ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YigitcanTuran58
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ağustos 2019 12:09
Son Ziyaret:
08 Temmuz 2020 22:10
Toplam Mesaj:
42 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
YiğitcanTuran
Doğum Tarihi:
02 Kasım 1997
Yaş:
28
İl:
Sivas
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
YiğitcanTuran
SON 10 MESAJI
Akvaryum Camı
Denedim ama olmadı temizliyorum ama yine aynısı oluyor temizlikle alakası yok gibi yosunlaşma mı oluyor acaba anlamadım
Denedim ama olmadı temizliyorum ama yine aynısı oluyor temizlikle alakası yok gibi yosunlaşma mı oluyor acaba anlamadım
Betta Baloncukları
Anladım teşekkürler [:iyi:]
Anladım teşekkürler [:iyi:]
Betta Baloncukları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/090220201244551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/090220201245241.jpg[/IMG]
Betta ufaktan baloncuk yapıyor ama pipo filtreyi çalıştırınca baloncuklar gider ama mecbur çalıştırmam lazım
Bu durum betaya zarar verirmi strese falan girermi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/090220201244551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/090220201245241.jpg[/IMG]
Betta ufaktan baloncuk yapıyor ama pipo filtreyi çalıştırınca baloncuklar gider ama mecbur çalıştırmam lazım
Bu durum betaya zarar verirmi strese falan girermi ?
Akvaryum Camı
[QUOTE=Fırat pınar]Ben de daha yeniyim tam bilmiyorum ama sanki akvaryum kurulmadan önce iyi temizlenmemiş gibi kir kendini tekrarlıyor süngerle falan iyice temizleseydin keşke kurmadan önce[/QUOTE]
Akvaryumu kuralı baya oldu bitki vardı bitkileri çıkarıp balık ekledikten sonra olmaya başladı
[QUOTE=Fırat pınar]Ben de daha yeniyim tam bilmiyorum ama sanki akvaryum kurulmadan önce iyi temizlenmemiş gibi kir kendini tekrarlıyor süngerle falan iyice temizleseydin keşke kurmadan önce[/QUOTE]
Akvaryumu kuralı baya oldu bitki vardı bitkileri çıkarıp balık ekledikten sonra olmaya başladı
Akvaryum Camı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/290120202028521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/290120202029471.jpg[/IMG]
Merhaba fotolarda gördüğünüz akvaryumumun camında böyle lekeler oluşuyor temizliyorum tekrar oluşuyor sizce neden olabilir? Akvaryumun içinde malzeme olarak Pipo filtre hagen kum ve hindistan cevizi var..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/290120202028521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/290120202029471.jpg[/IMG]
Merhaba fotolarda gördüğünüz akvaryumumun camında böyle lekeler oluşuyor temizliyorum tekrar oluşuyor sizce neden olabilir? Akvaryumun içinde malzeme olarak Pipo filtre hagen kum ve hindistan cevizi var..
Betta
[QUOTE=Beta_balik]Filtreyi kapatınca normal yürüyorsa bence filtre suyu fazla dalgalandırıyor.
Filtrenin markasını yada gücünü istememin nedeni suyu ne kadar dalgalandırdığını öğrenmekti. Eğer debisi çok fazla olursa balığı strese sokabilir. Bu durumda (pipo filtrede) galiba hava motorunun debisi önemli oluyor. Onu biliyorsanız söyleyebilirsiniz, bilmiyorsanız filtreyi çıkartmanızı tavsiye ederim.
Bahsettiğiniz malzemelerin suya yaptığı salınımı, tencerede bir süre kaynatarak çözebilirsiniz, hala devam ediyorsa daha ziyade sık su değişimi ile dengede tutulabilir.
Isıtıcı gelince suyu 28 dereceye ayarlayın, bir tane termometre işinizi daha da kolaylaştırır.
