ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bleker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2016 21:18
Son Ziyaret:
04 Mart 2018 23:41
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
umut arslan
Doğum Tarihi:
06 Kasım 1969
Yaş:
56
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Umut ARSLAN
170-55-60 12 adet Frontoza Moba yavrusu
100-40-45 11 adet L144 blue eye longfin
SON 10 MESAJI
Mobalarımın Rengi
Kumu değiştirdim, siyah kum kuydum , balıklar resmen renk değiştirdi :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/070220181840321.jpg[/IMG]
Kumu değiştirdim, siyah kum kuydum , balıklar resmen renk değiştirdi :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/070220181840321.jpg[/IMG]
Mobalarımın Rengi
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.Fakat bana söylediği çene altı morluğu değildi,genel olarak renklerinin siyaha yakın Burundi gibi olduğunu söylemişti.Doğrusunu söylemek gerekirse ben de satışa konulan moba resimlerine falan baktığımda onların rengi daha morumsu gibi geldiği için canım sıkılmıştı.Çene altı morluğuna gelince balıklarda çene altı morluğu var da sanırım fotolarda çıkmamış , en son eklenen fotoda da çene altı morluğu net bir şekilde görünüyor.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.Fakat bana söylediği çene altı morluğu değildi,genel olarak renklerinin siyaha yakın Burundi gibi olduğunu söylemişti.Doğrusunu söylemek gerekirse ben de satışa konulan moba resimlerine falan baktığımda onların rengi daha morumsu gibi geldiği için canım sıkılmıştı.Çene altı morluğuna gelince balıklarda çene altı morluğu var da sanırım fotolarda çıkmamış , en son eklenen fotoda da çene altı morluğu net bir şekilde görünüyor.
Mobalarımın Rengi
Merhabalar
Bir yılı aşkın bir süre önce aldığım F0 moba yavruları 15,5 cm ile 11 cm arası büyüklüğe ulaştı.Yaşları yaklaşık 20 ay filan oldu sanırım. Kum ve akıntı bulunmayan önce 200 litrelik, son 6 ayda da 450 litrelik akvaryumda besledim.Dainichi'nin 4 çeşit yemi( 2 si renklendirici , color ve supreme sanırım şu an aklımda değil) ,NLS Thera A , sera discus , haftada 1-2 defa da hamsi ve karides (norveç somonu da ekledim yeni) ile beslendiler.Cinsiyetleri de 6+6 gibi sanırım.Erkek fazla olduğu için ilan açtım satmaya kalktım fakat üretimhanesi olan ,yani bu işlerden anlayan biri ben balıklarında aradığım mobaya has morluğu göremedim , siyah gibi duruyorlar dedi.İşte benim moralimi bozan da bu oldu.Ben kandırıldığımı falan düşünmüyorum , aldığım arkadaştan yana ve,balıkların ırklarıyla ilgili de bir şüphem yok .Fakat beslenme ve büyüme şartları , eksik veya fazla aldığı bir vitamin vs. sebep olmuş olabilir mi,eğer öyleyse yapabileceğim birşey var mı ,ya da gerçekten renklerde bir sorun var mı yoksa normal mi , Fotoğrafları da ekliyorum , değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843271.jpg[/IMG][EDIT]Bleker,2018-01-06 18:45:46[/EDIT]
Merhabalar
Bir yılı aşkın bir süre önce aldığım F0 moba yavruları 15,5 cm ile 11 cm arası büyüklüğe ulaştı.Yaşları yaklaşık 20 ay filan oldu sanırım. Kum ve akıntı bulunmayan önce 200 litrelik, son 6 ayda da 450 litrelik akvaryumda besledim.Dainichi'nin 4 çeşit yemi( 2 si renklendirici , color ve supreme sanırım şu an aklımda değil) ,NLS Thera A , sera discus , haftada 1-2 defa da hamsi ve karides (norveç somonu da ekledim yeni) ile beslendiler.Cinsiyetleri de 6+6 gibi sanırım.Erkek fazla olduğu için ilan açtım satmaya kalktım fakat üretimhanesi olan ,yani bu işlerden anlayan biri ben balıklarında aradığım mobaya has morluğu göremedim , siyah gibi duruyorlar dedi.İşte benim moralimi bozan da bu oldu.Ben kandırıldığımı falan düşünmüyorum , aldığım arkadaştan yana ve,balıkların ırklarıyla ilgili de bir şüphem yok .Fakat beslenme ve büyüme şartları , eksik veya fazla aldığı bir vitamin vs. sebep olmuş olabilir mi,eğer öyleyse yapabileceğim birşey var mı ,ya da gerçekten renklerde bir sorun var mı yoksa normal mi , Fotoğrafları da ekliyorum , değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843271.jpg[/IMG][EDIT]Bleker,2018-01-06 18:45:46[/EDIT]
Cds2 Aqua Kullanan Var Mı ?
