ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
canpolat650765
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2018 21:52
Son Ziyaret:
26 Haziran 2018 01:01
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
can polat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
can polat
SON 10 MESAJI
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
[QUOTE=ismet24]3 ay sonra ev yavru dolar, birde yunus başlarsa iş tamam[/QUOTE]
bir eğleniyorlar akvaryumda sorma..hem yüksek ya. bir aşşağı bir yukarı. bakalım hiç karışmadım ama yem yiyor belki yutmuştur yumurtayı ama bakacaz bir kaç haftaya belli eder kendilerini
[QUOTE=ismet24]3 ay sonra ev yavru dolar, birde yunus başlarsa iş tamam[/QUOTE]
bir eğleniyorlar akvaryumda sorma..hem yüksek ya. bir aşşağı bir yukarı. bakalım hiç karışmadım ama yem yiyor belki yutmuştur yumurtayı ama bakacaz bir kaç haftaya belli eder kendilerini
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
[QUOTE=ismet24]5 koloni yapsaniz 4x5:20 balık+1 vatoz olsa 21 balık
Görüntü güzel
Ben bir yıldır bakıyorum sıfır sorun yaşadım.
Ağzında yumurta olan balığı ayırıyorum.
Şuan mesala 1 yunus, 2 paslı,2 iceman ağzında yumurta var. 100 civarı yavru var Ve balık koyacak yer bulamıyorum
Ayrıca yine akvaryumlar var, yavru vs için
Ama çok fazla zaman ayırıyorum.
Size iki önerim olacak
Paslı, saulosi, iceman (4+1) , 1 vatoz 16 balık
4 çeşit 5 renk balık eder
Yunus, paslı, SP (3+1) +1 vatoz 13 balık
4 çeşit 4 farklı renk
Balık sayısı çok olunca görüntü güzel, zahmet çok fazla oluyor.
Benim 27 balıkla 200 lt de sorun yaşamamış olmam sizinde yasamayacaginiz anlamına gelmez.
Her balık çıkarmak istediğimde evden birisi o tür için engel oluyor ve balıklar öyle kalmaya devam ediyor.
Bugün bu konu yeniden açılmışken ve yakın bir arkadaşım da benden balık istemesi üzerine akvaryumu yeniden elden geçiriyorum ve son hali
Yunus 1e 4d
Paslı 1e 3d
İceman 1e 4d
SP 1e 3d
1 vatoz
27 den 19 balığa düşürdüm sayıyı
Saulosi komple çıkarma sebebim, sadece benim istemem başka sebebi yok
Digerlerinden de arkadaşım birer tane istedi.
Son olarak şunu ekleyeyim
Akvaryuma konan balık çıkmıyor, o yüzden başlangıçta ayarı iyi yapın[/QUOTE]
öncelikle teşekkürler ilginden dolayı üstadım. valla ben bugün 4 bp*4 yunus*4şekerpembe*3mp*3zebra * 3 portakal 1 vatoz aldım ama bunlar yavrular daha 3cm4cm en büyüğü. tabi aklımda şekerleri çıkartıp ıcemen almak var ve birde aklım sp de kaldı . 4 şekeri çıkartıp yerine 4 sp veya 3sp 3 ,ce bırakmayı düşünüyorum. ama anlamadığım bi olay oldu portakallar çiftleşti biriinin ağzı doldu bile. bu ne rahatlıktır ama bu titreme eski margrus otobüslerde yoktu :))) off diyorum :D :D napacam bilmiyorum onları da ayrı bi akvaryuma alırım heralde 1 hafta bekleyip gözetleyeyim
ve doğal ortamlarını da tam kurup oturmasını bekleyeceğim bu arada ıce ve sp getirip şekerpembeleri alabilirim belki. sonra artık gözlemleyip sistemin tam oturmasını izleyeceğim dokunmadan. bugün temeli attım. [EDIT]canpolat650765,2018-05-24 02:49:50[/EDIT]
[QUOTE=ismet24]5 koloni yapsaniz 4x5:20 balık+1 vatoz olsa 21 balık
Görüntü güzel
Ben bir yıldır bakıyorum sıfır sorun yaşadım.
Ağzında yumurta olan balığı ayırıyorum.
