ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
arafal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2010 16:09
Son Ziyaret:
03 Haziran 2026 21:31
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ersin Arafal
Doğum Tarihi:
07 Kasım 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Grafik Tasarım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin ARAFAL
SON 10 MESAJI
Akvaryum alt camı bu kadar kayayı taşır mı?
Herkese merhaba,
Akvaryumumun ölçüleri 100 x 60 x 50(Y) cm sol arka köşede sump deliği var akvaryumun altı boşta ortadan ve kenarlardan demir profil var. Demir profillerin üzerinde beyaz yumuşak strafora oturtulmuş durumda. Akvaryumda 15 adet küçüklü büyüklü demasoni ve 4 tane yaklaşık 1-1,5 yaşında ilangi var. Cam kalınlığı her yerde 10mm, içinde 25 kg kum ile daha önceden olan 2-3 kg kaya ile birlikte (yaklaşık 6 aydır bu şekilde kullanmaktaydım) bu akşam eklediğim (beyaz olan) 10 kg kaya var, bunları olabildiğince demir profilin üzerlerine denk getirdim.
Herkese merhaba,
Akvaryumumun ölçüleri 100 x 60 x 50(Y) cm sol arka köşede sump deliği var akvaryumun altı boşta ortadan ve kenarlardan demir profil var. Demir profillerin üzerinde beyaz yumuşak strafora oturtulmuş durumda. Akvaryumda 15 adet küçüklü büyüklü demasoni ve 4 tane yaklaşık 1-1,5 yaşında ilangi var. Cam kalınlığı her yerde 10mm, içinde 25 kg kum ile daha önceden olan 2-3 kg kaya ile birlikte (yaklaşık 6 aydır bu şekilde kullanmaktaydım) bu akşam eklediğim (beyaz olan) 10 kg kaya var, bunları olabildiğince demir profilin üzerlerine denk getirdim.
Yeni kayaları demosani sayım fazlalaştıkça 4 ilangimle saklanma yerleri ile sorun yaşamaya başladılar ve kaçınılmaz olarak balıklarım çok fazla strese girip korkmaya başladı, bundan dolayı yeni kaya eklemek durumda kaldım, ancak kaya ağırlığı akvaryum tabanına baskı yapıp patlatma ihtimali var mı diye de korkmaya başladım. Daha önce kaya yokken bir kaç akvaryumcu ile görüşmüştüm kumdan dolayı bir sıkıntı olmayacağını söylediklerinden, bende sumplı ilk akvaryumum olduğundan biraz heyecan biraz acemelikten yapan kişiye ne sormak aklıma gelmişti ne koydurmak aklıma geldi sonradan sonradan inceledikçe biraz endişem arttı. Akvaryumu yapan kişi (isim vermim) çok iddalı olduğunu ve çok büyük boyutlarda bir çok iş yaptığını ve hiç bir akvaryumunda sorun yaşamadığını söyledi birazda internette araştırdığımda bir kaç eski yorumunda gerçekten başarılı işler yaptığını kullanıcılar tarafından da yazıldığından açıkçası çok endişe etmemiştim, taki yeni taşları koyana kadar.
Bu konuda önceden deneyimi bilgisi olan arkadaşlar sizce korkmalı mıyım
? Bir an önce altına bir tahta koymalı mıyım ne dersiniz şimdiden teşekkür ederim.
? Bir an önce altına bir tahta koymalı mıyım ne dersiniz şimdiden teşekkür ederim.Akvaryum genel görünüm
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_231338.jpg
Yeni eklediğim kayalar
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_224315.jpg
Akvaryumun altı demir profil ve cam görüntüsü
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_224744.jpg
Önceki kayalar ve plastik içi boş kaya
http://foto.akvaryum.com/fotolar/91409/20141220_224328.jpg
Difüzörümün verimliliği sizce nasıl?