Merhaba arkadaşlar
internette cds2 aqua diye bir ürün tanıtımı gördüm.Ana maddesinin klor dioksit olduğu , bir çok alanda dezenfektan olarak kullanıldığı gibi akvaryumlarda da hem akvaryum temizliği hem de parazit,mantar vs hastalıkların tedavisi için kullanıldığı,yararlı bakterilere zarar vermediği filan anlatılıyor.Fakat hiçbir yerde kullanan,yorum yapan görmedim.Bu ürünün içeriğindeki klor dioksiti veya ürünü bilen ve ürünle ilgili yorum yapabilecek olan arkadaşlar var mıdır ?
Merhaba arkadaşlar
internette cds2 aqua diye bir ürün tanıtımı gördüm.Ana maddesinin klor dioksit olduğu , bir çok alanda dezenfektan olarak kullanıldığı gibi akvaryumlarda da hem akvaryum temizliği hem de parazit,mantar vs hastalıkların tedavisi için kullanıldığı,yararlı bakterilere zarar vermediği filan anlatılıyor.Fakat hiçbir yerde kullanan,yorum yapan görmedim.Bu ürünün içeriğindeki klor dioksiti veya ürünü bilen ve ürünle ilgili yorum yapabilecek olan arkadaşlar var mıdır ?
Kafa Motoru Tavsiye
Merhaba arkadaşlar
sump hariç 450 lt lik yandan sumplı akvaryumun kafa motoru bozuldu.Akvaryumda frontosa var ve bitkisiz akvaryum.Şimdi sorum şu ,bu iki kafa motorundan hangisini tercih etmeliyim.Biri 2400 litre 35 watt diğeri 3000 litre 60 watt.3000 litre olan haliyle elektriği fazla yakacak ama akvaryumun temizliği daha iyi olur mu(sump üstten taşırmalı) yoksa fazla sirkülasyon balıkları rahatsız eder mi ? Paylaşacağınız değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
http://www.petafrika.com/sobo-wp-5000-kafa-motoru
http://www.epttavm.com/item/21410995_sobo-wp-103f-kafa-motoru-2400-lhr[EDIT]Bleker,2017-02-22 09:19:20[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar
sump hariç 450 lt lik yandan sumplı akvaryumun kafa motoru bozuldu.Akvaryumda frontosa var ve bitkisiz akvaryum.Şimdi sorum şu ,bu iki kafa motorundan hangisini tercih etmeliyim.Biri 2400 litre 35 watt diğeri 3000 litre 60 watt.3000 litre olan haliyle elektriği fazla yakacak ama akvaryumun temizliği daha iyi olur mu(sump üstten taşırmalı) yoksa fazla sirkülasyon balıkları rahatsız eder mi ? Paylaşacağınız değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
http://www.petafrika.com/sobo-wp-5000-kafa-motoru
http://www.epttavm.com/item/21410995_sobo-wp-103f-kafa-motoru-2400-lhr[EDIT]Bleker,2017-02-22 09:19:20[/EDIT]
Mobalarım
Frontoza'yı ilk defa görenler "ne kadar da çirkinmişler,başka balık yokmuydu" diyorlar bana da o kadar güzel geliyorlar ki başka balığı göresim yok hiç,aşk da böyle bir şey herhalde,başkalarına çirkin görünenin sana güzel görünmesi [:)]
Frontoza'yı ilk defa görenler "ne kadar da çirkinmişler,başka balık yokmuydu" diyorlar bana da o kadar güzel geliyorlar ki başka balığı göresim yok hiç,aşk da böyle bir şey herhalde,başkalarına çirkin görünenin sana güzel görünmesi [:)]
Mobalarım
Yaklaşık 15-20 gün önce Okan Bağışcan Bey'in F0 mobalarının yavrularından 13 adet aldık.İnşallah hayırlısıyla büyütüp hem keyfini çıkarmak hem de moba nesline katkıda bulunmak istiyoruz :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162338581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339341.jpg[/IMG]