Şuan mesala 1 yunus, 2 paslı,2 iceman ağzında yumurta var. 100 civarı yavru var Ve balık koyacak yer bulamıyorum
Ayrıca yine akvaryumlar var, yavru vs için
Ama çok fazla zaman ayırıyorum.
Size iki önerim olacak
Paslı, saulosi, iceman (4+1) , 1 vatoz 16 balık
4 çeşit 5 renk balık eder
Yunus, paslı, SP (3+1) +1 vatoz 13 balık
4 çeşit 4 farklı renk
Balık sayısı çok olunca görüntü güzel, zahmet çok fazla oluyor.
Benim 27 balıkla 200 lt de sorun yaşamamış olmam sizinde yasamayacaginiz anlamına gelmez.
Her balık çıkarmak istediğimde evden birisi o tür için engel oluyor ve balıklar öyle kalmaya devam ediyor.
Bugün bu konu yeniden açılmışken ve yakın bir arkadaşım da benden balık istemesi üzerine akvaryumu yeniden elden geçiriyorum ve son hali
Yunus 1e 4d
Paslı 1e 3d
İceman 1e 4d
SP 1e 3d
1 vatoz
27 den 19 balığa düşürdüm sayıyı
Saulosi komple çıkarma sebebim, sadece benim istemem başka sebebi yok
Digerlerinden de arkadaşım birer tane istedi.
Son olarak şunu ekleyeyim
Akvaryuma konan balık çıkmıyor, o yüzden başlangıçta ayarı iyi yapın[/QUOTE]
öncelikle teşekkürler ilginden dolayı üstadım. valla ben bugün 4 bp*4 yunus*4şekerpembe*3mp*3zebra * 3 portakal 1 vatoz aldım ama bunlar yavrular daha 3cm4cm en büyüğü. tabi aklımda şekerleri çıkartıp ıcemen almak var ve birde aklım sp de kaldı . 4 şekeri çıkartıp yerine 4 sp veya 3sp 3 ,ce bırakmayı düşünüyorum. ama anlamadığım bi olay oldu portakallar çiftleşti biriinin ağzı doldu bile. bu ne rahatlıktır ama bu titreme eski margrus otobüslerde yoktu :))) off diyorum :D :D napacam bilmiyorum onları da ayrı bi akvaryuma alırım heralde 1 hafta bekleyip gözetleyeyim
ve doğal ortamlarını da tam kurup oturmasını bekleyeceğim bu arada ıce ve sp getirip şekerpembeleri alabilirim belki. sonra artık gözlemleyip sistemin tam oturmasını izleyeceğim dokunmadan. bugün temeli attım. [EDIT]canpolat650765,2018-05-24 02:49:50[/EDIT]
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
[QUOTE=ismet24]İceman, paslı, saulosi
Birer koloni
1+4
1tanede vatoz[/QUOTE]
HOCAM BENDE BİR YANDAN ARAŞTIRIYORUM ŞİMDİ. öncelikle teşekkürler bu kolonileri 1 e 3 dişi haline düşürüp yanlarını sarı prenses ve yunus da eklersem olur mu acaba ? bir de kırmızımsı bir renk fena olmaz bunların arasında ama yok paslı ciklet olcak artık kırmızı yerine :)
[QUOTE=ismet24]İceman, paslı, saulosi
Birer koloni
1+4
1tanede vatoz[/QUOTE]
HOCAM BENDE BİR YANDAN ARAŞTIRIYORUM ŞİMDİ. öncelikle teşekkürler bu kolonileri 1 e 3 dişi haline düşürüp yanlarını sarı prenses ve yunus da eklersem olur mu acaba ? bir de kırmızımsı bir renk fena olmaz bunların arasında ama yok paslı ciklet olcak artık kırmızı yerine :)
250 Litre Akvaryum Karma Ciklet Önerileriniz?
Öncelikle merhaba ben 250 litrelik akvaryumuma 85*45*65 discus alacakken son anda vazgeçip ciklet türü balık beslemeye karar verdim yarın sabah gidip alacağı. renk şöleni olsun ve iyi geçinsinler istiyorum sizler hangi balıkları önerirsiniz ? alışveriş yarın sabah... HAYIRLI RAMAZANLAR
Öncelikle merhaba ben 250 litrelik akvaryumuma 85*45*65 discus alacakken son anda vazgeçip ciklet türü balık beslemeye karar verdim yarın sabah gidip alacağı. renk şöleni olsun ve iyi geçinsinler istiyorum sizler hangi balıkları önerirsiniz ? alışveriş yarın sabah... HAYIRLI RAMAZANLAR
Tepe Filtre
[QUOTE=EsTropheus26]Güçlü olanını al iyi remizler[/QUOTE]
aquamagic 2880 aldım şimdilik iyi işliyor . yarın cikletleri salacağım discustan vazgeçtim .
