ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ccmusty
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ağustos 2010 19:17
Son Ziyaret:
08 Ocak 2011 23:12
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Karabıyık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Endüstri Mühendisi-Finans
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Karabıyık
SON 10 MESAJI
Karides ile ters yüzen çöpçü
Herkese merhaba.
100*40*50 ebatlarında, bitkili, 26*C sıcaklıkta bir canlı doğuran tankım var. İçerisinde lepistes, neon,SAE,cüce vatoz ve bir de ters yüzen çöpçü var.Bu tanka karides eklemek istiyorum ama çöpçü konusunda tereddüt içindeyim. Şimdiye kadar lepistes yavrularına dokunduğunu görmedim fakat geceleri çok aktif ve bitkisel yemi yemiyor. Sürekli protein içerikli yemleri seçiyor.Acaba karideslere bir zararı olur mu?
Herkese teşekkürler...
Herkese merhaba.
100*40*50 ebatlarında, bitkili, 26*C sıcaklıkta bir canlı doğuran tankım var. İçerisinde lepistes, neon,SAE,cüce vatoz ve bir de ters yüzen çöpçü var.Bu tanka karides eklemek istiyorum ama çöpçü konusunda tereddüt içindeyim. Şimdiye kadar lepistes yavrularına dokunduğunu görmedim fakat geceleri çok aktif ve bitkisel yemi yemiyor. Sürekli protein içerikli yemleri seçiyor.Acaba karideslere bir zararı olur mu?
Herkese teşekkürler...
Lepistes
Çok geçmiş olsun..
Aynı olayı ben de yaşamıştım.Muhtemelen kuyruk erimesi.Yeni aldığınız lepistesi zaman kaybetmeden ayırırsanız hastalığın diğer balıklara geçmesini önlemiş olursunuz.Ayrıca doğum yapar yapmaz yavruları eğer bol bitkili ise ana tanka nakledebilirsiz.Sağlıkla.
f.torres 2010-12-25 02:33:36
Çok geçmiş olsun..
Aynı olayı ben de yaşamıştım.Muhtemelen kuyruk erimesi.Yeni aldığınız lepistesi zaman kaybetmeden ayırırsanız hastalığın diğer balıklara geçmesini önlemiş olursunuz.Ayrıca doğum yapar yapmaz yavruları eğer bol bitkili ise ana tanka nakledebilirsiz.Sağlıkla.
Canlı doğuran tank
Merhabalar...
Aynı ebatlarda bir canlı doğuran tankım var.Aslında melek tankı olacaktı ama yaza inşallah.Lepistes, molly ve tetralar harika olur fakat pegasus çok büyüdüğünden hoş olmayacaktır.Ayrıca melekler mükemmel avcıdır yavru almayı hiç düşünmeyin bile.Geliştiklerinde neonları yiyebileceklerini okumuştum diğer başlıklarda, o yüzden neon yerine kardinal neon düşünebilirsin.Ha unutmadan 200 lt için bu kadar balık çok fazla. Sadece melekleri ve birkaç koloni sürü yapabilirsiniz.2 adet cüce vatoz, 2 SAE VE 1 koloni çöpçü tankın yosun ve fazla yem sorununu ortadan kaldıracaktır.
Sağlıklı balıklar...
Merhabalar...
Aynı ebatlarda bir canlı doğuran tankım var.Aslında melek tankı olacaktı ama yaza inşallah.Lepistes, molly ve tetralar harika olur fakat pegasus çok büyüdüğünden hoş olmayacaktır.Ayrıca melekler mükemmel avcıdır yavru almayı hiç düşünmeyin bile.Geliştiklerinde neonları yiyebileceklerini okumuştum diğer başlıklarda, o yüzden neon yerine kardinal neon düşünebilirsin.Ha unutmadan 200 lt için bu kadar balık çok fazla. Sadece melekleri ve birkaç koloni sürü yapabilirsiniz.2 adet cüce vatoz, 2 SAE VE 1 koloni çöpçü tankın yosun ve fazla yem sorununu ortadan kaldıracaktır.
Sağlıklı balıklar...
Tetratec Isıtıcı
[QUOTE=bahtiyar][QUOTE=vipcioglu] [QUOTE=cilamure]Tetratec Ht 300 watt ısıtıcı kullanmaktayım, çok memnunum. Kafa kısmının su dışında olmasına dikkat edin, hayırlı olsun tekrardan.[/QUOTE]
Dün gittiğim büyük bir akvaryumcuda tüm akvaryumlarda Ht100 kullanmışlardı ama kafalarının hepsi içerdeydi.İçerde mi olmalı dışarda mı kafam karıştı şimdi
[/QUOTE]
Merhabalar...
Aynı ısıtıcıdan ucuz ve kaliteli olduğundan bende aldım henüz kullanmadım fakat ısıtıcının üzerinde minimum su seviyesi gösteriliyor.Kutusunun üzerindeki açıklamaları okursanız: "waterproof and fully submersible" diye bir bilgi verilmiş. Isıtıcı su geçirmez ve tamamen suya batırılabilir.