Yem balığın formu ile direk alakalı bir konudur. Canlı renklere sahip ve hareketli bir balık istiyorsanız beslediğiniz balıkların diyetini olabildiğince kaliteli ve protein ağırlıklı yemler ile oluşturmalısınız. Şu anda kullandığınız yemin betta için çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Etçil yemler normelde kahverengi taneler gibi renklere sahip olur. Ama yeşil olanlar bana daha çok bitkisel yem gibi geldi. Betta gibi etçil bir balığa bitkisel ağırlıklı yemler verirseniz, bu balığın bağırsaklarında sorun oluşmasına neden olur. Bu yüzden bu yemin yanına hikari betta bio gold, sera bettagran, sera, fd bloodworm, ocean nutrition atison's, betta pro, ocean nutrition atison's betta food
gibi kaliteli granül yemlerinden ve sera pro daphnia, sera fd bloodworm, tetra delica bloodworm, tropical red mico gibi kurutulmuş yemlerinden ekleme yapmanız lazım. İmkanınız göre sayıyı arttırabileceğiniz gibi granül yemlerden en az iki tane daha, kurutulmuş yemlerden ise bir tane almanız iyi olur. Eğer ilgilenirseniz canlı yem de vermeniz çok iyi olur.
Son olarak akvaryumu biraz bitkilendirebilirsiniz. Java fern, pistia, saz, tilki kuyruğu, su mercimeği, moss gibi çeşitli bitkilerden alırsanız hem balık için daha iyi olur, hem de görsellik açısından kat kat daha güzel gözükür. [/QUOTE]
Anladm teşekkürler yazdıklarınıza göre akvaryumu düzenleyip bettanın durumuna bakayım.. [:iyi:]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Bettalar garip yerlerde dinlenmeyi severler , ama filtreyi kapatınca düzeliyorsa filtreden kaynaklanabilir , bir adet hava vanası alıp debisini kısabilirsiniz . Çöpçü balığını çıkarmanızı öneririm , hacim çok küçük ve sürü halinde yaşaması gereken bir tür ayrıca bettadan geriye fazla yem kalacağını sanmıyorum . Resmini paylaştığınız yem betta yemine hiç benzemiyor birkaç çeşit özel betta yemi almanızı tavsiye ederim ( tetra betta granules , sera bettagran , prodac betta ,hikari betta bio gold,tetra betta , jbl novo betta , ocean nutrition betta pellets , tropical betta granulat vb) . Birkaç tane kolay bitki eklemenizde bettanın güvenini sağlamanızı kolaylaştırır ( java fern , anubias , tilki kuyruğu , elodea , pistia , salvinia natans , moss ball vb ) . [/QUOTE]
Anladım teşekkürler [:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Filtreyi kapatınca normal yürüyorsa bence filtre suyu fazla dalgalandırıyor.
Filtrenin markasını yada gücünü istememin nedeni suyu ne kadar dalgalandırdığını öğrenmekti. Eğer debisi çok fazla olursa balığı strese sokabilir. Bu durumda (pipo filtrede) galiba hava motorunun debisi önemli oluyor. Onu biliyorsanız söyleyebilirsiniz, bilmiyorsanız filtreyi çıkartmanızı tavsiye ederim.
Bahsettiğiniz malzemelerin suya yaptığı salınımı, tencerede bir süre kaynatarak çözebilirsiniz, hala devam ediyorsa daha ziyade sık su değişimi ile dengede tutulabilir.
Isıtıcı gelince suyu 28 dereceye ayarlayın, bir tane termometre işinizi daha da kolaylaştırır.
Yem balığın formu ile direk alakalı bir konudur. Canlı renklere sahip ve hareketli bir balık istiyorsanız beslediğiniz balıkların diyetini olabildiğince kaliteli ve protein ağırlıklı yemler ile oluşturmalısınız. Şu anda kullandığınız yemin betta için çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Etçil yemler normelde kahverengi taneler gibi renklere sahip olur. Ama yeşil olanlar bana daha çok bitkisel yem gibi geldi. Betta gibi etçil bir balığa bitkisel ağırlıklı yemler verirseniz, bu balığın bağırsaklarında sorun oluşmasına neden olur. Bu yüzden bu yemin yanına hikari betta bio gold, sera bettagran, sera, fd bloodworm, ocean nutrition atison's, betta pro, ocean nutrition atison's betta food
gibi kaliteli granül yemlerinden ve sera pro daphnia, sera fd bloodworm, tetra delica bloodworm, tropical red mico gibi kurutulmuş yemlerinden ekleme yapmanız lazım. İmkanınız göre sayıyı arttırabileceğiniz gibi granül yemlerden en az iki tane daha, kurutulmuş yemlerden ise bir tane almanız iyi olur. Eğer ilgilenirseniz canlı yem de vermeniz çok iyi olur.
