ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
beatlemaniac
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2008 00:23
Son Ziyaret:
29 Ekim 2023 01:09
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkin Birol
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkin Birol
SON 10 MESAJI
ilk çiklit akvaryumu
Fiyatları o kadar da yüksek değilmiş gerçekten, alınabilir. Akvaryumu kurup da balık aşamasına gelince son kararı vereceğim herhalde. Brikardi ile demasoni arasında kaldım şimdi de:)
Radinant 2008-12-29 01:54:51
Fiyatları o kadar da yüksek değilmiş gerçekten, alınabilir. Akvaryumu kurup da balık aşamasına gelince son kararı vereceğim herhalde. Brikardi ile demasoni arasında kaldım şimdi de:)
akvaryum etrafına strafor
Evet Barış Bey, ben de 1 çift brikardi ya da 1e3d gibi bir oran düşünüyordum. Bir tanıdığım 1e1d koyarsam erkeğin dişiyi çok hırpalayacağını söylemişti. 1e5d önerdi o ama akvaryum bence o kadarını kaldırmaz, 1e3d yapmayı planlıyorum bakalım inşallah sorun çıkarmazlar.
Evet Barış Bey, ben de 1 çift brikardi ya da 1e3d gibi bir oran düşünüyordum. Bir tanıdığım 1e1d koyarsam erkeğin dişiyi çok hırpalayacağını söylemişti. 1e5d önerdi o ama akvaryum bence o kadarını kaldırmaz, 1e3d yapmayı planlıyorum bakalım inşallah sorun çıkarmazlar.
akvaryum etrafına strafor
Peki köpük önüne fon resmi yapıştırmalı mıyım, yoksa beyaz köpük tek başına olabilir mi?
Akvaryumun üstünü kapamak başlı başına bir iş olabilir ama deneyeceğim onu da tavsiyelerinizi gözönünde bulundurup.
Edit: Bu arada akvaryum odamda bulunuyor, soğuk bir ortamda değil yani. Ama yine de oda sıcaklığı akvaryumdan az olacağından izolasyona yönelmek istedim.beatlemaniac 2008-12-28 14:38:11
Peki köpük önüne fon resmi yapıştırmalı mıyım, yoksa beyaz köpük tek başına olabilir mi?
Akvaryumun üstünü kapamak başlı başına bir iş olabilir ama deneyeceğim onu da tavsiyelerinizi gözönünde bulundurup.
Edit: Bu arada akvaryum odamda bulunuyor, soğuk bir ortamda değil yani. Ama yine de oda sıcaklığı akvaryumdan az olacağından izolasyona yönelmek istedim.
akvaryum etrafına strafor
65 litre bir akvaryumum var ve yeniden kurmaya niyetlendim. Çiklit besleyeceğim kısmetse. Balık için gerekli bilgileri ayrıca sormuştum forumda, ancak akvaryumu köpük ile kaplamak üzerine birkaç mesaj görmüştüm, boş duracağıma yapayim dedim.
Arka ve yan duvarlarını köpükle kapatayim diyorum bir nebze izolasyon sağlaması açısından. Bir faydası olur mu? akvaryumların 3 çevresi kapalı olursa balıkların daha rahat olduğunu okumuştum çok zaman önce. Bu bilgi doğru mudur? Sadece ön cephesi açık kalsa akvaryumun ve diğer 3 cepheye dış taraftan 1 cm kalınlığında köpük yapıştırsam nasıl olur?
Son olarak arka plan için bir fotoğrafım yok, sadece beyaz hali ile köpük mü yapıştırsam yoksa bir yerden arkaplan fotoğrafı mı bulsam öncesinde (3 cephe için de)
Brikardi beslemeyi düşünüyorum, bilmiyorum yorumlar balığa göre değişir mi?
Akvaryum da 85*30*30 cm civarında kabaca
Yorumlar için şimdiden teşekkkürler.
65 litre bir akvaryumum var ve yeniden kurmaya niyetlendim. Çiklit besleyeceğim kısmetse. Balık için gerekli bilgileri ayrıca sormuştum forumda, ancak akvaryumu köpük ile kaplamak üzerine birkaç mesaj görmüştüm, boş duracağıma yapayim dedim.
Arka ve yan duvarlarını köpükle kapatayim diyorum bir nebze izolasyon sağlaması açısından. Bir faydası olur mu? akvaryumların 3 çevresi kapalı olursa balıkların daha rahat olduğunu okumuştum çok zaman önce. Bu bilgi doğru mudur? Sadece ön cephesi açık kalsa akvaryumun ve diğer 3 cepheye dış taraftan 1 cm kalınlığında köpük yapıştırsam nasıl olur?
