ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Naty32
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2022 23:47
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2023 16:42
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Altın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Merve Altın
SON 10 MESAJI
Macracanta Ve Tetra Yem Yememe
Merhabalar. Tankimizda 10 adet tetra, 5 adet zebra danio, 3 panda çöpçü, 1vatoz ve iki adet macracantamiz var. Geçen hafta neonlardan birini ölü bulmuştum nedenini hiç anlamadık bir gün öncesinde hicbirseyi yoktu. Şimdi yine tetralardan biri yem yemiyor ve rengi soluklastı. Aynı şekilde macracantalarda da bir sıkıntı var. Bugün ilk defa bir tanesini suyun yüzüne doğru çıkarken gördüm. Şimdi ikiside yem yemiyor. Oysaki yemleme yaptığımda diğer balıkları bile kovalarlardi yem yemek için. Ne yapmak lazım sizce? Hasta olan tetrayla macracantalari ayrı bir akvaryuma alsam nasıl bir tedavi uygulamam lazım? Acil yardımınıza ihtiyacım var [:'(]
Merhabalar. Tankimizda 10 adet tetra, 5 adet zebra danio, 3 panda çöpçü, 1vatoz ve iki adet macracantamiz var. Geçen hafta neonlardan birini ölü bulmuştum nedenini hiç anlamadık bir gün öncesinde hicbirseyi yoktu. Şimdi yine tetralardan biri yem yemiyor ve rengi soluklastı. Aynı şekilde macracantalarda da bir sıkıntı var. Bugün ilk defa bir tanesini suyun yüzüne doğru çıkarken gördüm. Şimdi ikiside yem yemiyor. Oysaki yemleme yaptığımda diğer balıkları bile kovalarlardi yem yemek için. Ne yapmak lazım sizce? Hasta olan tetrayla macracantalari ayrı bir akvaryuma alsam nasıl bir tedavi uygulamam lazım? Acil yardımınıza ihtiyacım var [:'(]
Neon Tetram Dik Yüzüyor
Merhabalar tekrar [:)] neon tetralarin bir tanesinde dünden beri bir gariplik var. Nedense dik yüzüyor. Ben akvaryuma yaklaştığımda normale dönüyor. Bunun dışında herhangi bir sıkıntısı yok. Sabah yemledigimde gözlemledim gayet normal yedi. Dün ögleden sonra canlı artemia vermiştim. Ondan bir süre sonra bu şekilde yüzmeye başladı. Onunla bir alakası olabilir mi? Bu konuyla ilgili forumda araştırma yaptım hayvanın sürüden ayrı bir şekilde hareket edip etmediği sorulmuş hep ve strese girdiği söylenmiş. Ancak bizde öyle birseyde yok. Arkadaşlarının arasında takılıyor gayette [:D] ben anlamlandiramadim sizce sorun nedir?
Merhabalar tekrar [:)] neon tetralarin bir tanesinde dünden beri bir gariplik var. Nedense dik yüzüyor. Ben akvaryuma yaklaştığımda normale dönüyor. Bunun dışında herhangi bir sıkıntısı yok. Sabah yemledigimde gözlemledim gayet normal yedi. Dün ögleden sonra canlı artemia vermiştim. Ondan bir süre sonra bu şekilde yüzmeye başladı. Onunla bir alakası olabilir mi? Bu konuyla ilgili forumda araştırma yaptım hayvanın sürüden ayrı bir şekilde hareket edip etmediği sorulmuş hep ve strese girdiği söylenmiş. Ancak bizde öyle birseyde yok. Arkadaşlarının arasında takılıyor gayette [:D] ben anlamlandiramadim sizce sorun nedir?