[QUOTE=EsTropheus26]Güçlü olanını al iyi remizler[/QUOTE]
aquamagic 2880 aldım şimdilik iyi işliyor . yarın cikletleri salacağım discustan vazgeçtim .
Tepe Filtre
[QUOTE=muratdeg]Ben bu ürünü almış ve kullanamamış biri olarak önermiyorum. 250 litre için ikisi de aşırı akıntı yaratır. Bunun yerine dış filtre tercih edin.[/QUOTE]
aldınız ve kullanamadınız mı ?
[QUOTE=muratdeg]Ben bu ürünü almış ve kullanamamış biri olarak önermiyorum. 250 litre için ikisi de aşırı akıntı yaratır. Bunun yerine dış filtre tercih edin.[/QUOTE]
aldınız ve kullanamadınız mı ?
Tepe Filtre
Venüs aqua 602t------venüs aqua603t
Arkadaşlar gardeşler ben 250 litrelik birr akvaryum kuruyorum pipo filtresi de olacak . tepe filtre kullanmayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım 602 olanını mı 603 ü mü ? ben 602 olanını almak istiyorum ama aralarında 5 tl fark var almışken 603 alayım diyorum ama o da çok mu çevirir suu bozar mı fazla gelir gibime geliyor. ? konuyla ilgili fikri olan arkadaşların yorumlarını beklerim.
Venüs aqua 602t------venüs aqua603t
Arkadaşlar gardeşler ben 250 litrelik birr akvaryum kuruyorum pipo filtresi de olacak . tepe filtre kullanmayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım 602 olanını mı 603 ü mü ? ben 602 olanını almak istiyorum ama aralarında 5 tl fark var almışken 603 alayım diyorum ama o da çok mu çevirir suu bozar mı fazla gelir gibime geliyor. ? konuyla ilgili fikri olan arkadaşların yorumlarını beklerim.
Tepe Filtre V.s Dış Filtre ?
[QUOTE=eakin]Bu hobi maalesef tahminden oldukca pahali seyrediyor. Benim size tavsiyem acele etmeyin. Akvaryumda balik yoksa cok az balik koyun. Elinizde ne filtre varsa onunla idare edip para biriktirmeye bakin. Iki ay sonra olsun ama tam olsun. Aksi halde elinizdeki ucuz maldan rahatsızlık duyup yenisini / iyisini alacaksınız daha da pahalıya gelmiş olacak.
Fluval c4e bir bakin derim 300tl gibi fiyatı ama kafaniz rahat eder, bakımı temizliği de cok kolay, diş filtrenin hortumuyla bilmemnesiyle uğraşmazsınız.[/QUOTE]
anlayan insanın halide tavrıda güzeldir kardeşim. teşekür ederim bakacağım. sonn halinin resmini atacağım tabi discus ve cardinal olacak tür...
[QUOTE=eakin]Bu hobi maalesef tahminden oldukca pahali seyrediyor. Benim size tavsiyem acele etmeyin. Akvaryumda balik yoksa cok az balik koyun. Elinizde ne filtre varsa onunla idare edip para biriktirmeye bakin. Iki ay sonra olsun ama tam olsun. Aksi halde elinizdeki ucuz maldan rahatsızlık duyup yenisini / iyisini alacaksınız daha da pahalıya gelmiş olacak.
Fluval c4e bir bakin derim 300tl gibi fiyatı ama kafaniz rahat eder, bakımı temizliği de cok kolay, diş filtrenin hortumuyla bilmemnesiyle uğraşmazsınız.[/QUOTE]
anlayan insanın halide tavrıda güzeldir kardeşim. teşekür ederim bakacağım. sonn halinin resmini atacağım tabi discus ve cardinal olacak tür...