Son olarak arka plan için bir fotoğrafım yok, sadece beyaz hali ile köpük mü yapıştırsam yoksa bir yerden arkaplan fotoğrafı mı bulsam öncesinde (3 cephe için de)
Brikardi beslemeyi düşünüyorum, bilmiyorum yorumlar balığa göre değişir mi?
Akvaryum da 85*30*30 cm civarında kabaca
Yorumlar için şimdiden teşekkkürler.
filtre
İnşallah:) Biraz zaman alabilir gerçi, sadece akvaryum var şu anda, araştırma aşamasındayım hala:)
Bu arada çiklitler için kayalardan oluşan bir dekor oluşturmalıyım galiba genel olarak. Bazı mesajlarda çiklitlerin kumla oynarken kayaların devrilmelerine neden olduklarını falan okudum, kayaları birbirlerine akvaryum silikonu alıp da sabitlemek gerekli midir?
Balık olarak brikardi, sarı veya snow prenses, demasoni tavsiyeleri gelmişti akvaryum boyutu için.
İnşallah:) Biraz zaman alabilir gerçi, sadece akvaryum var şu anda, araştırma aşamasındayım hala:)
Bu arada çiklitler için kayalardan oluşan bir dekor oluşturmalıyım galiba genel olarak. Bazı mesajlarda çiklitlerin kumla oynarken kayaların devrilmelerine neden olduklarını falan okudum, kayaları birbirlerine akvaryum silikonu alıp da sabitlemek gerekli midir?
Balık olarak brikardi, sarı veya snow prenses, demasoni tavsiyeleri gelmişti akvaryum boyutu için.
filtre
Barış Bey ve Erdem Bey, ikinize de yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Barış Bey ve Erdem Bey, ikinize de yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
filtre
O zaman iç fitrede karar kılacaksam bütçeyi biraz zorlayıp Eheim 2008 ya da 2010 almakta fayda var. 2008 yeterli olacaktır gibime geliyor, çünkü zaten kum ve kayalar v.s. gelince akvaryum hacmi 55-60 litreye inecek, ne dersiniz?
Temizliği de rahat galiba Eheim iç filtrelerin, sadece tepe kısmı söküldüğünden dolayı. Eheim filtrelerin sünger fiyatları ne kadar oluyor tahminen?
Şelale filtrelerin iç filtreye göre bir artısı eksisi var mıdır peki? Ufak bir dış filtre gibi davrandığı aklıma kalmış yanlış hatırlamıyorsam. Şelale filtrenin bir iç filtre kadar mekanik temizlik yapmadığını da okumuştum galiba. Son olarak şelale filtre tek filtre olarak kullanılabilir mi?
O zaman iç fitrede karar kılacaksam bütçeyi biraz zorlayıp Eheim 2008 ya da 2010 almakta fayda var. 2008 yeterli olacaktır gibime geliyor, çünkü zaten kum ve kayalar v.s. gelince akvaryum hacmi 55-60 litreye inecek, ne dersiniz?
Temizliği de rahat galiba Eheim iç filtrelerin, sadece tepe kısmı söküldüğünden dolayı. Eheim filtrelerin sünger fiyatları ne kadar oluyor tahminen?
Şelale filtrelerin iç filtreye göre bir artısı eksisi var mıdır peki? Ufak bir dış filtre gibi davrandığı aklıma kalmış yanlış hatırlamıyorsam. Şelale filtrenin bir iç filtre kadar mekanik temizlik yapmadığını da okumuştum galiba. Son olarak şelale filtre tek filtre olarak kullanılabilir mi?
filtre
65 litrelik bir akvaryumum var, 4-5 sene aradan sonra yeniden kuracağım kısmetse. Çiklit beslemek istiyorum, filtre seçiminde kararsız kaldım. Atman 201F alayim diyordum ancak acaba biraz kendimi zorlayıp Eheim iç filtre ya da bir dış filtre mi alsam?
Benim için en önemli kıstas sessizlik olacak akvaryum odamda olduğundan dolayı.
Bir de şelale filtre seçeneği var galiba, şelale filtre hakkında da çok bilgili değilim. Tek başına şelale filtre kullanılabilir mi ve şelale filtre adı gibi şelale şeklinde mi çalışıyor:) Öyle ise şırıl şırıl ses yapacağından tercihler dışına çıkmış olacak anında:)
TÜm tavsiye ve bilgiler için şimdiden teşekkürler.