Merhaba,
Merhaba,
Sizin dediğiniz gibi kuş suluğuna döndüm. Bir yerde 2 kuş suluğunun ağzını birleştirip daha uzun bir tüp yapıldığını görmüştüm o şekilde tüpü hazırlayıp, açılı motor çıkışı ile de girdabı oluşturdum görüntü için biraz uğraşmam lazım açıkçası tüp düşündüğümden uzun oldu. Buna rağmen co2 damlaları haznenin dışına gidiyor sebebi sanırsam motor çok kuvvetli geliyor onuda motorun çekiş kısmına elyaf malzemesi ile doldurarak çözeceğim. Motorsuz kullanmak istemiyorum çanın tek başına çok yararlı olmayacağını düşünüyorum. Elimde biobal olmadığından o önerinizi en sona bırakmaya karar verdim.
Tekrar teşekkürler...
Difüzörümün verimliliği sizce nasıl?
Herkese merhaba, biraz meraktan biraz deneme isteği ile 60 litrelik içinde şimdilik karidesten başka canlı bulunmayan bir akvaryuma mayalı sistem hazırladım. Mayalı sistem 2 gündür gayet güzel işliyor CO2 çıkışı güzel, ancak benim kafama takılan konu yaptığım difüzör ne kadar verimli çalışıyor bunun gibi daha önce denemiş olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.
Herkese merhaba, biraz meraktan biraz deneme isteği ile 60 litrelik içinde şimdilik karidesten başka canlı bulunmayan bir akvaryuma mayalı sistem hazırladım. Mayalı sistem 2 gündür gayet güzel işliyor CO2 çıkışı güzel, ancak benim kafama takılan konu yaptığım difüzör ne kadar verimli çalışıyor bunun gibi daha önce denemiş olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.
Yaptığım işlem Resın Magi 200 iç motorun çıkışını daha önce tüplü sistemden kalma ista I-524 üzerinde bir delik açarak ona bağlamamdan ibaret. Motorun içinden geçen bütün su tüpün içindeki CO2 ile birleşiyor ve alttan biraz da hava kabarcıklarını dışarı atıyor. Sizce burdaki çözülme olayı var mıdır varsa ne durumdadır? Bilgi verebilirseniz, bitkiler hakkında daha fazla araştırma yapıp duruma göre hangi tür bitkiler bakabileceksem onlarla bir akvaryum oluşturmak istiyorum.
Peşinen teşekkür ederim.
Amerikan Rainbow Yavru Fotoğrafları
Herkese merhaba,
Herkese merhaba,
İnternette çok fazla yavru fotoğrafı bulamadığım için geçtiğimiz hafta yumurtadan çıkan amerikan rainbow yavrularımın fotoğraflarını sizle paylaşmak istedim. İş yoğunluğumdan dolayı yumurtaların yakın çekim fotoğraflarını çekemedim. Şu an annelerinin kontolünde bulundukları yerde zıplayıp durmaktalar. Umarım yüzmeye başladıklarında da kayıp yaşamadan hepsini yaşatmayı başarabilirim.
Herkese sağlıklı akvaryumlar...
Yumurtadan çıktıktan hemen sonraki gün
Yumurtadan çıktıktan 5 gün sonra daha hala yüzememekteler
Tankım İçin Tetra ex1200 mü ex700 mü?
Bende geçen hafta bu dertle uğraşıyordum 300Lt'lik yeni akvaryumuma ne alim diye araştırma peşindeydim. Bundan önce Eheim 2213 vardı küçük akvaryum için çok güzel yetiyordu, 2217 modelini alacaktım ancak içini doldurmak falan epeyce maliyetli oluyordu, Tetra markası içinde forumlarda hem çok iyi diyeni de var çok sorun çıkanı var dediklerinden, Eheim 2228 aldım. Şu an kampanyalı olarak içinde eheim substrat ve eheim mech ile full olarak geliyor. Bir hafta oldu kullanmaya başlayalı hiç ses yok debiside daha yeni olduğundan çok güzel tabi zamanla göreceğim. Şimdiden hayırlı olsun yeni alacağınız filtre.
