ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shakespeare
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2016 11:46
Son Ziyaret:
08 Haziran 2016 08:26
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selçuk
Doğum Tarihi:
08 Mart 1985
Yaş:
41
İl:
Kars
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100 x 30 x 40 (h) = 120 lt.
Ama ne yapacağımı hala bilmiyorum.. :((
SON 4 MESAJI
Akvaryum Kumu ve Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=bosnak_16]
İyi akşamlar bende bi taban önerisi yapmak istedim bence jbl aquabasis üzerinede jbl manado koyabilirsiniz gercekten çok gubreleme istemeyen bir toprak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/IMG-20160128-WA0011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/20151023_011602.jpg[/IMG]
100x50x50
Taban jblaquabasis üzerine jbl manado
Aydinlatma 4x39w 3ad slvinya grolux, 1ad aqustar günde 5 saat açik
Gübre sadece potasyumnitrat
Co2 2 saniyede 1 kabarcik 24 saat açık
Umarim bi yardimim dokunmuştur iyi hobiler [:)][/QUOTE]
İyi akşamlar;
akvaryumunuz gerçekten çok şık görünüyor, tebrikler.. [:iyi:]
önerileriniz için de ayrıca teşekkürler. söylediğiniz kumlara baktım internetten ancak benim bütçemi biraz aşar gibi görünüyor. çünkü 6 cm.lik bir tabaka için yaklaşık 18 lt. kuma ihtiyacım var ki bu şartlarda oldukça pahaliya mal oluyor. [:cool:]
bu arada internette siyah hagen kum ve lav kırığı ararken "Aquaclay Bitki Kumu" buldum. forumda da bazı sohbetlerde görmüştüm bundan bahsedildiğini. fiyatı da makul görünüyor. buna ne dersiniz? siyah hagen ile birlikte kullanılabilir mi? yada ikisinden birini mi tercih etmek gerekir? bir de tablet gübre kullanabileceğim söylemiştiniz ya, ne kullanmam gerekir. Sn. -boşnak_16; potasyum nitrat demişsiniz, bu da bitkinin türüne ve ihtiyacına göre değişiyor mu? [:?]
herkesin değerli fikirlerini bekliyorum [:)]
[QUOTE=bosnak_16]
İyi akşamlar bende bi taban önerisi yapmak istedim bence jbl aquabasis üzerinede jbl manado koyabilirsiniz gercekten çok gubreleme istemeyen bir toprak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/IMG-20160128-WA0011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166465/20151023_011602.jpg[/IMG]
100x50x50
Taban jblaquabasis üzerine jbl manado
Aydinlatma 4x39w 3ad slvinya grolux, 1ad aqustar günde 5 saat açik
Gübre sadece potasyumnitrat
Co2 2 saniyede 1 kabarcik 24 saat açık
Umarim bi yardimim dokunmuştur iyi hobiler [:)][/QUOTE]
İyi akşamlar;
akvaryumunuz gerçekten çok şık görünüyor, tebrikler.. [:iyi:]
önerileriniz için de ayrıca teşekkürler. söylediğiniz kumlara baktım internetten ancak benim bütçemi biraz aşar gibi görünüyor. çünkü 6 cm.lik bir tabaka için yaklaşık 18 lt. kuma ihtiyacım var ki bu şartlarda oldukça pahaliya mal oluyor. [:cool:]
bu arada internette siyah hagen kum ve lav kırığı ararken "Aquaclay Bitki Kumu" buldum. forumda da bazı sohbetlerde görmüştüm bundan bahsedildiğini. fiyatı da makul görünüyor. buna ne dersiniz? siyah hagen ile birlikte kullanılabilir mi? yada ikisinden birini mi tercih etmek gerekir? bir de tablet gübre kullanabileceğim söylemiştiniz ya, ne kullanmam gerekir. Sn. -boşnak_16; potasyum nitrat demişsiniz, bu da bitkinin türüne ve ihtiyacına göre değişiyor mu? [:?]
herkesin değerli fikirlerini bekliyorum [:)]
İlk Bitkili Denemem Vol. 1 ( Yavru Cory Süprizi )
Öncelikle hayırlı olsun.. çok güzel görünüyor. [:iyi:] bende bitkili akvaryum kurma aşamasındayım ve araştırma yapıyorum. ama öğrenecek çok şey var, daha yolun başındayım. kullandığınız bitkilerin isimlerini de yazar mısınız? narin türler olmadığını söylemişsiniz, üstelik görüntü de güzel, bir acemi olarak benim ihtiyacım olanlar da bunlar olabilir. ve taban konusu tabiki en zor konu benim için, çünkü bilgi seviyem bazı şeyleri anlamaya yetmiyor. gerçi en son yazdığım konuda aldığım öneriler doyurucuydu. (lav kırığı+siyah hagen kum) ama böyle farklı taban malzemeleri duyunca merak ediyorum, acaba farklı bir şeyler de yapmalı mıyım diye. [:x] önerilerinizi bekliyorum.
saygılarımla.
