ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
booker17100
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mayıs 2008 22:48
Son Ziyaret:
29 Aralık 2008 19:04
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet ASLAN
Doğum Tarihi:
05 Şubat 1975
Yaş:
51
İl:
Çanakkale
Meslek:
Operasyon Memuru
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet ASLAN
250 Lt Yapım Aşamasında
250 Lt Yapım Aşamasında
SON 10 MESAJI
Atman F 101 İç Filitre
Selamlar,
Aynı filtre bende de var. Linkten bakabilirsiniz.
Sağlıklı balıklar dilerim.
http://www.akvaryum.com/Forum/100_x_50_x_50_akvaryuma_basladim_k182230.asp?PN=2
Saygılarımla,
Selamlar,
Aynı filtre bende de var. Linkten bakabilirsiniz.
Sağlıklı balıklar dilerim.
http://www.akvaryum.com/Forum/100_x_50_x_50_akvaryuma_basladim_k182230.asp?PN=2
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Herkese merhaba,
Bugün de sizlere yapmakta olduğum akvaryuma yerleşecek olan kuzularımı tanıtayım dedim.
Eğer yanlış saymadıysam 22 Zebra Chiclid + 4 Albino + 1 Vatos... Şu an ki akvaryum ölçüleri ise 41x28x28. Kulenin içinde olan ise Rapunzel. 
Vee işte akvaryumun asıl sahipleri;



Son zamanlarda kimse cevap yazmadığı için bende akvaryumu su ile doldurdum. Tahminime göre 6 avuç kaya tuzu koydum suyuna ve yaklaşık 4 gündür de bu vaziyette bekletiyorum. Tabi herhangi aksilik olursa diye akvaryumu balkona yerleştirdim.


Eleştirileriniz, cevaplarınızı veya tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saygılarımla,
booker17100 2008-06-02 10:20:48
Herkese merhaba,
Bugün de sizlere yapmakta olduğum akvaryuma yerleşecek olan kuzularımı tanıtayım dedim.
Eğer yanlış saymadıysam 22 Zebra Chiclid + 4 Albino + 1 Vatos... Şu an ki akvaryum ölçüleri ise 41x28x28. Kulenin içinde olan ise Rapunzel. 
Vee işte akvaryumun asıl sahipleri;



Son zamanlarda kimse cevap yazmadığı için bende akvaryumu su ile doldurdum. Tahminime göre 6 avuç kaya tuzu koydum suyuna ve yaklaşık 4 gündür de bu vaziyette bekletiyorum. Tabi herhangi aksilik olursa diye akvaryumu balkona yerleştirdim.


Eleştirileriniz, cevaplarınızı veya tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saygılarımla,
nasıl sump yapabilirim
Merhabalar,
Bu konuyu forumda hiç arattınız mı ? Bir çok örnek bulacağınıza eminim.
Sağlıklı balıklar,
Saygılarımla,
Merhabalar,
Bu konuyu forumda hiç arattınız mı ? Bir çok örnek bulacağınıza eminim.
Sağlıklı balıklar,
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Herkese Selamlar,
Bugün akvaryuma ilk suyunu doldurup deneme yapmak istiyorum, eğer olursa da bir müddet suyu içinde tutmak. Forumda okuduğum kadarıyla akvaryumun ilk suyu tuzlu oluyor. Acaba kaç litreye ne kadat tuz koymam lazım? Ya da normal tuz mu veya başka tarz bi tuz mu kullanılıyor ?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
Saygılarımla,
Herkese Selamlar,
Bugün akvaryuma ilk suyunu doldurup deneme yapmak istiyorum, eğer olursa da bir müddet suyu içinde tutmak. Forumda okuduğum kadarıyla akvaryumun ilk suyu tuzlu oluyor. Acaba kaç litreye ne kadat tuz koymam lazım? Ya da normal tuz mu veya başka tarz bi tuz mu kullanılıyor ?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Yusuf Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Daha kapağa kadar çok yolum olduğunu düşünüyorum ama önerinizi aklımda tutacağım. Daha anlamadığım çok terimler ve işlmelr var. Şimdilerde evdeki küçük akvaryumun suyunu temizlemeyi kafama taktım bunun için küçükte olsa bir dış filtre denemesi yapacağım.
Göksel Bey size de teşekkür ederim.
Sağlıklı balıklar...
