ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nysmedic
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2023 19:20
Son Ziyaret:
16 Ekim 2024 16:08
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nisa arslan
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 2001
Yaş:
25
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nisa arslan
SON 10 MESAJI
Kuyruğu Kopmuş Lepistes
[QUOTE=aslan678777]Karantina kabı al ya da plastik kapta gözlemle akvaryumda hangi balıklar var[:?][/QUOTE]
Akvaryumdaki balıkları yukarıda yazmıştım şu ana kadar sadece dişi lepistesleri kovaliyordu onlar mı kuyruğunu kopardı acaba?
[QUOTE=suürmüh]
Diğer balıklar tarafından ısırılmışa benziyor. Plastik saklama kabı, yavruluk vb. kullanabilirsin. Hastalık gibi görünmediğinden saklama kabını yavruluk şeklinde kullanıp aynı akvaryumun içerisinde iyileşmesini sağlayabilirsin. Diğer balıklardan korumanız gerekiyor. Eğer diğer balıklar tarafından yapılmamışsa ve/veya diğer balıklardan ayırdığınız halde kuyrukta deformasyonlar devam ederse, kuyruk erimesi (hastalık belirtisi) olabilir. Ayırıp gözlemlemenizi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Dediğinizi yapıp 5 litrelik bi saklama kabına aldım ve içine hava taşı koydum. Korkum şu ki bu kap için isiticim yok iyice zarar görür mü acaba ve sizce akvaryumdaki hangi tür kuyruğu ısırmış olabilir?
[QUOTE=aslan678777]Karantina kabı al ya da plastik kapta gözlemle akvaryumda hangi balıklar var[:?][/QUOTE]
Akvaryumdaki balıkları yukarıda yazmıştım şu ana kadar sadece dişi lepistesleri kovaliyordu onlar mı kuyruğunu kopardı acaba?
[QUOTE=suürmüh]
Diğer balıklar tarafından ısırılmışa benziyor. Plastik saklama kabı, yavruluk vb. kullanabilirsin. Hastalık gibi görünmediğinden saklama kabını yavruluk şeklinde kullanıp aynı akvaryumun içerisinde iyileşmesini sağlayabilirsin. Diğer balıklardan korumanız gerekiyor. Eğer diğer balıklar tarafından yapılmamışsa ve/veya diğer balıklardan ayırdığınız halde kuyrukta deformasyonlar devam ederse, kuyruk erimesi (hastalık belirtisi) olabilir. Ayırıp gözlemlemenizi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Dediğinizi yapıp 5 litrelik bi saklama kabına aldım ve içine hava taşı koydum. Korkum şu ki bu kap için isiticim yok iyice zarar görür mü acaba ve sizce akvaryumdaki hangi tür kuyruğu ısırmış olabilir?
Kuyruğu Kopmuş Lepistes
50 litre akvaryumumda Lepistes(5), çöpçü (4), cüce vatoz (1) ve Transgenetik Tetra(7) besliyorum. Lepisteslerimden birinin kuyruğunda majör bir deformasyon var, nasıl tedavi etmeliyim? Karantina tankım yok. Tek isiticim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230736101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230735131.jpg[/IMG]
50 litre akvaryumumda Lepistes(5), çöpçü (4), cüce vatoz (1) ve Transgenetik Tetra(7) besliyorum. Lepisteslerimden birinin kuyruğunda majör bir deformasyon var, nasıl tedavi etmeliyim? Karantina tankım yok. Tek isiticim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230736101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230735131.jpg[/IMG]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=bettasever16]Salyangozlar oldukça ilginç canlılar bazen neyi neden yaptığını anlamak zor ölü olduğundan aynı şekilde şüphelendiğinizde ve şüpheniz ileri seviye de ise yine de akvaryumdan aldığınız bir kavanoz su içerisine koyun ve gözlemleyin derim böylece olası bir kötü senaryoda su değerleri de bozulmak sizde minik arkadaşınızın durumunu daha iyi tetkik edebilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim aklımda bulunacak. Açıkçası ilk panikte bile kıyamadım öylece atmaya, yapacağım hata muhtemelen doğrudan musluk suyuyla dolu bi kavanoza koymak olurdu. Artık ne yapacağımı biliyorum teşekkür ederim yardımcı olan herkese. [:3]
[QUOTE=bettasever16]Salyangozlar oldukça ilginç canlılar bazen neyi neden yaptığını anlamak zor ölü olduğundan aynı şekilde şüphelendiğinizde ve şüpheniz ileri seviye de ise yine de akvaryumdan aldığınız bir kavanoz su içerisine koyun ve gözlemleyin derim böylece olası bir kötü senaryoda su değerleri de bozulmak sizde minik arkadaşınızın durumunu daha iyi tetkik edebilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim aklımda bulunacak. Açıkçası ilk panikte bile kıyamadım öylece atmaya, yapacağım hata muhtemelen doğrudan musluk suyuyla dolu bi kavanoza koymak olurdu. Artık ne yapacağımı biliyorum teşekkür ederim yardımcı olan herkese. [:3]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=XNevermore]