Son olarak akvaryumu biraz bitkilendirebilirsiniz. Java fern, pistia, saz, tilki kuyruğu, su mercimeği, moss gibi çeşitli bitkilerden alırsanız hem balık için daha iyi olur, hem de görsellik açısından kat kat daha güzel gözükür. [/QUOTE]
Anladm teşekkürler yazdıklarınıza göre akvaryumu düzenleyip bettanın durumuna bakayım.. [:iyi:]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Bettalar garip yerlerde dinlenmeyi severler , ama filtreyi kapatınca düzeliyorsa filtreden kaynaklanabilir , bir adet hava vanası alıp debisini kısabilirsiniz . Çöpçü balığını çıkarmanızı öneririm , hacim çok küçük ve sürü halinde yaşaması gereken bir tür ayrıca bettadan geriye fazla yem kalacağını sanmıyorum . Resmini paylaştığınız yem betta yemine hiç benzemiyor birkaç çeşit özel betta yemi almanızı tavsiye ederim ( tetra betta granules , sera bettagran , prodac betta ,hikari betta bio gold,tetra betta , jbl novo betta , ocean nutrition betta pellets , tropical betta granulat vb) . Birkaç tane kolay bitki eklemenizde bettanın güvenini sağlamanızı kolaylaştırır ( java fern , anubias , tilki kuyruğu , elodea , pistia , salvinia natans , moss ball vb ) . [/QUOTE]
Anladım teşekkürler [:iyi:]
Betta
[QUOTE=Beta_balik]Sizin sinir olmanıza gerek yok, demek ki balıkta bir sorun var. Yoksa bettalar (uygun bir ortam olunca) gayet hareketli bir balıktır.
İlk olarak akvaryumunuz hakkında daha fazla bilgi vermeniz lazım. Aşağıdaki soruları teker teker cevaplarsanız daha doğru ve net bir sonuca ulaşabiliriz. Şu anda sadece strese girdiğini söyleyebilirim.
1. Akvaryum kaç litre?(litresini bilmiyorsanız boyutlarını verebilirsiniz.)
2. Su ısısı kaç derece?
3. Balığa hangi yemlerden, ne sıklıkla veriyorsunuz?
4. Filtrenin markası yada gücü nedir?
5. Su değişimini nasıl yapıyorsunuz ve oranı nedir?
6. Akvaryumda başka balık var mı?
7. Suya kattığınız herhangi bir düzenleyici, ilaç, vitamin vb. kimyasal var mı?
8. Akvaryumu ne zaman kurdunuz ve balığı akvaryumu kurduktan ne kadar sonra eklediniz?
9. Balığın daha önce geçirdiği bir hastalık var mıydı?
10. Akvaryumun genel bir fotoğrafını ve balığın birkaç açıdan farklı fotoğraflarını alabilir miyim? [/QUOTE]
1- 15 litre
2- Su oda sıcaklığında ama ısıtıcım 2 güne geliyor
3- Akvaryumcu'nun bana verdiği betta yemini kullanıyorum markasını bilmiyorum fotosunu atarım aşağıya
4- Pipo filtre Sobo fotosunu atayım
5- 5-6 günde bir değişiyorum %50'ye yakın kısmını.. dinlenmiş su ile
6- Akvaryumda 1 çöpçü var çöpçü gayet nezih takılırken betayla beraber o da ona uyuyor bazen onun gibi davranıyor
7- Suya hiçbirşey katmadım
8- Akvaryum 2 aylık beta'yı 1 hafta falan önce ekledim
9- Hastalık geçirmedi
-Filtre açıkken böyle davranıyor filtreyi kapatınca sakinleşiyor normal yüzüyor.. Filtreyi günde 5-6 saat çalıştırıyorum hindistan cevizi ve mango kökü hafiften salınım yapıyor onu temizlemesi için..