Saygılarımla,
Yusuf Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Daha kapağa kadar çok yolum olduğunu düşünüyorum ama önerinizi aklımda tutacağım. Daha anlamadığım çok terimler ve işlmelr var. Şimdilerde evdeki küçük akvaryumun suyunu temizlemeyi kafama taktım bunun için küçükte olsa bir dış filtre denemesi yapacağım.
Göksel Bey size de teşekkür ederim.
Sağlıklı balıklar...
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Mehmet Ali bey,
Daha kapak konusunda karar veremedim. Ahşap mı yoksa şu reklamcıların kullandığı plastikten mi yapayım diye ? Ama emin olduğu tek konu köşebentlerle aynı ahşap desen de olacağı.. Acaba sizin elinizdeki kapaklardan bir iki resim eklerseniz fikir vermesi açısından sevinirim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Mehmet Ali bey,
Daha kapak konusunda karar veremedim. Ahşap mı yoksa şu reklamcıların kullandığı plastikten mi yapayım diye ? Ama emin olduğu tek konu köşebentlerle aynı ahşap desen de olacağı.. Acaba sizin elinizdeki kapaklardan bir iki resim eklerseniz fikir vermesi açısından sevinirim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Mehmet Ali Bey,
Bende aynen dediğiniz gibi köşebentleri silikon ile iyice yapıştırdım. Merak etmeyin gayet sağlam oldu. Filtre konusunda ise tecrübelerinize dayanarak bende araştırdım ve eheim classic 2213 almayı düşünüyorum, 250 ltlik akvaryum için en ideali o sanırım. Siz ne dersiniz ?
Yusuf Bey,
Cevabınız ve öneriniz için teşekkür ederim ama üstten kuşak başından beri kafamda olmayan birşey. Özellikle olmamasını istedim, inşallah 1-2 gün sonra ilk suyunu doldurunca test edeceğim. Sitede okuduğum kadarıyla ilk su tuzlu su olması gerekiyor. Acaba lt başına nasıl bi tuz ve ne kadar koymam gerekir. Engin bilgilerinizden yararlanırsam sevinirim.
Göksel Bey,
Size de teşekkür ederim, ancak en başında dediğim gibi akvaryumculuğun daha en başındayım ve bu herşeyiyle tam bir tecrübe olacak. Onun için sizler gibi bu konuda tecrübeli kişilerin fikirlerine her zaman açığım. Mehmet Ali beye de yazdığım gibi eheim 2213 düşünüyorum. Sitedeki yorumlar çok olumlu. Sizin tavsiyeniz nedir ?
Şükrü Bey,
Umarım sizinde bir akvaryumunuz olur en kısa zamanda. Gerçi ben daha tecrübeli değilim ama bende sizin gibi çok duydum 100x50x50 biraz dikdörtgen gibi görüneceğinden... Ancak ben bu akvaryuma başlarken içine arkafon da yapmayı planladığım için özellikle yükseklikle genişlik aynı oldu. Şöyle anlatayım benim bu sitede gördüğüm hep standart ölçülerde akvaryumu yapıp sonra içine fon koyuyorlar ve daha başından yaptıkları ölçülerden kaybediyorlar. Aslında benim gerçek ölçülerim 100x40x50 olacaktı. Yani şu an 10 cm e kadar arkasına fon yapıştırdığımda, yine balıklarım için tam istediğim ölçüde kullanım alanı kalıyor. Bilmem anlatabildi mi ?
Bu arada elimdeki balıklar amerikan zebra chiclid ve albino. Büyüklerim sakın bana kızmasınlar ama 40x20x30 ölçülerindeki minik akvaryumda tam 110 adettiler. (Tabi hepsi ufaktı anne baba hariç). Büyüdükçe yer darlığından 55 tanesini vermek durumunda kaldık. Yerine 10 tane albino aldık. Daha sonra bi 10-15 tane daha verdik sanırım. Şimdi saymadım ama 30 civarında var ve büyüdüler. Aslında balıklara annem bakıyor ve ben balık sevmezdim. Ancak 3 ay gibi bir süre evde yalnız kalınca mecburen bakmak durumunda kaldım ve 3 ayda hiç balık öldürmedim.
Şimdilerde bende seviyorum kerataları. Onların daha rahat etmeleri içinde bu projeye başladım. İnşallah sizlerinde yardımları ve bilgileriyle bu proje hayata geçecektir.