Öncelikle hayırlı olsun.. çok güzel görünüyor. [:iyi:] bende bitkili akvaryum kurma aşamasındayım ve araştırma yapıyorum. ama öğrenecek çok şey var, daha yolun başındayım. kullandığınız bitkilerin isimlerini de yazar mısınız? narin türler olmadığını söylemişsiniz, üstelik görüntü de güzel, bir acemi olarak benim ihtiyacım olanlar da bunlar olabilir. ve taban konusu tabiki en zor konu benim için, çünkü bilgi seviyem bazı şeyleri anlamaya yetmiyor. gerçi en son yazdığım konuda aldığım öneriler doyurucuydu. (lav kırığı+siyah hagen kum) ama böyle farklı taban malzemeleri duyunca merak ediyorum, acaba farklı bir şeyler de yapmalı mıyım diye. [:x] önerilerinizi bekliyorum.
saygılarımla.
Akvaryum Kumu ve Bitki Tavsiyesi
Osman bey,
Verdiginiz bilgiler icin cok teşekkürler. Isik balik turu konusunu cozmus sayiliriz. Söylediğiniz bitkileri inceleyecegim, onlar icinden secim yapip bir aranjman olusturmaya çalışacağım. Kum konusunda ise forumdaki konularda hep 3~4 tabaka karisimlardan bahsediliyor, biraz da bu yuzden kafam karışmıştı. Peki bu hagenin altina tablet gubre koymam gerekir mi? (Sececegim bitki turune bagli herhalde :)
Bir de tetralarla ilgili söyledikleriniz birqz moralimi bozdu. Onlari sevmistim gercekten, kalsalar iyi olurdu :)) neyse arastirmalara devam.. bitki konusuna karar verince yine paylasacagim sizinle.
Tekrar teşekkürler, iyi geceler..
Osman bey,
Verdiginiz bilgiler icin cok teşekkürler. Isik balik turu konusunu cozmus sayiliriz. Söylediğiniz bitkileri inceleyecegim, onlar icinden secim yapip bir aranjman olusturmaya çalışacağım. Kum konusunda ise forumdaki konularda hep 3~4 tabaka karisimlardan bahsediliyor, biraz da bu yuzden kafam karışmıştı. Peki bu hagenin altina tablet gubre koymam gerekir mi? (Sececegim bitki turune bagli herhalde :)
Bir de tetralarla ilgili söyledikleriniz birqz moralimi bozdu. Onlari sevmistim gercekten, kalsalar iyi olurdu :)) neyse arastirmalara devam.. bitki konusuna karar verince yine paylasacagim sizinle.
Tekrar teşekkürler, iyi geceler..