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201537251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201537391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201538111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201538491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201539191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201539491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201544251.jpg[/IMG][EDIT]YigitcanTuran58,2020-01-18 15:44:31[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Sizin sinir olmanıza gerek yok, demek ki balıkta bir sorun var. Yoksa bettalar (uygun bir ortam olunca) gayet hareketli bir balıktır.
İlk olarak akvaryumunuz hakkında daha fazla bilgi vermeniz lazım. Aşağıdaki soruları teker teker cevaplarsanız daha doğru ve net bir sonuca ulaşabiliriz. Şu anda sadece strese girdiğini söyleyebilirim.
1. Akvaryum kaç litre?(litresini bilmiyorsanız boyutlarını verebilirsiniz.)
2. Su ısısı kaç derece?
3. Balığa hangi yemlerden, ne sıklıkla veriyorsunuz?
4. Filtrenin markası yada gücü nedir?
5. Su değişimini nasıl yapıyorsunuz ve oranı nedir?
6. Akvaryumda başka balık var mı?
7. Suya kattığınız herhangi bir düzenleyici, ilaç, vitamin vb. kimyasal var mı?
8. Akvaryumu ne zaman kurdunuz ve balığı akvaryumu kurduktan ne kadar sonra eklediniz?
9. Balığın daha önce geçirdiği bir hastalık var mıydı?
10. Akvaryumun genel bir fotoğrafını ve balığın birkaç açıdan farklı fotoğraflarını alabilir miyim? [/QUOTE]
1- 15 litre
2- Su oda sıcaklığında ama ısıtıcım 2 güne geliyor
3- Akvaryumcu'nun bana verdiği betta yemini kullanıyorum markasını bilmiyorum fotosunu atarım aşağıya
4- Pipo filtre Sobo fotosunu atayım
5- 5-6 günde bir değişiyorum %50'ye yakın kısmını.. dinlenmiş su ile
6- Akvaryumda 1 çöpçü var çöpçü gayet nezih takılırken betayla beraber o da ona uyuyor bazen onun gibi davranıyor
7- Suya hiçbirşey katmadım
8- Akvaryum 2 aylık beta'yı 1 hafta falan önce ekledim
9- Hastalık geçirmedi
-Filtre açıkken böyle davranıyor filtreyi kapatınca sakinleşiyor normal yüzüyor.. Filtreyi günde 5-6 saat çalıştırıyorum hindistan cevizi ve mango kökü hafiften salınım yapıyor onu temizlemesi için..
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201537251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201537391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201538111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201538491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201539191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201539491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201544251.jpg[/IMG][EDIT]YigitcanTuran58,2020-01-18 15:44:31[/EDIT]
Betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201418161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201418381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201418541.jpg[/IMG]
Gördüğünüz betta balığı sürekli pipo filtre ile cam arasına girip duruyor beni sinir ediyor hep filtre taraflarında duruyor.. Hindistan cevizinden yaptığım eve çok nadir giriyor size sebebi nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201418161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201418381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/180120201418541.jpg[/IMG]
Gördüğünüz betta balığı sürekli pipo filtre ile cam arasına girip duruyor beni sinir ediyor hep filtre taraflarında duruyor.. Hindistan cevizinden yaptığım eve çok nadir giriyor size sebebi nedir?
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/140120201650531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/140120201650531.jpg[/IMG]
Filtreyi Gece Kapatmalı Mıyım ?
