ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
thebronzebomber
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Mayıs 2018 11:45
Son Ziyaret:
06 Şubat 2019 19:46
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alican Kiraz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bir milletin ahlak değeri, o milletin yükselmesini sağlar. - Mustafa Kemal ATATÜRK
SON 10 MESAJI
Balık Uyumu Hk.
[QUOTE=trexxx]Melek balığının uygun olmadığını düşünüyorum. Ilk zamanlarda olmasa da ilerleyen süreçte sorun çıkarma ihtimali yüksek. [/QUOTE]
Melek balığını seviyorum ancak konu küçük tür neonlar olunca,kendisinden vazgeçebilirim [:)]
[QUOTE=trexxx]Melek balığının uygun olmadığını düşünüyorum. Ilk zamanlarda olmasa da ilerleyen süreçte sorun çıkarma ihtimali yüksek. [/QUOTE]
Melek balığını seviyorum ancak konu küçük tür neonlar olunca,kendisinden vazgeçebilirim [:)]
Balık Uyumu Hk.
[QUOTE=BadWolf]
Arı balığı temelde bir goby türü olarak başlı başına uyumlu değildir. Çok küçük oluşları nedeni ile diğer balıklara yem olabilirler ve acı su istediklerinden su değerleri tutmaz.
Bolivian ram genel olarak daha sağlıklı ve dayanıklı bir türdür. Asıl ramirezi yi sağlıklı bulabilmek sıkıntıdır, seçim yine sizin, ancak acemi iseniz tecrübe kazanmak akına ram çok daha iyi bir seçenektir. Biraz zorlanmayı seviyorsanız şansınızı ramirezi ile de deneyebilirsiniz.
Başka karma düşünürsek Melek- kılıçkuyruk- cory olabillir. Eğer bulabilirseniz kongo tetra olabilir. Gerek renkleri, gerek gösterişli yüzgeçleri ve hareketli tavırları ile harika balıklardır. Melek-kongo- cory kombini olabilir. Melek- keyhole cichlid- cory yada vatoz olabilir, festivium- tetra ve cory olabilir, olasılıklar bol :))[/QUOTE]
Arı balığı görselliği çok iyi olsada,suyun dengesinin farklı oluşu diğer türleri etkileyecektir. Ramirezi görsel açıdan gerçekten çok hoş bir tür ve kombinasyon içerisinde mutlaka olmasını istediğim bir tür tabii hassas oluşları kısmı biraz dert,netice de tecrübem olsada üst düzey var diyemem. Kongo tetraya bakındım netten ama bulmak sanırım biraz zor,akvaryumcu çarşısına gidip bakmam gerekiyor. Diğer kombinlere göz atıcam teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=Ladres]Su değerlerin nasıl?.. Su dengesi oturdu mu?
Sana tavsiyem, Ramirezi, neon gibi balıklar alacaksan eğer önce su dengesinin oturduğundan emin ol. Aksi durumda 1-2 hafta içinde ölürler.
Başlangıçta 4 panda çöpçü, 2 cüce vatoz, Tetra türlerinden küçük olanlarından 4 tane ve 2 lepistes ile başlamanı öneririm. Su değerlerin tam oturduğunda 4 Ramirezi ve 8 neon alabilirsin.[/QUOTE]
1 haftaya yakındır gerekli su düzenleyecileri de ekledim ve filtre sistemim çalışır vaziyette. Su dengesinin oturmasını ve yumuşamasını bekliyorum. Haftasonu canlıları alarak ekleyeceğim. Tetraların hassas oluşu biraz çekingen davranmama sebep oluyor,tam oturmamışsa su dengesi canlılar ziyan olsun istemem. Ancak sürü halinde dolaşan balıklara karşı çok fazla sempatim var,nasıl bişeler olacak bakalım artık [:)]
[QUOTE=BadWolf]
Arı balığı temelde bir goby türü olarak başlı başına uyumlu değildir. Çok küçük oluşları nedeni ile diğer balıklara yem olabilirler ve acı su istediklerinden su değerleri tutmaz.