Göz Fungusu Ve Yüzgeç Erimesi
[QUOTE=Aqua Discovery][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=1973309[/URL]
Geçen forumda gezerken bu konuya denk gelmiştim doğal yoldan iyileşme sağlamışlar ama şuan bulunabilir mi ceviz yaprağı bilemedim [/QUOTE]
AA ben görmemiştim çok sağolun. Cok iyi bir yontemmis ama dediğiniz gibi ceviz yapragini nerden bulabilirim şu an bilmiyorum yinede aklımda bulunsun [:)] ben geçenlerde artemia verdim balıklara ama kabuklarda akvaryum içine gitmisti zaten bı killanmistim bişey olur mu diye. Hemen kendini belli etti [:'(]
Dün hemen dip çekimi ile %30 kadar su değişimi yaptım ve 8-10 damla kadarda metilen mavisi ekledim şu an başka birşey yapamıyorum gozlemleyecegim [:((]
[QUOTE=Aqua Discovery][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=1973309[/URL]
Geçen forumda gezerken bu konuya denk gelmiştim doğal yoldan iyileşme sağlamışlar ama şuan bulunabilir mi ceviz yaprağı bilemedim [/QUOTE]
AA ben görmemiştim çok sağolun. Cok iyi bir yontemmis ama dediğiniz gibi ceviz yapragini nerden bulabilirim şu an bilmiyorum yinede aklımda bulunsun [:)] ben geçenlerde artemia verdim balıklara ama kabuklarda akvaryum içine gitmisti zaten bı killanmistim bişey olur mu diye. Hemen kendini belli etti [:'(]
Dün hemen dip çekimi ile %30 kadar su değişimi yaptım ve 8-10 damla kadarda metilen mavisi ekledim şu an başka birşey yapamıyorum gozlemleyecegim [:((]
Göz Fungusu Ve Yüzgeç Erimesi
Merhabalar. Yaklaşık 80 litrelik bir tankimiz var. İçinde 1 adet vatoz, 2 adet panda çöpçü, 5 adet zebra danio ve 10 adette neon tetramiz var. Ancak bugün bugün farkettigim kadarıyla pandanın bir tanesinin bir gözünde beyazlık oluşmuş göz fungusu diye tahmin ediyorum. Tetralarin bir tanesininde alt yuzgecinin birinde çok hafif erime var sanki [:(] nasıl bir tedavi uygulamaliyim? Bir de bazı yerlerde hasta balıkları ayrı bir yere almalısınız gibi şeyler okudum ancak bu hayvanlar sürü balığı olduğu için ayrı bir yere almak strese sokmaz mi?
Merhabalar. Yaklaşık 80 litrelik bir tankimiz var. İçinde 1 adet vatoz, 2 adet panda çöpçü, 5 adet zebra danio ve 10 adette neon tetramiz var. Ancak bugün bugün farkettigim kadarıyla pandanın bir tanesinin bir gözünde beyazlık oluşmuş göz fungusu diye tahmin ediyorum. Tetralarin bir tanesininde alt yuzgecinin birinde çok hafif erime var sanki [:(] nasıl bir tedavi uygulamaliyim? Bir de bazı yerlerde hasta balıkları ayrı bir yere almalısınız gibi şeyler okudum ancak bu hayvanlar sürü balığı olduğu için ayrı bir yere almak strese sokmaz mi?
Artemia Kabukları
Merhabalar. İlk defa artemia denemesi yaptım ancak herhangi bir düzeneğim vs. yok. Klasik tuzlu su olayını denedim ve başarılı oldum. bir tülbentle artemialari süzüp tuzlu sudan arindirdiktan sonra balıklara verdim. çokta güzel yediler 😂 ancak kabukları ayiramadim maalesef akvaryumun içine baya kabuk gitmiş olabilir. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası sizce bir zararı olur mu? Balıkları çok dikkatli takip ettim kabukları yemediler ancak akvaryumda kalma olasılığı beni biraz korkutuyor.
Birde artemialari ortalama 24 saatte çıkar diye düşünerek planmayi biraz yanlış yaptım 😂 cumartesi günü akşam üstü artemialari tuzlu suya koydum.1 buçuk günü geçtikten sonra çıktılar. Bu sırada da çıkmayacaklarini düşündüğüm için gündüz balıklarıda yemlemis bulundum 🥲 normalde balıkları günde iki kere 12 saat arayla yemliyorum. Çıkan artemialarida sabahki yemlemeden 12 saat sonra falan verdim fazla mı olur sizce?
Merhabalar. İlk defa artemia denemesi yaptım ancak herhangi bir düzeneğim vs. yok. Klasik tuzlu su olayını denedim ve başarılı oldum. bir tülbentle artemialari süzüp tuzlu sudan arindirdiktan sonra balıklara verdim. çokta güzel yediler 😂 ancak kabukları ayiramadim maalesef akvaryumun içine baya kabuk gitmiş olabilir. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası sizce bir zararı olur mu? Balıkları çok dikkatli takip ettim kabukları yemediler ancak akvaryumda kalma olasılığı beni biraz korkutuyor.
Birde artemialari ortalama 24 saatte çıkar diye düşünerek planmayi biraz yanlış yaptım 😂 cumartesi günü akşam üstü artemialari tuzlu suya koydum.1 buçuk günü geçtikten sonra çıktılar. Bu sırada da çıkmayacaklarini düşündüğüm için gündüz balıklarıda yemlemis bulundum 🥲 normalde balıkları günde iki kere 12 saat arayla yemliyorum. Çıkan artemialarida sabahki yemlemeden 12 saat sonra falan verdim fazla mı olur sizce?