65 litrelik bir akvaryumum var, 4-5 sene aradan sonra yeniden kuracağım kısmetse. Çiklit beslemek istiyorum, filtre seçiminde kararsız kaldım. Atman 201F alayim diyordum ancak acaba biraz kendimi zorlayıp Eheim iç filtre ya da bir dış filtre mi alsam?
Benim için en önemli kıstas sessizlik olacak akvaryum odamda olduğundan dolayı.
Bir de şelale filtre seçeneği var galiba, şelale filtre hakkında da çok bilgili değilim. Tek başına şelale filtre kullanılabilir mi ve şelale filtre adı gibi şelale şeklinde mi çalışıyor:) Öyle ise şırıl şırıl ses yapacağından tercihler dışına çıkmış olacak anında:)
TÜm tavsiye ve bilgiler için şimdiden teşekkürler.
ilk çiklit akvaryumu
Djechrem, tavsiye için teşekkürler. Demasoni diye arattım Google da, mavi siyah çizgili bir balık olarak karşıma çıktı, Malawi Zebra diye geçen türmüş. Görünüşü gerçekten harikulade bir balık ama biraz ender rastlanan bir tür olduğu, dolayısı ile fiyatının yüksek olduğu yazıyordu 1-2 sayfada.
Sarı ve snow prensesler de oldukça güzeller, onların fiyatları hakkında bir bilgim yok.
Şöyle birşey yapılabilir mi acaba, mesela bir çift snow prenses yanına bir çift sarı prenses, ya da bir demasoni çifti ile bir prenses çifti. Yoksa tek tür akvaryumu daha mı iyidir?
Bir de elimdeki 20şer cmlik minareler bu balıklar için uygun olur mu?
Durmuş Bey, sizin tavsiyeniz için de teşekkürler. Foruma gecen gün kayıt oldum, benim akvaryumum boyumdaki akvaryumlar için hangi balıkların tercih edildiğini araştırırken ilk gözüme çarpan balık Brikardi idi. Brikardi'nin de görünüşü çok güzel ve yavrularını en iyi koruyan türlerden biri olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Sayı olarak 1 çiftte mi kalmalıyım?
Bir de genel bir soru olarak, akvaryum içinde tek çift balık olunca, gelen nesillerde problem çıkabilir mi? Yani ileride büyüyen yavruları ile çiftleşen ebeveynler nedeniyle gariplikler oluşabilir mı? 1 yerine 2 çift balık sahibi olsak bu bir derece engellenir gibime geliyor ama tecrübem olmadığı için sadece mantık yürütebiliyorum.
Son olarak bu iki tavsiye için de, akvaryumdaki tek balık türleri bunlar mı olmalı, yanlarına vatoz ya da çöpçü balıkları gibi balıklardan konmalı mıdır, ya da koyulabilir mi?
Yorum yazan herkese tekrardan teşekkürler, iyi günler.
Djechrem, tavsiye için teşekkürler. Demasoni diye arattım Google da, mavi siyah çizgili bir balık olarak karşıma çıktı, Malawi Zebra diye geçen türmüş. Görünüşü gerçekten harikulade bir balık ama biraz ender rastlanan bir tür olduğu, dolayısı ile fiyatının yüksek olduğu yazıyordu 1-2 sayfada.
Sarı ve snow prensesler de oldukça güzeller, onların fiyatları hakkında bir bilgim yok.
Şöyle birşey yapılabilir mi acaba, mesela bir çift snow prenses yanına bir çift sarı prenses, ya da bir demasoni çifti ile bir prenses çifti. Yoksa tek tür akvaryumu daha mı iyidir?
Bir de elimdeki 20şer cmlik minareler bu balıklar için uygun olur mu?
Durmuş Bey, sizin tavsiyeniz için de teşekkürler. Foruma gecen gün kayıt oldum, benim akvaryumum boyumdaki akvaryumlar için hangi balıkların tercih edildiğini araştırırken ilk gözüme çarpan balık Brikardi idi. Brikardi'nin de görünüşü çok güzel ve yavrularını en iyi koruyan türlerden biri olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Sayı olarak 1 çiftte mi kalmalıyım?
Bir de genel bir soru olarak, akvaryum içinde tek çift balık olunca, gelen nesillerde problem çıkabilir mi? Yani ileride büyüyen yavruları ile çiftleşen ebeveynler nedeniyle gariplikler oluşabilir mı? 1 yerine 2 çift balık sahibi olsak bu bir derece engellenir gibime geliyor ama tecrübem olmadığı için sadece mantık yürütebiliyorum.