Bolivian ram genel olarak daha sağlıklı ve dayanıklı bir türdür. Asıl ramirezi yi sağlıklı bulabilmek sıkıntıdır, seçim yine sizin, ancak acemi iseniz tecrübe kazanmak akına ram çok daha iyi bir seçenektir. Biraz zorlanmayı seviyorsanız şansınızı ramirezi ile de deneyebilirsiniz.
Başka karma düşünürsek Melek- kılıçkuyruk- cory olabillir. Eğer bulabilirseniz kongo tetra olabilir. Gerek renkleri, gerek gösterişli yüzgeçleri ve hareketli tavırları ile harika balıklardır. Melek-kongo- cory kombini olabilir. Melek- keyhole cichlid- cory yada vatoz olabilir, festivium- tetra ve cory olabilir, olasılıklar bol :))[/QUOTE]
Arı balığı görselliği çok iyi olsada,suyun dengesinin farklı oluşu diğer türleri etkileyecektir. Ramirezi görsel açıdan gerçekten çok hoş bir tür ve kombinasyon içerisinde mutlaka olmasını istediğim bir tür tabii hassas oluşları kısmı biraz dert,netice de tecrübem olsada üst düzey var diyemem. Kongo tetraya bakındım netten ama bulmak sanırım biraz zor,akvaryumcu çarşısına gidip bakmam gerekiyor. Diğer kombinlere göz atıcam teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=Ladres]Su değerlerin nasıl?.. Su dengesi oturdu mu?
Sana tavsiyem, Ramirezi, neon gibi balıklar alacaksan eğer önce su dengesinin oturduğundan emin ol. Aksi durumda 1-2 hafta içinde ölürler.
Başlangıçta 4 panda çöpçü, 2 cüce vatoz, Tetra türlerinden küçük olanlarından 4 tane ve 2 lepistes ile başlamanı öneririm. Su değerlerin tam oturduğunda 4 Ramirezi ve 8 neon alabilirsin.[/QUOTE]
1 haftaya yakındır gerekli su düzenleyecileri de ekledim ve filtre sistemim çalışır vaziyette. Su dengesinin oturmasını ve yumuşamasını bekliyorum. Haftasonu canlıları alarak ekleyeceğim. Tetraların hassas oluşu biraz çekingen davranmama sebep oluyor,tam oturmamışsa su dengesi canlılar ziyan olsun istemem. Ancak sürü halinde dolaşan balıklara karşı çok fazla sempatim var,nasıl bişeler olacak bakalım artık [:)]
Balık Uyumu Hk.
[QUOTE=BadWolf]
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
Kombinasyonunu ele alırsam, corylerde panda yada sterbai cory tercih ederdim ancak türü fark etmeksizin tek tür oldukları sürece sıkıntı olmayacaktır. Rasbora ve gouramiyi kesinlikle eklemezdim, farklı coğrafyanın balıkları olduğundan pek karıştırma taraftarı değilim. Onun yerine 10 lu bir kardinal sürüsü tercih ederdim. Eğer cüce cichlid tecrübeniz yoksa ramireziden ziyade bolivian ram daha iyi bir seçim olabilir, çünkü çok daha dayanıklıdır.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonu seçeceksem ise Rasbora ve kuhlii yi yine farklı coğrafyanın türleri olduklarından eklemezdim. Zaten cüce vatozu ve kuhlii yi aynı anda almak pek iyi bir seçim değildir. Çünkü kuhlii çok utangaçtır ve herhangi bir bölge anlayışı yoktur, saklanabileceği her yerde gezinir. Ancak vatozlar nispeten bölgeci ve sert mizaçlıdır. Kuhlii ler ile aralarında çatışma olması kaçınılmazdır. Ufak bir grup 2-3 tane bulabiliyorsam özel l serilerinden vatoz tercih ederdim. Meleğin yanına kardinali hiçbir şekilde eklemezdim, çünkü melekler ufak tetraları ve lepistes gibi canlı doğuranları başarılı bir biçimde avlarlar. Onun yerine kırmızı burun yada kırmızı göz tetralardan tek tür olarak bir grup yapılabilir, ancak tetra varsa melekten yavru alamayacağınızı da belirtmem gerekir.