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
[QUOTE=Nursun]Tavsiye edilen yemlere ek olarak nls small fish formula ve tropical nanovit granulat yemlerini de öneririm . [/QUOTE]
Dediğiniz yemlere de bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=UEK]Ben haftalık olarak bu şekilde yapıyordum;
Pazartesi: sabah Tropical Pro Defence Size S/ akşam Tetra Pro Algea
Salı: sabah Sera Vipan/ akşam Sera Flora
Çarşamba: Canlı Artemia(tek öğün)
Perşembe: sabah Tropical D-Allio Plus/ akşam Tropical D-Allio Plus
Cuma: Sabah Taze Ispanak/Akşam Tropical Spirulina Super Forte
Cumartesi: Sabah Tropical Vitality&Color / akşam Sera Flora
Pazar: Canlı Artemia
Yoğunluk durumuna bağlı olarak haftada bir günü boş geçiyorum yani yem vermiyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Harika bir aciklama olmus işime çok yarayacak [:)]
[QUOTE=Nursun]Tavsiye edilen yemlere ek olarak nls small fish formula ve tropical nanovit granulat yemlerini de öneririm . [/QUOTE]
Dediğiniz yemlere de bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=UEK]Ben haftalık olarak bu şekilde yapıyordum;
Pazartesi: sabah Tropical Pro Defence Size S/ akşam Tetra Pro Algea
Salı: sabah Sera Vipan/ akşam Sera Flora
Çarşamba: Canlı Artemia(tek öğün)
Perşembe: sabah Tropical D-Allio Plus/ akşam Tropical D-Allio Plus
Cuma: Sabah Taze Ispanak/Akşam Tropical Spirulina Super Forte
Cumartesi: Sabah Tropical Vitality&Color / akşam Sera Flora
Pazar: Canlı Artemia
Yoğunluk durumuna bağlı olarak haftada bir günü boş geçiyorum yani yem vermiyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Harika bir aciklama olmus işime çok yarayacak [:)]
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
[QUOTE=smithiseek]Merhaba,keyifli hobiler dilerim. Şuan Neon tetra beslemiyorum ama beslediğim dönem kullandığım yemleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
-Sera Flora pul yem ,ufalayarak verirseniz rahatlıkla yerler. (Sera San da olabilir onu da seviyorlardı)
-Tetra Pro Algae ve Pro Color. Bunları da aynı şekilde ufalarsanız rahat yerler.
-Sera Immun Pro (Probiyotik içeriği bağırsak florası için faydalı)
-Tropical Supervit Tab,Spirutabin Tab,Breederline Garlic Tab, Sera O Nip, Sera Spirulina Tab (Cama yapışan tablet yem, içlerinden hoşunuza gidenleri araştırıp seçebilirsiniz)
-Rotifish Kabuksuz Artemia (Vereceğiniz miktarı 5 dk kadar bir miktar su da bekletip sonrasında şırınga ile az az sıkıyorum. Proteini yüksek,form ve kondisyon kazandırmak için çok iyidir.)
Aklıma geldiğince yazdım, uzun süre bu yemleri kullandım ve hem Neon Tetra hem de Cardinal Tetra lardan bolca yavru almıştım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim cevabınız için [:)] bunları dönüşümlü olarak nasıl verebilirim peki onu da söylerseniz çok sevinirim [:)] birde discus yemini kullanmaya devam etmeli miyim sizce? Benim zebralar baya seviyorlar o yemide ama neonlara denemedim henüz
[QUOTE=smithiseek]Merhaba,keyifli hobiler dilerim. Şuan Neon tetra beslemiyorum ama beslediğim dönem kullandığım yemleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
-Sera Flora pul yem ,ufalayarak verirseniz rahatlıkla yerler. (Sera San da olabilir onu da seviyorlardı)
-Tetra Pro Algae ve Pro Color. Bunları da aynı şekilde ufalarsanız rahat yerler.
-Sera Immun Pro (Probiyotik içeriği bağırsak florası için faydalı)
-Tropical Supervit Tab,Spirutabin Tab,Breederline Garlic Tab, Sera O Nip, Sera Spirulina Tab (Cama yapışan tablet yem, içlerinden hoşunuza gidenleri araştırıp seçebilirsiniz)
-Rotifish Kabuksuz Artemia (Vereceğiniz miktarı 5 dk kadar bir miktar su da bekletip sonrasında şırınga ile az az sıkıyorum. Proteini yüksek,form ve kondisyon kazandırmak için çok iyidir.)