[QUOTE=yavgaf]Nitrifikasyon bakterileri filtrede akıntı olmadığı takdirde 30 dk içinde ölmeye başlar. Filtreyi hangi amaçla kullandığınız bu noktada önemli. Fiziksel temizlik amaçlı kullanıyorsanız ve akvaryum yeterince büyükse yani kum taş gibi dekorlarda nitrifikasyon bakterileri yeterince tutunacak alan bulabilmişse ve su değişimleriniz düzenliyse azot döngüsü için filtreye sürekli gerek yok. Ancak akvaryum oturmamışsa yani döngüyü sağlayacak bakteri popülasyonu oluşmamışsa filtreyi kapatamazsınız. Benim 9 litrelik beta akvaryumumda filtre kullanmıyorum. Düzenli su değişimi ile fiziksel yani görünen atıkları alıyorum. Azot döngüsü içinse bakteri oluşumu tamamlanmış durumda. Düzenli olarak ölçtüğümde amonyak ve nitrit 0 çıkarken nitrat 10 ppm seviyesinde kalıyor. Nitratı da java moss ve su mercimeği hallediyor. Ayrıca şu noktaya da değinmekte yarar var: pipo filtre betalar için uygun değil. Hem betalar labirentli balık oldukları için ayrıca suya hava vermenize gerek yok. Hem de pipo filtrede beta akıntıdan rahatsız olup strese girecek, yorulacak ve o güzel kuyrukları zarar görecektir . İlle filtre kullanmak istiyorsanız şelale filtre daha uygun olur hem akıntıyı azaltır hem de sesten kurtulursunuz. Saygılar...[/QUOTE]
İlgilenip uzunca yazdığınız için teşekkürler. Daha açıklayıcı olması için bi foto atayım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/140120201504071.jpg[/IMG]
Akvaryumum bu şekilde.. pipo filtre derken aslında hava motorunun sesinden rahatsız olduğum için çekmeyi istiyorum sizce şuan kesin çözün ne olur? Sizin akvaryumunuzdaki gibi fitre olmadan su değişimiyle işi çözebilir miyim veya şelale filtre alıp geceleri fişini çeksem sesten rahatsız olmamam için.. çözüm olur mu?
[QUOTE=yavgaf]Nitrifikasyon bakterileri filtrede akıntı olmadığı takdirde 30 dk içinde ölmeye başlar. Filtreyi hangi amaçla kullandığınız bu noktada önemli. Fiziksel temizlik amaçlı kullanıyorsanız ve akvaryum yeterince büyükse yani kum taş gibi dekorlarda nitrifikasyon bakterileri yeterince tutunacak alan bulabilmişse ve su değişimleriniz düzenliyse azot döngüsü için filtreye sürekli gerek yok. Ancak akvaryum oturmamışsa yani döngüyü sağlayacak bakteri popülasyonu oluşmamışsa filtreyi kapatamazsınız. Benim 9 litrelik beta akvaryumumda filtre kullanmıyorum. Düzenli su değişimi ile fiziksel yani görünen atıkları alıyorum. Azot döngüsü içinse bakteri oluşumu tamamlanmış durumda. Düzenli olarak ölçtüğümde amonyak ve nitrit 0 çıkarken nitrat 10 ppm seviyesinde kalıyor. Nitratı da java moss ve su mercimeği hallediyor. Ayrıca şu noktaya da değinmekte yarar var: pipo filtre betalar için uygun değil. Hem betalar labirentli balık oldukları için ayrıca suya hava vermenize gerek yok. Hem de pipo filtrede beta akıntıdan rahatsız olup strese girecek, yorulacak ve o güzel kuyrukları zarar görecektir . İlle filtre kullanmak istiyorsanız şelale filtre daha uygun olur hem akıntıyı azaltır hem de sesten kurtulursunuz. Saygılar...[/QUOTE]
İlgilenip uzunca yazdığınız için teşekkürler. Daha açıklayıcı olması için bi foto atayım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216819/140120201504071.jpg[/IMG]
Akvaryumum bu şekilde.. pipo filtre derken aslında hava motorunun sesinden rahatsız olduğum için çekmeyi istiyorum sizce şuan kesin çözün ne olur? Sizin akvaryumunuzdaki gibi fitre olmadan su değişimiyle işi çözebilir miyim veya şelale filtre alıp geceleri fişini çeksem sesten rahatsız olmamam için.. çözüm olur mu?
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