[/QUOTE]
İlk kombinasyon için Kardinal Tetra - Cory - Bolivian Ram
İkinci kombinasyon için eğer Melek olacaksa L serisinden vatoz ve kırmızı burun tetra olarak geçebiliriz. ( Yavru almamak koşuluyla tabii )
Peki '' arı balığı '' kısmına gelecek olursak,bu türlerle sorun yaşama durumu var mıdır ?
Bolivian Ram için sağlıklı bulmak zor deniyor ama bakmak gerekiyor.
Peki barışcıl şekilde yaşayacak bir karma yapmak istersek farklı kombinasyon olarak neleri yapabiliriz ?
[QUOTE=BadWolf]
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
Kombinasyonunu ele alırsam, corylerde panda yada sterbai cory tercih ederdim ancak türü fark etmeksizin tek tür oldukları sürece sıkıntı olmayacaktır. Rasbora ve gouramiyi kesinlikle eklemezdim, farklı coğrafyanın balıkları olduğundan pek karıştırma taraftarı değilim. Onun yerine 10 lu bir kardinal sürüsü tercih ederdim. Eğer cüce cichlid tecrübeniz yoksa ramireziden ziyade bolivian ram daha iyi bir seçim olabilir, çünkü çok daha dayanıklıdır.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonu seçeceksem ise Rasbora ve kuhlii yi yine farklı coğrafyanın türleri olduklarından eklemezdim. Zaten cüce vatozu ve kuhlii yi aynı anda almak pek iyi bir seçim değildir. Çünkü kuhlii çok utangaçtır ve herhangi bir bölge anlayışı yoktur, saklanabileceği her yerde gezinir. Ancak vatozlar nispeten bölgeci ve sert mizaçlıdır. Kuhlii ler ile aralarında çatışma olması kaçınılmazdır. Ufak bir grup 2-3 tane bulabiliyorsam özel l serilerinden vatoz tercih ederdim. Meleğin yanına kardinali hiçbir şekilde eklemezdim, çünkü melekler ufak tetraları ve lepistes gibi canlı doğuranları başarılı bir biçimde avlarlar. Onun yerine kırmızı burun yada kırmızı göz tetralardan tek tür olarak bir grup yapılabilir, ancak tetra varsa melekten yavru alamayacağınızı da belirtmem gerekir.
[/QUOTE]
İlk kombinasyon için Kardinal Tetra - Cory - Bolivian Ram
İkinci kombinasyon için eğer Melek olacaksa L serisinden vatoz ve kırmızı burun tetra olarak geçebiliriz. ( Yavru almamak koşuluyla tabii )
Peki '' arı balığı '' kısmına gelecek olursak,bu türlerle sorun yaşama durumu var mıdır ?
Bolivian Ram için sağlıklı bulmak zor deniyor ama bakmak gerekiyor.
Peki barışcıl şekilde yaşayacak bir karma yapmak istersek farklı kombinasyon olarak neleri yapabiliriz ?
Balık Uyumu Hk.
Öncelikle herkese merhaba,
Merak ettiğim türlerle ilgili tek tek araştırmalarım oldu,tablo incelemesi de yaptım ancak tabloya tam güvenmemekle beraber,bu türleri beslemiş veya hali hazırda besleyen arkadaşların yorumları ve tavsiyelerini merak ettiğim için bu konuyu açma ve bilgi edinme ihtiyacı hissettim.
200 Lt bir tankım mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG]
Besleyeceğim balık türüne karar verememekle birlikte farklı kombinasyonlar düşündüm ancak sorun yaşanır mı yaşanmaz mı noktasına geldiğim zaman kararı veremiyorum.