Son olarak bu iki tavsiye için de, akvaryumdaki tek balık türleri bunlar mı olmalı, yanlarına vatoz ya da çöpçü balıkları gibi balıklardan konmalı mıdır, ya da koyulabilir mi?
Yorum yazan herkese tekrardan teşekkürler, iyi günler.
ilk çiklit akvaryumu
Merhabalar, 4-5 sene öncesinde 1-2 sene süresince canlı doğuran beslemiş bir akvaryumcu olarak, köşede boş duran akvaryumumu yeniden kurmaya karar verdim. Ancak bu sefer çiklit bakmak istiyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum:)
Akvaryum içten içe ölçülerle yapılan hesapla yaklaşık 65 litre, ancak boş hali ile böyle, kum v.s. koyunca 55-60 litre civarına inecek herhalde. 85 cm uzunluğu 33 cm yüksekliği var. Eski iç filtrem sesli çalıştığı için yeni bir Atman iç filtre almaya karar verdim. Bunun dışında ısıtıcım ve bir iki dekor parçam var. Dekor olarak da bir kaya, bir mercan, bir tane seramik çanaklardan bulunuyor elimde. Bunlara ek olarak 20şer cmlik büyük minarelerden iki adet mevcut.
Elimde hava motoru ve hava taşı da var, ancak hava motoru ses çıkaran bir cihaz olduğundan kullanmak istemiyorum, en azından geceleri.
Elimdekiler bunlar, kumu bile yeniden alacağım eski kumu bulamadığımdan. Hem böylece herşeyi en baştan çiklit akvaryumuna göre oluştururum diyorum.
Öncelikle balık tavsiyesi rica edeceğim sizlerden(hangi tür, kaç adet), bunun yanında malzeme (ne tip kum, dekor v.s.), bitki tavsiyesi gelirse de hayır demem:)
Bir iki de ufak sorum olacak bunlar dışında.
Çiklit akvaryumuna ağaçlardan konur mu?(PH'ı düşürüp suyu yumuşatıyor galiba yanlış hatırlamadıysam. Bu çiklit için ters bir durum mudur?)
Midye. Suyu temizlediği, nitratı düşürdüğü şeklinde yazılar okudum. Bir çiklit akvaryumuna konabilir mi, bu boyda bir akvaryuma kaç tane konmalıdır?
Zaman ayıran herkese şimdiden teşekkürler.
Merhabalar, 4-5 sene öncesinde 1-2 sene süresince canlı doğuran beslemiş bir akvaryumcu olarak, köşede boş duran akvaryumumu yeniden kurmaya karar verdim. Ancak bu sefer çiklit bakmak istiyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum:)
Akvaryum içten içe ölçülerle yapılan hesapla yaklaşık 65 litre, ancak boş hali ile böyle, kum v.s. koyunca 55-60 litre civarına inecek herhalde. 85 cm uzunluğu 33 cm yüksekliği var. Eski iç filtrem sesli çalıştığı için yeni bir Atman iç filtre almaya karar verdim. Bunun dışında ısıtıcım ve bir iki dekor parçam var. Dekor olarak da bir kaya, bir mercan, bir tane seramik çanaklardan bulunuyor elimde. Bunlara ek olarak 20şer cmlik büyük minarelerden iki adet mevcut.
Elimde hava motoru ve hava taşı da var, ancak hava motoru ses çıkaran bir cihaz olduğundan kullanmak istemiyorum, en azından geceleri.
Elimdekiler bunlar, kumu bile yeniden alacağım eski kumu bulamadığımdan. Hem böylece herşeyi en baştan çiklit akvaryumuna göre oluştururum diyorum.
Öncelikle balık tavsiyesi rica edeceğim sizlerden(hangi tür, kaç adet), bunun yanında malzeme (ne tip kum, dekor v.s.), bitki tavsiyesi gelirse de hayır demem:)
Bir iki de ufak sorum olacak bunlar dışında.
Çiklit akvaryumuna ağaçlardan konur mu?(PH'ı düşürüp suyu yumuşatıyor galiba yanlış hatırlamadıysam. Bu çiklit için ters bir durum mudur?)
Midye. Suyu temizlediği, nitratı düşürdüğü şeklinde yazılar okudum. Bir çiklit akvaryumuna konabilir mi, bu boyda bir akvaryuma kaç tane konmalıdır?
Zaman ayıran herkese şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