Saygılar..
[QUOTE=bahtiyar][QUOTE=vipcioglu] [QUOTE=cilamure]Tetratec Ht 300 watt ısıtıcı kullanmaktayım, çok memnunum. Kafa kısmının su dışında olmasına dikkat edin, hayırlı olsun tekrardan.[/QUOTE]
Dün gittiğim büyük bir akvaryumcuda tüm akvaryumlarda Ht100 kullanmışlardı ama kafalarının hepsi içerdeydi.İçerde mi olmalı dışarda mı kafam karıştı şimdi

[/QUOTE]
Isıtıcıların üst kısımları suyun yüzeyinde olmalı. Dikkat ederseniz ısıtıcıların üzerinde nekadarı suyun içerisinde olması gerektiği işaretlenmiştir " water resistans " yazar.
[/QUOTE]Merhabalar...
Aynı ısıtıcıdan ucuz ve kaliteli olduğundan bende aldım henüz kullanmadım fakat ısıtıcının üzerinde minimum su seviyesi gösteriliyor.Kutusunun üzerindeki açıklamaları okursanız: "waterproof and fully submersible" diye bir bilgi verilmiş. Isıtıcı su geçirmez ve tamamen suya batırılabilir.
Saygılar..
Melek akvaryumu
[QUOTE=darXis]Yoracak bir durum yok.Sayıyı abartmayacaksınız hepsi bu.[/QUOTE]
Mehmet bey nisan ayından beri forumlarda araştırmalar yapıyorum, kitap alıp okudum hatta, bir maaşımdan fazla harcama yaptım. Sonucunda sayı 10 değil de 5 olsunla çözülecek basit bir uğraş çıkmasın diye didiniyorum.
Saygılar..
[QUOTE=darXis]Yoracak bir durum yok.Sayıyı abartmayacaksınız hepsi bu.[/QUOTE]
Mehmet bey nisan ayından beri forumlarda araştırmalar yapıyorum, kitap alıp okudum hatta, bir maaşımdan fazla harcama yaptım. Sonucunda sayı 10 değil de 5 olsunla çözülecek basit bir uğraş çıkmasın diye didiniyorum.
Saygılar..
Melek akvaryumu
Abdullah Zekeriya Bey başlangıçta çöpçü ve melek olarak başlayacağım zaten. Tanktaki su değerleri tam olarak oturduğunda 6 rasbora+ 6 kardinal neon eklerim. Rasbora veya kardinal olması çok etkiler mi acaba ikiside en fazla 5 cm boya ulaşabiliyor. Ramirezi ileriki seviyelerde olur ancak. Fakat remirazi veya inci gurami bulduğumda mutlaka tankımı revize ederim diye düşünüyorum.
Arkadaşlar hesaplamalar kısmın da kabaca bi hesapladım: Mehmet bey gayet haklı biraz aç gözlülük etmişim. 8 melek (10 cm) + 6 neon (5 cm) + 6 rasbora (5 cm) + 2 ters yüzen çöpçü (10 cm) + 5 komando çöpçü (8 cm) + 2 ramirezi (7 cm)(Alternatif)="343.6" litre yaşam alanı
Tabi hesaplamayı yaparken en fazla ulaşılan boyu kullandım.
OOffff hem sağlıklı olsun hem güzel görünsün istiyorum amacım üretmek filan değil ama gerçekten bu planlama ve kurulum beni yoruyo arkadaşlar.
Abdullah Zekeriya Bey başlangıçta çöpçü ve melek olarak başlayacağım zaten. Tanktaki su değerleri tam olarak oturduğunda 6 rasbora+ 6 kardinal neon eklerim. Rasbora veya kardinal olması çok etkiler mi acaba ikiside en fazla 5 cm boya ulaşabiliyor. Ramirezi ileriki seviyelerde olur ancak. Fakat remirazi veya inci gurami bulduğumda mutlaka tankımı revize ederim diye düşünüyorum.
Arkadaşlar hesaplamalar kısmın da kabaca bi hesapladım: Mehmet bey gayet haklı biraz aç gözlülük etmişim. 8 melek (10 cm) + 6 neon (5 cm) + 6 rasbora (5 cm) + 2 ters yüzen çöpçü (10 cm) + 5 komando çöpçü (8 cm) + 2 ramirezi (7 cm)(Alternatif)="343.6" litre yaşam alanı
Tabi hesaplamayı yaparken en fazla ulaşılan boyu kullandım. OOffff hem sağlıklı olsun hem güzel görünsün istiyorum amacım üretmek filan değil ama gerçekten bu planlama ve kurulum beni yoruyo arkadaşlar.

Melek akvaryumu
Arkadaşlar işte yeni listem:
10 melek, 12 kardinal neon tetra, 12 rasbora, 2 ters yüzen çöpçü, 2 sae, 6 komando çöpçü daha sonradan da 2-4 tane ramirezi
Görüşlerinizi bekliyorum.