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonlar da sorun yaşanır mı yoksa barışçıl bir akvaryum dengesi yakalanmış olur mu ?
Bir de bu türler için hangi yemleri kullanmamı önerirsiniz ?
Not: Akvaryum fotoğrafı ilk kurulma anına aittir. Anubiasları yanlış ekmişim,düzeltmeyi gerçekleştirdim.
Yorumlar ve tavsiyeler için şimdiden herkese teşekkür ederim.
İyi hobiler [:)]
Öncelikle herkese merhaba,
Merak ettiğim türlerle ilgili tek tek araştırmalarım oldu,tablo incelemesi de yaptım ancak tabloya tam güvenmemekle beraber,bu türleri beslemiş veya hali hazırda besleyen arkadaşların yorumları ve tavsiyelerini merak ettiğim için bu konuyu açma ve bilgi edinme ihtiyacı hissettim.
200 Lt bir tankım mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG]
Besleyeceğim balık türüne karar verememekle birlikte farklı kombinasyonlar düşündüm ancak sorun yaşanır mı yaşanmaz mı noktasına geldiğim zaman kararı veremiyorum.
- Cüce gurami - çöpcü - rasbora - kardinal neon - 1 çift ramirezi ve arı balığı
Rasbora ve kardinal neon u 8li grup olarak düşünüyorum.
- Rasbora - kuhli - neon tetra - cüce vatoz - 1 çift melek
Bu kombinasyonlar da sorun yaşanır mı yoksa barışçıl bir akvaryum dengesi yakalanmış olur mu ?
Bir de bu türler için hangi yemleri kullanmamı önerirsiniz ?
Not: Akvaryum fotoğrafı ilk kurulma anına aittir. Anubiasları yanlış ekmişim,düzeltmeyi gerçekleştirdim.
Yorumlar ve tavsiyeler için şimdiden herkese teşekkür ederim.
İyi hobiler [:)]
Yeni Amatör Kurulum
[QUOTE=Splendor]
Bazen bağlamaya çalışmak eziyet olabiliyor, Ista markasının bitki yapıştırıcısını kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Ürüne baktım,kayalar ve kütükleri yeşillendirmek gayet basit olacak,teşekkür ederim.
[QUOTE=Splendor]
Bazen bağlamaya çalışmak eziyet olabiliyor, Ista markasının bitki yapıştırıcısını kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Ürüne baktım,kayalar ve kütükleri yeşillendirmek gayet basit olacak,teşekkür ederim.
Yeni Amatör Kurulum
[QUOTE=Emyy]Tankınız canlısız bile çok şık, hayırlı olsun diyelim [:)] Yatay duran kök biraz yeşillenmeyi hak ediyor sanki. Benim oyum melekten yana olacak. Lepistes gibi üremeyi seven tür için biraz daha bitki ister akvaryumunuz.[/QUOTE]
Evet haklısınız,yatay kökü bitkilendirmek gerçekten görselliği güzelleştirecektir ancak en uygun bitki ne olur orası için onu araştırmam gerekiyor [:)]
[QUOTE=capo di capi]Güzel başlangıç. Ortadaki büyük kök , mangrow yahut yati değil. Kumun rengi ile kullandığınız taşlar uyumsuz olmuş , bence taşları çıkartın.
Anubiasları hatalı ekmişsiniz , anubiasların rizomu(gövde soğanı) kumun altına gömülmeyecek şekilde ekin.. Hatta ekmek yerine köklerinize misina ile sabitlemeniz daha iyi olur..
Son olarak hayırlı olsun , fakat burası maaşallahınızı alırım , inşallahınızı alırım içerikli facebook sayfalarından farklıdır :))[/QUOTE]
Kumun rengi ve taşları zıt renkler yapmayı bilerek tercih ettim,komple koyu renkler olmaması ve canlılık katması açısından. Anubiasları yorumdan sonra internetten ekimine yeniden bakarak düzelttim. Aldığım yer yanlış bilgilendirmiş.