Akvaryum Kumu ve Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=gizemli16]Öncelikle merhaba arkadaşlar 76x50x37 ölçülerinde 140litre akvaryumum var. Bu akvaryumumda canlı doğuran besliyorum(lepistes) beslemeye çalışıyorum diyeyim. Fakat akvaryumum bitkisiz plastik bitkilerle idare ettiğim için balık sayısıda az 1e 3d lepistes + 1 komando çöpçü+lepistes yavruları(sayısı az). Öğrencilik hayatımda maddiyattan dolayı bir türlü bitkili akvaryum kuramamıştım bu yüzden hep hayalim olmuştur[:)] Okul bitti artık akvaryumla ilgilenip hem bitkilendirmek hemde balık sayısını arttırmayı düşünüyorum. Yalnız önümde yine bir engel olan MADDİYAT var çünkü daha iş bulamadım [:((] Bu nedenle uygun bir şekilde bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Öncelikle kumdan bahsetmek istiyorum internette beyaz silis kum buldum (bana göre uygun fiyata) bu kumu bitkiler için kullanabilir miyim? Ayrıca internette araştırma yaparken inşaat kumundan bahsedildiğini gördüm eğer inşaat kumu olursa onu kullanmayı düşünüyorum çünkü benim için bedava olacak[:)] Akvaryum ölçülerime göre kaç kg hangi kumdan gerekir bunu öğrenmek istiyorum. Yeni kuracağımda akvaryumda CO2 ve gübre kullanmayı düşünmüyorum bitkiler kendileri yavaşça gelişsin diye düşünüyorum bu yüzden hangi bitkileri kullanabilirim tek bir şartım var akvaryum tabanını benim tabirimle çim görüntüsü vererek yapmak istiyorum bunun içinde hangi bitkiyi nasıl kullanmam gerektiği konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Akvaryumumda lepistesin yanına görüntüsü ve izlemesi hoş olan hangi tür balıkları önerirsiniz bunlarıda öğrenmek istiyorum ben balıkların yanlarına karideste kullanmayı düşünüyorum fikirlerinize ve bilgilerinize çok ihtiyacım var. Kusura bakmayın biraz uzun bir yazı oldu ama yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekürler[:)][/QUOTE]
Osman bey son durum nedir acaba? Bitkili akvaryumunuzu kurdunuz mu? Neye karar verdiniz? Nasil yaptiniz? Tecrublerinizi paylasirmisiniz?
Ben de bu konuda araştırma yapiyorum. 100*30*40 (yukseklik) ebatlarinda 120 ltlik akvaryumumda su anda bilincsizce toparlanmis japon, pengasus, tetra, melek, esi yenmis biri disi lepistes, copcu ve vatoz var. Ancak hic istediğim gibi degil. Bunu bitkili canli doguran akvaryumuna donusturmek istiyorum. Gunlerdir arastiriyorum ancak halen sekillendiremedim. Degerli fikirlerinizi benimlede paylasirmisiniz sevgili ustadlar?
1. Siyah hagen, lav kirigi, torf, jbl vs.vs. bir suru bilgi var ancak toparlayamadim. Hangi kumlari alip nasil bir siralamayla katmanlari olusturmaliyim?
2. En az kac cm olmali?
3. Isik sorununu hallettim sanirim. Suanda 2 ad t5 floresan (24watt.lik) ve bir renkli led var. Yani yaklasik 50 watt.in uzerinde.
4. Hangi bitkileri onerirsiniz? Guzel bir aranjman olusturamiyoum kafamda. Ustelik okudugum teknik bilgiler (su sertligi, kokeni, ph, isik ihtiyaci vb) beni aşıyor. Tabana hangi bitki, orta plana hangisi ve arkaya hangisi?
5. Vee balik secimi.. su anda 15~16 yavru lepistes var ayri bir tankta. İlave olarak sunu düşünüyorum: lepistes, molly, kilickuyruk, plati, neon ve zebra(su.kucuk pembe baliklar :) (yaptigim arastirmalara gore bunlar uygun) ne ilave edilebilir? Yada bu gruba ne dersiniz?
6. Ve son soru: suanda akvaryumumda 2 yakut tetrazone, 2 kirmizi bir de sari tetrazone (tam adini bilmiyorum), 2 copcu (renkleri turuncu gibi, kuyruk ve yuzgecleri siyah) var. Bunlar yeni kuracagim akvaryuma uyar mi? Japonlari, pengasuslari ve melek baligini iade edecegim. Bunlar yeni ekiple uyumlu yasar mi?
Ozetle tam bir receteye ihtiyacim var. Böylesine guzel bir akvaryumu heba etmek, guzelim baliklara zulmetmek istemiyorum.
Cok uzun oldu kusuruma bakmayin, cevremde bilgi alabileceğim kimse yok. Sizden baska kimsem yok akvaryum dostlari. :))
Teşekkürler. Saygılarımla.