Bende geçen hafta bu dertle uğraşıyordum 300Lt'lik yeni akvaryumuma ne alim diye araştırma peşindeydim. Bundan önce Eheim 2213 vardı küçük akvaryum için çok güzel yetiyordu, 2217 modelini alacaktım ancak içini doldurmak falan epeyce maliyetli oluyordu, Tetra markası içinde forumlarda hem çok iyi diyeni de var çok sorun çıkanı var dediklerinden, Eheim 2228 aldım. Şu an kampanyalı olarak içinde eheim substrat ve eheim mech ile full olarak geliyor. Bir hafta oldu kullanmaya başlayalı hiç ses yok debiside daha yeni olduğundan çok güzel tabi zamanla göreceğim. Şimdiden hayırlı olsun yeni alacağınız filtre.
Su değerlendirmesine ihtiyacım var
[QUOTE=furkon]Merhaba arkadaşım bence gh ve kh ın düşük olması zaten iyi torf kullanıcam diyosun fazla sorun yaratmaz hatta iyi bile diye biliriz torf da zaten suyun değerlerini dediğin ölçülere getiriyo ama ph in okadar alkali olması kötü keşke başka bi su hazırlayıcısı kullansaydın mesela sera nitrivec gibi ph düşür meye bak derim ama benim hatırladığım torf un onada etkisi var yani zamanla ph da düşer[/QUOTE]
[QUOTE=furkon]Merhaba arkadaşım bence gh ve kh ın düşük olması zaten iyi torf kullanıcam diyosun fazla sorun yaratmaz hatta iyi bile diye biliriz torf da zaten suyun değerlerini dediğin ölçülere getiriyo ama ph in okadar alkali olması kötü keşke başka bi su hazırlayıcısı kullansaydın mesela sera nitrivec gibi ph düşür meye bak derim ama benim hatırladığım torf un onada etkisi var yani zamanla ph da düşer[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Torf kullanımını forumdan okuduğum bir iki yazıda görmüştüm ph'ı düşürdüğü hakkında. Benim asıl endişem kh düşük olduğundan ph'ı sabit tutamayıp oynaması. JBL markasını almayacaktım zaten akvaryumcunun elinde Sera Aquatan kalmadığından bu da aynı işi yapıyor diye verdi, markayıda tanıdığımdan aldım ama açıklama kısmında ph8 i görünce uyandım çeşme suyuda ph7de birbirini dengeler diyerek az dökmeme rağmen ph'ı yükseltti. Bundan sonrada Sera'dan şaşmam artık. Yeni ekliyeceğim su ve torf ile beraber yavaş yavaş ph'ı düşürmeye başlarım teşekkürler.
Su değerlendirmesine ihtiyacım var
Herkese merhaba,
1 ay kadar önce 100 lt akvaryumdan 300 lt akvaryuma geçtim, ancak yeni kurduğum akvaryumda ph, gh ve kh'ı iyi ayarlayamadığımı düşünüyorum tavsiye verirseniz sevinirim.
Dün akşam "Tetra water test seti" ile yaptığım teslerde PH 8 - 8,5 arası, KH 3dkh, GH 2dgh ve NO2 de 0 olarak olarak gözüküyor (eski akvaryumda Ph6,5-7, KH 12, GH4-5 çıkıyordu). İlk kurulumda sadece JBL Biotopol kullandım onun da üzerinde Ph 8 olarak göstermekte. Ph'ın yüksekliğinin sebebinin bu olduğunu düşünüyorum ancak GH düşük geliyor. Su değerlerinde Ph düşürmek için Sera super peat torf kullanmayı düşünüyorum ancak kh ve gh ın çok düşük olmasıda iyice kafamı karıştırıyor. Su değerlerim normal mi yoksa gerçekten bir yerde problem mi var çözemedim tavsiye vermenizi rica ederim. Şimdiden herkese teşekkürler.
Herkese merhaba,
1 ay kadar önce 100 lt akvaryumdan 300 lt akvaryuma geçtim, ancak yeni kurduğum akvaryumda ph, gh ve kh'ı iyi ayarlayamadığımı düşünüyorum tavsiye verirseniz sevinirim.