[QUOTE=Emyy]Tankınız canlısız bile çok şık, hayırlı olsun diyelim [:)] Yatay duran kök biraz yeşillenmeyi hak ediyor sanki. Benim oyum melekten yana olacak. Lepistes gibi üremeyi seven tür için biraz daha bitki ister akvaryumunuz.[/QUOTE]
Evet haklısınız,yatay kökü bitkilendirmek gerçekten görselliği güzelleştirecektir ancak en uygun bitki ne olur orası için onu araştırmam gerekiyor [:)]
[QUOTE=capo di capi]Güzel başlangıç. Ortadaki büyük kök , mangrow yahut yati değil. Kumun rengi ile kullandığınız taşlar uyumsuz olmuş , bence taşları çıkartın.
Anubiasları hatalı ekmişsiniz , anubiasların rizomu(gövde soğanı) kumun altına gömülmeyecek şekilde ekin.. Hatta ekmek yerine köklerinize misina ile sabitlemeniz daha iyi olur..
Son olarak hayırlı olsun , fakat burası maaşallahınızı alırım , inşallahınızı alırım içerikli facebook sayfalarından farklıdır :))[/QUOTE]
Kumun rengi ve taşları zıt renkler yapmayı bilerek tercih ettim,komple koyu renkler olmaması ve canlılık katması açısından. Anubiasları yorumdan sonra internetten ekimine yeniden bakarak düzelttim. Aldığım yer yanlış bilgilendirmiş.
Yeni Amatör Kurulum
Ölçüler: 100*55*40
Canlı Türleri: Henüz seçilmedi
Bitki Türleri: Çınar,Çam ve Anubias
Tankın Yaşı: 4 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dış filtre şuan için Quik 1000 (Fluval 406 yolda)[:)] 2li florasan T8 gro-lux & aquastar
Tasarım ve Dekorasyon: Yati & Mangrow Kökleri ve Kayalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029411.jpg[/IMG]
Pek bi hevesle başladığım tankımın kurulumu bitti. Artık sadece balıkların yeni yuvalarına gelmesi kaldı tabii ne besleyeceğim konusundaki kararsızlığım sona ererse [:D]
Bir tetrazon geliyor aklıma sonra meleklerin o sakin yüzüşü. Sonra da diyorum ki neonların sürü görüntüsü ve lepisteslerin o eşsiz renkleri. [:)]
Bu konuda fikirlerinizi beklerim ayrıca tecrübeli arkadaşlardan da eksik gördükleri kısımları söylemelerini de isterim tabii.
Kendimce görsel açıdan güzel bir tank olduğu kanaatindeyim,co2 desteği şuan için sağlayamayacağım için en basit bakımı olan bitkileri temin etmeye karar verdim. Tecrübe kazandıkça ileride o da olur neden olmasın.
Tür önerilerini merakla bekliyorum[;)][:D][EDIT]thebronzebomber,2018-05-27 21:20:06[/EDIT]
Ölçüler: 100*55*40
Canlı Türleri: Henüz seçilmedi
Bitki Türleri: Çınar,Çam ve Anubias
Tankın Yaşı: 4 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dış filtre şuan için Quik 1000 (Fluval 406 yolda)[:)] 2li florasan T8 gro-lux & aquastar
Tasarım ve Dekorasyon: Yati & Mangrow Kökleri ve Kayalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206205/270520182029411.jpg[/IMG]
Pek bi hevesle başladığım tankımın kurulumu bitti. Artık sadece balıkların yeni yuvalarına gelmesi kaldı tabii ne besleyeceğim konusundaki kararsızlığım sona ererse [:D]
Bir tetrazon geliyor aklıma sonra meleklerin o sakin yüzüşü. Sonra da diyorum ki neonların sürü görüntüsü ve lepisteslerin o eşsiz renkleri. [:)]
Bu konuda fikirlerinizi beklerim ayrıca tecrübeli arkadaşlardan da eksik gördükleri kısımları söylemelerini de isterim tabii.