Aklıma geldiğince yazdım, uzun süre bu yemleri kullandım ve hem Neon Tetra hem de Cardinal Tetra lardan bolca yavru almıştım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim cevabınız için [:)] bunları dönüşümlü olarak nasıl verebilirim peki onu da söylerseniz çok sevinirim [:)] birde discus yemini kullanmaya devam etmeli miyim sizce? Benim zebralar baya seviyorlar o yemide ama neonlara denemedim henüz
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
Merhabalar. Bu sene ne zamandır istediğim tetra tankını kurmaya karar verdik. Balıkları yavaş yavaş alıyoruz. Şu an 5 adet zebra danio, 6 adet neon tetramiz var. Zebralari aldığımız arkadaş bize yem olarak tetra markasının bir yemini verdi yemin şeklinden anladığım kadarıyla discus bits. Bunun dışında bir kaç çeşit daha almak istiyorum. Sizin önerileriniz hangileri ve sizce kaç çeşit yem kullanmak doğru olur? Yem konusunda bilgisizim biraz aydınlatırsanız çok sevinirim [:)]
Merhabalar. Bu sene ne zamandır istediğim tetra tankını kurmaya karar verdik. Balıkları yavaş yavaş alıyoruz. Şu an 5 adet zebra danio, 6 adet neon tetramiz var. Zebralari aldığımız arkadaş bize yem olarak tetra markasının bir yemini verdi yemin şeklinden anladığım kadarıyla discus bits. Bunun dışında bir kaç çeşit daha almak istiyorum. Sizin önerileriniz hangileri ve sizce kaç çeşit yem kullanmak doğru olur? Yem konusunda bilgisizim biraz aydınlatırsanız çok sevinirim [:)]
Akvaryum Kireçlenme Sorunu
Merhaba arkadaşlar. Yıllar sonra tekrardan hobiye dönme kararı aldım ancak çok büyük bir hata yaptım [:D] akvayumu ilk yaptırdığımızda eşim filtreyi denemek için günlerce çalıştırdı. O arada da ben şehir dışındaydım ve hiç ilgilenemedim. Üstünden su eksildikce cama kireclenme yapmış. Eşimde sağolsun hiç onemsememis [:D] geldikten sonrada onu temizlemek bana kaldı. Kireçlenme baya yoğundu hiçbir şekilde çıkaramadım en son bir sinirle porcöz kullandım [:((] ancak porcozu döküp yikamadim tabiki dış fircasiyla sadece kireç olan kısımları temizleyip nemli bezle duruladim. Daha sonrada akvaryumu bol su ile yıkadım. Ancak tabiki silikon kısımlara porcöz damladı mi damlamadi mi emin olamıyorum. Cumartesi günü aldığım balıklar şu an tek tek ölüyor. Sizce porcöz arinmamis mıdır? Eğer öyleyse arındırmak için tekrar ne yapmam lazım bilenler cevap verirse çok mutlu olurum. Bunun yanında birde ısıtıcı ile ilgili bir sorun yaşadık ve şu an balıklar ısı degisiminden mi yoksa bu porcöz olayından mi ölüyor onu da anlamış degilim inanın. Bana birileri akıl versin lütfen kafayı yedim çünkü [:D][EDIT]Naty32,2023-03-02 15:01:41[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. Yıllar sonra tekrardan hobiye dönme kararı aldım ancak çok büyük bir hata yaptım [:D] akvayumu ilk yaptırdığımızda eşim filtreyi denemek için günlerce çalıştırdı. O arada da ben şehir dışındaydım ve hiç ilgilenemedim. Üstünden su eksildikce cama kireclenme yapmış. Eşimde sağolsun hiç onemsememis [:D] geldikten sonrada onu temizlemek bana kaldı. Kireçlenme baya yoğundu hiçbir şekilde çıkaramadım en son bir sinirle porcöz kullandım [:((] ancak porcozu döküp yikamadim tabiki dış fircasiyla sadece kireç olan kısımları temizleyip nemli bezle duruladim. Daha sonrada akvaryumu bol su ile yıkadım. Ancak tabiki silikon kısımlara porcöz damladı mi damlamadi mi emin olamıyorum. Cumartesi günü aldığım balıklar şu an tek tek ölüyor. Sizce porcöz arinmamis mıdır? Eğer öyleyse arındırmak için tekrar ne yapmam lazım bilenler cevap verirse çok mutlu olurum. Bunun yanında birde ısıtıcı ile ilgili bir sorun yaşadık ve şu an balıklar ısı degisiminden mi yoksa bu porcöz olayından mi ölüyor onu da anlamış degilim inanın. Bana birileri akıl versin lütfen kafayı yedim çünkü [:D][EDIT]Naty32,2023-03-02 15:01:41[/EDIT]