Akvaryumda 4 Gökkuşağı Kribensis, 2 cüce vatoz, 10 velifera, 2 albino çöpçü, 3 katil salyangoz var. 25 kg Hagen siyah quartz kum var (az geldiğinden 13 kg daha ekleyeceğim), yaklaşık 30 cm büyüklüğünde mango kötü, 3 hindistan cevizi kabuğu, 3 yosun topu, mango kökünü saracak kadarda java moss var. Su sıcaklığıda 24.2 dercede sabit duruyor. Geçen haftaya kadar önceki akvaryumdan kalan Eheim 2213 içi full filtreyi kullanıyordum yetersiz kaldığından bu haftasonundan itibaren Eheim 2228 yine içi full filtreye geçtim.
Dün akşam "Tetra water test seti" ile yaptığım teslerde PH 8 - 8,5 arası, KH 3dkh, GH 2dgh ve NO2 de 0 olarak olarak gözüküyor (eski akvaryumda Ph6,5-7, KH 12, GH4-5 çıkıyordu). İlk kurulumda sadece JBL Biotopol kullandım onun da üzerinde Ph 8 olarak göstermekte. Ph'ın yüksekliğinin sebebinin bu olduğunu düşünüyorum ancak GH düşük geliyor. Su değerlerinde Ph düşürmek için Sera super peat torf kullanmayı düşünüyorum ancak kh ve gh ın çok düşük olmasıda iyice kafamı karıştırıyor. Su değerlerim normal mi yoksa gerçekten bir yerde problem mi var çözemedim tavsiye vermenizi rica ederim. Şimdiden herkese teşekkürler.
Kribensis cinsiyet belirleme
Öncellikle ilgin için saol, flash patlattığım için normalden daha az bir pembelik gözüküyor ama sırt yüzgeçi dişilere göre daha sivri hatlı ancak kuyrukta sadece yarım bir siyah benek olması kafamı karıştıyor.
Öncellikle ilgin için saol, flash patlattığım için normalden daha az bir pembelik gözüküyor ama sırt yüzgeçi dişilere göre daha sivri hatlı ancak kuyrukta sadece yarım bir siyah benek olması kafamı karıştıyor.
Kribensis cinsiyet belirleme
Arkadaşlar merhaba, akvaryumcumdan 2 hafta önce aldığım 4 kribensisten 3 ü dişi resimdeki erkek olması gerek. Resimdeki dışında 3 kribensisin dişi olduğundan eminim, ancak bunun da dişi çıkmasından korkuyorum. Daha eşlelşme olmadı, siz ne dersiniz erkek almam gerekecek mi?
. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_1.jpg[/IMG][IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_2.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, akvaryumcumdan 2 hafta önce aldığım 4 kribensisten 3 ü dişi resimdeki erkek olması gerek. Resimdeki dışında 3 kribensisin dişi olduğundan eminim, ancak bunun da dişi çıkmasından korkuyorum. Daha eşlelşme olmadı, siz ne dersiniz erkek almam gerekecek mi?
. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. [IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_1.jpg[/IMG][IMG]http://www.akvaryum.tc/Forum/dosyalar/91409/7_5_2012_12_0_46_2.jpg[/IMG]
Bu Balıkların Türünü Söyleyebilir misiniz?
Saol sen söyleyince resimlerde gurami olarak aratttım benim balıklara çok benzeyen bir fotoğrafa rastladım. :) Umarım yanılmıyorumdur.
Saol sen söyleyince resimlerde gurami olarak aratttım benim balıklara çok benzeyen bir fotoğrafa rastladım. :) Umarım yanılmıyorumdur.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Urar,
Ancalagon,
DigitalPen,
Kaangzkr,
LeafyAqua,
florasan,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
forthehordex,
aktugsedat,
tukabu,
Gökdeniz Kale,
ternapi,
sina cen,
Goldfish2000,
darknessmania,
TheDS,
Standart Moss,
Hoppala,
OKIRATLI,
0rnn,
tetikk,
Hknçkl,
scorpion26,
MCY4,
Kemalk41,
ArifhbsAquatics,
Enez,
pianoƒish,
EKAR,
Tatar10,
Cano2230,
omersayar,
sorbiek,
syerli,
darkaura,
HunnicKhan,
Manguday,
abstract07,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