Tepe Filtre V.s Dış Filtre ?
[QUOTE=eakin]Konu paraysa baska gorsel ise baska. Temelde her 3u de ayni sey, belki selale/aski filtre bile. Akvaryum dışında filtreleme gerceklesiyor.
Tepe filtre sump gibi degil direk sump aslinda. Onemli olan icinde kullanacağınız malzemeler. Ama görsellik meselesi onemli, bir de tepe icin az da olsa el becerisi/yatkınlığı gerekiyor.
Benim temel fikrim bir sey ne kadar basitse o kadar kusursuzdur, haliyle sumpi, dis filtreye tercih ederim.[/QUOTE]
yav araştırıyorum kimse 200 tllik dış filtreden memnun değil bende sunsun302 ve lifetech835-838 arasında düşündüm ama arkadaşlara bakarak dış filtre almak çelişki içinde bırakı adamların tavsiye ettiği dış filtre en az 4-500 . ben kendi bütçeme bakınca şimdilik dediğim şu bir kaç model dış filtreye bakabbilirim. ama sonra dediğim gibi mesela venusaqua 602 modeli tepe filtreye de bir yandan içten mantıklı bakıyorum elyaf altına seramik vs. güzel şeyler yapılabilir gibi geliyor. ayruıca hava motoru ile pipo filtre çalıltıracağım zaten yararlı yararsız bakteri çeşitleri için.
[QUOTE=eakin]Konu paraysa baska gorsel ise baska. Temelde her 3u de ayni sey, belki selale/aski filtre bile. Akvaryum dışında filtreleme gerceklesiyor.
Tepe filtre sump gibi degil direk sump aslinda. Onemli olan icinde kullanacağınız malzemeler. Ama görsellik meselesi onemli, bir de tepe icin az da olsa el becerisi/yatkınlığı gerekiyor.
Benim temel fikrim bir sey ne kadar basitse o kadar kusursuzdur, haliyle sumpi, dis filtreye tercih ederim.[/QUOTE]
yav araştırıyorum kimse 200 tllik dış filtreden memnun değil bende sunsun302 ve lifetech835-838 arasında düşündüm ama arkadaşlara bakarak dış filtre almak çelişki içinde bırakı adamların tavsiye ettiği dış filtre en az 4-500 . ben kendi bütçeme bakınca şimdilik dediğim şu bir kaç model dış filtreye bakabbilirim. ama sonra dediğim gibi mesela venusaqua 602 modeli tepe filtreye de bir yandan içten mantıklı bakıyorum elyaf altına seramik vs. güzel şeyler yapılabilir gibi geliyor. ayruıca hava motoru ile pipo filtre çalıltıracağım zaten yararlı yararsız bakteri çeşitleri için.
Tepe Filtre V.s Dış Filtre ?
Arkadaşlar tepe filtre ve dış filtre arasında kaldım. dış filtrede de 150 tl civarı 250 litrelik bir akvaryum için pek seçenek yok. ama tepe filtrede biraz sump gibi aslında.. pipo filtre zaten kullanacağım.. önerilerinizz nedir dış ve tepe filtre konusunda..
Arkadaşlar tepe filtre ve dış filtre arasında kaldım. dış filtrede de 150 tl civarı 250 litrelik bir akvaryum için pek seçenek yok. ama tepe filtrede biraz sump gibi aslında.. pipo filtre zaten kullanacağım.. önerilerinizz nedir dış ve tepe filtre konusunda..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
GokKurt,
MiSoSiKiaN,
~Emre,
DigitalPen,
osmandbnl,
AreS,
MelihB,
Tortuga7,
zafer3885,
bysmokin,
mcakir17,
hasancn,
osmancem,
Koksal Gurkan,
oguzozt,
sina cen,
OKIRATLI,
EKAR,
BilalM.,
aktugsedat,
Tuby,
Kınayu,
fffurkan9,
0rnn,
tukabu,
JujuSeri,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
omer18,
lojistisyen,
İnci Kefali,
iakyol,
G_can,
Ankararif06,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
EmiirKaan,
Omer0618,
Kemalk41,
Stoke,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
Amati340,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