80*35 Akvaryum Yapımı İçin Tavsiye
[QUOTE=emirkagan]Etrafına çerçeve olarak dönülen çıtalar parça parça degil de bükülerek tek parça halinde olsa idi esnemeye karşı mukavemeti yüksek olurdu ama bu durumda camın esnemesini çıtaların arasındaki silikon önlemeye çalışacak ki silikonda esnek bir materyal. 35 cm yükseklik ve 80 cm uzunluk için 4mm bu hali ile yetersiz gelir. Tabi hiçbir koşulda darbe almayacak, düz bir zemine oturtulacak ve cam üzerine baskı yapılmayacak şekilde kullanılırsa sorun yaşanmayabilir ama böyle bir kullanım ne kadar idame ettirilebilir ? Bu ölçülerde çerçevesiz ve daha şık bir halde 6mm camdan yapmak en iyi çözüm, bir darbe halinde litrelerce su ve cam kırıkları ev yüzeyinde olacak.[/QUOTE]
Bir de iki yaşında bebeğimiz var ben o yüzden korkuyorum açıkçası. Bilemiyorum çok kararsız kaldım bende. Camcı abimiz olur dediği için yaptırmış o da yoksa benim kadar bilgili değil bana sormuş olsaydı en başından yaptırmazdim. Şimdilik deneme amaçlı boş bir odaya almayı düşünüyorum uzun bır süre. Bakalım artık Allah emanet diyelim 😂 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
[QUOTE=bilgievreni]Yükseklik 35 cm.. çıtalar da destekler.. Hiç bir sorun çıkmaz merak etmeyin içiniz rahat olsun..[/QUOTE]
Şöyle ki eşim 3-4 tane akvaryumcu gezmiş hepsine sormuş bu şekilde olup olmayacağını. Hepsi hiç bir sıkıntı olmaz demiş. Bir de ben camların çıkma cam olduğunu yazmıştım ancak çıkma cam değilmiş. Kullanılmamış camlardan yapmışlar ben yanlış anlamışım. Kullanılmamış olması içimi bir tık daha rahatlattı. Umarım korktuğum gibi birşey yaşamayız. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏
[QUOTE=emirkagan]Etrafına çerçeve olarak dönülen çıtalar parça parça degil de bükülerek tek parça halinde olsa idi esnemeye karşı mukavemeti yüksek olurdu ama bu durumda camın esnemesini çıtaların arasındaki silikon önlemeye çalışacak ki silikonda esnek bir materyal. 35 cm yükseklik ve 80 cm uzunluk için 4mm bu hali ile yetersiz gelir. Tabi hiçbir koşulda darbe almayacak, düz bir zemine oturtulacak ve cam üzerine baskı yapılmayacak şekilde kullanılırsa sorun yaşanmayabilir ama böyle bir kullanım ne kadar idame ettirilebilir ? Bu ölçülerde çerçevesiz ve daha şık bir halde 6mm camdan yapmak en iyi çözüm, bir darbe halinde litrelerce su ve cam kırıkları ev yüzeyinde olacak.[/QUOTE]
Bir de iki yaşında bebeğimiz var ben o yüzden korkuyorum açıkçası. Bilemiyorum çok kararsız kaldım bende. Camcı abimiz olur dediği için yaptırmış o da yoksa benim kadar bilgili değil bana sormuş olsaydı en başından yaptırmazdim. Şimdilik deneme amaçlı boş bir odaya almayı düşünüyorum uzun bır süre. Bakalım artık Allah emanet diyelim 😂 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
[QUOTE=bilgievreni]Yükseklik 35 cm.. çıtalar da destekler.. Hiç bir sorun çıkmaz merak etmeyin içiniz rahat olsun..[/QUOTE]
Şöyle ki eşim 3-4 tane akvaryumcu gezmiş hepsine sormuş bu şekilde olup olmayacağını. Hepsi hiç bir sıkıntı olmaz demiş. Bir de ben camların çıkma cam olduğunu yazmıştım ancak çıkma cam değilmiş. Kullanılmamış camlardan yapmışlar ben yanlış anlamışım. Kullanılmamış olması içimi bir tık daha rahatlattı. Umarım korktuğum gibi birşey yaşamayız. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