[QUOTE=gizemli16]Öncelikle merhaba arkadaşlar 76x50x37 ölçülerinde 140litre akvaryumum var. Bu akvaryumumda canlı doğuran besliyorum(lepistes) beslemeye çalışıyorum diyeyim. Fakat akvaryumum bitkisiz plastik bitkilerle idare ettiğim için balık sayısıda az 1e 3d lepistes + 1 komando çöpçü+lepistes yavruları(sayısı az). Öğrencilik hayatımda maddiyattan dolayı bir türlü bitkili akvaryum kuramamıştım bu yüzden hep hayalim olmuştur[:)] Okul bitti artık akvaryumla ilgilenip hem bitkilendirmek hemde balık sayısını arttırmayı düşünüyorum. Yalnız önümde yine bir engel olan MADDİYAT var çünkü daha iş bulamadım [:((] Bu nedenle uygun bir şekilde bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Öncelikle kumdan bahsetmek istiyorum internette beyaz silis kum buldum (bana göre uygun fiyata) bu kumu bitkiler için kullanabilir miyim? Ayrıca internette araştırma yaparken inşaat kumundan bahsedildiğini gördüm eğer inşaat kumu olursa onu kullanmayı düşünüyorum çünkü benim için bedava olacak[:)] Akvaryum ölçülerime göre kaç kg hangi kumdan gerekir bunu öğrenmek istiyorum. Yeni kuracağımda akvaryumda CO2 ve gübre kullanmayı düşünmüyorum bitkiler kendileri yavaşça gelişsin diye düşünüyorum bu yüzden hangi bitkileri kullanabilirim tek bir şartım var akvaryum tabanını benim tabirimle çim görüntüsü vererek yapmak istiyorum bunun içinde hangi bitkiyi nasıl kullanmam gerektiği konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Akvaryumumda lepistesin yanına görüntüsü ve izlemesi hoş olan hangi tür balıkları önerirsiniz bunlarıda öğrenmek istiyorum ben balıkların yanlarına karideste kullanmayı düşünüyorum fikirlerinize ve bilgilerinize çok ihtiyacım var. Kusura bakmayın biraz uzun bir yazı oldu ama yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekürler[:)][/QUOTE]
Osman bey son durum nedir acaba? Bitkili akvaryumunuzu kurdunuz mu? Neye karar verdiniz? Nasil yaptiniz? Tecrublerinizi paylasirmisiniz?
Ben de bu konuda araştırma yapiyorum. 100*30*40 (yukseklik) ebatlarinda 120 ltlik akvaryumumda su anda bilincsizce toparlanmis japon, pengasus, tetra, melek, esi yenmis biri disi lepistes, copcu ve vatoz var. Ancak hic istediğim gibi degil. Bunu bitkili canli doguran akvaryumuna donusturmek istiyorum. Gunlerdir arastiriyorum ancak halen sekillendiremedim. Degerli fikirlerinizi benimlede paylasirmisiniz sevgili ustadlar?
1. Siyah hagen, lav kirigi, torf, jbl vs.vs. bir suru bilgi var ancak toparlayamadim. Hangi kumlari alip nasil bir siralamayla katmanlari olusturmaliyim?
2. En az kac cm olmali?
3. Isik sorununu hallettim sanirim. Suanda 2 ad t5 floresan (24watt.lik) ve bir renkli led var. Yani yaklasik 50 watt.in uzerinde.
4. Hangi bitkileri onerirsiniz? Guzel bir aranjman olusturamiyoum kafamda. Ustelik okudugum teknik bilgiler (su sertligi, kokeni, ph, isik ihtiyaci vb) beni aşıyor. Tabana hangi bitki, orta plana hangisi ve arkaya hangisi?
5. Vee balik secimi.. su anda 15~16 yavru lepistes var ayri bir tankta. İlave olarak sunu düşünüyorum: lepistes, molly, kilickuyruk, plati, neon ve zebra(su.kucuk pembe baliklar :) (yaptigim arastirmalara gore bunlar uygun) ne ilave edilebilir? Yada bu gruba ne dersiniz?
6. Ve son soru: suanda akvaryumumda 2 yakut tetrazone, 2 kirmizi bir de sari tetrazone (tam adini bilmiyorum), 2 copcu (renkleri turuncu gibi, kuyruk ve yuzgecleri siyah) var. Bunlar yeni kuracagim akvaryuma uyar mi? Japonlari, pengasuslari ve melek baligini iade edecegim. Bunlar yeni ekiple uyumlu yasar mi?
Ozetle tam bir receteye ihtiyacim var. Böylesine guzel bir akvaryumu heba etmek, guzelim baliklara zulmetmek istemiyorum.
Cok uzun oldu kusuruma bakmayin, cevremde bilgi alabileceğim kimse yok. Sizden baska kimsem yok akvaryum dostlari. :))
Teşekkürler. Saygılarımla.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