Biraz uzun oldu ama umarım sakıncası yoktur. Hepinize tekrar teşekkür eder, sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Mehmet Ali Bey,
Bende aynen dediğiniz gibi köşebentleri silikon ile iyice yapıştırdım. Merak etmeyin gayet sağlam oldu. Filtre konusunda ise tecrübelerinize dayanarak bende araştırdım ve eheim classic 2213 almayı düşünüyorum, 250 ltlik akvaryum için en ideali o sanırım. Siz ne dersiniz ?
Yusuf Bey,
Cevabınız ve öneriniz için teşekkür ederim ama üstten kuşak başından beri kafamda olmayan birşey. Özellikle olmamasını istedim, inşallah 1-2 gün sonra ilk suyunu doldurunca test edeceğim. Sitede okuduğum kadarıyla ilk su tuzlu su olması gerekiyor. Acaba lt başına nasıl bi tuz ve ne kadar koymam gerekir. Engin bilgilerinizden yararlanırsam sevinirim.
Göksel Bey,
Size de teşekkür ederim, ancak en başında dediğim gibi akvaryumculuğun daha en başındayım ve bu herşeyiyle tam bir tecrübe olacak. Onun için sizler gibi bu konuda tecrübeli kişilerin fikirlerine her zaman açığım. Mehmet Ali beye de yazdığım gibi eheim 2213 düşünüyorum. Sitedeki yorumlar çok olumlu. Sizin tavsiyeniz nedir ?
Şükrü Bey,
Umarım sizinde bir akvaryumunuz olur en kısa zamanda. Gerçi ben daha tecrübeli değilim ama bende sizin gibi çok duydum 100x50x50 biraz dikdörtgen gibi görüneceğinden... Ancak ben bu akvaryuma başlarken içine arkafon da yapmayı planladığım için özellikle yükseklikle genişlik aynı oldu. Şöyle anlatayım benim bu sitede gördüğüm hep standart ölçülerde akvaryumu yapıp sonra içine fon koyuyorlar ve daha başından yaptıkları ölçülerden kaybediyorlar. Aslında benim gerçek ölçülerim 100x40x50 olacaktı. Yani şu an 10 cm e kadar arkasına fon yapıştırdığımda, yine balıklarım için tam istediğim ölçüde kullanım alanı kalıyor. Bilmem anlatabildi mi ?
Bu arada elimdeki balıklar amerikan zebra chiclid ve albino. Büyüklerim sakın bana kızmasınlar ama 40x20x30 ölçülerindeki minik akvaryumda tam 110 adettiler. (Tabi hepsi ufaktı anne baba hariç). Büyüdükçe yer darlığından 55 tanesini vermek durumunda kaldık. Yerine 10 tane albino aldık. Daha sonra bi 10-15 tane daha verdik sanırım. Şimdi saymadım ama 30 civarında var ve büyüdüler. Aslında balıklara annem bakıyor ve ben balık sevmezdim. Ancak 3 ay gibi bir süre evde yalnız kalınca mecburen bakmak durumunda kaldım ve 3 ayda hiç balık öldürmedim.
Şimdilerde bende seviyorum kerataları. Onların daha rahat etmeleri içinde bu projeye başladım. İnşallah sizlerinde yardımları ve bilgileriyle bu proje hayata geçecektir.Biraz uzun oldu ama umarım sakıncası yoktur. Hepinize tekrar teşekkür eder, sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Musa bey selamlar,
Doğru olabilir dediğiniz ancak sizin akvaryumdaki camlar da temperli mi ?
Normal camların fiyatı biraz daha uygundur. Sonuçta bu benim ilk denemem bu sitede okuduklarımı pratiğe dökmeye çalışıyorum. Bu arada site yöneticilerine de çok teşekkür ederim.
Şu sıralar arka fon yapımına başlamayı düşünüyorum ancak filtreleme olayı kafama çok takılıyor. Sizin görüşünüz veya tavsiyeniz nedir ? İç filtremi yoksa dış filtremi kullanmalıyım? Çünkü arka fonumu ona göre tasarlamam gerekecek. Camlar temperli olduğu için bildiğiniz gibi kesmek mümkün değil. Dün akşam sitede overflow şeklinde sump a benzer bir sistem gördüm. Aklıma o biraz yattı gibi.
Sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Musa bey selamlar,
Doğru olabilir dediğiniz ancak sizin akvaryumdaki camlar da temperli mi ?