Arkadaşlar işte yeni listem:
10 melek, 12 kardinal neon tetra, 12 rasbora, 2 ters yüzen çöpçü, 2 sae, 6 komando çöpçü daha sonradan da 2-4 tane ramirezi
Görüşlerinizi bekliyorum.
Melek akvaryumu
[QUOTE=Zuckar]Ramireziyle birlikte melek bakıyorum ve birbirlerine yok gibi davranan tek tür sadece yumurtlamada bir itişirler ama anlayışla karşılarllar. Ramireziler yumurtlama dansına yeni başladılar öyle oluyorki erkek ram tankın bir ucundan diğer ucuna kadar nazikçe iterek 10cm lik meleği götürüyor ve orda kadığından emin olunca gelip dişiye kura devam ediyor.[/QUOTE]
Abdullah Zekeriya Bey ne mutlu size, inşallah banada böyle neşeli güzel anlar yaşatacak bir akvaryum nasip olur.Akvaryumunuzda sürü yok mu acaba? Çöpçüler hariç.Böyle bi tankta kardinal sürüsü güzel olmaz mı sizce?
[QUOTE=Zuckar]Ramireziyle birlikte melek bakıyorum ve birbirlerine yok gibi davranan tek tür sadece yumurtlamada bir itişirler ama anlayışla karşılarllar. Ramireziler yumurtlama dansına yeni başladılar öyle oluyorki erkek ram tankın bir ucundan diğer ucuna kadar nazikçe iterek 10cm lik meleği götürüyor ve orda kadığından emin olunca gelip dişiye kura devam ediyor.[/QUOTE]
Abdullah Zekeriya Bey ne mutlu size, inşallah banada böyle neşeli güzel anlar yaşatacak bir akvaryum nasip olur.Akvaryumunuzda sürü yok mu acaba? Çöpçüler hariç.Böyle bi tankta kardinal sürüsü güzel olmaz mı sizce?
Melek akvaryumu
Arkadaşlar daha önce forumda yazılanları okumuştum, bi parça not aldığım önerileri sizinle paylaşayım:
1-melek+rasbora+çöğçü+elma salyangozu
2-melek+moli+çöpçü
3-melek+gurami+çöpçü+elma salyangozu
4-melek+tetra+moli+gurami
az önce tür uyum tablosuna da baktım bu türlerle bakılabilir.Renkli ve sağlıklı bir akvaryum yapalım arkaşlar.
Kardinal neon tetra daha uygun olabilir bencede. Gurami istiyorum fakat bulamadım. Akvaryum bir haftadır çalışır durumda. Akvaryumda bol bitki ve iki orta boy kök var. köklerden biri meleklerin giremeyeceği gibi dallı ve koğuklu şekilde. Küçük balıklar bu koğuk ve bitki aralarına sığınabilir diye düşünüyorum. Ramirezi nasıl olur arkadaşlar? Yaşamsal verilerine bakmadan aklıma geldiğinden soruyorum kızmayın haa

Arkadaşlar daha önce forumda yazılanları okumuştum, bi parça not aldığım önerileri sizinle paylaşayım:
1-melek+rasbora+çöğçü+elma salyangozu
2-melek+moli+çöpçü
3-melek+gurami+çöpçü+elma salyangozu
4-melek+tetra+moli+gurami
az önce tür uyum tablosuna da baktım bu türlerle bakılabilir.Renkli ve sağlıklı bir akvaryum yapalım arkaşlar.
Kardinal neon tetra daha uygun olabilir bencede. Gurami istiyorum fakat bulamadım. Akvaryum bir haftadır çalışır durumda. Akvaryumda bol bitki ve iki orta boy kök var. köklerden biri meleklerin giremeyeceği gibi dallı ve koğuklu şekilde. Küçük balıklar bu koğuk ve bitki aralarına sığınabilir diye düşünüyorum. Ramirezi nasıl olur arkadaşlar? Yaşamsal verilerine bakmadan aklıma geldiğinden soruyorum kızmayın haa


Melek akvaryumu
[QUOTE=40litre]Siyah Moly çıkar bence ve melek damızlık olacaksa neonları götürür :)[/QUOTE]
Kemal Bey, siyah moliyi neden çıkaracağımızı da yazarsanız bilgilenmiş oluruz.Başlangıçta seyirlik bir akvaryum düşünüyoruz. Damızlık boya gelmeleri biraz zaman alır herhalde.
[QUOTE=40litre]Siyah Moly çıkar bence ve melek damızlık olacaksa neonları götürür :)[/QUOTE]
Kemal Bey, siyah moliyi neden çıkaracağımızı da yazarsanız bilgilenmiş oluruz.Başlangıçta seyirlik bir akvaryum düşünüyoruz. Damızlık boya gelmeleri biraz zaman alır herhalde.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