Uyuyakalmış olabilir [:D] ben de 1 sene elma salyangozu besledim böyle bir şey yaptığını hatırlamıyorum.[/QUOTE]
İlk günden bunu yapınca inanılmaz korktum [:lol:] teşekkür ederim şuan canlı olduğundan eminim sanırım havasını boşaltıyor [:geek:]
Son durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231942121.jpg[/IMG]
Neredeyse 5 saatlik macerası sonunda cama tekrar tutundu[:3]
[QUOTE=XNevermore]
Uyuyakalmış olabilir [:D] ben de 1 sene elma salyangozu besledim böyle bir şey yaptığını hatırlamıyorum.[/QUOTE]
İlk günden bunu yapınca inanılmaz korktum [:lol:] teşekkür ederim şuan canlı olduğundan eminim sanırım havasını boşaltıyor [:geek:]
Son durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231942121.jpg[/IMG]
Neredeyse 5 saatlik macerası sonunda cama tekrar tutundu[:3]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=humeyra]Hemen ölmüş olarak düşünmeyin benimki neredeyse 4 saat falan ölü gibiydi hatta ben suyun kalitesini bozmasın diye içinden alıp bir kavanoza koyacaktım sonradan etli kısmına dokununca hafifçe hareket etti meğer uyuyormuş
siz de tereddütte kaldığınızda etli kısmına tamamen kapalıysa da kapak kısmına dokunup vs anlamaya çalışın[/QUOTE]
Korktuğum için kurdanla puluna hafifçe dokundum etli kısmını biraz dışarı çıkardı iyi bir işaret mi bu? Bunu yazana kadar antenlerini de çıkardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231615511.jpg[/IMG]
Çok panik oldum ilk kez akvaryum kurduğum için kusuruma bakmayın [:'(]
[QUOTE=sametyildiz]
Öldüğünü sanmıyorum. Salyangozlar bulundukları konumu beğenmediğinde bu tarz davranışlar gösterip kendini akıntıya bırakabiliyor. Elinize alıp bir dışarı çıkarırsanız öldüklerini kendilerini salıyorlar diye biliyorum. Bir deneyebilirsin. Tank da balıklarınız varsa balıklar genellikle bir salyangoz öldüğünde içini boşaltana kadar mideye indiriyor.[/QUOTE]
Balıklar bu ilgi göstermedi şu anlık. Fileye alıp kokladım bi koku da yok. sanırım hareket de etti filedeyken puluna hafif dokundum suya koyunca kendini açtı ama hala yüzeyde
[QUOTE=humeyra]Hemen ölmüş olarak düşünmeyin benimki neredeyse 4 saat falan ölü gibiydi hatta ben suyun kalitesini bozmasın diye içinden alıp bir kavanoza koyacaktım sonradan etli kısmına dokununca hafifçe hareket etti meğer uyuyormuş
siz de tereddütte kaldığınızda etli kısmına tamamen kapalıysa da kapak kısmına dokunup vs anlamaya çalışın[/QUOTE]
Korktuğum için kurdanla puluna hafifçe dokundum etli kısmını biraz dışarı çıkardı iyi bir işaret mi bu? Bunu yazana kadar antenlerini de çıkardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231615511.jpg[/IMG]
Çok panik oldum ilk kez akvaryum kurduğum için kusuruma bakmayın [:'(]
[QUOTE=sametyildiz]
Öldüğünü sanmıyorum. Salyangozlar bulundukları konumu beğenmediğinde bu tarz davranışlar gösterip kendini akıntıya bırakabiliyor. Elinize alıp bir dışarı çıkarırsanız öldüklerini kendilerini salıyorlar diye biliyorum. Bir deneyebilirsin. Tank da balıklarınız varsa balıklar genellikle bir salyangoz öldüğünde içini boşaltana kadar mideye indiriyor.[/QUOTE]
Balıklar bu ilgi göstermedi şu anlık. Fileye alıp kokladım bi koku da yok. sanırım hareket de etti filedeyken puluna hafif dokundum suya koyunca kendini açtı ama hala yüzeyde
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=KingOfBacons]Salyangozlar böyle üste çıkmaz büyük ihtimalle Allah'ın yanına gitmiş Allah rahmet eylesin kardeşim[/QUOTE]
Forumda biraz bakınca bazı arkadaşların başına da geldiğini ve arada bir içlerine hava alıp böyle yuzduklerini sonra dibe geri indiklerini yazmışlar.
[:?]Benimki de bu sabah iç filtremin dibinde yukarı tirmaniyordu hava almış olabilir mi?
Daha net bir bilgisi olan var mı acaba?
[QUOTE=KingOfBacons]Salyangozlar böyle üste çıkmaz büyük ihtimalle Allah'ın yanına gitmiş Allah rahmet eylesin kardeşim[/QUOTE]
Forumda biraz bakınca bazı arkadaşların başına da geldiğini ve arada bir içlerine hava alıp böyle yuzduklerini sonra dibe geri indiklerini yazmışlar.