Normal camların fiyatı biraz daha uygundur. Sonuçta bu benim ilk denemem bu sitede okuduklarımı pratiğe dökmeye çalışıyorum. Bu arada site yöneticilerine de çok teşekkür ederim.
Şu sıralar arka fon yapımına başlamayı düşünüyorum ancak filtreleme olayı kafama çok takılıyor. Sizin görüşünüz veya tavsiyeniz nedir ? İç filtremi yoksa dış filtremi kullanmalıyım? Çünkü arka fonumu ona göre tasarlamam gerekecek. Camlar temperli olduğu için bildiğiniz gibi kesmek mümkün değil. Dün akşam sitede overflow şeklinde sump a benzer bir sistem gördüm. Aklıma o biraz yattı gibi.
Sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Rıza Bey selamlar,
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazdım ama malum iş güçten fırsat buldukça bakabiliyorum. Maliyetini hiç hesaplamadım ama verdiklerimi toplarsak Camlar 8mm temperli arkadaşım aracılığıyla aldım 75 YTL, Köşebentler 25 YTL, 1 Ad akvaryum silikonu 7 YTL, Dıştan köşebent yapıştırmak için şeffaf silikon 3 YTL, camcıdan fazla parçalardan kestirdiğim 10 mm kayıt camları için 3 YTL ödedim. Toplam 114 YTL. Pahalıya mı ucuza mı geldi inanın piyasayı bilmediğim için karar veremiyorum. Ama akvaryumcuda sorduğum bundan daha küçüktü ve 300 YTL istemişti, ben o fiyatı baz alarak gidiyorum hala kârdayım galiba.



Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Rıza Bey selamlar,
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazdım ama malum iş güçten fırsat buldukça bakabiliyorum. Maliyetini hiç hesaplamadım ama verdiklerimi toplarsak Camlar 8mm temperli arkadaşım aracılığıyla aldım 75 YTL, Köşebentler 25 YTL, 1 Ad akvaryum silikonu 7 YTL, Dıştan köşebent yapıştırmak için şeffaf silikon 3 YTL, camcıdan fazla parçalardan kestirdiğim 10 mm kayıt camları için 3 YTL ödedim. Toplam 114 YTL. Pahalıya mı ucuza mı geldi inanın piyasayı bilmediğim için karar veremiyorum. Ama akvaryumcuda sorduğum bundan daha küçüktü ve 300 YTL istemişti, ben o fiyatı baz alarak gidiyorum hala kârdayım galiba.




Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Adem Bey önerileriniz için teşekkür ederim.
Köşebent konusunda bende sizinle hem fikirim. Zaten olayın estetik yönü de hoş olmalı bence, benim asıl sormak istediğim köşebentleri kaynak mı yoksa perçin mi birbirine nasıl tuturmam gerektiği konusunda ? Fotoğraf çekerken fikir alışverişinde bulunmak için alelacele camların üstüne koyup çektim. Daha birşey yapmış değilim. Köşebentlerin bir tarafı diğerine göre uzun dediğiniz gibi eğer eşit uzunlukta kenarlara sahip aynı desende bulursam tabi ki onu tercih ederim. Resimlerde görünüyordur daha taşan silikonları bile almadım, bugün 4 ncü gün iyice kurumasını bekliyorum. Sonra tabi ki gerekli temzilikleri yapacağım.
Tekrar teşekkür ederim, saygılar.
Ahmet ASLAN
Adem Bey önerileriniz için teşekkür ederim.
Köşebent konusunda bende sizinle hem fikirim. Zaten olayın estetik yönü de hoş olmalı bence, benim asıl sormak istediğim köşebentleri kaynak mı yoksa perçin mi birbirine nasıl tuturmam gerektiği konusunda ? Fotoğraf çekerken fikir alışverişinde bulunmak için alelacele camların üstüne koyup çektim. Daha birşey yapmış değilim. Köşebentlerin bir tarafı diğerine göre uzun dediğiniz gibi eğer eşit uzunlukta kenarlara sahip aynı desende bulursam tabi ki onu tercih ederim. Resimlerde görünüyordur daha taşan silikonları bile almadım, bugün 4 ncü gün iyice kurumasını bekliyorum. Sonra tabi ki gerekli temzilikleri yapacağım.
Tekrar teşekkür ederim, saygılar.
Ahmet ASLAN
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
