düşük olmalıdır.biyolojik temizlik biraz geç
sonuç verir ama aylarca akvaryum tertemiz kalır.
-forumda gezindiğimde genelde hangi marka dış filitre
almalıyım sorusu sorulmaktadır.bence en iyi dış filitre
su kaçırmayan,az gürültü yapan eh birazda debisi olan dış filitredir.
-dünyanın en iyi dış filitresi 1cm yakınından geçen
partükülü çekemez.ben akvaryumumda kullandığım
dolphin c1300 filitrenin girişindeki süzgeçi çıkardım
yerine daha ince delikli süzgeç taktım çıkış musluğundanda debisini %50 oranında kıstım akvaryum içine
küçük taşlardan öbekler oluşturdum,filitrenin çekmesini istemediğim partiküller bu öbekler arasına doluşuyor
görüntü kirliliği pek olmuyor haftada bir çekim yaparak
bu partükülleri alıyorum.
-her iki filtremide yukardaki mesajda belirttiğim şekilde
dizerek kullanıyorum her iki akvaryumda 1 aydır kokusuz ve berrak akvaryumda herhangi bir ilaçlama işlemi yapmıyorum hasta olan bir balık için diğer sağlam balıklarada ilaç uygulamamak lazım ayrı bir tankta tedavi etmek gerekir.
-kusura bakmayın sizin mesajınızın biraz da dışına çıktım
galiba saygılar.
-iki akvaryumum var birisinde dolphin c1300 diğerinde
eheim 2228 kullanmaktayım.her ne kadar ikisindede su üstten giriyorsada sepet ortasından geçen boru ile
su hiçbiryere uğramadan direk alt doşluğa inmekte
filitrasyon işlemi alttan üste doğru yapılmaktadır.
su ile gelen iri partiküller alt boşlukta birikmekte ve filitrenin çabucak tıkanmamasını sağlamaktadır.
-karbon kimyasal bir temizleme işlemi yaptığından
akvaryum suyundaki ilaç atıklarını vs temizlemede daha etkili oluyor.ilaç atıklarını tutarken muhtemelen ilaç
atıkları ile birlikte suyun yapısında bulunan besleyici
mineralleride tutuyor.tabiki karbon kullanmadan ve kullandıktan sonra suyu analiz etmek lazım ve ona göre
kullanılıp kullanılmayacagına karar vermek lazım. kaliteli bir karbon muhtemelen suyu akülerde kullanılan
saf su haline getiriyor.
-benim anlatmak istediğim;akvaryumda biyolojik temizliğin çok önemli olduğudur,biyolojik temizlik için mutlaka dış filitre kullanılmalıdır ve debisi
oldukça düşük olmalıdır.biyolojik temizlik biraz geç
sonuç verir ama aylarca akvaryum tertemiz kalır.
-forumda gezindiğimde genelde hangi marka dış filitre
almalıyım sorusu sorulmaktadır.bence en iyi dış filitre
su kaçırmayan,az gürültü yapan eh birazda debisi olan dış filitredir.
-dünyanın en iyi dış filitresi 1cm yakınından geçen
partükülü çekemez.ben akvaryumumda kullandığım
dolphin c1300 filitrenin girişindeki süzgeçi çıkardım
yerine daha ince delikli süzgeç taktım çıkış musluğundanda debisini %50 oranında kıstım akvaryum içine
küçük taşlardan öbekler oluşturdum,filitrenin çekmesini istemediğim partiküller bu öbekler arasına doluşuyor
görüntü kirliliği pek olmuyor haftada bir çekim yaparak
bu partükülleri alıyorum.
-her iki filtremide yukardaki mesajda belirttiğim şekilde
dizerek kullanıyorum her iki akvaryumda 1 aydır kokusuz ve berrak akvaryumda herhangi bir ilaçlama işlemi yapmıyorum hasta olan bir balık için diğer sağlam balıklarada ilaç uygulamamak lazım ayrı bir tankta tedavi etmek gerekir.
-kusura bakmayın sizin mesajınızın biraz da dışına çıktım
galiba saygılar.
Dolphin c1000 filtre, akvaryumda koku
biyolojik filitrasyon iyi olmadığından koku olmaktadır.
filitrenin dizilişi:
-en alt sepete bolca delikli seramik
seramiğin üzerine filitrenin içinden çıkan siyah
sünger.
-alttan ikinci sepete elyaf(yorgancıdan alınan elyaf
iyi olmaz)
-alttan üçüncü sepete eheim supstar pro, onun üzerine
filitrenin orjinal kutusundan çıkan ince elyaf
-ayrıca sepet arası kaçakları önlemek için;
sepetler dışarda iken kurulayarak her sepetin
birbirine geçtiği nokta çevresel olarak
elektrikçilerde satılan siyah bant ile bantlanırsa iyi
olur
-dolpinlerde diğer bir iç kaçağı azaltmak için motorun
bağlı oldugu kafadaki geçme plastiğin etrafıda çepe
çevre bantlanmalıdır.(filitreye uğramadan giden su
miktarını azaltmak için)
-yaklaşık 1 hafta içinde bakteriler oluşmaya başlar
su kokusuz ve kristal gibi berraklaşmaya başlar.
-akvaryumun içindeki balık pislikleri filitreye girmezse
filitre daha verimli çalışır uzun zaman temizlik istemez
bu pislikler belli aralıklarla dip çekimi ile atılabilir.
biyolojik filitrasyon iyi olmadığından koku olmaktadır.
filitrenin dizilişi:
-en alt sepete bolca delikli seramik
seramiğin üzerine filitrenin içinden çıkan siyah
sünger.
-alttan ikinci sepete elyaf(yorgancıdan alınan elyaf
iyi olmaz)
-alttan üçüncü sepete eheim supstar pro, onun üzerine
filitrenin orjinal kutusundan çıkan ince elyaf
-ayrıca sepet arası kaçakları önlemek için;
sepetler dışarda iken kurulayarak her sepetin
birbirine geçtiği nokta çevresel olarak
elektrikçilerde satılan siyah bant ile bantlanırsa iyi
olur
-dolpinlerde diğer bir iç kaçağı azaltmak için motorun
bağlı oldugu kafadaki geçme plastiğin etrafıda çepe
çevre bantlanmalıdır.(filitreye uğramadan giden su
miktarını azaltmak için)
-yaklaşık 1 hafta içinde bakteriler oluşmaya başlar
su kokusuz ve kristal gibi berraklaşmaya başlar.
-akvaryumun içindeki balık pislikleri filitreye girmezse
filitre daha verimli çalışır uzun zaman temizlik istemez
bu pislikler belli aralıklarla dip çekimi ile atılabilir.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