Yaklaşık 15-20 gün önce Okan Bağışcan Bey'in F0 mobalarının yavrularından 13 adet aldık.İnşallah hayırlısıyla büyütüp hem keyfini çıkarmak hem de moba nesline katkıda bulunmak istiyoruz :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162338581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339341.jpg[/IMG]
Frontosalarımın Türü
Merhaba Arkadaşlar
Frontosa beslemeye başladım ama frontosalarımın türünü ve formunu,kalitesini bilmiyorum,yardımcı olabilirmisiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161735091.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar
Frontosa beslemeye başladım ama frontosalarımın türünü ve formunu,kalitesini bilmiyorum,yardımcı olabilirmisiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161735091.jpg[/IMG]
Frontoza Yaşa Göre Boy ?
Merhaba Arkadaşlar
Bir kaç gün önce akvaryumcudan 7 adet frontosa aldım.Koloni olduğunu söyledi ama onun da fazla bir bilgisi yok.2 tanesi 11-12 cm , biri 9-10 cm diğerleri de 7-8 cm gibi.Frontoza'nın hangi türü olduğunu bilmiyorum ama onu daha sonra öğrenirim.Benim şu an asıl öğrenmek istediğim frontosalar doğduğundan itibaren aylara göre boyları nasıl oluyor.Yani elimdeki frontosaların kaç aylık ya da yaşta olduğunu öğrenebileceğim bir yaş/boy tablosu gibi bir şey var mı acaba ?[EDIT]Bleker,2016-11-11 16:49:15[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar
Bir kaç gün önce akvaryumcudan 7 adet frontosa aldım.Koloni olduğunu söyledi ama onun da fazla bir bilgisi yok.2 tanesi 11-12 cm , biri 9-10 cm diğerleri de 7-8 cm gibi.Frontoza'nın hangi türü olduğunu bilmiyorum ama onu daha sonra öğrenirim.Benim şu an asıl öğrenmek istediğim frontosalar doğduğundan itibaren aylara göre boyları nasıl oluyor.Yani elimdeki frontosaların kaç aylık ya da yaşta olduğunu öğrenebileceğim bir yaş/boy tablosu gibi bir şey var mı acaba ?[EDIT]Bleker,2016-11-11 16:49:15[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba Arkadaşlar
İsmim Umut.Yaklaşık 15 gün önce 40 litrelik bir akvaryum ile bir kaç lepistes alarak , sıfır bilgi ve tecrübe ile bu işe giriştim.Sonrasında aldığım lepistes doğurdu,29 yavrum oldu, yavruluk aldım,sitede artemia konuları gözüme ilişti,mix artemia ve meç kit aldım,ilk denememde 24 saatte artemiaları çıkarıp yavrulara verdim.Kısacası çok hızlı bir giriş yaptık sektöre,bu gidişle bu 40 litrelik akvaryum bizi kesmez ama hadi hayırlısı :)
Merhaba Arkadaşlar
İsmim Umut.Yaklaşık 15 gün önce 40 litrelik bir akvaryum ile bir kaç lepistes alarak , sıfır bilgi ve tecrübe ile bu işe giriştim.Sonrasında aldığım lepistes doğurdu,29 yavrum oldu, yavruluk aldım,sitede artemia konuları gözüme ilişti,mix artemia ve meç kit aldım,ilk denememde 24 saatte artemiaları çıkarıp yavrulara verdim.Kısacası çok hızlı bir giriş yaptık sektöre,bu gidişle bu 40 litrelik akvaryum bizi kesmez ama hadi hayırlısı :)
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