[:?]Benimki de bu sabah iç filtremin dibinde yukarı tirmaniyordu hava almış olabilir mi?
Daha net bir bilgisi olan var mı acaba?
Salyangozum Ölmüş Mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231540161.jpg[/IMG]
Salyangozum ölmüş mü?[:((]
Yaklaşık yarım saattir böyle bir yere tutunmuyor[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231540161.jpg[/IMG]
Salyangozum ölmüş mü?[:((]
Yaklaşık yarım saattir böyle bir yere tutunmuyor[:'(]
50 Litre Akvaryum Tavsiye
[QUOTE=Alp3]Lepistesler zaten sürekli yavrulayan bi tür yakın zamanda dolup taşar. Yavrular yem olursa ayrı. Transgenetikler lepistes yavrusu bırakmayabilirler ve karides görürlerse karidesleri de avlayacaklardır öyle bir hata yaptım siz yapmayın bol bitikili olmıcaksa ki bol bitkili olsa bile karidesler stres olucaklar ve bazıları yine yem olucaktır. Karides, neon tetra (transgenetik değil) lı bir akvaryum yaparsanız ve isteğe bağlı salyangoz, çöpçü ya da cüce vatoz eklerseniz hem canlılar için daha uygun olucaktıt hem de görüntü ve sizin zevkiniz açısından daha iyi olucaktır bence. [/QUOTE] Neon tetradan yana tercih kullanayım öyleyse, teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]Lepistesler zaten sürekli yavrulayan bi tür yakın zamanda dolup taşar. Yavrular yem olursa ayrı. Transgenetikler lepistes yavrusu bırakmayabilirler ve karides görürlerse karidesleri de avlayacaklardır öyle bir hata yaptım siz yapmayın bol bitikili olmıcaksa ki bol bitkili olsa bile karidesler stres olucaklar ve bazıları yine yem olucaktır. Karides, neon tetra (transgenetik değil) lı bir akvaryum yaparsanız ve isteğe bağlı salyangoz, çöpçü ya da cüce vatoz eklerseniz hem canlılar için daha uygun olucaktıt hem de görüntü ve sizin zevkiniz açısından daha iyi olucaktır bence. [/QUOTE] Neon tetradan yana tercih kullanayım öyleyse, teşekkür ederim.
Akvaryuma Pet Şişe Konur Mu?
[QUOTE=xxsametkeskinxx]
Koyduğun her neyse dışına yapıştırıcı surup kayaları tek tek ona yapıştırabilirsin [/QUOTE]
Yapıştırıcı kullanmaya çekiniyorum açıkçası suya zarar verme ihtimalinden dolayı
[QUOTE=xxsametkeskinxx]
Koyduğun her neyse dışına yapıştırıcı surup kayaları tek tek ona yapıştırabilirsin [/QUOTE]
Yapıştırıcı kullanmaya çekiniyorum açıkçası suya zarar verme ihtimalinden dolayı
50 Litre Akvaryum Tavsiye
Bitkili 50 litrelik bir tank kuruyorum. İç filtre şimdilik çok güçlü değil Aklımda transgenetik tetra, nerite ya da elma salyangozu, kiraz ya da rili karidesi ve cüce vatoz veya çöpçü almak var. Canlıların sayı durumuna göre ileride akvaryum düzeni oturunca lepistes de almak istiyorum. Sayı olarak öneriniz nedir bu canlılardan kaçar tane alabilirim ve bu tarz bir akvaryumda cüce vatoz mu yoksa çöpçü mü mantıklı olur?
İç filtrem 4w 400LH, ısıtıcı 100w, köşe filtrem var ancak hava motoru bir hafta içinde gelecek. İç filtrem tahminimce yetersiz bir ay bunla idare edip yenileyebilirim. Dekorda cinsini bilmediğim başlangıç seviyesi bitkiler var ve siyah kum kullandım. Arka plan için de öneriye açığım.
Ölçüler 65x35x25
Bitkili 50 litrelik bir tank kuruyorum. İç filtre şimdilik çok güçlü değil Aklımda transgenetik tetra, nerite ya da elma salyangozu, kiraz ya da rili karidesi ve cüce vatoz veya çöpçü almak var. Canlıların sayı durumuna göre ileride akvaryum düzeni oturunca lepistes de almak istiyorum. Sayı olarak öneriniz nedir bu canlılardan kaçar tane alabilirim ve bu tarz bir akvaryumda cüce vatoz mu yoksa çöpçü mü mantıklı olur?
İç filtrem 4w 400LH, ısıtıcı 100w, köşe filtrem var ancak hava motoru bir hafta içinde gelecek. İç filtrem tahminimce yetersiz bir ay bunla idare edip yenileyebilirim. Dekorda cinsini bilmediğim başlangıç seviyesi bitkiler var ve siyah kum kullandım. Arka plan için de öneriye açığım.
Ölçüler 65x35x25
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