Kendimce görsel açıdan güzel bir tank olduğu kanaatindeyim,co2 desteği şuan için sağlayamayacağım için en basit bakımı olan bitkileri temin etmeye karar verdim. Tecrübe kazandıkça ileride o da olur neden olmasın.
Tür önerilerini merakla bekliyorum[;)][:D][EDIT]thebronzebomber,2018-05-27 21:20:06[/EDIT]
Dış Filtre Seçimi Konusunda Destek
[QUOTE=gilgames33]
Hayırlı olsun güzel bir kullanım deneyimi yaşarsınız inşallah. Benim akvaryumum da bugün geldi 250 Lt ciklet ve bir de 20 mclik vatos olacak iki adet iç motor kullanıyorum ama dış filtre ihtiyacı kaçınılmaz görünüyor ben de bir süre araştırma yapıp kaliteli ve kalıcı bir şey almak istiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum,evet sizin tank için dış filtre kesinlikle kaçınılmaz hem sağlık açısından hem görsellik açısından daha iyi olacaktır. Kullanıma geçtiğim vakit ilerleyen zamanda deneyimleri mutlaka paylaşırım,şimdi ki kısım bitki için hangi kumun daha sağlıklı olacağı bilgilerini edinmek olacak.
[QUOTE=gilgames33]
Hayırlı olsun güzel bir kullanım deneyimi yaşarsınız inşallah. Benim akvaryumum da bugün geldi 250 Lt ciklet ve bir de 20 mclik vatos olacak iki adet iç motor kullanıyorum ama dış filtre ihtiyacı kaçınılmaz görünüyor ben de bir süre araştırma yapıp kaliteli ve kalıcı bir şey almak istiyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum,evet sizin tank için dış filtre kesinlikle kaçınılmaz hem sağlık açısından hem görsellik açısından daha iyi olacaktır. Kullanıma geçtiğim vakit ilerleyen zamanda deneyimleri mutlaka paylaşırım,şimdi ki kısım bitki için hangi kumun daha sağlıklı olacağı bilgilerini edinmek olacak.
Dış Filtre Seçimi Konusunda Destek
Herkese yorumları ve verdiği değerli fikirler için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Filtre olarak uzun ömürlü olacağını düşünerek Fluval 406'da karar kaldım. Pişman olmayacağımı düşünüyorum [:)]
İyi hobiler,hayırlı ramazanlar.
Herkese yorumları ve verdiği değerli fikirler için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Filtre olarak uzun ömürlü olacağını düşünerek Fluval 406'da karar kaldım. Pişman olmayacağımı düşünüyorum [:)]
İyi hobiler,hayırlı ramazanlar.
Dış Filtre Seçimi Konusunda Destek
[QUOTE=Ches]
Sunsun' ı almıştım 1 hafta zor dayandım. Debi fena değil ama aşırı gürültülü bir ürün. [/QUOTE]
Kullanımını uzun vade düşündüğümden dolayı vereceğim paraya değecek bir ürün olması önceliğim. Bu yüzden SunSun tercihlerim arasında şuan için yok. Tetra Ex 1200 Plus (New) için de iyi diyorlar ancak eski tiplerde kaçaklardan şikayet edenler ciddi anlamda fazlaydı,yeni seride bunu aştıklarını söyleseler de emin olamadım açıkçası.
[QUOTE=Ches]
Sunsun' ı almıştım 1 hafta zor dayandım. Debi fena değil ama aşırı gürültülü bir ürün. [/QUOTE]
Kullanımını uzun vade düşündüğümden dolayı vereceğim paraya değecek bir ürün olması önceliğim. Bu yüzden SunSun tercihlerim arasında şuan için yok. Tetra Ex 1200 Plus (New) için de iyi diyorlar ancak eski tiplerde kaçaklardan şikayet edenler ciddi anlamda fazlaydı,yeni seride bunu aştıklarını söyleseler de emin olamadım açıkçası.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
